Dat weet ik niet vriend, ik zeg dat het vorig jaar werd teruggeschroefd om onduidelijke redenen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Knap. Je ontkent in je post dat het gebeurd, maar beaamd vervolgens wel dat het in het verleden is gebeurd
Fijn om weer wat vrienden te zienquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet vriend, ik zeg dat het vorig jaar werd teruggeschroefd om onduidelijke redenen.
ze hebben vorig jaar ook dat spel via twitter gedaanquote:Op donderdag 5 januari 2023 14:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Blijkbaar toch een Twitter, zo blijkt uit de Belgische website van BB:
https://twitter.com/bigbrothernlbe
Ruud mon amiquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is alweer 5 januari 2023![]()
Binnenkort weer in dit tejater[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:45 schreef spapaars het volgende:
Is het zeker dat we 2 streams krijgen?
[ afbeelding ]
Er is naast Een Jaar Van ruimte gemaakt voor 1 stream
[ afbeelding ]
Denk morgen of zaterdag. Of ze gaan er nu echt via de live uitzending maandag in, net als vroeger.quote:
Dat was toch anders.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vorig seizoen zaten ze er al in eind december.
Waar heb je deze quote van? Lekker Nederlands ook: 'in de livestream'.quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:45 schreef spapaars het volgende:
Is het zeker dat we 2 streams krijgen?
[ afbeelding ]
Er is naast Een Jaar Van ruimte gemaakt voor 1 stream
[ afbeelding ]
En waarom nu niet?quote:
EJVJL heeft geen liveshows dus die kunnen makkelijk een week achter lopen op de streams op TV al vind ik dat ook zwaar irritant vaak. BB niet dat is toch interactiever en heeft een wekelijkse liveshow dat is niet te doen als je een week achter loopt.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
En waarom nu niet?
Ook met Een Jaar van zaten ze er al langer dan een week in.
Zal wel iets zijn met proefdraaien voor de productie en de bewoners.
Maar daar gaat het niet over, het gaat over de feiten dat de bewoners voor de streams starten al een tijdje in dat huis zitten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
EJVJL heeft geen liveshows dus die kunnen makkelijk een week achter lopen op de streams op TV. BB niet dat is toch interactiever en heeft een wekelijkse liveshow dat is niet te doen als je een week achter loopt.
Nee daar zat 3/4 dagen voor en ze hielden dit vol tot het einde. En op zaterdag in de live zat er ook al heel veel materiaal waardoor ze op maandag ook weer aardig actueel op de streams zaten met hun uitzendingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet over, het gaat over de feiten dat de bewoners voor de streams starten al een tijdje in dat huis zitten.
Afgelopen seizoen was de start gewoon niet echt live.
Dat het actueler dan Een Jaar Van is klopt wel, die lopen echt ver achter.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee daar zat 3/4 dagen voor en ze hielden dit vol tot het einde. En op zaterdag in de live zat er ook al heel veel materiaal waardoor ze op maandag ook weer aardig actueel op de streams zaten met hun uitzendingen.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:10 schreef freaky40 het volgende:
En over de streams: via de officiële kanalen, social media etc. wordt gewoon in het meervoud gecommuniceerd dus livestreams i.p.v. livestream.
Wat Flori al schreef, in België moeten ze het met 1 stream doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 01:14 schreef freaky40 het volgende:
1 stream is een no go voor een RLS. Punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |