daar is EJVJL toch voorquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mij maar gewone mensen
ipv poederdozen
een djerrolquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:13 schreef suzi1 het volgende:
ik kan daar uren naar kijken, make uppers
zal er weer een transgender bijzitten
daarom, als het niks wordt dan jammer, doe nu ook al 9 maanden zonder en dat gaat ook goedquote:
Een frisse salade gestemd.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:05 schreef Hunter het volgende:
Er kan gestemd worden
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
Patatquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Een frisse salade gestemd.
1. Thomas
2. Nathalie
3. Nick
4. Zoey
Bindend stemadvies
Blijkbaar toch een Twitter, zo blijkt uit de Belgische website van BB:quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:55 schreef Benny het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/bigbrothernlbe
https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/
Zijn de officiele accounts. Ze zijn niet actief op Twitter. Vrij stom, maar daar wordt 'live' meegeluld over de streams
Moet je ff de gids erbij pakkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 14:51 schreef freaky40 het volgende:
Is er al iemand achter hoeveel dagen dit seizoen van BB gaat worden, 86, 100 meer?
Vandaar die kinderbordjesquote:
Daar staat niets.quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je ff de gids erbij pakken
Is afhankelijk van kijkcijfers natuurlijk. Commercieel is het namelijk ook niet gecommuniceerd.quote:Op donderdag 5 januari 2023 14:51 schreef freaky40 het volgende:
Is er al iemand achter hoeveel dagen dit seizoen van BB gaat worden, 86, 100 meer?
Nou dat denk ik niet. Er is altijd wel een einddatum. Vorig seizoen was voorheen 100 dagen maar werd teruggeschroefd naar 2 weken voor die tijd.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:01 schreef Benny het volgende:
[..]
Is afhankelijk van kijkcijfers natuurlijk. Commercieel is het namelijk ook niet gecommuniceerd.
ja en waarom? omdat de kijkcijfers tegen vielen, als het heel veel kijkers had getrokken was het echt wel 100 dagen door gegaan hoor , iedereen was verbaasd over de vroege stop.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet. Er is altijd wel een einddatum. Vorig seizoen was voorheen 100 dagen maar werd teruggeschroefd naar 2 weken voor die tijd.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je ff de gids erbij pakken
Die kijkcijfers vielen vorig seizoen best wel mee anders had er dit seizoen echt geen nieuwe reeks besteld zijn door RTL, dus zo slecht was het niet.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja en waarom? omdat de kijkcijfers tegen vielen, als het heel veel kijkers had getrokken was het echt wel 100 dagen door gegaan hoor , iedereen was verbaasd over de vroege stop.
Er vanuit gaande dat deze website het bij het rechte eind heeft want geen officiële BB website.quote:
Knap. Je ontkent in je post dat het gebeurd, maar beaamd vervolgens wel dat het in het verleden is gebeurdquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet. Er is altijd wel een einddatum. Vorig seizoen was voorheen 100 dagen maar werd teruggeschroefd naar 2 weken voor die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |