Dat zal vast gaan gebeuren.quote:Op donderdag 29 december 2022 00:48 schreef freaky40 het volgende:
Dat zal wel vaker gebeuren met 2 RLS's, dat mensen hier postings plaatsen die bij die andere RLS horen, visa versa.
Vandaag zag ik dat er grote gekleurde lampen in de tent hangen, het lijkt me nu een soort binnentuin te zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:39 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat nu een tent aan de zijkant van het huis
Waar op tv te bekijken?quote:Op woensdag 28 december 2022 09:24 schreef TheLuckyman het volgende:
Wanneer gaan we weer beginnen?![]()
Ook maar weer terug
Denk dat er deze week of uiterlijk volgende week maandag wel een item in Boulevard komt, daar laten ze het huis altijd zien. Er komt denk ik wel weer een persmomentje om het te lanceren ga ik vanuit. Tegen die tijd zijn de bewoners dan ook bekend die er ik denk dit weekend al in gaan.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:04 schreef Loveable het volgende:
Jammer dat we nog niet veel weten over BB hoe huis er uit ziet
Denk dat eerder deze week, aangezien het volgende week maandag al begint..Dan maar geduldig afwachtenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat er deze week of uiterlijk volgende week maandag wel een item in Boulevard komt, daar laten ze het huis altijd zien. Er komt denk ik wel weer een persmomentje om het te lanceren ga ik vanuit. Tegen die tijd zijn de bewoners dan ook bekend die er ik denk dit weekend al in gaan.
Lekker handig weer de liveshow tegenover WIDMquote:Op maandag 2 januari 2023 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] Vanaf 9 januari 20.30 uur op RTL5
[BE] Vanaf 9 januari 19.30 uur op GoPlay4, herhaling om 23.50 uur en de volgende dag om 16.50 uur op GoPlay4
Liveshow (elke zaterdag)
[NL] Vanaf 14 januari 20.00 uur op RTL5
[BE] Vanaf 14 januari 20.00 uur op GoPlay4
Ik kijk widm nooit, maar wel vervelend voor de fans dan.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lekker handig weer de liveshow tegenover WIDM![]()
Eigenlijk zou dat wel moeten, 2 weken Kitty was eigenlijk niets. Die moet eigenlijk in de herkansing.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:13 schreef RobjeGeus het volgende:
Hoii ben er ook weer klaar voor.
Hopelijk doet kitty ook weer mee.
Geintje__!
Ja, ik kijk widm dan wel, maar werk ook nog regelmatig op zaterdagavond… beetje jammer allemaal. Maar goed, vrijdagavond is wellicht ook geen optiequote:Op maandag 2 januari 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk widm nooit, maar wel vervelend voor de fans dan.
De live show kan ik ook niet altijd kijken hoor is op een zaterdagavond.
Vriendlief hier vindt RLS niet zo veel aan. Had ook liever gezien dat ze het op een door de weekse dag hadden gedaan.
Ik hoopte stiekem dat de live streams eerder begonnen dan de afleveringen… en ook al gewoon in deze week. Leuk voor mensen met kerstvakantiequote:Op maandag 2 januari 2023 16:41 schreef bpi het volgende:
Zouden de bewoners dit jaar live het huis ingaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |