Zou ook vermoeden dat ze 31 dec. of 1 januari er in gaan om te acclimatiseren tegen de eerste live.quote:Op woensdag 28 december 2022 17:12 schreef freaky40 het volgende:
Ergens al iets gelezen wanneer de bewoners het huis in gaan? Lees nog steeds overal geruchten 31 december, maar dat is meer dan een week vroeger dan de eerste uitzending is en de streams aan gaan en dat zou niet matchen met de wekelijkse liveuitzending en het stemmen wat wij weer kunnen doen.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:24 schreef rinardo het volgende:
Ik zit er ook weer klaar voor, fris en fruitig, blij alle bekende namen weer terug te zien, we gaan er weer een gezellige boel van maken BB vrienden !!Toppie Rinardo !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan dus niet aangezien ze pas 9 januari op TV en streams beginnen. Dan klopt er niets meer van en lopen ze ver achter op de werkelijkheid in het huis.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou ook vermoeden dat ze 31 dec. of 1 januari er in gaan om te acclimatiseren tegen de eerste live.
@Ireth weet datquote:Op woensdag 28 december 2022 20:22 schreef Jockari het volgende:
Wie was hier nu weer van het pizzeria-restaurant van het Vrijthof in Maastricht ?
Hier is @utopia2.0 ook weer. We gaan genieten !quote:Op vrijdag 23 december 2022 01:38 schreef utopia2.0 het volgende:
BB ga ik zeker @olgen. EJVJL kan bij totaal niet bekoren, maar BB is altijd wel leuk.
Was dat niet @Silves ?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:22 schreef Jockari het volgende:
Wie was hier nu weer van het pizzeria-restaurant van het Vrijthof in Maastricht ?
Ga ik echt nog eens eten. Was verleden week nog in Maastrict. Stoemweg vergeten om bij @Silves binnen te lopen.quote:
ligt in de planning jockari!! <3quote:Op woensdag 28 december 2022 19:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik er weer. Zal me dit jaar ook proberen in te houden.
Suuz ook aanwezig ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |