Bescherming van nationale talen? Waar heb jij het in vredesnaam over. Als ik hier door het centrum loop hoor ik alleen maar Arabisch, en god mag weten wat voor andere talen. Het proces van de verwatering van de Nederlandse identiteit door de massale import gaat zo snel dat er van enige integratie nauwelijks sprake kan zijn. En dat allemaal door dat EU-beleid.quote:Op dinsdag 22 november 2022 06:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Jezus, wat een hoop onzin schrijf jij over de EU. De EU biedt juist bescherming voor Europese talen, erfgoed, locale voedselspecialiteiten, bedrijven, etc. Ben blij dat D66 in de regering zit.
Wat wat een onzin. Dat is Nederlands beleid. Net zoals Britten de EU schuld van nationale politieke issues gaven. Ga janken op Rutte, niet de EU.quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Bescherming van nationale talen? Waar heb jij het in vredesnaam over. Als ik hier door het centrum loop hoor ik alleen maar Arabisch, en god mag weten wat voor andere talen. Het proces van de verwatering van de Nederlandse identiteit door de massale import gaat zo snel dat er van enige integratie nauwelijks sprake kan zijn. En dat allemaal door dat EU-beleid.
Complete kul. De islamitische gemeenschap maakt maar 5% uit van de totale populatie in Nederland. De verdubbeling van de bevolking sinds de tweede wereldoorlog hebben we voornamelijk te danken aan de babyboomers. Duitsland zit nog steeds op 85 miljoen en in België is men met 1 miljoen gestegen naar 11. Je kunt dus onmogelijk stellen dat dat aan Bruxelles ligt..Misschien eens wat minder populistisch geblaat aanhoren. Ik kom hier gewoon met kloppende cijfers die niet uit de onderbuik komen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Bescherming van nationale talen? Waar heb jij het in vredesnaam over. Als ik hier door het centrum loop hoor ik alleen maar Arabisch, en god mag weten wat voor andere talen. Het proces van de verwatering van de Nederlandse identiteit door de massale import gaat zo snel dat er van enige integratie nauwelijks sprake kan zijn. En dat allemaal door dat EU-beleid.
De boel dan maar omvolken met nieuw stemvee is wel erg rigoureus.quote:Kamerlid Anne-Marijke Podt wil ervoor waken dat Nederland steeds rechtser wordt.
Die 5% die heeft wel snelle vervoersmiddelen, waardoor zij overal snel heen kunnen om onrust te stoken in andere gebieden. Bovendien beschikken zij over hoogwaardige communicatiemiddelen zodat als een van hen in nood is de anderen daar snel heen kunnen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:30 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Complete kul. De islamitische gemeenschap maakt maar 5% uit van de totale populatie in Nederland. De verdubbeling van de bevolking sinds de tweede wereldoorlog hebben we voornamelijk te danken aan de babyboomers. Duitsland zit nog steeds op 85 miljoen en in België is men met 1 miljoen gestegen naar 11. Je kunt dus onmogelijk stellen dat dat aan Bruxelles ligt..Misschien eens wat minder populistisch geblaat aanhoren. Ik kom hier gewoon met kloppende cijfers die niet uit de onderbuik komen.
Maar is allemaal niet waar natuurlijk.
Je bent gewoon bang en gek gemaakt door foute media. Die 5% zouden dan bijna 1 miljoen criminelen zijn. Ga toch weg naar Twitter met je bullshit.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:12 schreef torentje het volgende:
[..]
Die 5% die heeft wel snelle vervoersmiddelen, waardoor zij overal snel heen kunnen om onrust te stoken in andere gebieden. Bovendien beschikken zij over hoogwaardige communicatiemiddelen zodat als een van hen in nood is de anderen daar snel heen kunnen.
Nooit meer stemmen op D66 en Volt. Nooit!quote:Op maandag 21 november 2022 20:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
D66 is een EU partij. De EU ziet het liefst een vervaging van de nationale identiteiten, culturen en saamhorigheid van Europese landen omdat dan een EU het meeste tot zijn recht komt en er uiteindelijk een Verenigde Staten van Europa komt zonder nationale soevereiniteit. Dit kan het snelste gerealiseerd worden door het massaal laten importeren van klaplopers zonder enige binding met het westen. Dat is het principe van omvolking, doe dus zelf de rekensom. D66 is een staatsgevaarlijke partij, die de Nederlandse democratie wil ondermijnen en vervangen door een transnationale regering.
Wel mooi ja... dat al die mensen ook gaan consumeren 'doet er niet toe'...quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:08 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Gast, met jou valt gewoon niet te praten. Dus dan stop ik er mee.
Het is nog altijd een goede eigenschap van mensen om hun vijanden niet te onderschatten.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang en gek gemaakt door foute media. Die 5% zouden dan bijna 1 miljoen criminelen zijn. Ga toch weg naar Twitter met je bullshit.
Volgende TK verkiezingen zijn nog lang, helaas.quote:
nou ja, aantrekkelijker dan in vele andere landen waar natuurrampen en slechte voorzieningen aan de orde van het jaar zijn. Wellicht is Scandinavie nog iets aantrekkelijker, maar buren of semi-buren van Rusland wil je in deze tijden ook weer niet echt zijn.quote:Op maandag 21 november 2022 21:32 schreef ZarB het volgende:
Dat je land vergrijst met dit beleid is niet zo gek natuurlijk. Hoe aantrekkelijk is het nog om kinderen te krijgen hier..
1e kamer zit eraan te komen. Wetten moeten door beide kamers!quote:Op woensdag 23 november 2022 11:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgende TK verkiezingen zijn nog lang, helaas.
Waar kijk je naar? Dat er geconsumeerd wordt en de druk op de Nederlandse natuur, dat kun je gewoon kwantificeren. Je geliefde megastallen en industriële vlaktes hebben dan een veel grotere impact dan een marginale bevolkingsgroei, dus als je je daarom bekommert, dan is daar ook de winst te behalen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wel mooi ja... dat al die mensen ook gaan consumeren 'doet er niet toe'...
Nee, dat doet er niet echt toe in deze discussie. Heel goed dat je het eindelijk ook eens een beetje begint te begrijpen.quote:Op naar de 20 miljoen, want plek zat. Dat er inderdaad nogal wat aan middelen geproduceerd (dan wel geïmporteerd) moet worden, 'doet er niet toe'.
quote:Op woensdag 23 november 2022 12:28 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Waar kijk je naar? Dat er geconsumeerd wordt en de druk op de Nederlandse natuur, dat kun je gewoon kwantificeren. Je geliefde megastallen en industriële vlaktes hebben dan een veel grotere impact dan een marginale bevolkingsgroei, dus als je je daarom bekommert, dan is daar ook de winst te behalen.
[..]
Nee, dat doet er niet echt toe in deze discussie. Heel goed dat je het eindelijk ook eens een beetje begint te begrijpen.
Dat wil ik nou ook. Er zijn m.i. makkelijkere manieren dan een eiland kopen; Denemarken is het gelukt door gewoon het asiel-aanvragen onaantrekkelijker te maken, minder makkelijk huis, levenslange uitkering en paspoort zonder tegenprestatie, etc.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:16 schreef Knipoogje het volgende:
Ik verlang naar een linkse partij die kneiterdje groen is m.b.t. klimaatmaatregelingen en kneiterdje rechts m.b.t. migratie, zonder meteen te vervallen in grenzen-dicht geneuzel. Maar gewoon flink investeren in middelen om selectie bij de poort sneller te krijgen, opvang in de regio beter. Nederland is fucking rijk. Koop een eiland en regel de opvang daar, zoals Australie, alleen dan zonder de uitwassen.
Bron dat een miljoen extra inwoners relatief weinig impact heeft?quote:Op woensdag 23 november 2022 12:28 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Waar kijk je naar? Dat er geconsumeerd wordt en de druk op de Nederlandse natuur, dat kun je gewoon kwantificeren. Je geliefde megastallen en industriële vlaktes hebben dan een veel grotere impact dan een marginale bevolkingsgroei, dus als je je daarom bekommert, dan is daar ook de winst te behalen.
[..]
Nee, dat doet er niet echt toe in deze discussie. Heel goed dat je het eindelijk ook eens een beetje begint te begrijpen.
Zijn grote duim natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2022 12:50 schreef Alov het volgende:
[..]
Bron dat een miljoen extra inwoners relatief weinig impact heeft?
Wat mij betreft versoberen we de uitkeringen met 50% voor status houders, gaan we van 85% naar 15% acceptatie voor het aantal aanvragen en gaan we naar het modelquote:Op woensdag 23 november 2022 12:47 schreef Alov het volgende:
[..]
Dat wil ik nou ook. Er zijn m.i. makkelijkere manieren dan een eiland kopen; Denemarken is het gelukt door gewoon het asiel-aanvragen onaantrekkelijker te maken, minder makkelijk huis, levenslange uitkering en paspoort zonder tegenprestatie, etc.
Het is maar een groei van een paar procent en de druk op de natuur komt niet van mensen die in de stad of dorpen wonen, maar van de industriële activiteiten en de uitstoot/neerslag die daarbij komt kijken, gebrek aan ruimte voor de natuur (omdat vrijwel alle ruimte in Nederland is vrijgemaakt voor industriële landbouw), gebrek aan goed waterbeheer. Of jij met 2 of 3 man in je tussenwoning woont, daar maalt de natuur niet om.quote:Op woensdag 23 november 2022 12:50 schreef Alov het volgende:
[..]
Een stijging van 6% in een metriek die maar amper relevant is voor de toestand van de natuur in Nederland, wie denkt dat dat dan het grote probleem is is echt ontstellend simpel.quote:
Is gemakkelijk te beredeneren. 1 miljoen mensen erbij is 1/18e en het zijn over het algemeen niet de rijksten dus vervuilen ze minder en als je dan ook nog even het handelsoverschot meeneemt dan zie je dat een deel van de export ook een vervuilende footprint heeft dus is het sowieso minder dan 1/18e meer vervuiling.quote:Op woensdag 23 november 2022 12:50 schreef Alov het volgende:
[..]
Je hebt dus geen bron, helder.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:06 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Een stijging van 6% in een metriek die maar amper relevant is voor de toestand van de natuur in Nederland, wie denkt dat dat dan het grote probleem is is echt ontstellend simpel.
Aangezien het electriciteitsnetwerk al overbelast is, er een gebrek is aan onderwijzend en zorgpersoneel, de infrastructuur vastloopt, drinkwatervoorziening in gevaar komt ben ik benieuwd hoe die 1 miljoen géén impact zullen hebben op de algemene leefbaarheid van deze maatschappij.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Is gemakkelijk te beredeneren. 1 miljoen mensen erbij is 1/18e en het zijn over het algemeen niet de rijksten dus vervuilen ze minder en als je dan ook nog even het handelsoverschot meeneemt dan zie je dat een deel van de export ook een vervuilende footprint heeft dus is het sowieso minder dan 1/18e meer vervuiling.
Het enige dat echt zoden aan de dijk zet is die boeren eruittrappen.
Niets van dit alles heeft iets te maken met de stand van de natuur in Nederlandquote:Op woensdag 23 november 2022 13:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aangezien het electriciteitsnetwerk al overbelast is, er een gebrek is aan onderwijzend en zorgpersoneel, de infrastructuur vastloopt, drinkwatervoorziening in gevaar komt ben ik benieuwd hoe die 1 miljoen géén impact zullen hebben op de algemene leefbaarheid van deze maatschappij.
Nee, dat is je al eens eerder verteld: heel leuk, de stand van de natuur, daar heb je als burger alleen niet zoveel aan als de rest van de samenleving vastloopt. Dat je verder qua mate van consumeren van die 1 miljoen ook geen enkele uitspraak kunt doen, terwijl elke prognose is dat de consumptie in ieder geval hetzelfde blijft zo niet groeit, is nog zo'n dingetje waarom men wat sceptisch is over je 'laat maar komen'-riedel.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:34 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Niets van dit alles heeft iets te maken met de stand van de natuur in Nederland![]()
![]()
![]()
en overigens is ook de negatieve impact van meer inwoners op deze problemen die je noemt lang niet altijd aanwezig of significant. Maar he, wel weer lekker vanuit de onderbuik gehaat op buitenlanders dus je dag kan niet meer stuk
Geen valide punten die je opnoemt omdat ik denk dat het met het vastlopen van de infrastructuur wel losloopt en het overbelaste electriciteitsgrid kun je de burger ook niet echt aanrekenen. Onderwijzend personeel beter belonen en ze komen vanzelf want er komen er voldoende van de opleiding, maar die gaan wat anders doen omdat het onderwijs belabberd betaald. Nieuwkomers kunnen prima in de zorg of op een trein gaan werken. Problemen met de drinkwatervoorziening kunnen we ook weer zeer eenvoudig de boeren de schuld van geven. Gaan we niet voor de honderdste keer uitleggen.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aangezien het electriciteitsnetwerk al overbelast is, er een gebrek is aan onderwijzend en zorgpersoneel, de infrastructuur vastloopt, drinkwatervoorziening in gevaar komt ben ik benieuwd hoe die 1 miljoen géén impact zullen hebben op de algemene leefbaarheid van deze maatschappij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |