Die Woodysquote:Op maandag 21 november 2022 16:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Zal mij benieuwen met wat voor band de Duitsers komen opdraven
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
En Blindquote:Op maandag 21 november 2022 16:31 schreef Bugno3 het volgende:
Nederlandse defensie is wel een gigantische muur, moeder gods.
quote:Op maandag 21 november 2022 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Absoluut topvermaak.quote:Op maandag 21 november 2022 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan zo slecht tegen vGaal.
Ik denk dat Lang eerder invalt dan Janssen jaquote:Op maandag 21 november 2022 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie gaat er eerder invallen Vincent Janssen of Noa Lang denken jullie?
Lang, aangezien Janssen in de basis staat.quote:Op maandag 21 november 2022 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
???quote:Op maandag 21 november 2022 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Provinciaal?quote:Op maandag 21 november 2022 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan zo slecht tegen vGaal.
Dat is juist het Belgische zwaktepuntquote:Op maandag 21 november 2022 16:31 schreef Bugno3 het volgende:
Nederlandse defensie is wel een gigantische muur, moeder gods.
Zei je dit niet net ook al?quote:Op maandag 21 november 2022 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Op tijd thuis hoor!! Van basten met harde teksten, van der Vaart zonder teksten (of stem)
Dus een speler van ANTWERP staat in de basis bij NLquote:Op maandag 21 november 2022 16:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lang, aangezien Janssen in de basis staat.
Een Belgische digibeet is moderator op een Nederlands forum.quote:Op maandag 21 november 2022 16:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dus een speler van ANTWERP staat in de basis bij NL
Alsof dat ook op basis van een briljante visie was. Z’n eerste keeper stond de ballen er gewoon zelf in te tikken. Hoefde je geen topcoach voor te zijn in principe.quote:Op maandag 21 november 2022 16:33 schreef PicoMMP het volgende:
Tegen Auxerre was in de Uefa Cup, niet in de CL. En Van der Sar was toen 22.
Evenepoel is een loser die nooit de tour gaat winnen.quote:Op maandag 21 november 2022 16:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja erg hequote:Op maandag 21 november 2022 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Belgische digibeet is moderator op een Nederlands forum.
Aanvallend toch wel erg pover bij NL, als we moeten hopen op Noa Lang.quote:Op maandag 21 november 2022 16:34 schreef Regilio_ het volgende:
Noa Lang is zo'n vervelend teringventje, maar voetballend wel 10x beter dan houten klaas Vincent Jansen. Hopelijk valt ie snel in.
Totaal niet te vergelijken maar ik had ook Gakpo een linie opgeschoven ipv met Jansen starten.quote:Op maandag 21 november 2022 16:34 schreef Regilio_ het volgende:
Noa Lang is zo'n vervelend teringventje, maar voetballend wel 10x beter dan houten klaas Vincent Jansen. Hopelijk valt ie snel in.
Shots firedquote:Op maandag 21 november 2022 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Evenepoel is een loser die nooit de tour gaat winnen.
True.quote:Op maandag 21 november 2022 16:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Aanvallend toch wel erg pover bij NL, als we moeten hopen op Noa Lang.
Een ex-speler van Antwerp is de bondscoach.quote:Op maandag 21 november 2022 16:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
TR gezet, persoonlijke aanval op mod. + crewbashquote:Op maandag 21 november 2022 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Belgische digibeet is moderator op een Nederlands forum.
En scoort daar al weken nietquote:Op maandag 21 november 2022 16:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je die hoop niet hebt gaat het sowieso niet lukken.quote:Op maandag 21 november 2022 16:35 schreef Karina het volgende:
Van Gaal denkt echt dat Nederland het wk gaat winnen he
Waarom voel je je aangevallen dan?quote:Op maandag 21 november 2022 16:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
TR gezet, persoonlijke aanval op mod. + crewbash
Ga jij nou maar je trainersdiploma halen.quote:Op maandag 21 november 2022 16:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alsof dat ook op basis van een briljante visie was. Z’n eerste keeper stond de ballen er gewoon zelf in te tikken. Hoefde je geen topcoach voor te zijn in principe.
Doet toch pijn bij 'm.quote:
Is 'Belgische' in België ook een scheldwoord?quote:Op maandag 21 november 2022 16:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
TR gezet, persoonlijke aanval op mod. + crewbash
Ik doe doorgaans radio commentaar, niet omdat elitair oid, maar vind het doorgaans beter wegluisteren dan dat gedoe op tv.quote:Op maandag 21 november 2022 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
JA!??quote:Op maandag 21 november 2022 16:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je trainersdiploma halen.
WIR SIND DIE BESTEN VON EUROPA VON DER WERELD!!!quote:Op maandag 21 november 2022 16:35 schreef Karina het volgende:
Was toen noodzaak zei hij dacht ik. Net als dit nu ook noodzaak is met Noppert.quote:Op maandag 21 november 2022 16:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alsof dat ook op basis van een briljante visie was. Z’n eerste keeper stond de ballen er gewoon zelf in te tikken. Hoefde je geen topcoach voor te zijn in principe.
hoop of het echt denken is nog een verschil. Hij gelooft het gewoon echt.quote:Op maandag 21 november 2022 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je die hoop niet hebt gaat het sowieso niet lukken.
Oke dat is dan goedgekeurdquote:Op maandag 21 november 2022 16:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik doe doorgaans radio commentaar, niet omdat elitair oid, maar vind het doorgaans beter wegluisteren dan dat gedoe op tv.
Als ongekwalificeerd Denemarken Europees kampioen kan worden...quote:Op maandag 21 november 2022 16:35 schreef Karina het volgende:
Karinaquote:Op maandag 21 november 2022 16:35 schreef Karina het volgende:
"Doorgaans"? Wanneer is het commentaar op de radio slechter dan op tv?quote:Op maandag 21 november 2022 16:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik doe doorgaans radio commentaar, niet omdat elitair oid, maar vind het doorgaans beter wegluisteren dan dat gedoe op tv.
Ik had er nog wat van willen zeggen maar ik kom net pas bij van het lachen.quote:Op maandag 21 november 2022 16:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat van die tR was een grap hihaho
Ik zou Lukaku, de Bruyne en Courtois er zo inzetten.quote:Op maandag 21 november 2022 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is juist het Belgische zwaktepunt
Nederlandse verdediging + Belgisch aanval En de BeNe ploeg zou wereldkampioen zijn
Het is de NPO, ze hebben voor tienduizenden euro's nieuwe spullen gekocht.quote:Op maandag 21 november 2022 16:37 schreef RipCity het volgende:
Je weet gewoon dat ze bij de nos een verkleed kist hebben staan en al dat publiek een slinger of accessoire hebben gegeven. Allemaal bejaarden.
Waarom niet? In 2014 scheelde het ook weinig.quote:Op maandag 21 november 2022 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
hoop of het echt denken is nog een verschil. Hij gelooft het gewoon echt.
Hangt een beetje van de commentatoren af.quote:Op maandag 21 november 2022 16:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Doorgaans"? Wanneer is het commentaar op de radio slechter dan op tv?
Prima tochquote:Op maandag 21 november 2022 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
hoop of het echt denken is nog een verschil. Hij gelooft het gewoon echt.
Nou ja ik zie het niet gebeuren hoor.quote:Op maandag 21 november 2022 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet? In 2014 scheelde het ook weinig.
Daarom spelen die nu ook. Of zijn Noppert en Blind en Janssen serieuze basisspelers? Dat geloof je toch zelf ook niet?quote:Op maandag 21 november 2022 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens hebben de reserves de 11-11 gewonnen in Van Gaal laatste training.
Wat dacht je van de Grieken in 2004?quote:Op maandag 21 november 2022 16:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Als ongekwalificeerd Denemarken Europees kampioen kan worden...
Shots firedquote:Op maandag 21 november 2022 16:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je trainersdiploma halen.
Die waren gekwalificcerd.quote:Op maandag 21 november 2022 16:39 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Grieken in 2004?
Hij gelooft het niet maar gaat er voorquote:Op maandag 21 november 2022 16:35 schreef Karina het volgende:
Maar dat die wonnen?quote:
Als fan kan je daar best cynisch over zijn, maar als coach is hij aangesteld om zo goed mogelijk te presteren. Als hij dan zegt "Het wordt waarschijnlijk toch niks, we mogen blij zijn als we de volgende ronde halen" werkt het ook niet echt goed voor de motivatie.quote:Op maandag 21 november 2022 16:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik zie het niet gebeuren hoor.
Fair, maar persoonlijk vind ik de tv commentatoren dusdanig om te janken dat de radio altijd mijn voorkeur heeft. Zo nu ookquote:Op maandag 21 november 2022 16:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de commentatoren af.
In een lange broek, half schemerig, blegh.quote:Op maandag 21 november 2022 16:40 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb totaal geen hype mede door het tijstip in het jaar, het weer buiten dus geen gezelligheid. Voelt heel raar. Iemand anders ook? Buiten terasje zit er ook niet in.
Bij moeten ze nog beginnen. Even een andere stream zoeken.quote:
Lekker 8-1-1 spelen jaquote:Op maandag 21 november 2022 16:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Griekenland Europees kampioen kan worden in 2004 dan kan Nederland zeker WK worden
Ik zet net de BBQ aan, kratten bier zijn bevroren en mijn vrienden kijken gewoon thuis. Het is het nét niet.quote:Op maandag 21 november 2022 16:40 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb totaal geen hype mede door het tijstip in het jaar, het weer buiten dus geen gezelligheid. Voelt heel raar. Iemand anders ook? Buiten terasje zit er ook niet in.
Louis gelooft daar wel in.quote:Op maandag 21 november 2022 16:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom spelen die nu ook. Of zijn Noppert en Blind en Janssen serieuze basisspelers? Dat geloof je toch zelf ook niet?
Daar wordt zometeen iemand helemaal stijf gescholden door Henry.quote:Op maandag 21 november 2022 16:41 schreef Dutch_view het volgende:
Gaat lekker met de techniek bij NOS
De tap van Qatar werkt niet goed.quote:Op maandag 21 november 2022 16:41 schreef Dutch_view het volgende:
0-5quote:Op maandag 21 november 2022 15:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente 2-1
@:fetX
@:JR-Style-93 1-3
@:GGMM 0-2
@:PicoMMP 0-2
@:Scrummie 3-1
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado 1-3
#werkenbijdenosquote:Op maandag 21 november 2022 16:41 schreef Dutch_view het volgende:
Raf drinkt niet, die zuipt.quote:Op maandag 21 november 2022 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Rafaël heeft echt een vervelende rasperige stem
Wat doet hij ermee?
OP JE KNIEËNquote:Op maandag 21 november 2022 16:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daar wordt zometeen iemand helemaal stijf gescholden.
Is die beker in de lucht steken niet het belangrijkste?quote:
Klopt.quote:Op maandag 21 november 2022 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In 1992 was het net zo ontdenkbaar dat de denen het zouden winnen.
Traditioneel WK, kacheltje aan, lekker gourmetten, donker biertje, het doet mij denken aan 2014quote:Op maandag 21 november 2022 16:40 schreef Maver24 het volgende:
Ook leuk. Ja maar die hebben altijd geleverd!quote:Op maandag 21 november 2022 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Louis gelooft daar wel in.![]()
AlTijD GeLeVerD
Dat. Iedereen vergeet binnen een dag hoe slecht de wedstrijden waren als wij WK zijn geworden,.quote:Op maandag 21 november 2022 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is die beker in de lucht steken niet het belangrijkste?
WK Dartsquote:Op maandag 21 november 2022 16:43 schreef Pvt.Webster het volgende:
Toch lekker een WK tijdens de donkere dagen. Lekker wat voetbal op de achtergrond aan om de tijd door te komen.
Gevolgd door praatprogramma's waarin iedereen het beter weet dan de bondscoaches.
En als afsluiter WK dartsen.
Uhm... U is geen Nederlander? Zeiken, zeuren, klagen en zagen... Dát is waar de Nederlander goed in is.quote:Op maandag 21 november 2022 16:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat. Iedereen vergeet binnen een dag hoe slecht de wedstrijden waren als wij WK zijn geworden,.
Een WK Darts zonder Bean is geen WK Darts.quote:
Ja, hier ook.quote:Op maandag 21 november 2022 16:40 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2022 16:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat. Iedereen vergeet binnen een dag hoe slecht de wedstrijden waren als wij WK zijn geworden,.
1-1quote:Op maandag 21 november 2022 15:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente 2-1
@:fetX
@:JR-Style-93 1-3
@:GGMM 0-2
@:PicoMMP 0-2
@:Scrummie 3-1
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado 1-3
Heel geestig ja, die mokerdomme taalfout.quote:Op maandag 21 november 2022 16:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Er verdwijnen (geestige) posts inderdaad.
Zou je beter ook doenquote:
Tering wat dom dit.quote:Op maandag 21 november 2022 16:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou je beter ook doen
Edit: Oh je bent geen WK mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |