Die Woodysquote:Op maandag 21 november 2022 16:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Zal mij benieuwen met wat voor band de Duitsers komen opdraven
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
En Blindquote:Op maandag 21 november 2022 16:31 schreef Bugno3 het volgende:
Nederlandse defensie is wel een gigantische muur, moeder gods.
quote:Op maandag 21 november 2022 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Absoluut topvermaak.quote:Op maandag 21 november 2022 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan zo slecht tegen vGaal.
Ik denk dat Lang eerder invalt dan Janssen jaquote:Op maandag 21 november 2022 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie gaat er eerder invallen Vincent Janssen of Noa Lang denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |