Een vrouw ? lol.quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Is toch extreme oppervlakkigheid. Oh een vrouw deed content moderatie, dus links en slecht. Of wat is je gedachtegang dat zulke tweets voor jou bevestigend werken?
Haar uitspraak kan het lijkt me niet zijn, dat minder moderatie zorgt voor meer misbruik op social media platforms zo groot als twitter. Dat kan iedereen die een tijdje op internet zit zelf opbserveren.
Ik zou me nog iets in kunnen denken als ze een activistische uitspraak deed of weet ik veel poseert met hamer en sikkel sovietuniform.
Dat hoorde ik van Musk zelf, gek genoeg. Hij bleek alleen te liegen dat de dalende inkomsten kwam door "activisten":quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat gaat de goede kant op, dat is toch heel wat anders dan wat je vanuit de media hoort dat Twitter aan het imploderen is.
Moderate in vergelijking tot, zeg, Adolf Hitler of Stalin of zo?quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:55 schreef Rnie het volgende:
“This is not a right-wing takeover of Twitter. It is a moderate-wing takeover of Twitter.”
[..]
Dat is onmogelijk, alles wat Musk zegt is waar, ik lees het net nog dat zijn woord het woord Gods is.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat hoorde ik van Musk zelf, gek genoeg. Hij bleek alleen te liegen dat de dalende inkomsten kwam door "activisten":
[ twitter ]
Gedeeltelijk wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat hoorde ik van Musk zelf, gek genoeg. Hij bleek alleen te liegen dat de dalende inkomsten kwam door "activisten":
[ twitter ]
Er zullen vast activisten dingen gedaan hebben, zoals activisten nou eenmaal doen. Dat is wat anders dan dat dat de reden was waarom grote adverteerders een pauze inlasten.quote:
In het artikel hebben ze het zelfs hoger geschat. Bijna 900 mil besparing.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb je meegenomen hoeveel er bespaard wordt op personeelskosten? 5.000 man a 100.000 dollar is ook een half miljard per jaar.
Het was een reden. Zoals wel vaker was het sowieso allemaal voor de bühne, als de chaos weer wat gaat liggen komen ze gewoon weer terug.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er zullen vast activisten dingen gedaan hebben, zoals activisten nou eenmaal doen. Dat is wat anders dan dat dat de reden was waarom grote adverteerders een pauze inlasten.
Hoezo liegen, ik geloof best dat het de hoofdreden is dat de inkomsten minder werden.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ben je nu zover geradicaliseerd dat een ander geluid dan links/progressief ongewenst is?quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moderate in vergelijking tot, zeg, Adolf Hitler of Stalin of zo?
oh hou je smoel, Elon...quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[ twitter ]
De adverteerders hebben hem verteld wat de redenen waren en dat was niet "activisten", maar in belangrijke mate de onzekerheid gecreëerd door Musk zelf. Bron: die adverteerders.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoezo liegen, ik geloof best dat het de hoofdreden is dat de inkomsten minder werden.
Activisten in de VS hebben daar helaas nogal een handje van om adverteerders te contacteren en ze te dwingen hun steun in te trekken.
quote:
Een man verkleed als vrouw die het heeft over misinformation... oh de ironiequote:Op dinsdag 22 november 2022 14:59 schreef loveli het volgende:
[..]
De vreemd kijkende willekeurige vrouw had een interview gegeven op CBS News.
Omdat je woke bent als je dat niet doet. Tenzij het een moslim is die LGBT's basht, dan moet je die lui aanpakken en pro LGBT zijn. Tenminste, ik dacht dat de rangorde zo was.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:30 schreef Momo het volgende:
Waarom moet tegenwoordig elk topic veranderen in een soort LGBT bash topic door bepaalde figuren?
Het klinkt bijna als een echte baan nu. Eng hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:59 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Geen daycare meer, dat gaat de medewerkers met kleine kinderen toch wel een duizendje of wat per maand extra kosten. Maar gelukkig kun je tegenwoordig makkelijk thuis wer- oh laat ook maar.
Plus met het salaris wat ze verdienen het makkelijk zelf kunnen betalen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het klinkt bijna als een echte baan nu. Eng hoor.
"Moderate the free speach"quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:59 schreef loveli het volgende:
[..]
De vreemd kijkende willekeurige vrouw had een interview gegeven op CBS News.
Mafkees.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:17 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
[..]
Een man verkleed als vrouw die het heeft over misinformation... oh de ironie
Shequote:Op dinsdag 22 november 2022 20:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
"Moderate the free speach"
Yep he actually said that.
That's an oxymoron.
Nog eentje..quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
"Moderate the free speach"
Yep he actually said that.
Alleen als je ervan uitgaat dat "free speech" absoluut is en geen limieten heeft.quote:That's an oxymoron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |