Dat mensen oordelen zonder de feiten te kennen en aan bepaalde zaken oordelen hangen die helemaal niet noodzakelijk daarbij verbonden zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bij de NS werken ze ook zo. Daar zijn ze dan weer minder blij. Dus wat is je punt?
Dat is een mooie samenvatting van de denkwijze van een willekeurig FvD-lid.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat mensen oordelen zonder de feiten te kennen en aan bepaalde zaken oordelen hangen die helemaal niet noodzakelijk daarbij verbonden zijn.
De voorstanders van benzineslurpers ook.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:27 schreef MoreDakka het volgende:
Wel grappig, Tesla-fanboys moeten echt een keuze maken nu.
Dit is dus wat ik écht niet snap. Zoveel professionals om je heen... Eventueel kon Musk professionals aannemen om de ontslagen met beleid te doen. Zoveel kansen om advies in te winnen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is een mooie samenvatting van de denkwijze van een willekeurig FvD-lid.
Het is misschien mogelijk om je personeelsbestand in één dag te halveren, maar dan moet je dat wel met beleid aanpakken. Met de botte bijl je personeelsbestand halveren zonder te kijken wat voor werk er moet worden gedaan gaat je opbreken. Het zijn nog altijd mensen die overblijven. Geen robots.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
De voorstanders van benzineslurpers ook.
Volgens mij heeft het het boek shockdoctrine van noami klein gelezen en probeert deze strategie een keer uit binnen een organisatie.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:49 schreef YStec het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe iets dat zovaak gedaan wordt (en dus een aanpak heeft) zo chaotisch kan verlopen.
Waarom ga je niet eerst even twee weken (even een voorbeeld) eerst even rustig praten en alles in beeld krijgen.
En dat terwijl iedereen gewoon meekijkt ook...
Je bent nu in korte tijd de tweede die mij in de FvD hoek probeert te schoppen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is een mooie samenvatting van de denkwijze van een willekeurig FvD-lid.
Het is misschien mogelijk om je personeelsbestand in één dag te halveren, maar dan moet je dat wel met beleid aanpakken. Met de botte bijl je personeelsbestand halveren zonder te kijken wat voor werk er moet worden gedaan gaat je opbreken. Het zijn nog altijd mensen die overblijven. Geen robots.
Doe ik niet. Het is gewoon een samenvatting.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je bent nu in korte tijd de tweede die mij in de FvD hoek probeert te schoppen.
O, dan heb ik je verkeerd begrepen, excuses.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Doe ik niet. Het is gewoon een samenvatting.
Mijn beeld van ontslagen twitter medewerkers wordt steeds meer bevestigd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:35 schreef loveli het volgende:
Intussen (niet meer) op Twitter..
[ twitter ]
[ twitter ]
Hij zal best wat kunnen, maar bij paypal heeft hij er ook een bende van gemaakt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:29 schreef VEM2012 het volgende:
Het kan ook dat hij gewoon een hele slechte CEO is die bij alle voorgaande bedrijven puur geluk heeft gehad. Maar eerlijk gezegd vind ik dat minder waarschijnlijk.
Berichtgeving over winst verlies moet precies onderbouwd worden een willekeurig tweet waar een foto in staat van een vreemd kijkende vrouw wordt dan wel meteen serieus genomen. Heel onconsequent die zogenaamd kritische houding. In gewoon lomp Nederlands wat een observeerbare hypocrisie bij sommigen in dit topic.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:50 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Mijn beeld van ontslagen twitter medewerkers wordt steeds meer bevestigd.
Die moeten niet precies onderbouwd worden, er moet alleen geen aannames als feiten gepresenteerd worden.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Berichtgeving over winst verlies moet precies onderbouwd worden een willekeurig tweet waar een foto in staat van een vreemd kijkende vrouw wordt dan wel meteen serieus genomen. Heel onconsequent die zogenaamd kritische houding. In gewoon lomp Nederlands wat een observeerbare hypocrisie bij sommigen in dit topic.
De vreemd kijkende willekeurige vrouw had een interview gegeven op CBS News.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Berichtgeving over winst verlies moet precies onderbouwd worden een willekeurig tweet waar een foto in staat van een vreemd kijkende vrouw wordt dan wel meteen serieus genomen. Heel onconsequent die zogenaamd kritische houding. In gewoon lomp Nederlands wat een observeerbare hypocrisie bij sommigen in dit topic.
Is toch extreme oppervlakkigheid. Oh een vrouw deed content moderatie, dus links en slecht. Of wat is je gedachtegang dat zulke tweets voor jou bevestigend werken?quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:59 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Die moeten niet precies onderbouwd worden, er moet alleen geen aannames als feiten gepresenteerd worden.
Hij is daar maar kort als CEO aangesteld geweest. Of dat was omdat hij er een puinhoop van had gemaakt weet ik verder niet. Het zal best hoor. Toen was hij nog jong en CEO zijn is een positie die veel ervaring vraagt. Inmiddels heeft hij ruim 2 decennia ervaring erbij.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij zal best wat kunnen, maar bij paypal heeft hij er ook een bende van gemaakt.
Ja echt bizarrequote:
Excuses are like assholes. Everybody's got one.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:58 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ja echt bizarre
Nu is de hele beurs aan het vallen, dus kan dit niet aan Musk toegeschreven worden. En Tesla is niet een aandeel wat dividenten uitkeerd (dus veel winst maakt),
Dat gaat de goede kant op, dat is toch heel wat anders dan wat je vanuit de media hoort dat Twitter aan het imploderen is.quote:
quote:While fielding employee questions for about a half-hour from Twitter’s San Francisco headquarters, Musk said there are “no plans” to move Twitter’s headquarters to Texas like he did with Tesla, but that it could make sense to be “dual-headquartered” in California and Texas.
“If we want to move the headquarters to Texas I think it would play into the idea that Twitter has gone from being left-wing to right-wing, which is not the case,” he told employees. “This is not a right-wing takeover of Twitter. It is a moderate-wing takeover of Twitter.”
Musk went on to say that, “to be the digital town square, we must represent people with a wide array of views even if we disagree with those views.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |