Die facking pitah broodjes en turksbrood met gehakt vorige week als lunch ( kenzi en Wanda) waren alle twee super gezonde volkoren broodjes.....NOT!quote:Op maandag 21 november 2022 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : wit brood is letterlijk suiker in boterhamvorm .. facking achterlijk.
Kim D is ook de zak nu..quote:Op maandag 21 november 2022 10:36 schreef pingu66 het volgende:
Facking Wanda zeikt nooooooit ......over Maddy,Wendy,Jeff,Eric,Esthe.......
He! Niet zo praten over Mirthe.quote:Op maandag 21 november 2022 10:40 schreef Silves het volgende:
En daar hebben we het schaap Mirthe..wakker en meteen weer iedereen wantrouwen, met al haar nieuwe vrienden.
mehhhhee..quote:Op maandag 21 november 2022 10:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
He! Niet zo praten over Mirthe.
Die kan niet hebben dat Rupert en Janet en Wendy wel lekker koken, en alsze in de keuken staat geen complimenten krijgt, ja kamer 3,,dat zijn haar volgers.quote:Op maandag 21 november 2022 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Zeikerd die Wanda... ze gaat niet dood van 2 dagen wit brood.
Die nieuwe vrienden die haar een paar dagen geleden niet op de kamer wilden hebben slapenquote:Op maandag 21 november 2022 10:40 schreef Silves het volgende:
En daar hebben we het schaap Mirthe..wakker en meteen weer iedereen wantrouwen, met al haar nieuwe vrienden.
Wanda heeft ook gezegd dat ze thuis helemaal niet graag kookt, dus wat zij in die fakking voedingsclub doet. O ja, controlequote:Op maandag 21 november 2022 10:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Die kan niet hebben dat Rupert en Janet en Wendy wel lekker koken, en alsze in de keuken staat geen complimenten krijgt, ja kamer 3,,dat zijn haar volgers.
De kruik die hij Alicia heeft genoemdquote:Op maandag 21 november 2022 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ ligt nog in bed. Vraagt Zoe een kruik voor hem te vullen.
ze heeft voedingsleer gedaan liet ze een keer vallenquote:Op maandag 21 november 2022 10:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wanda heeft ook gezegd dat ze thuis helemaal niet graag kookt, dus wat zij in die fakking voedingsclub doet. O ja, controle
Misschien kan Alicia een fruitmand sturen....quote:Op maandag 21 november 2022 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ ligt nog in bed. Vraagt Zoe een kruik voor hem te vullen.
En ze werkt bij de Etos? Best raar. Met zo’n studie kun je toch een hele andere baan krijgen. Of heeft ze de studie niet afgemaaktquote:Op maandag 21 november 2022 10:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze heeft voedingsleer gedaan liet ze een keer vallen
Nou die heeft die kennis dan nooit meer opgeraaptquote:Op maandag 21 november 2022 10:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze heeft voedingsleer gedaan liet ze een keer vallen
Want je hebt een beroep geleerd en dan ben je verplicht in dat vak te gaan werken? Misschien vond ze er helemaal niks aan.quote:Op maandag 21 november 2022 10:48 schreef Seattle het volgende:
[..]
En ze werkt bij de Etos? Best raar. Met zo’n studie kun je toch een hele andere baan krijgen. Of heeft ze de studie niet afgemaakt
Ik denk inderdaad dat ze er niks aan vondquote:Op maandag 21 november 2022 10:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Want je hebt een beroep geleerd en dan ben je verplicht in dat vak te gaan werken? Misschien vond ze er helemaal niks aan.
waarschijnlijk een cursus bij de plaatselijke dietistequote:Op maandag 21 november 2022 10:48 schreef Seattle het volgende:
[..]
En ze werkt bij de Etos? Best raar. Met zo’n studie kun je toch een hele andere baan krijgen. Of heeft ze de studie niet afgemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet je anders kopen voor 2,50 . Het gaat meer om de surprise zelf die gemaakt wordt. Ik zie hele leuke dingenquote:Op maandag 21 november 2022 10:55 schreef Silves het volgende:
En de suprise is ook echt een aanfluiting, iedereen krijgt van elkaar siroop, lolly,s, en speculaas..orgineel hoor.
quote:Op maandag 21 november 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Wow..Wow inderdaad. Wel terecht, omdat Wanda niet alleen over de persoon praat die aan het programma mee doet, maar ook haar kinderen erbij betrektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Wow..En terecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Wow..Men heeft zelfs moeite gedaan een FB pagina aan te maken. Geen idee of van het dezelfde perso(o)n(en) afkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook geen fan van haar, maar die gaan wel erg ver in hun 'haat'.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
En Jeffrey zit pas op 1/2 of 3/4 van zijn termijn en heeft al evenveel als Madeleine.quote:Op maandag 21 november 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof dat Jeff z'n som niet helemaal klopt.
JAA / Overzicht opdrachten
quote:Op maandag 21 november 2022 11:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Men heeft zelfs moeite gedaan een FB pagina aan te maken. Geen idee of van het dezelfde perso(o)n(en) afkomt.Juist. Daarom ook verder geen reactie waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook geen fan van haar, maar die gaan wel erg ver in hun 'haat'.
Op en top treurnisMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Wow..Triest, mensen nemen het veel te serieus, het is en blijft een spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2022 11:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Men heeft zelfs moeite gedaan een FB pagina aan te maken. Geen idee of van het dezelfde perso(o)n(en) afkomt.Waar je je maar bezig mee kunt houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook geen fan van haar, maar die gaan wel erg ver in hun 'haat'.
Denk wel dat mensen in de loods straks erg verrast zijn over de mening over Wanda als ze eruit zijn. Veel mensen vinden haar fantastisch daar.Doe nor maal
Jeff heeft volgens die tabel (die zal kloppen) het meeste tot nu toe te besteden gehad.. met als enige toevoeging dat hij 25% meer managertijd heeft. Maar de Febo is hem niet ongunstig gezind.quote:Op maandag 21 november 2022 11:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En Jeffrey zit pas op 1/2 of 3/4 van zijn termijn en heeft al evenveel als Madeleine.
Ik zie de komende week nog wel 'n vliegtuigje met sleep over vliegen voor Wandaquote:Op maandag 21 november 2022 11:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Juist. Daarom ook verder geen reactie waard.
Op en top treurnis
Vind het wel een terecht punt van haar kinderen. Die zijn minderjarig en houd je er buiten. Daar mag ze in ieder geval op berispt worden door de regiequote:Op maandag 21 november 2022 11:10 schreef juul. het volgende:
[..]
Triest, mensen nemen het veel te serieus, het is en blijft een spel
Nou precies!!!quote:Op maandag 21 november 2022 11:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zie de komende week nog wel 'n vliegtuigje met sleep over vliegen voor Wanda
Die een rls om de zeep helpen want dit soort dingen geven alleen maar meer sl.quote:Op maandag 21 november 2022 11:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou precies!!!![]()
Van die doorgeslagen schuimpjes![]()
UTO vibes
Het is chestday hoorde ik eerder.quote:Op maandag 21 november 2022 11:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Martin alleen zijn tietjes trainen, en afentoe zijn buikspieren.
En wie komt er op voor de dikke vieze vette mensen, en de mensen die helemaal gestoord zijn in hun hoofd. Ik eis gerechtigheidquote:Op maandag 21 november 2022 11:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou precies!!!![]()
Van die doorgeslagen schuimpjes![]()
UTO vibes
Die hebben vast ook kinderenquote:Op maandag 21 november 2022 11:28 schreef mootie het volgende:
[..]
En wie komt er op voor de dikke vieze vette mensen, en de mensen die helemaal gestoord zijn in hun hoofd. Ik eis gerechtigheid
quote:Op maandag 21 november 2022 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Laten we de Djaily maar elimineren dan. Ik bedoel Djedi.
Kan ook zomaar zijn dat de Febo ze laat zwemen tot morgen. Vorige week maandag ook geen opdracht namelijk.quote:Op maandag 21 november 2022 11:59 schreef KinKiJan het volgende:
Mexx zegt ook eens wat zinnigs: "Nou, laat die zoemer maar komen!"
Ben er ook bang voor ja. Ben die gemaakte en herhaalde drama om weinig wel zat. Eliminatie drama zou welkom zijn!quote:Op maandag 21 november 2022 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan ook zomaar zijn dat de Febo ze laat zwemen tot morgen. Vorige week maandag ook geen opdracht namelijk.
Heeft ie een vaccinatie gehad?quote:Op maandag 21 november 2022 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ beweegt moeilijk, het is hem in de rug geschoten zegt hij.
Idd, die rent niet voor niets telkens op tranen afquote:Op maandag 21 november 2022 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet is niet met het spel bezig, ze doet niets anders. Zorgen dat iedereen haar aardig vindt. Gevaarlijke speler
Hij heeft in zijn droom mee gespeeld bij een wedstrijd van Oranje en is geblesseerd geraakt...quote:
Mooi slachtoffer voor een pittige eliminatieopdrachtquote:Op maandag 21 november 2022 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ beweegt moeilijk, het is hem in de rug geschoten zegt hij.
En zo zorgt ze dat ze mensen om zich heen krijgt, die ze kan uithoren en beïnvloedenquote:Op maandag 21 november 2022 12:37 schreef pingu66 het volgende:
Babet luistert niet wat Wendy zegt: "
kom dan naar mij Wendy,want je zit al 3 dagen in je hoofd"
Wendy ja maar zoals gisteren loop je weer weg en to de n ik naar bed ging ging je weer bij die anderen in de keuken staan.
Babet : je moet er met mij over praten en er niet mee blijven zitten....
Dan is het waarschijnlijk Maddy zelf.quote:Op maandag 21 november 2022 12:26 schreef R0T29 het volgende:
Eunice wil niet tegen Maddy zeggen wie ze bovenaan het lijstje heeft staan als ze zou mogen stemmen voor een eliminatie
quote:Op maandag 21 november 2022 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En zo zorgt ze dat ze mensen om zich heen krijgt, die ze kan uithoren en beïnvloeden
Ze zijn heel close, ik vind het niet meer dan normaal dat ze dan wil/hoopt dat ze bij haar komt.quote:Op maandag 21 november 2022 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En zo zorgt ze dat ze mensen om zich heen krijgt, die ze kan uithoren en beïnvloeden
Fashiontapequote:Op maandag 21 november 2022 12:40 schreef Setje72 het volgende:
Wat heeft Madeleine gevonden op de plee??
Maddy weer als inspector gadgetquote:Op maandag 21 november 2022 12:40 schreef Setje72 het volgende:
Nou Wendy heeft gelijk: wanda en co willen op Wendy stemmen. En zelfs Jeff wil Wendy er ( speltechnisch) uit hebben.quote:Op maandag 21 november 2022 12:28 schreef mootie het volgende:
Wendy heeft haar complottenblik weer, zegt Bep
oh aan wie is ze dit geheimpje, wat niet doorverteld mag worden, nu weer aan het vertellen?quote:Op maandag 21 november 2022 12:40 schreef Setje72 het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2022 12:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou Wendy heeft gelijk: wanda en co willen op Wendy stemmen. En zelfs Jeff wil Wendy er ( speltechnisch) uit hebben.
De groep heeft dat toch verdiend dat krijgt Jeff toch nietquote:Op maandag 21 november 2022 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy heeft een discussie met "achter" gehad waarom Jeff zoveel geld krijgt.
Uit dit gesprek blijkt dus dat dit niet zo is. Ze krijgen dus extra geld.quote:Op maandag 21 november 2022 12:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De groep heeft dat toch verdiend dat krijgt Jeff toch niet
Niks. Maar Maddy heeft het gevonden, en niemand heeft er naar gevraagd. Dat doet vermoeden dat het besteld is. Ofzo.quote:
Ze heeft liever dat "Jeff minder krijgt" en dat ze honger moeten lijden of wat wil ze nou?quote:Op maandag 21 november 2022 12:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De groep heeft dat toch verdiend dat krijgt Jeff toch niet
En wat heeft Maddy gekregen van Jeff?quote:Op maandag 21 november 2022 12:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks. Maar Maddy heeft het gevonden, en niemand heeft er naar gevraagd. Dat doet vermoeden dat het besteld is. Ofzo.
Zit er iemand achter hem aan?quote:Op maandag 21 november 2022 12:51 schreef freaky40 het volgende:
Jeff aan het rennen, dat zie je niet vaak.
te laat, gisteren hield ze hetzelfde verhaal bij mirthe.quote:Op maandag 21 november 2022 12:46 schreef Pindaaatje het volgende:
Eunice praat over iets waar ze niet over mag praten. Over het geld en hoe “alles gepland” is. Madeleine geeft aan dat het niet eerlijk is dat Jeffrey meer geld heeft “gekregen” dan zij.
Gelijk een microfoon check voor Eunice, waardoor echt duidelijk is dat dit gebruikt wordt om aan te geven dat ze praat over zaken waar niet over gepraat mag worden.
ja, want het is vast van kimd want die heeft kleine tietjes, dus sjeffie heeft besteld en dat is niet eerlijkquote:Op maandag 21 november 2022 12:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks. Maar Maddy heeft het gevonden, en niemand heeft er naar gevraagd. Dat doet vermoeden dat het besteld is. Ofzo.
dit is een betere uitleg dan die van mijquote:Op maandag 21 november 2022 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Inspector Maddy is er van overtuigd dat de fashiontape van KimD is, omdat zij kleine tieten heeft. En dat het besteld is, omdat het nog nieuw in verpakking zat. Het is bewijs! Dus Inspector Gadget is met een diepgaand onderzoek bezig.
Denk dat je dan in de buurt van de loods moet wonen of staan misschien zijn daar draadloze netwerken te bespeuren...quote:Op maandag 21 november 2022 12:56 schreef pingu66 het volgende:
Zou het mogelijk zijn de camera's / streams in de loods te kraken zodat we alles kunnen zien?
En heeft ze die gehouden of terug gegeven aan het" gevonden voorwerpenloket"?quote:Op maandag 21 november 2022 12:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
dit is een betere uitleg dan die van mij
Hoe is dat relevantquote:Op maandag 21 november 2022 12:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En wat heeft Maddy gekregen van Jeff?
Misschien zei ze "ik"quote:Op maandag 21 november 2022 12:57 schreef R0T29 het volgende:
KimD tegen Jeff: "Als .... en Djedi weggaan, zijn er toch 2 stelletjes minder"
Jeff: "Sttttt"
Ik verstond het niet goed dus weet niet welke naam ze eerst noemde
Gehouden ... BEWIJS!quote:Op maandag 21 november 2022 12:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En heeft ze die gehouden of terug gegeven aan het" gevonden voorwerpenloket"?
Ik kon het niet meer terugvinden, maar volgens mij zei ze Ruben en Djedi .. en ik denk dat ze zij dat zijn er dan 2 minder.quote:Op maandag 21 november 2022 12:57 schreef R0T29 het volgende:
KimD tegen Jeff: "Als .... en Djedi weggaan, zijn er toch 2 stelletjes minder"
Jeff: "Sttttt"
Ik verstond het niet goed dus weet niet welke naam ze eerst noemde
niet geldig, ze houdt het onrechtmatig in eigen bezitquote:
Zij maakt altijd verkeerde aannames zolang ze zichzelf maar naar het gelijk kan praten en KimD heeft het bij haar wel heel erg vaak gedaan. Toen met die ruzie op kantoor, eten stelen, fashiontape besteld hebben. Allemaal de grootst mogelijke onzin zeg.quote:Op maandag 21 november 2022 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Inspector Maddy is er van overtuigd dat de fashiontape van KimD is, omdat zij kleine tieten heeft. En dat het besteld is, omdat het nog nieuw in verpakking zat. Het is bewijs! Dus Inspector Gadget is met een diepgaand onderzoek bezig.
'Niks vertellen hoor, nee niet doen, dit is geheim, alleen jij mag dit weten, jou vertrouw ik, echt waar, kijk hier, moet je zien..'quote:Op maandag 21 november 2022 12:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh aan wie is ze dit geheimpje, wat niet doorverteld mag worden, nu weer aan het vertellen?
Deed Maddy daar niet zelf aan mee? Ook al heb ik dat proberen te verdringen!quote:Op maandag 21 november 2022 13:15 schreef Adat231 het volgende:
zal me niks verbazen dat die fashiontape gebruikt is voor die lingerie modeshow of zo iets
Maddy is verslaafd aan siroop en drink er eentje leeg per dag. Zij krijgt om de drie dagen een nieuwe om mee te doen want voor zichzelf zorgen kan ze blijkbaar dus niet. PS Terwijl ik dit tik denk ik ook wat ben ik in vredesnaam aan het intikken joh..quote:Op maandag 21 november 2022 12:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En wat heeft Maddy gekregen van Jeff?
quote:Op maandag 21 november 2022 13:22 schreef Ireth het volgende:
[..]Ze beginnen het te snappen...oh wacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ik ben een beelddenkerquote:Op maandag 21 november 2022 13:19 schreef D. het volgende:
Esther moest de holtes van haar man schoonmaken.
Dat was geen leuk pretje zegt ze
quote:Op maandag 21 november 2022 13:04 schreef freaky40 het volgende:
Breaking!Hoorde een stiekeme scheetje in de loods met echo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wendy moet Babs gewoon gebruiken zoals andersom ook. Ben wel benieuwd of dat gesprek nog heeft plaatsgevonden. In het begin begrijp ik nog wel dat mensen erin meegaan waarbij allerlei emoties naar boven komen. Op een gegeven moment moet het voor hen echter ook obvious worden. Zij is vooral bezig achter de schermen in achterkamertjes en voert dus vooral individuele gesprekken. Als jij daarna vragen gaat stellen dan is ze alweer door naar het volgende beïnvloedbare projectje. Een gevaarlijke tante die met heel veel venijn bezig is maar het vervolgens door errors allemaal niet kan verwerken en steeds tegen een deur oploopt. Als je het vanuit een andere kant bekijkt is het eigenlijk geen sterke speler of toegevoegde waarde.quote:Op maandag 21 november 2022 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel zo handig, je hebt voor Eunice weinig stof nodig.quote:Op maandag 21 november 2022 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
Esther: "Mag ik jou als model gebruiken?"
Eunice: "Ja tuurlijk"
Esther: "Ja ik ben model en ontwerper zelf ook he"
Eunice ontzettend verbaasd: "Oh jaa?! Oooh!"
Esther: "Ja maar ja, ik kan natuurlijk niet zelf passen wat ik maak he"![]()
Esther is zo iemand die alles is geweest, alles ook heeft gedaan of anders wel ook 'zo iemand' kent ..
Dingetjes van elkaar verstoppen, kleuterklas humor.quote:Op maandag 21 november 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe helemaal in paniek de stijltang, krultang, alles is weg, verstopt. Weet niet door wie, maar ik zeg, goede actie
Ze zit niet een het kookteam, dus hoeft niet te koken. Ze zal best wel haar andere corvee taken gewoon op zich nemen, afwassen stofzuigen enz.quote:Op maandag 21 november 2022 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy moet Babs gewoon gebruiken zoals andersom ook. Ben wel benieuwd of dat gesprek nog heeft plaatsgevonden. In het begin begrijp ik nog wel dat mensen erin meegaan waarbij allerlei emoties naar boven komen. Op een gegeven moment moet het voor hen echter ook obvious worden. Zij is vooral bezig achter de schermen in achterkamertjes en voert dus vooral individuele gesprekken. Als jij daarna vragen gaat stellen dan is ze alweer door naar het volgende beïnvloedbare projectje. Een gevaarlijke tante die met heel veel venijn bezig is maar het vervolgens door errors allemaal niet kan verwerken en steeds tegen een deur oploopt. Als je het vanuit een andere kant bekijkt is het eigenlijk geen sterke speler of toegevoegde waarde.
In het huishouden is ze nooit te bekennen. De keren dat ze een pot of pan in haar handen heeft gehad zijn op één vinger te tellen. Klussen doet en kan ze alleen als ze een ander mag commanderen. Zijn er ergens tranen of hangende schouders dan hangt zij er gelijk omheen. Wil iemand haar elimineren dan is dat haar beste vriend(in) voor een paar dagen puur uit eigen belang. Om als het is opgelost tegen derden weer helemaal los te gaan over die persoon waarbij zelfs iemands medische dossier wordt doorgeluld. Moet ze een klimrek over om zo ten overstaan van dertig mensen geld binnen te halen dan krijgt ze een epileptische aanval of iets wat daar voor door moet gaan. Organiseert ze een activiteit dan durft ze het zelf niet te presenteren en laat ze anderen praten. Zij wil een feministisch groepje oprichten om zo alle mannen eruit te spelen om vervolgens GJ te benaderen voor het managerschap. Waar ze zichzelf uiteraard weer niet aan durft te branden want ze weet dat ze dan door het ijs zakt. Zo kun je nog wel even doorgaan maar volgens mij is het punt wel duidelijk. Eruit met Babbelette..
Tis de verveling. Dat knip - en plakwerk voor suprises en sporten en kaarten ben ik ook wel een keer zatquote:Op maandag 21 november 2022 13:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dingetjes van elkaar verstoppen, kleuterklas humor.
Een gehaaide tante is het.quote:Op maandag 21 november 2022 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy moet Babs gewoon gebruiken zoals andersom ook. Ben wel benieuwd of dat gesprek nog heeft plaatsgevonden. In het begin begrijp ik nog wel dat mensen erin meegaan waarbij allerlei emoties naar boven komen. Op een gegeven moment moet het voor hen echter ook obvious worden. Zij is vooral bezig achter de schermen in achterkamertjes en voert dus vooral individuele gesprekken. Als jij daarna vragen gaat stellen dan is ze alweer door naar het volgende beïnvloedbare projectje. Een gevaarlijke tante die met heel veel venijn bezig is maar het vervolgens door errors allemaal niet kan verwerken en steeds tegen een deur oploopt. Als je het vanuit een andere kant bekijkt is het eigenlijk geen sterke speler of toegevoegde waarde.
In het huishouden is ze nooit te bekennen. De keren dat ze een pot of pan in haar handen heeft gehad zijn op één vinger te tellen. Klussen doet en kan ze alleen als ze een ander mag commanderen. Zijn er ergens tranen of hangende schouders dan hangt zij er gelijk omheen. Wil iemand haar elimineren dan is dat haar beste vriend(in) voor een paar dagen puur uit eigen belang. Om als het is opgelost tegen derden weer helemaal los te gaan over die persoon waarbij zelfs iemands medische dossier wordt doorgeluld. Moet ze een klimrek over om zo ten overstaan van dertig mensen geld binnen te halen dan krijgt ze een epileptische aanval of iets wat daar voor door moet gaan. Organiseert ze een activiteit dan durft ze het zelf niet te presenteren en laat ze anderen praten. Zij wil een feministisch groepje oprichten om zo alle mannen eruit te spelen om vervolgens GJ te benaderen voor het managerschap. Waar ze zichzelf uiteraard weer niet aan durft te branden want ze weet dat ze dan door het ijs zakt. Zo kun je nog wel even doorgaan maar volgens mij is het punt wel duidelijk. Eruit met Babbelette..
Als ik hier op moet reageren dan zijn we alweer een uur verder maar dat jij daar anders naar kijkt dat is jouw vrije meningquote:Op maandag 21 november 2022 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze zit niet een het kookteam, dus hoeft niet te koken. Ze zal best wel haar andere corvee taken gewoon op zich nemen, afwassen stofzuigen enz.
Welk medisch dossier heeft zij dan doorgeluld? Of doel je hiermee op het verhaal van Esther wat ze heeft doorverteld?
En volgens mij is het enige wat ze niet heeft gedurfd, het hangen aan die ladder geweest. Bij de andere zaken, salto en muur klimmen heeft ze toch gewoon meegedaan?
en het beinvloeden van elimineren heeft nog totaal geen zin gehad. Er zijn tot nu toe twee eliminaties geweest.
Ach, beter flauwe humor dan geen humorquote:Op maandag 21 november 2022 13:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dingetjes van elkaar verstoppen, kleuterklas humor.
Djedi had het er gisteren met KimK over want dat las ik hier dus dan is het ook waarquote:Op maandag 21 november 2022 13:44 schreef pingu66 het volgende:
Wie heeft die stijltang verstopt? Of was dat niet op de streams te zien? Of moeten we dat aan Inspector Gadget vragen?
Djediquote:Op maandag 21 november 2022 13:44 schreef pingu66 het volgende:
Wie heeft die stijltang verstopt? Of was dat niet op de streams te zien? Of moeten we dat aan Inspector Gadget vragen?
Lang verhaal kort : Wen en Babs klikken gewoon met elkaar en in ieder contact loopt het wel eens langs elkaar heen. Die twee mogen elkaar meer dan dat jij denkt.quote:Op maandag 21 november 2022 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat was er met haar Djaily? Wat stond daar voor opruiing in?quote:
Wanda kan opeens een grote bek hebben daar waar ze normaal juist een grote bek krijgtquote:Op maandag 21 november 2022 13:46 schreef R0T29 het volgende:
Wanda leeft helemaal op bij dat suffe, kinderachtige gedoe....wat een figuur
Djedi en kikk..boven in die schacht,quote:Op maandag 21 november 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe helemaal in paniek de stijltang, krultang, alles is weg, verstopt. Weet niet door wie, maar ik zeg, goede actie
We weten het niet exact. Iets wat ze ook tijdens de CENTRAAL van zaterdagavond had kunnen zeggen, maar toen hield ze haar mond dicht. En nu heeft ze geloof ik een editorial verpakt als artikel geschreven in de Djaily.quote:Op maandag 21 november 2022 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat was er met haar Djaily? Wat stond daar voor opruiing in?
Denk dat als je teveel gevoel voor humor hebt je geen kans maakt om er binnen te geraken.quote:Op maandag 21 november 2022 13:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, beter flauwe humor dan geen humor
Ze moet eens leren, als iemand aan het praten is, niet steeds er midden in te vallen....halloooooquote:Op maandag 21 november 2022 13:48 schreef Ireth het volgende:
Zoë zoekt iets...
"Ja hallo, ik zoek... ik zoek... ik zoek... ik zoek..."
Niemand die luisterd of haar de kans geef uit te spreken, ze lullen er gewoon allemaal over heen
Dat Wendy en Babs elkaar mogen weet ik zelf ook wel maar er speelt ook nog een tactisch spelletje waar allemaal lijnen lopenquote:Op maandag 21 november 2022 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lang verhaal kort : Wen en Babs klikken gewoon met elkaar en in ieder contact loopt het wel eens langs elkaar heen. Die twee mogen elkaar meer dan dat jij denkt.
\dus niks aan het handje.
Ze lopen allemaal wel eens tegen elkaar te clashen: zie Mora/Leila , Jeff/Kimmie, Jeff/Rupie , Jeff/ anderen, Mirthe /Berend, Mirthe/Jeff, Zoe/Martin, Maddy/Wanda, KimW/Martin, Mexx/KimD, etc etc
Wen en Babs mogen elkaar , heeft niets met gebruiken te maken.
Bab is iemand die makkelijk iedereen onder die bus gooit..quote:Op maandag 21 november 2022 13:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat Wendy en Babs elkaar mogen weet ik zelf ook wel maar er speelt ook nog een tactisch spelletje waar allemaal lijnen lopen
Sowieso en zoiets heeft ze zelfs over Wendy gezegd tegen notabene vertrouweling GJquote:Op maandag 21 november 2022 13:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Bab is iemand die makkelijk iedereen onder die bus gooit..
Het was toch ook Gj die op Wendy had gestemd..Babs is niet goed bezig, wetend dat ze onder de loep ligt bij Esther, die wil immers op haar stemmen..die zorgt nu dat niemand op esther gaat stemmen, ook al zo gehaaide om haar eigen hachje te redden.quote:Op maandag 21 november 2022 13:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sowieso en zoiets heeft ze zelfs over Wendy gezegd tegen notabene vertrouweling GJ
Rupsje moeten we eigenlijk helemaal geen aandacht meer gevenquote:Op maandag 21 november 2022 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We weten het niet exact. Iets wat ze ook tijdens de CENTRAAL van zaterdagavond had kunnen zeggen, maar toen hield ze haar mond dicht. En nu heeft ze geloof ik een editorial verpakt als artikel geschreven in de Djaily.
wiquote:Op maandag 21 november 2022 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Rupsje moeten we eigenlijk helemaal geen aandacht meer geven
l toch wel graag weten wat er precies geschreven isquote:Op maandag 21 november 2022 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Rupsje moeten we eigenlijk helemaal geen aandacht meer geven
Die stem van Esther is toch geen enkele bedreiging. Esther krijgt niemand mee want niemand neemt haar serieus. Babs moet gewoon doen waar ze goed in is en bij iedereen de nodige info lospeuteren.quote:Op maandag 21 november 2022 13:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Het was toch ook Gj die op Wendy had gestemd..Babs is niet goed bezig, wetend dat ze onder de loep ligt bij Esther, die wil immers op haar stemmen..die zorgt nu dat niemand op esther gaat stemmen, ook al zo gehaaide om haar eigen hachje te redden.
Wanda heeft totaal geen zelfkennisquote:Op maandag 21 november 2022 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda: "Ik ben niet zo van het doorlullen."
Oh dat is wel netjes van Wandaquote:Op maandag 21 november 2022 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda: "Ik ben niet zo van het doorlullen."
Was ook al verbaasd dat hij ineens meer te zien is en in gesprek met mensen waar je hem niet vaak mee zietquote:Op maandag 21 november 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
Heeft Marciano op zijn flikker gehad van de FEBO
Dat hij zich meer moet laten horen ??
Apartquote:Op maandag 21 november 2022 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was ook al verbaasd dat hij ineens meer te zien is en in gesprek met mensen waar je hem niet vaak mee ziet
Wendy wist er wel van omdat GJ "blanco" wilde stemmenquote:Op maandag 21 november 2022 13:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Het was toch ook Gj die op Wendy had gestemd..Babs is niet goed bezig, wetend dat ze onder de loep ligt bij Esther, die wil immers op haar stemmen..die zorgt nu dat niemand op esther gaat stemmen, ook al zo gehaaide om haar eigen hachje te redden.
Zat die tape niet in dat reuze beauty box die ze hebben gewonnen?quote:Op maandag 21 november 2022 14:08 schreef juul. het volgende:
Maddy wil zo wat laten zien aan Wanda, waarschijnlijk de tape, ik lach me rot als Wanda zegt dat het van de lingerieparty is
Ze kan ook niet haar mond houden, ze wil zich belangrijk maken ofzo
Oh dat zou helemaal mooi zijnquote:Op maandag 21 november 2022 14:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Zat die tape niet in dat reuze beauty box die ze hebben gewonnen?
Na het stemmen heeft hij het gezegdquote:Op maandag 21 november 2022 14:09 schreef juul. het volgende:
[..]
Wendy wist er wel van omdat GJ "blanco" wilde stemmen
Ze moet wat he .. haar bordeaux rode haarverf is haar ontzegd....quote:Op maandag 21 november 2022 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe trekt haar grijze haren er uit met een pincet, dan spoor je toch ook niet?
Laat haar maar op onderzoek uitgaan en als ze dan met haar conclusie komt dan weet je dat je die alvast kunt doorstrepenquote:Op maandag 21 november 2022 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
Inspector Maddie at it again. Dit keer over de vermeende warm water schakelaar
Ja die zit iedereen te epileren, die arme Jerrold toen, is gewoon weer een tic van haar..likken en plukken..quote:Op maandag 21 november 2022 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe trekt haar grijze haren er uit met een pincet, dan spoor je toch ook niet?
Er zullen er wel veel zijn die dat doen als de eerste grijze haren verschijnenquote:Op maandag 21 november 2022 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heel Nederland kan de energierekening niet meer betalen dus de febo ook niet meerquote:Op maandag 21 november 2022 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laat haar maar op onderzoek uitgaan en als ze dan met haar conclusie komt dan weet je dat je die alvast kunt doorstrepen
Myrthe is nog super jong zo grijze haren heeft ze nietquote:Op maandag 21 november 2022 14:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zullen er wel veel zijn die dat doen als de eerste grijze haren verschijnen
Daar is geen beginnen aan weet ik uit ervaring of grijs verven zoal Borrelpraatquote:Op maandag 21 november 2022 14:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zullen er wel veel zijn die dat doen als de eerste grijze haren verschijnen
Daarom is het nog de moeite om die eruit te trekkenquote:Op maandag 21 november 2022 14:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Myrthe is nog super jong zo grijze haren heeft ze niet
Wel volkoren voedzame pizza's neem ik aanquote:Op maandag 21 november 2022 14:18 schreef Silves het volgende:
Vanavond de pizza avondje voor het winnende clubje.
quote:Op maandag 21 november 2022 14:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wel volkoren voedzame pizza's neem ik aan
Oh dat is dan een heel ander verhaalquote:Op maandag 21 november 2022 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Na het stemmen heeft hij het gezegd
Jep is zijn dingquote:
Hopelijk zijn het geen salmonella eierenquote:Op maandag 21 november 2022 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep is zijn ding
Voor het boksen deed hij dat ook elke keer
Wie wat bewaard.... heeft 'n aardappelquote:Op maandag 21 november 2022 14:22 schreef greysbones het volgende:
Waarom zingt Ruben met een dikke aardappel in zijn strot
Had wel spelopdracht stream verwacht maar helaasquote:Op maandag 21 november 2022 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat eeen saaie streams, mogen we weer kijken naar de plié van Eunice
Vogelgriep-eieren/gekkekippen-eierenquote:Op maandag 21 november 2022 14:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hopelijk zijn het geen salmonella eieren
Daar praat ie toch ook mee?quote:Op maandag 21 november 2022 14:22 schreef greysbones het volgende:
Kan ie beter vis eten 😉quote:Op maandag 21 november 2022 14:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vogelgriep-eieren/gekkekippen-eieren
Om 15:00uquote:Op maandag 21 november 2022 14:30 schreef Loveable het volgende:
[..]
Had wel spelopdracht stream verwacht maar helaas
Omdat niemand 'm eens een stuk witbrood in z'n mond propt.quote:Op maandag 21 november 2022 14:22 schreef greysbones het volgende:
Kunnen ze die pizza's beter bewaren voor later van de weekquote:Op maandag 21 november 2022 14:35 schreef Poesjuh het volgende:
Goedemiddag allemaal
Stream aan gehad en ff teruggelezen.
Warm water steeds op dat komt omdat de corveeploegen soms al het warm water opmaken in de keuken. Bijv zoey en babette laten altijdddd de warme kraan stromen tijdens de afwas en zo
Vanavond pizza avond, maar ook hamburgers en patat voor de hele groep dus daar gaat het gevoel van beloning zegt wanda en zei kim k en marciano laatst ook al
Ja stel je voor dat de anderen ook etenquote:Op maandag 21 november 2022 14:36 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kunnen ze die pizza's beter bewaren voor later van de week
Ga ik vanuit. Oranje speelt straks dus de Febo zal wel willen kijken dus hoe later het wordt des te minder aannemelijker het wordt dat er nog een opdracht komt.quote:
weet of er een opdracht komt is de managerquote:Op maandag 21 november 2022 14:36 schreef Poesjuh het volgende:
Een bewoner zei dat er vandaag niks meer komt, altijd later in de week zodat het een cliffhanger is in de uitzending voor na t weekend
Nja als er ook al patat en hamburgers zijn..quote:Op maandag 21 november 2022 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat de anderen ook eten
Mexx wist gisteren te vertellen dat haar wip met Martin wel te zien was geweest.quote:Op maandag 21 november 2022 14:40 schreef mnesymne het volgende:
Maar ze zijn ook "bang" om bepaalde dingen te doen. Want ze denken dat alles uitgezonden wordt, en houden zich op bepaalde punten in.
Niet wetende dat voor elke scheet een SL is.
Korte lijnen ,hulp lijnen, energie lijnen, rechte lijnen,lange lijnen , hoofdlijnen ,vislijnen?quote:Op maandag 21 november 2022 13:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat Wendy en Babs elkaar mogen weet ik zelf ook wel maar er speelt ook nog een tactisch spelletje waar allemaal lijnen lopen
Moira ?quote:Op maandag 21 november 2022 14:41 schreef Poesjuh het volgende:
Iemand met een zoon maar die zoon wil die moeder niet meer zien.
Wie?
Eunice?
Ow zal echt wel op camera te zien zijn geweest, maar niet op stream of liveshow.quote:Op maandag 21 november 2022 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mexx wist gisteren te vertellen dat haar wip met Martin wel te zien was geweest.
Ze weten meer dan wij denken waarschijnlijk,
Zo jammer alleen dat die hele vent er aan vast zit.quote:Op maandag 21 november 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Jaloers op de krullen van Jeff, ik hou van krullen
Moest ik even 2x lezenquote:Op maandag 21 november 2022 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Korte lijnen ,hulp lijnen, energie lijnen, rechte lijnen,lange lijnen , hoofdlijnen ,vislijnen?
In de loods lopen de lijnen vaak nogal grillig door elkaar. Mensen die iets van een ander nodig hebben zullen vaak een lijn uitwerpen om zich aan vast te klampen en op te trekken. Bij sommige mensen zie je een verbindende lijn , die mogen elkaar en weten waar ze staan.
Als je weet op welk niveau de lijnen lopen en waar of aan wie ze verbonden zijn, kun je je mate van betrokkenheid zelf bepalen.
Maddyquote:Op maandag 21 november 2022 14:40 schreef Poesjuh het volgende:
JW moet het accepteren zegt hij tegen esther
Gaat over iemand in de loods die sterk wil blijven en niet wil tonen. Over wie?
Ja dit is zo, Martin die naar achter gelopen is om te vragen hoe hij overkomt, Maddy vragen waarom Jef meer makkelijkere spellen krijgt..ect....quote:Op maandag 21 november 2022 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mexx wist gisteren te vertellen dat haar wip met Martin wel te zien was geweest.
JW die te horen kreeg achter dat het publiek er nog niet bij betrokken wordtquote:Op maandag 21 november 2022 14:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja dit is zo, Martin die naar achter gelopen is om te vragen hoe hij overkomt, Maddy vragen waarom Jef meer makkelijkere spellen krijgt..ect....
Ah oke shit happens, gebeurt bij zovelen. Al vindt JW het niet normaal. Esther snapt het wel en legt het JW uit dat dit in veel gezinnen zo is, ook al is hij dat miss niet gewend.quote:Op maandag 21 november 2022 14:45 schreef juul. het volgende:
De zoon van Maddy heeft jaren geleden het contact verbroken met haar en haar dochter
Die was niet te zienquote:Op maandag 21 november 2022 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij allebei de opmerkingen heb ik toch voorzichtige twijfels.quote:Op maandag 21 november 2022 14:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
JW die te horen kreeg achter dat het publiek er nog niet bij betrokken wordt
Jeff die van achter te horen kreeg dat hij idd meer opdrachten of geld krijgt omdat febo dat met hem wel aan durfde
Boodschappen zijn weer binnen?
..of nietquote:Op maandag 21 november 2022 14:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij allebei de opmerkingen heb ik toch voorzichtige twijfels.
De opmerking van Jeff zou zomaar zelf verzonnen kunnen zijn
Geldt voor de hele cosquote:Op maandag 21 november 2022 14:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij allebei de opmerkingen heb ik toch voorzichtige twijfels.
De opmerking van Jeff zou zomaar zelf verzonnen kunnen zijn
Op de streams dan misschien? Ze zei nog had mijn familie beloofd het niet te doen.quote:Op maandag 21 november 2022 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die was niet te zien
Althans op stream niet
En daarna weer naar beneden, sorteren kunnen ze idd beter beneden op de eettafels doen maarjaquote:Op maandag 21 november 2022 14:51 schreef Chanel5 het volgende:
Belachelijk dat alle boodschappen eerst naar boven moeten.
Als ze het niet tegen Zoe had gezegd had niemand er iets van gewetenquote:Op maandag 21 november 2022 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de streams dan misschien? Ze zei nog had mijn familie beloofd het niet te doen.
Ja, vrij belachelijk dat dat nodig is, snap niet dat mensen schaamteloos kunnen jatten.quote:Op maandag 21 november 2022 14:51 schreef Chanel5 het volgende:
Belachelijk dat alle boodschappen eerst naar boven moeten.
Klopt en al die weken ook minder mondjes te voeden ook nog.quote:Op maandag 21 november 2022 14:51 schreef mnesymne het volgende:
Maar Jeff moet nog 2 weken... dat is het verschil
Risico op graaiersquote:Op maandag 21 november 2022 14:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
En daarna weer naar beneden, sorteren kunnen ze idd beter beneden op de eettafels doen maarja
haha.. wat zei Isaac?quote:Op maandag 21 november 2022 14:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt en al die weken ook minder mondjes te voeden ook nog.
Maar punt is, als Ruben stoer wil doen moet zijn punt nu wel kloppen.
Isaac en Babette. Babette denkt dat sommigen elke dag op kantoor drinken
Dan moeten die er gewoon afblijvenquote:
Dan ziet iedereen wat Jeff achterhoudtquote:Op maandag 21 november 2022 14:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
En daarna weer naar beneden, sorteren kunnen ze idd beter beneden op de eettafels doen maarja
Kan die toch 's nachts stiekem in het kantoor zettenquote:Op maandag 21 november 2022 14:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ziet iedereen wat Jeff achterhoudt
Dan is het jattenquote:Op maandag 21 november 2022 14:55 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kan die toch 's nachts stiekem in het kantoor zetten
Isaac totaal mee eens. Hij vindt het bizar dat er bij elk evenement drank is keer op keer.quote:
nee joh, die vind ze vies zegt ze. ik denk eerder dat er stukjes onder haar gebit kunnen komen en dat pijn doet (ervaringsdeskundige is mijn moeder)quote:Op maandag 21 november 2022 14:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy eet de chocola vd chocoladepinda's af en bewaart de pinda's om later op te eten. Die zijn net op de grond 'gepleurd'
Daarom is Isaac ook niet te vertrouwen...eens en te meer weer duidelijk nu.quote:Op maandag 21 november 2022 14:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Isaac totaal mee eens. Hij vindt het bizar dat er bij elk evenement drank is keer op keer.
En dagelijks alcohol in kantoor, isaac zei klopt daarom distantieer ik me ook steeds meer.
Isaac denkt dat jeff weer in zijn oude ritme komt. Ofwel jeff dronk thuis heeeeel veel, is bekend al ff. Kim ziet hem terugvallen vandaar hun gesprekken. Hij stond 2 maanden droog en was niettt te genieten. Nu het er is, kan jeff er niet vanaf blijven
quote:Op maandag 21 november 2022 14:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Zat die tape niet in dat reuze beauty box die ze hebben gewonnen?
Dit is wat ze vertelt heeft .... kan er niet meer van maken.quote:Op maandag 21 november 2022 14:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee joh, die vind ze vies zegt ze. ik denk eerder dat er stukjes onder haar gebit kunnen komen en dat pijn doet (ervaringsdeskundige is mijn moeder)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |