Ze moet eens leren, als iemand aan het praten is, niet steeds er midden in te vallen....halloooooquote:Op maandag 21 november 2022 13:48 schreef Ireth het volgende:
Zoë zoekt iets...
"Ja hallo, ik zoek... ik zoek... ik zoek... ik zoek..."
Niemand die luisterd of haar de kans geef uit te spreken, ze lullen er gewoon allemaal over heen
Dat Wendy en Babs elkaar mogen weet ik zelf ook wel maar er speelt ook nog een tactisch spelletje waar allemaal lijnen lopenquote:Op maandag 21 november 2022 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lang verhaal kort : Wen en Babs klikken gewoon met elkaar en in ieder contact loopt het wel eens langs elkaar heen. Die twee mogen elkaar meer dan dat jij denkt.
\dus niks aan het handje.
Ze lopen allemaal wel eens tegen elkaar te clashen: zie Mora/Leila , Jeff/Kimmie, Jeff/Rupie , Jeff/ anderen, Mirthe /Berend, Mirthe/Jeff, Zoe/Martin, Maddy/Wanda, KimW/Martin, Mexx/KimD, etc etc
Wen en Babs mogen elkaar , heeft niets met gebruiken te maken.
Bab is iemand die makkelijk iedereen onder die bus gooit..quote:Op maandag 21 november 2022 13:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat Wendy en Babs elkaar mogen weet ik zelf ook wel maar er speelt ook nog een tactisch spelletje waar allemaal lijnen lopen
Sowieso en zoiets heeft ze zelfs over Wendy gezegd tegen notabene vertrouweling GJquote:Op maandag 21 november 2022 13:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Bab is iemand die makkelijk iedereen onder die bus gooit..
Het was toch ook Gj die op Wendy had gestemd..Babs is niet goed bezig, wetend dat ze onder de loep ligt bij Esther, die wil immers op haar stemmen..die zorgt nu dat niemand op esther gaat stemmen, ook al zo gehaaide om haar eigen hachje te redden.quote:Op maandag 21 november 2022 13:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sowieso en zoiets heeft ze zelfs over Wendy gezegd tegen notabene vertrouweling GJ
Rupsje moeten we eigenlijk helemaal geen aandacht meer gevenquote:Op maandag 21 november 2022 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We weten het niet exact. Iets wat ze ook tijdens de CENTRAAL van zaterdagavond had kunnen zeggen, maar toen hield ze haar mond dicht. En nu heeft ze geloof ik een editorial verpakt als artikel geschreven in de Djaily.
wiquote:Op maandag 21 november 2022 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Rupsje moeten we eigenlijk helemaal geen aandacht meer geven
l toch wel graag weten wat er precies geschreven isquote:Op maandag 21 november 2022 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Rupsje moeten we eigenlijk helemaal geen aandacht meer geven
Die stem van Esther is toch geen enkele bedreiging. Esther krijgt niemand mee want niemand neemt haar serieus. Babs moet gewoon doen waar ze goed in is en bij iedereen de nodige info lospeuteren.quote:Op maandag 21 november 2022 13:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Het was toch ook Gj die op Wendy had gestemd..Babs is niet goed bezig, wetend dat ze onder de loep ligt bij Esther, die wil immers op haar stemmen..die zorgt nu dat niemand op esther gaat stemmen, ook al zo gehaaide om haar eigen hachje te redden.
Wanda heeft totaal geen zelfkennisquote:Op maandag 21 november 2022 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda: "Ik ben niet zo van het doorlullen."
Oh dat is wel netjes van Wandaquote:Op maandag 21 november 2022 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda: "Ik ben niet zo van het doorlullen."
Was ook al verbaasd dat hij ineens meer te zien is en in gesprek met mensen waar je hem niet vaak mee zietquote:Op maandag 21 november 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
Heeft Marciano op zijn flikker gehad van de FEBO
Dat hij zich meer moet laten horen ??
Apartquote:Op maandag 21 november 2022 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was ook al verbaasd dat hij ineens meer te zien is en in gesprek met mensen waar je hem niet vaak mee ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |