Vind het wel een terecht punt van haar kinderen. Die zijn minderjarig en houd je er buiten. Daar mag ze in ieder geval op berispt worden door de regiequote:Op maandag 21 november 2022 11:10 schreef juul. het volgende:
[..]
Triest, mensen nemen het veel te serieus, het is en blijft een spel
Nou precies!!!quote:Op maandag 21 november 2022 11:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zie de komende week nog wel 'n vliegtuigje met sleep over vliegen voor Wanda
Die een rls om de zeep helpen want dit soort dingen geven alleen maar meer sl.quote:Op maandag 21 november 2022 11:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou precies!!!![]()
Van die doorgeslagen schuimpjes![]()
UTO vibes
Het is chestday hoorde ik eerder.quote:Op maandag 21 november 2022 11:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Martin alleen zijn tietjes trainen, en afentoe zijn buikspieren.
En wie komt er op voor de dikke vieze vette mensen, en de mensen die helemaal gestoord zijn in hun hoofd. Ik eis gerechtigheidquote:Op maandag 21 november 2022 11:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou precies!!!![]()
Van die doorgeslagen schuimpjes![]()
UTO vibes
Die hebben vast ook kinderenquote:Op maandag 21 november 2022 11:28 schreef mootie het volgende:
[..]
En wie komt er op voor de dikke vieze vette mensen, en de mensen die helemaal gestoord zijn in hun hoofd. Ik eis gerechtigheid
quote:Op maandag 21 november 2022 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Laten we de Djaily maar elimineren dan. Ik bedoel Djedi.
Kan ook zomaar zijn dat de Febo ze laat zwemen tot morgen. Vorige week maandag ook geen opdracht namelijk.quote:Op maandag 21 november 2022 11:59 schreef KinKiJan het volgende:
Mexx zegt ook eens wat zinnigs: "Nou, laat die zoemer maar komen!"
Ben er ook bang voor ja. Ben die gemaakte en herhaalde drama om weinig wel zat. Eliminatie drama zou welkom zijn!quote:Op maandag 21 november 2022 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan ook zomaar zijn dat de Febo ze laat zwemen tot morgen. Vorige week maandag ook geen opdracht namelijk.
Heeft ie een vaccinatie gehad?quote:Op maandag 21 november 2022 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ beweegt moeilijk, het is hem in de rug geschoten zegt hij.
Idd, die rent niet voor niets telkens op tranen afquote:Op maandag 21 november 2022 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet is niet met het spel bezig, ze doet niets anders. Zorgen dat iedereen haar aardig vindt. Gevaarlijke speler
Hij heeft in zijn droom mee gespeeld bij een wedstrijd van Oranje en is geblesseerd geraakt...quote:
Mooi slachtoffer voor een pittige eliminatieopdrachtquote:Op maandag 21 november 2022 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ beweegt moeilijk, het is hem in de rug geschoten zegt hij.
En zo zorgt ze dat ze mensen om zich heen krijgt, die ze kan uithoren en beïnvloedenquote:Op maandag 21 november 2022 12:37 schreef pingu66 het volgende:
Babet luistert niet wat Wendy zegt: "
kom dan naar mij Wendy,want je zit al 3 dagen in je hoofd"
Wendy ja maar zoals gisteren loop je weer weg en to de n ik naar bed ging ging je weer bij die anderen in de keuken staan.
Babet : je moet er met mij over praten en er niet mee blijven zitten....
Dan is het waarschijnlijk Maddy zelf.quote:Op maandag 21 november 2022 12:26 schreef R0T29 het volgende:
Eunice wil niet tegen Maddy zeggen wie ze bovenaan het lijstje heeft staan als ze zou mogen stemmen voor een eliminatie
quote:Op maandag 21 november 2022 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En zo zorgt ze dat ze mensen om zich heen krijgt, die ze kan uithoren en beïnvloeden
Ze zijn heel close, ik vind het niet meer dan normaal dat ze dan wil/hoopt dat ze bij haar komt.quote:Op maandag 21 november 2022 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En zo zorgt ze dat ze mensen om zich heen krijgt, die ze kan uithoren en beïnvloeden
Fashiontapequote:Op maandag 21 november 2022 12:40 schreef Setje72 het volgende:
Wat heeft Madeleine gevonden op de plee??
Maddy weer als inspector gadgetquote:Op maandag 21 november 2022 12:40 schreef Setje72 het volgende:
Nou Wendy heeft gelijk: wanda en co willen op Wendy stemmen. En zelfs Jeff wil Wendy er ( speltechnisch) uit hebben.quote:Op maandag 21 november 2022 12:28 schreef mootie het volgende:
Wendy heeft haar complottenblik weer, zegt Bep
oh aan wie is ze dit geheimpje, wat niet doorverteld mag worden, nu weer aan het vertellen?quote:Op maandag 21 november 2022 12:40 schreef Setje72 het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2022 12:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou Wendy heeft gelijk: wanda en co willen op Wendy stemmen. En zelfs Jeff wil Wendy er ( speltechnisch) uit hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |