abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2022 @ 17:12:28 #151
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207188502
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Er gaan speciaal en alleen voor deze mensen 1 miljoen woningen gebouwd worden in Nederland de komende jaren om het land diverser en mooier te maken dus er gaat snel een oplossing komen ;)
Die woningen komen er niet. Als ik alleen al hier in de gemeente kijk zijn er afgelopen jaar alweer meerdere bouwprojecten in de ijskast gegaan.
  donderdag 22 december 2022 @ 17:12:30 #152
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207188505
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 16:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Kan wel. Of je negeert de verdragen en EU regels (zonder consequenties want ze gaan de pinautomaat van de EU Nederland toch niet straffen) of je gaat beginnen met een beleid dat mensen die hier komen hun eigen boontjes moeten gaan doppen. Er zijn tig landen op te noemen die nauwelijks asielzoekers opvangen en toch in de EU zitten. Begin eens met het stoppen van het zomaar uitdelen van sociale huurwoningen en uitkeringen aan statushouders bijvoorbeeld. De instroom van kanslozen zal met 95% afnemen binnen een week tijd.
stop eens dit, doe dat , we moeten

allemaal bullshit
immigratie is niet te stoppen en zal alleen maar toenermen tot 500.000 per jaar
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 22 december 2022 @ 17:13:08 #153
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207188519
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Er gaan speciaal en alleen voor deze mensen 1 miljoen woningen gebouwd worden in Nederland de komende jaren om het land diverser en mooier te maken dus er gaat snel een oplossing komen ;)
gaat niet gebeuren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207188533
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 16:48 schreef BMW1993 het volgende:
Mijn grootste angst met de huidige instroom is toch wel een beetje dat we straks over een jaar of 10 / 20 steden krijgen zoals je die in Frankrijk nu al hebt.. Grotendeels wijken vol met kansarme immigranten, met nog enkele goede wijken ertussen.

Veel steden geven daar nu al een trieste indruk, met veel zichtbare armoede.

Natuurlijk, de werkloosheid is in Nederland lager, dus zo kansarm zal het vast niet worden, maar ooit zal ook hier de werkloosheid weer toenemen, zeker met de toekomstige automatisering van simpele banen in magazijnen.

Ook zie je nu al in Frankrijk een hoop 'steekpartijen van verwarde mensen', iets wat in Nederland nog zeldzaam is, dat ga je straks ook meer krijgen natuurlijk.
Er zijn eerder landen gedekoloniseerd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207188653
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
stop eens dit, doe dat , we moeten

allemaal bullshit
immigratie is niet te stoppen en zal alleen maar toenermen tot 500.000 per jaar
Andere landen bewijzen dat het wel gestopt kan worden, meneer het Orakel.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 22 december 2022 @ 18:04:24 #156
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_207189181
'''Maandelijkse EU-asielaanvragen overschrijden 100.000 ''

'' In oktober registreerden Syriërs het hoogste aantal aanvragen sinds 2016, in totaal 18.500, gevolgd door Afghanen (15.400), die de meeste aanvragen hebben ingediend sinds 2016, met uitzondering van september 2021, nadat de Taliban Afghanistan hadden overgenomen.

Syriërs en Afghanen zijn niet de enige nationaliteitsgroepen die records hebben gebroken in asielaanvragen. Turken dienden het hoogste aantal aanvragen in sinds 2014 – een totaal van 7.400, dat werd geregistreerd in september. Ongeveer 5.500 zelfverklaarde niet-begeleide minderjarigen of vijf procent van het totaal waren voornamelijk Afghaans en Syriërs.

Daarnaast hebben Russen en Iraniërs het afgelopen jaar meer aanvragen ingediend, respectievelijk 2.200 en 1.700. ''

https://www.schengenvisai(...)ions-surpass-100000/

100.000 asielzoekers vragen maandelijks asiel aan in Europa.

Geen enkel ander continent hier op aarde vangt maandelijks zoveel asielzoekers op.
Ik denk dat de meeste mensen in Nederland niet eens problemen hebben met echte vluchtelingen, alleen de aantallen zijn zo hoog, dat de oorspronkelijke bewoners eronder hebben te lijden, een groot deel van alle vrijkomende sociale huurwoningen worden direct voor deze groep gereserveerd.

Hopelijk dat de aantallen in 2023 zakken, maar gezien er nu een Nederlander directeur is geworden van Frontex, die enkel over mensenrechten praat, zal het niet heel anders worden dit beleid. :{
  donderdag 22 december 2022 @ 18:06:25 #157
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207189212
Ik heb wel problemen met alle vluchtelingen die niet uit een buurland van Nederland komen. Ze hebben hier de godver niks te zoeken.
pi_207189534
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 16:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Begin eens met het stoppen van het zomaar uitdelen van sociale huurwoningen ...
Jij wilde deze gezinnen buiten laten slapen?
  donderdag 22 december 2022 @ 18:37:56 #159
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207189569
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Andere landen bewijzen dat het wel gestopt kan worden, meneer het Orakel.
Nee dat kan niet

andere landen hebben een gesloten grens door zee en kanalen

nederland is 100% open
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207189571
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 16:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
De politici en bestuurders die deze volksverhuizing uit Afrika en het Midden-Oosten faciliteren zullen in de toekomst te boek gaan staan als de oorzaak van het uiteenvallen van West-Europa en het uitbreken van een burgeroorlog. Ik weet niet of dat zo lekker op je CV gaat staan.
Doe niet zo paniekerig.
Die omvolking gaat daar echt veel te langzaam voor. Voordat Nederland omgevolkt is (minderheid autochtonen, engelssprekende provincie van de EU) zijn we 2 generaties verder.
Voorlopig profiteert de witte middenklasse nog enorm van de goedkope en jonge arbeidskrachten.
  donderdag 22 december 2022 @ 18:41:49 #161
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207189602
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:38 schreef riazop het volgende:

[..]
Doe niet zo paniekerig.
Die omvolking gaat daar echt veel te langzaam voor. Voordat Nederland omgevolkt is (minderheid autochtonen, engelssprekende provincie van de EU) zijn we 2 generaties verder.
Voorlopig profiteert de witte middenklasse nog enorm van de goedkope en jonge arbeidskrachten.
en van de Euro

voorlopig komen er heel zeer veel hoogopgeleide jonge mensen hierheen die gelijk aan het werk kunnen.

Prima dus

Huizen bouwen en snel
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207189615
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:38 schreef riazop het volgende:

[..]
Voordat Nederland omgevolkt is zijn we 2 generaties verder.
Dus over 30 jaar is Nederland "omgevolkt"?

Dat is een prachtig vooruitzicht.

_O-
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  donderdag 22 december 2022 @ 18:46:17 #163
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207189652
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
Dus over 30 jaar is Nederland "omgevolkt"?

Dat is een prachtig vooruitzicht.

_O-
Nederland is al 5 keer eerder omgevolkt he, ouwe neanderthaler

Dat heet Evolutie

in 1960 kwamen hier 1.000.000 marrokanen naar toe als werkvolk
in 1950 een 1.000.000 molukkers heen

en z o ga maar door
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 22 december 2022 @ 18:53:56 #164
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_207189747
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nederland is al 5 keer eerder omgevolkt he, ouwe neanderthaler

Dat heet Evolutie
20.000 Syriërs alleen al dat jaarlijks Nederland instroomt, dat zijn er 200.000 in 10 jaar tijd.

Dat is echt ontzettend veel, je bent van mening dat dit geen enkel probleem oplevert?

Hoe groter de gemeenschap gaat worden, hoe minder behoefte ze zullen hebben om in te burgeren, kijk maar hoe het bij de Marokkanen is verlopen.. Dit heeft niets meer met 'multicultureel' te maken.

Multicultureel, is als je van elke groep een klein aantal mensen hebt, die uiteindelijk weer samen zullen leven.
  donderdag 22 december 2022 @ 18:54:46 #165
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_207189758
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nederland is al 5 keer eerder omgevolkt he, ouwe neanderthaler

Dat heet Evolutie

in 1960 kwamen hier 1.000.000 marrokanen naar toe als werkvolk
in 1950 een 1.000.000 molukkers heen

en z o ga maar door
Deze cijfers zijn echt complete onzin. Sorry maar daar gaat je geloofwaardigheid.
  donderdag 22 december 2022 @ 19:01:19 #166
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207189826
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:54 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Deze cijfers zijn echt complete onzin. Sorry maar daar gaat je geloofwaardigheid.
Je voert een discussie met een troll.
pi_207189868
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 16:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
De politici en bestuurders die deze volksverhuizing uit Afrika en het Midden-Oosten faciliteren zullen in de toekomst te boek gaan staan als de oorzaak van het uiteenvallen van West-Europa en het uitbreken van een burgeroorlog. Ik weet niet of dat zo lekker op je CV gaat staan.
Dat het op het CV staat, interesseert de meeste politici niet. En sommige zijn er wel trots op om zo hun stempel te drukken. Is geldingsdrang, net als oorlog voeren.
  donderdag 22 december 2022 @ 19:05:46 #168
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207189872
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:53 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
20.000 Syriërs alleen al dat jaarlijks Nederland instroomt, dat zijn er 200.000 in 10 jaar tijd.

Dat is echt ontzettend veel, je bent van mening dat dit geen enkel probleem oplevert?

Hoe groter de gemeenschap gaat worden, hoe minder behoefte ze zullen hebben om in te burgeren, kijk maar hoe het bij de Marokkanen is verlopen.. Dit heeft niets meer met 'multicultureel' te maken.

Multicultureel, is als je van elke groep een klein aantal mensen hebt, die uiteindelijk weer samen zullen leven.
uiteindelijk gingen zelfs de indianen inburgeren , de mexicanen en de zwarte slaven uit katoenvelden


de schuld is moderne transportmiddlelen als slavenboten , vliegtuigen en nu ook het intenet met gezinshereniging van vrienden en vriendinnen, gedreven door oorlog en klimaat

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 22-12-2022 19:11:46 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207190011
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:53 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
20.000 Syriërs alleen al dat jaarlijks Nederland instroomt, dat zijn er 200.000 in 10 jaar tijd.

Dat is echt ontzettend veel, je bent van mening dat dit geen enkel probleem oplevert?

...
Voor een land met 18 miljoen inwoners is dat heel bescheiden eerder.
Echte immigratielanden laten veel hogere aantallen (proportioneel ) zien.

En waarom zou dat problemen moeten opleveren?
De witte Hollander met pensioen, als manager of op een dikke uitkering en migranten doen het echte werk. Zoiets.
pi_207190049
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nederland is al 5 keer eerder omgevolkt he, ouwe neanderthaler

Dat heet Evolutie

in 1960 kwamen hier 1.000.000 marrokanen naar toe als werkvolk
in 1950 een 1.000.000 molukkers heen

en z o ga maar door
Probeer het een beetje geloofwaardig te houden. Nu heeft iedereen meteen door dat je weer zit te drinken.
pi_207190134
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:17 schreef riazop het volgende:

[..]
Voor een land met 18 miljoen inwoners is dat heel bescheiden eerder.
Echte immigratielanden laten veel hogere aantallen (proportioneel ) zien.

En waarom zou dat problemen moeten opleveren?
De witte Hollander met pensioen, als manager of op een dikke uitkering en migranten doen het echte werk. Zoiets.
Als je het over polen hebt, klopt het.
  donderdag 22 december 2022 @ 20:07:47 #172
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207190825
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:19 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
Probeer het een beetje geloofwaardig te houden. Nu heeft iedereen meteen door dat je weer zit te drinken.
quote:
1 Wat heeft de rechter besloten?
Een Turkse asielzoeker, vermeend aanhanger van de Gülen-beweging, kwam in augustus 2021 naar Nederland.

In januari afgelopen jaar verwierf hij zijn status als vluchteling, waarmee hij het recht kreeg om in Nederland te blijven.

Zijn gezinsleden zouden volgens de nareisbeperking pas op 11 mei volgend jaar naar Nederland kunnen komen.
Daar zet de vreemdelingenkamer van de Haagse rechtbank een streep door: de gezinsleden mogen meteen komen.

Eerder deze maand maakte een Syrische vrouw al bij de voorzieningenrechter in Haarlem succesvol bezwaar tegen uitstel van gezinshereniging met haar man en zes kinderen.

Bij enkele aanvragen voor gezinshereniging bij minderjarige asielzoekers gooide de staat voortijdig de handdoek in de ring.
alle 53
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207190869
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:33 schreef riazop het volgende:

[..]
Jij wilde deze gezinnen buiten laten slapen?
Als er uitzicht is op niks komen die paar gezinnen en voornamelijk jonge alleenstaande mannen hier helemaal niet meer heen en dus hoeft er ook niemand buiten te slapen. Er is een reden dat asieleisers Nederland verkiezen boven al die andere landen die de wereld rijk is, daar valt namelijk wat te halen. Valt er niks meer te halen zoeken ze wat anders op.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  vrijdag 23 december 2022 @ 10:05:09 #174
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207196803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nee dat kan niet

andere landen hebben een gesloten grens door zee en kanalen

nederland is 100% open
Wat een dom gelul.

In de jaren 60 waren er ca 11m etnische Nederlanders.
Er kwamen ca 100.000 Marokkanen en 110.000 Turken bij. en dan nog zo'n 300.000 Molukkers, Suri's, andere Indonesiers, Ijzeren gordijn Europeanen en nog wat Italianen en Spanjaarden (die grotendeels weer vertrokken)
Dus zo'n 5% was van niet Nederlandse komaf.

Jij met je miljoen, man man man.

Nu heb je ca 13m Etnische Nederlanders en zo'n 4,9m niet etnische Nederlanders, en die eerste gaat de aankomende jaar met het overlijden van de babyboom generatie in raptempo naar 10 a 11m. Die 2e gaat met huidig omvolkingsbeleid in raptempo naar 8 a 9m. in aankomende 30 jaar.

Dus in rond het jaar van 2050 zal Nederland voor 50% bestaan uit niet etnische Nederlanders en 50% bestaan uit een mengelmoes van allochtonen, waar de Niet- Westerse allochtonen, grotendeels in hun eigen bubbel zullen blijven hangen met alle bijbehorende gevolgen van dien: hoger geboortecijfer, lager opgeleid, meer werkloosheid, meer criminaliteit en als toetje, bij een rommel in het Midden- Oosten; conservatieve gekkies die er jihadistische gedachten op nahouden.
+ door al die diversiteitidioterie, het politiekorps zal tegen die tijd ook voor 50% (of meer) bestaan uit allochten, grotendeels niet Westers. Totaal onbetrouwbaar.

Nu
  vrijdag 23 december 2022 @ 10:08:23 #175
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207196845
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 10:05 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Wat een dom gelul.

In de jaren 60 waren er ca 11m etnische Nederlanders.
Er kwamen ca 100.000 Marokkanen en 110.000 Turken bij. en dan nog zo'n 300.000 Molukkers, Suri's, andere Indonesiers, Ijzeren gordijn Europeanen en nog wat Italianen en Spanjaarden (die grotendeels weer vertrokken)
Dus zo'n 5% was van niet Nederlandse komaf.

Jij met je miljoen, man man man.

Nu heb je ca 13m Etnische Nederlanders en zo'n 4,9m niet etnische Nederlanders, en die eerste gaat de aankomende jaar met het overlijden van de babyboom generatie in raptempo naar 10 a 11m. Die 2e gaat met huidig omvolkingsbeleid in raptempo naar 8 a 9m. in aankomende 30 jaar.

Dus in rond het jaar van 2050 zal Nederland voor 50% bestaan uit niet etnische Nederlanders en 50% bestaan uit een mengelmoes van allochtonen, waar de Niet- Westerse allochtonen, grotendeels in hun eigen bubbel zullen blijven hangen met alle bijbehorende gevolgen van dien: hoger geboortecijfer, lager opgeleid, meer werkloosheid, meer criminaliteit en als toetje, bij een rommel in het Midden- Oosten; conservatieve gekkies die er jihadistische gedachten op nahouden.
+ door al die diversiteitidioterie, het politiekorps zal tegen die tijd ook voor 50% (of meer) bestaan uit allochten, grotendeels niet Westers. Totaal onbetrouwbaar.

Nu
klopt nu zal het komen door de kliaamaat opwarming / verhitting / verdroging in IRAK, Syrie , Afghanistan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 23 december 2022 @ 10:12:21 #176
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207196884
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 10:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
klopt nu zal het komen door de kliaamaat opwarming / verhitting / verdroging in IRAK, Syrie , Afghanistan
Nuchter?
  vrijdag 23 december 2022 @ 10:16:22 #177
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207196925
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 10:12 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Nuchter?
ik ben nu een land waar de alcohol in de ban is , dus ja
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 23 december 2022 @ 10:45:29 #178
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_207197197
Bizar dat er nog steeds mensen zijn, ook in dit topic die denken dat het geen enkel probleem is dat onze bevolking elk jaar met ruim 100.000mensen groeit.

Cijfers van het cbs: geboorte/sterfte vrijwel in balans. Emigratie/immigratie ruim 100.000+ elk jaar weer. Hoe rijmen we dat met een te kort aan woningen, een tekort aan zorgpersoneel, een stikstof overschot waardoor er niet/nauwelijks gebouwd mag worden. Straks is er geen stukje groen meer over. En dan woon ik gelukkig nog in de periferie waar ik nog een klein beetje normaal kan leven. Maar ik hou mijn hart vast hoe dit zich de komende 30 jaar ontwikkeld. Ik voorzie echt een ineenstorting van onze welvaartsstaat. Omdat het aandeel mensen die wat bijdragen vs. het aandeel die dat niet doen volledig uit balans raakt (en nee
ook oostblokkers die hier in distributiecentra en kassen ed. werken zijn alleen maar gunstig voor de elite/werkgevers niet voor Jan Modaal). Hopelijk kan ik mijn leven nog normaal uitzingen.
  vrijdag 23 december 2022 @ 10:50:29 #179
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207197257
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2022 10:45 schreef RealistAtheist het volgende:
Bizar dat er nog steeds mensen zijn, ook in dit topic die denken dat het geen enkel probleem is dat onze bevolking elk jaar met ruim 100.000mensen groeit.

Cijfers van het cbs: geboorte/sterfte vrijwel in balans. Emigratie/immigratie ruim 100.000+ elk jaar weer. Hoe rijmen we dat met een te kort aan woningen, een tekort aan zorgpersoneel, een stikstof overschot waardoor er niet/nauwelijks gebouwd mag worden. Straks is er geen stukje groen meer over. En dan woon ik gelukkig nog in de periferie waar ik nog een klein beetje normaal kan leven. Maar ik hou mijn hart vast hoe dit zich de komende 30 jaar ontwikkeld. Ik voorzie echt een ineenstorting van onze welvaartsstaat. Omdat het aandeel mensen die wat bijdragen vs. het aandeel die dat niet doen volledig uit balans raakt (en nee
ook oostblokkers die hier in distributiecentra en kassen ed. werken zijn alleen maar gunstig voor de elite/werkgevers niet voor Jan Modaal). Hopelijk kan ik mijn leven nog normaal uitzingen.
Het klootjesvolk moet hen onder druk zetten. Maar we zijn lui, verwend en willen niet geassocieerd worden met FVD- aanhangers en beroepsprotesters.
  vrijdag 23 december 2022 @ 10:56:35 #180
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207197336
we mpeten ze terug sturen , we moeten een hek zetten , we moeten ze weigeren, we moeten ze niet toelaten, we moeten ze tegenhouden, we moeten , we moeten , we moe

De Regels van de EU zijn als volgt, de rechter oordeelde dat

In 2030 zijn er ruim meer dan 20 miljoen inwoners in Nedderland vanwege INTERNET door filmpjes van hun familie in dikke huurautos

en in Syrie en Libanon en Afghanistan wordt het steed heter en droger en geen voedsel door klimaaat en oorlog
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 23 december 2022 @ 10:57:11 #181
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_207197349
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 10:50 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Het klootjesvolk moet hen onder druk zetten. Maar we zijn lui, verwend en willen niet geassocieerd worden met FVD- aanhangers en beroepsprotesters.
Nou dat is wel een beetje de trend ja. Ik heb ook helemaal niks met het FVD. Maar ik maak me wel degelijk ernstig zorgen over de ongebreidelde instroom van mensen hier. Maar als je daar wat van zegt dan wordt je wel snel weggezet als racist. Terwijl je gewoon logisch nadenkt en goede argumenten aandraagt. Maar dan gaan de vingers in de oren bij de "tegenpartij" en schreeuwen ze heel hard LALALALA....RACIST! Zodat elke vorm van fatsoenlijke discussie gelijk doodgeslagen wordt.
  vrijdag 23 december 2022 @ 12:24:11 #182
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207198499
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 10:56 schreef michaelmoore het volgende:
we mpeten ze terug sturen , we moeten een hek zetten , we moeten ze weigeren, we moeten ze niet toelaten, we moeten ze tegenhouden, we moeten , we moeten , we moe

De Regels van de EU zijn als volgt, de rechter oordeelde dat

In 2030 zijn er ruim meer dan 20 miljoen inwoners in Nedderland vanwege INTERNET door filmpjes van hun familie in dikke huurautos

en in Syrie en Libanon en Afghanistan wordt het steed heter en droger en geen voedsel door klimaaat en oorlog
En door deze wetten niet te veranderen, schuift de bevolking in de EU landen naar rechts. Een klassieke vorm van klassisme. We leven niet in een Unie waar de bevolking het naar het zeggen heeft, maar waar de elite het voor het zeggen heeft. Schijndemocratie
  vrijdag 23 december 2022 @ 15:47:20 #183
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207201528
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 12:24 schreef Ciclon het volgende:

[..]
En door deze wetten niet te veranderen, schuift de bevolking in de EU landen naar rechts. Een klassieke vorm van klassisme. We leven niet in een Unie waar de bevolking het naar het zeggen heeft, maar waar de elite het voor het zeggen heeft. Schijndemocratie
Nee , men hoger opgeleidde bevolking zal altijd trekken naar gebieden met een democrartie en een sterke economie , vooral als er geen fysieke belemmerigen zijn

ik zou het ook doen
het enige dat we kunne doen is woonruimte schepppen door te bouwen snel en veel
liefst prefab

Nederland is het nieuwe California
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207388226
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 15:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nee , men hoger opgeleidde bevolking zal altijd trekken naar gebieden met een democrartie en een sterke economie , vooral als er geen fysieke belemmerigen zijn

ik zou het ook doen
het enige dat we kunne doen is woonruimte schepppen door te bouwen snel en veel
liefst prefab

Nederland is het nieuwe California
Nu wel heel erg nat.
quote:
Met meer mensen zijn meer woningen nodig en ook tal van andere voorzieningen, zoals onderwijs, zorg en openbaar vervoer. Dit is een grote uitdaging voor een land in een rivierendelta, dat ook moet worden klaargemaakt voor de klimaattransitie – van de aanleg van windmolenparken tot de inrichting van waterbuffers.

Het remmen van het aantal extra immigranten, dat wordt geraamd op 50.000 tot 100.000 per jaar, zou daarbij slechts beperkt helpen. Met de pensionering van de babyboomers is de vergrijzingsgolf in Nederland goed op gang gekomen; de komende decennia zullen miljoenen ouderen naast zorg ook aangepaste woningen nodig hebben. Vanaf 1900 is het aantal personen in een huishouden meer dan gehalveerd; en is dus de vraag naar woningen verdubbeld.

De politieke discussie lijkt zo te worden ingehaald door de demografische geschiedenis.

Die geschiedenis laat ook zien dat de regionale verschillen in Nederlandse bevolkingsgroei stokoud zijn: Zuid-Holland heeft sinds 1800 de meeste inwoners – Friesland, Groningen en Drenthe de minste. Terwijl nu steden in de Randstad uit hun voegen barsten, is in de regio’s langs de oostgrens al sprake van bevolkingskrimp. Daar zijn te weinig – jonge – mensen om scholen, buslijnen en winkelcentra in bedrijf te houden.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)k-in-europa-a4152976
  maandag 2 januari 2023 @ 11:32:08 #185
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207388277
quote:
Met de huidige bestuurders aan het roer heb ik er geen enkel vertrouwen in.
pi_207414497
twitter
  woensdag 4 januari 2023 @ 04:30:03 #187
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207414684
https://www.telegraaf.nl/(...)toe-tot-17-8-miljoen


we moeten de woningbouw meer spreiden
quote:
Bevolking Nederland nam in 2022 toe tot 17,8 miljoen

Vandaag, 00:01 in BINNENLAND
AMSTERDAM - ,,Vijftien miljoen mensen, op dat hele kleine stukje aarde", zongen Fluitsma en Van Tijn midden jaren 90 op hun nummer 1-hit.
Ruim 26 jaar later zijn we flink gegroeid; de bevolking nam vorig jaar toe met bijna 227 duizend inwoners tot 17,8 miljoen, zo blijkt uit CBS-cijfers.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207414901
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:38 schreef riazop het volgende:

[..]
Doe niet zo paniekerig.
Die omvolking gaat daar echt veel te langzaam voor. Voordat Nederland omgevolkt is (minderheid autochtonen, engelssprekende provincie van de EU) zijn we 2 generaties verder.
Voorlopig profiteert de witte middenklasse nog enorm van de goedkope en jonge arbeidskrachten.
Wat?? Dus over pak em beet 50 jaar is Nederland omgevolkt?? Nee geen reden tot paniek hoor :') :') !!
pi_207414921
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2022 10:45 schreef RealistAtheist het volgende:
Bizar dat er nog steeds mensen zijn, ook in dit topic die denken dat het geen enkel probleem is dat onze bevolking elk jaar met ruim 100.000mensen groeit.

Cijfers van het cbs: geboorte/sterfte vrijwel in balans. Emigratie/immigratie ruim 100.000+ elk jaar weer. Hoe rijmen we dat met een te kort aan woningen, een tekort aan zorgpersoneel, een stikstof overschot waardoor er niet/nauwelijks gebouwd mag worden. Straks is er geen stukje groen meer over. En dan woon ik gelukkig nog in de periferie waar ik nog een klein beetje normaal kan leven. Maar ik hou mijn hart vast hoe dit zich de komende 30 jaar ontwikkeld. Ik voorzie echt een ineenstorting van onze welvaartsstaat. Omdat het aandeel mensen die wat bijdragen vs. het aandeel die dat niet doen volledig uit balans raakt (en nee
ook oostblokkers die hier in distributiecentra en kassen ed. werken zijn alleen maar gunstig voor de elite/werkgevers niet voor Jan Modaal). Hopelijk kan ik mijn leven nog normaal uitzingen.
Geen zorgen, dan komt er een supergoede reddende minister zonder enig eigenbelang en die algoed is en die lost alles magisch op.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  woensdag 4 januari 2023 @ 08:20:07 #190
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207415098


Geboorte en Sterfte zijn praktisch in balans, we kunnen de emigratie volledig stoppen (y)
  woensdag 4 januari 2023 @ 08:27:44 #191
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207415146
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 07:28 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Geen zorgen, dan komt er een supergoede reddende minister zonder enig eigenbelang en die algoed is en die lost alles magisch op.
Dit is wel een rake post; die mensen geloven namelijk in sprookjes.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 4 januari 2023 @ 08:28:08 #192
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207415149
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 08:20 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Geboorte en Sterfte zijn praktisch in balans, we kunnen de emigratie volledig stoppen (y)
De etnische Nederlander zit al sinds 2013 in een krimp. De geboorteovetschot kwam voornamelijk de afgelopen 9 jaar dus op conto van kinderen uit migranten gezinnen. Intussen hebben ook de Turk, Surinamer en Marokkaan een geboortecijfer onder 2.1. En tel daarbij op dat de babyboom generatie langzamerhand gaat verdwijnen. Zonder migratie zitten we in 2050 op 16m. In mijn ogen, nog te veel.
  woensdag 4 januari 2023 @ 08:30:17 #193
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207415159
Een goed plan zou kunnen zijn om de pensionados die als gastarbeiders naar hier kwamen, te motiveren om naar land van herkomst te gaan met een (deel) van hun opgebouwde pensioen. Waarmee zij dus riant kunnen leven in een land als Marokko of Suriname. Zo maak je de belasting op de zorg iets kleiner.
pi_207415199
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 08:30 schreef Ciclon het volgende:
Een goed plan zou kunnen zijn om de pensionados die als gastarbeiders naar hier kwamen, te motiveren om naar land van herkomst te gaan met een (deel) van hun opgebouwde pensioen. Waarmee zij dus riant kunnen leven in een land als Marokko of Suriname. Zo maak je de belasting op de zorg iets kleiner.
Racisme!

Next.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_207415229
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 08:20 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Geboorte en Sterfte zijn praktisch in balans, we kunnen de emigratie volledig stoppen (y)
Elke generatie vermindert met de huidige geboortecijfers 25% van de oorspronkelijke bevolking, dat is een feit, kijkend naar de CBS-cijfers. Vrijwel heel Europa op wat Balkanlanden na hebben datzelfde probleem. Even vooruitkijkend naar wat de vergrijzing gaat doen (in 2040 pas op de top en daarna ongeveer 10 jaar uitfaserend) gaat dit effect nog uitvergroot worden.
Dingen gaan in Nederland flink veranderen,dat is een ding wat zeker is. Als het niet omvolken mag heten, bedenken ze maar een andere naam voor die hen minder negatieve gevoelens geeft.

Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  woensdag 4 januari 2023 @ 08:56:26 #196
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207415315
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 08:30 schreef Ciclon het volgende:
Een goed plan zou kunnen zijn om de pensionados die als gastarbeiders naar hier kwamen, te motiveren om naar land van herkomst te gaan met een (deel) van hun opgebouwde pensioen. Waarmee zij dus riant kunnen leven in een land als Marokko of Suriname. Zo maak je de belasting op de zorg iets kleiner.
Die remigratie-uitkering is er al. Maar weinigen staan te trappelen om volledig terug te gaan. Hoogstens hebben ze daar een vakantiehuis en trekken hier de verzorgingstaat leeg. Beetje wel de lusten niet de lasten verhaal.
  woensdag 4 januari 2023 @ 09:00:00 #197
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207415351
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 08:44 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Elke generatie vermindert met de huidige geboortecijfers 25% van de oorspronkelijke bevolking, dat is een feit, kijkend naar de CBS-cijfers. Vrijwel heel Europa op wat Balkanlanden na hebben datzelfde probleem. Even vooruitkijkend naar wat de vergrijzing gaat doen (in 2040 pas op de top en daarna ongeveer 10 jaar uitfaserend) gaat dit effect nog uitvergroot worden.
Dingen gaan in Nederland flink veranderen,dat is een ding wat zeker is. Als het niet omvolken mag heten, bedenken ze maar een andere naam voor die hen minder negatieve gevoelens geeft.

Maar is dit wel zo? Er is nu een geboortetekort van 1000 mensen, lijkt mij makkelijk op te vangen. Er zijn genoeg maatregelen te nemen om kinderen nemen aantrekkelijker te maken ipv kanslose migranten binnen te halen. Ik vind dat echt zo'n niet zeggenden papieren cijfertjes oplossing. (als krimp uberhaupt al een probleem zou zijn, echt een economie van de koude grond narratief.) Net zoals 100 gaan rijden ipv 120. JAH WE HEBBEN HET OPGELOST! :')
  woensdag 4 januari 2023 @ 09:21:54 #198
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207415506
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 08:20 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Geboorte en Sterfte zijn praktisch in balans, we kunnen de emigratie volledig stoppen (y)
Erg interessant. Zonder migratie zouden we nu in het rijtje Japan, China en Zuid-Korea staan. Allemaal krimp.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_207415631
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 09:00 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Maar is dit wel zo? Er is nu een geboortetekort van 1000 mensen, lijkt mij makkelijk op te vangen. Er zijn genoeg maatregelen te nemen om kinderen nemen aantrekkelijker te maken ipv kanslose migranten binnen te halen. Ik vind dat echt zo'n niet zeggenden papieren cijfertjes oplossing. (als krimp uberhaupt al een probleem zou zijn, echt een economie van de koude grond narratief.) Net zoals 100 gaan rijden ipv 120. JAH WE HEBBEN HET OPGELOST! :')
Als er geboortetekort van 1000 mensen is door enorme immigratie en een toevallig iets beter jaar door corona waarin er meer gesekst is, heb je nog steeds een probleem op langere termijn. Die immigranten atarten niet van jaar 0, dus het pensioensprobleem wordt hooguit wat uitgesteld. Het leven voor de immigranten is hier ook duur, dus waarschijnlijk ook voor hen minder kinderen op den duur. Het lijkt steeds meer op een pyramidespel, waarin steeds nieuwe immigranten een steeds voller rakend land gebruikt moeten worden om het systeem draaiende te houden, tot het uiteindelijk klapt.

Het gaat erom dat er niet oneindige grondstoffen zijn in welk land dan ook. Zoiets simpels als grondwater heeft zijn cap in grote gebieden al bereikt. En dat is maar een voorbeeld. Ook ziekenhuizen, politie, wegen, etc kunnen maar x mensen van zorg voorzien. Voor al deze dingen moeten er oplossingen gevonden worden. Ik zou niet weten hoe je dat aan moet vliegen.

Daarbij gaat de gehele verzorgingstaat onder druk staan. Pensioenen moeten veranderd worden (ten nadele van de begunstigde), uitkeringen etc. wordt uiteindelijk ook steeds lastiger. Alles van dit is in principe opgetuigd met geleend geld en gasgeld. Strooi er een forse snuf inflatie over om alles nog wat te versnellen.

Ik mis gewoon langetermijnvisie hierin wat iedereen in ieder geval laat zien waarom en wat er staat te gebeuren dat iets van gerust stelt. Oneindig doorgaan hiermee is in ieder geval net zo dom als ondige economische groei verwachten. Er zijn nou eenmaal geen oneindige resources, maar wel oneindige behoeftes van mensen over de hele wereld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akkerdjie op 04-01-2023 09:44:23 ]
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  woensdag 4 januari 2023 @ 09:52:41 #200
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_207415827
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 10:56 schreef michaelmoore het volgende:
we mpeten ze terug sturen , we moeten een hek zetten , we moeten ze weigeren, we moeten ze niet toelaten, we moeten ze tegenhouden, we moeten , we moeten , we moe

De Regels van de EU zijn als volgt, de rechter oordeelde dat

In 2030 zijn er ruim meer dan 20 miljoen inwoners in Nedderland vanwege INTERNET door filmpjes van hun familie in dikke huurautos

en in Syrie en Libanon en Afghanistan wordt het steed heter en droger en geen voedsel door klimaaat en oorlog
We snappen het opa, die jeugd van tegenwoordig moet gewoon eens van je erf af gaan.

Laat dat jachtgeweer maar weer zakken...
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')