abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2022 @ 17:12:28 #151
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207188502
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Er gaan speciaal en alleen voor deze mensen 1 miljoen woningen gebouwd worden in Nederland de komende jaren om het land diverser en mooier te maken dus er gaat snel een oplossing komen ;)
Die woningen komen er niet. Als ik alleen al hier in de gemeente kijk zijn er afgelopen jaar alweer meerdere bouwprojecten in de ijskast gegaan.
  donderdag 22 december 2022 @ 17:12:30 #152
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207188505
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 16:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Kan wel. Of je negeert de verdragen en EU regels (zonder consequenties want ze gaan de pinautomaat van de EU Nederland toch niet straffen) of je gaat beginnen met een beleid dat mensen die hier komen hun eigen boontjes moeten gaan doppen. Er zijn tig landen op te noemen die nauwelijks asielzoekers opvangen en toch in de EU zitten. Begin eens met het stoppen van het zomaar uitdelen van sociale huurwoningen en uitkeringen aan statushouders bijvoorbeeld. De instroom van kanslozen zal met 95% afnemen binnen een week tijd.
stop eens dit, doe dat , we moeten

allemaal bullshit
immigratie is niet te stoppen en zal alleen maar toenermen tot 500.000 per jaar
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 22 december 2022 @ 17:13:08 #153
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207188519
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Er gaan speciaal en alleen voor deze mensen 1 miljoen woningen gebouwd worden in Nederland de komende jaren om het land diverser en mooier te maken dus er gaat snel een oplossing komen ;)
gaat niet gebeuren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207188533
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 16:48 schreef BMW1993 het volgende:
Mijn grootste angst met de huidige instroom is toch wel een beetje dat we straks over een jaar of 10 / 20 steden krijgen zoals je die in Frankrijk nu al hebt.. Grotendeels wijken vol met kansarme immigranten, met nog enkele goede wijken ertussen.

Veel steden geven daar nu al een trieste indruk, met veel zichtbare armoede.

Natuurlijk, de werkloosheid is in Nederland lager, dus zo kansarm zal het vast niet worden, maar ooit zal ook hier de werkloosheid weer toenemen, zeker met de toekomstige automatisering van simpele banen in magazijnen.

Ook zie je nu al in Frankrijk een hoop 'steekpartijen van verwarde mensen', iets wat in Nederland nog zeldzaam is, dat ga je straks ook meer krijgen natuurlijk.
Er zijn eerder landen gedekoloniseerd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207188653
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
stop eens dit, doe dat , we moeten

allemaal bullshit
immigratie is niet te stoppen en zal alleen maar toenermen tot 500.000 per jaar
Andere landen bewijzen dat het wel gestopt kan worden, meneer het Orakel.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 22 december 2022 @ 18:04:24 #156
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_207189181
'''Maandelijkse EU-asielaanvragen overschrijden 100.000 ''

'' In oktober registreerden Syriėrs het hoogste aantal aanvragen sinds 2016, in totaal 18.500, gevolgd door Afghanen (15.400), die de meeste aanvragen hebben ingediend sinds 2016, met uitzondering van september 2021, nadat de Taliban Afghanistan hadden overgenomen.

Syriėrs en Afghanen zijn niet de enige nationaliteitsgroepen die records hebben gebroken in asielaanvragen. Turken dienden het hoogste aantal aanvragen in sinds 2014 – een totaal van 7.400, dat werd geregistreerd in september. Ongeveer 5.500 zelfverklaarde niet-begeleide minderjarigen of vijf procent van het totaal waren voornamelijk Afghaans en Syriėrs.

Daarnaast hebben Russen en Iraniėrs het afgelopen jaar meer aanvragen ingediend, respectievelijk 2.200 en 1.700. ''

https://www.schengenvisai(...)ions-surpass-100000/

100.000 asielzoekers vragen maandelijks asiel aan in Europa.

Geen enkel ander continent hier op aarde vangt maandelijks zoveel asielzoekers op.
Ik denk dat de meeste mensen in Nederland niet eens problemen hebben met echte vluchtelingen, alleen de aantallen zijn zo hoog, dat de oorspronkelijke bewoners eronder hebben te lijden, een groot deel van alle vrijkomende sociale huurwoningen worden direct voor deze groep gereserveerd.

Hopelijk dat de aantallen in 2023 zakken, maar gezien er nu een Nederlander directeur is geworden van Frontex, die enkel over mensenrechten praat, zal het niet heel anders worden dit beleid. :{
  donderdag 22 december 2022 @ 18:06:25 #157
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207189212
Ik heb wel problemen met alle vluchtelingen die niet uit een buurland van Nederland komen. Ze hebben hier de godver niks te zoeken.
pi_207189534
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 16:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Begin eens met het stoppen van het zomaar uitdelen van sociale huurwoningen ...
Jij wilde deze gezinnen buiten laten slapen?
  donderdag 22 december 2022 @ 18:37:56 #159
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207189569
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Andere landen bewijzen dat het wel gestopt kan worden, meneer het Orakel.
Nee dat kan niet

andere landen hebben een gesloten grens door zee en kanalen

nederland is 100% open
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207189571
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 16:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
De politici en bestuurders die deze volksverhuizing uit Afrika en het Midden-Oosten faciliteren zullen in de toekomst te boek gaan staan als de oorzaak van het uiteenvallen van West-Europa en het uitbreken van een burgeroorlog. Ik weet niet of dat zo lekker op je CV gaat staan.
Doe niet zo paniekerig.
Die omvolking gaat daar echt veel te langzaam voor. Voordat Nederland omgevolkt is (minderheid autochtonen, engelssprekende provincie van de EU) zijn we 2 generaties verder.
Voorlopig profiteert de witte middenklasse nog enorm van de goedkope en jonge arbeidskrachten.
  donderdag 22 december 2022 @ 18:41:49 #161
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207189602
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:38 schreef riazop het volgende:

[..]
Doe niet zo paniekerig.
Die omvolking gaat daar echt veel te langzaam voor. Voordat Nederland omgevolkt is (minderheid autochtonen, engelssprekende provincie van de EU) zijn we 2 generaties verder.
Voorlopig profiteert de witte middenklasse nog enorm van de goedkope en jonge arbeidskrachten.
en van de Euro

voorlopig komen er heel zeer veel hoogopgeleide jonge mensen hierheen die gelijk aan het werk kunnen.

Prima dus

Huizen bouwen en snel
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207189615
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:38 schreef riazop het volgende:

[..]
Voordat Nederland omgevolkt is zijn we 2 generaties verder.
Dus over 30 jaar is Nederland "omgevolkt"?

Dat is een prachtig vooruitzicht.

_O-
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  donderdag 22 december 2022 @ 18:46:17 #163
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207189652
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
Dus over 30 jaar is Nederland "omgevolkt"?

Dat is een prachtig vooruitzicht.

_O-
Nederland is al 5 keer eerder omgevolkt he, ouwe neanderthaler

Dat heet Evolutie

in 1960 kwamen hier 1.000.000 marrokanen naar toe als werkvolk
in 1950 een 1.000.000 molukkers heen

en z o ga maar door
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 22 december 2022 @ 18:53:56 #164
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_207189747
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nederland is al 5 keer eerder omgevolkt he, ouwe neanderthaler

Dat heet Evolutie
20.000 Syriėrs alleen al dat jaarlijks Nederland instroomt, dat zijn er 200.000 in 10 jaar tijd.

Dat is echt ontzettend veel, je bent van mening dat dit geen enkel probleem oplevert?

Hoe groter de gemeenschap gaat worden, hoe minder behoefte ze zullen hebben om in te burgeren, kijk maar hoe het bij de Marokkanen is verlopen.. Dit heeft niets meer met 'multicultureel' te maken.

Multicultureel, is als je van elke groep een klein aantal mensen hebt, die uiteindelijk weer samen zullen leven.
  donderdag 22 december 2022 @ 18:54:46 #165
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_207189758
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nederland is al 5 keer eerder omgevolkt he, ouwe neanderthaler

Dat heet Evolutie

in 1960 kwamen hier 1.000.000 marrokanen naar toe als werkvolk
in 1950 een 1.000.000 molukkers heen

en z o ga maar door
Deze cijfers zijn echt complete onzin. Sorry maar daar gaat je geloofwaardigheid.
  donderdag 22 december 2022 @ 19:01:19 #166
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207189826
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:54 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Deze cijfers zijn echt complete onzin. Sorry maar daar gaat je geloofwaardigheid.
Je voert een discussie met een troll.
pi_207189868
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 16:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
De politici en bestuurders die deze volksverhuizing uit Afrika en het Midden-Oosten faciliteren zullen in de toekomst te boek gaan staan als de oorzaak van het uiteenvallen van West-Europa en het uitbreken van een burgeroorlog. Ik weet niet of dat zo lekker op je CV gaat staan.
Dat het op het CV staat, interesseert de meeste politici niet. En sommige zijn er wel trots op om zo hun stempel te drukken. Is geldingsdrang, net als oorlog voeren.
  donderdag 22 december 2022 @ 19:05:46 #168
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207189872
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:53 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
20.000 Syriėrs alleen al dat jaarlijks Nederland instroomt, dat zijn er 200.000 in 10 jaar tijd.

Dat is echt ontzettend veel, je bent van mening dat dit geen enkel probleem oplevert?

Hoe groter de gemeenschap gaat worden, hoe minder behoefte ze zullen hebben om in te burgeren, kijk maar hoe het bij de Marokkanen is verlopen.. Dit heeft niets meer met 'multicultureel' te maken.

Multicultureel, is als je van elke groep een klein aantal mensen hebt, die uiteindelijk weer samen zullen leven.
uiteindelijk gingen zelfs de indianen inburgeren , de mexicanen en de zwarte slaven uit katoenvelden


de schuld is moderne transportmiddlelen als slavenboten , vliegtuigen en nu ook het intenet met gezinshereniging van vrienden en vriendinnen, gedreven door oorlog en klimaat

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 22-12-2022 19:11:46 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207190011
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:53 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
20.000 Syriėrs alleen al dat jaarlijks Nederland instroomt, dat zijn er 200.000 in 10 jaar tijd.

Dat is echt ontzettend veel, je bent van mening dat dit geen enkel probleem oplevert?

...
Voor een land met 18 miljoen inwoners is dat heel bescheiden eerder.
Echte immigratielanden laten veel hogere aantallen (proportioneel ) zien.

En waarom zou dat problemen moeten opleveren?
De witte Hollander met pensioen, als manager of op een dikke uitkering en migranten doen het echte werk. Zoiets.
pi_207190049
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nederland is al 5 keer eerder omgevolkt he, ouwe neanderthaler

Dat heet Evolutie

in 1960 kwamen hier 1.000.000 marrokanen naar toe als werkvolk
in 1950 een 1.000.000 molukkers heen

en z o ga maar door
Probeer het een beetje geloofwaardig te houden. Nu heeft iedereen meteen door dat je weer zit te drinken.
pi_207190134
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:17 schreef riazop het volgende:

[..]
Voor een land met 18 miljoen inwoners is dat heel bescheiden eerder.
Echte immigratielanden laten veel hogere aantallen (proportioneel ) zien.

En waarom zou dat problemen moeten opleveren?
De witte Hollander met pensioen, als manager of op een dikke uitkering en migranten doen het echte werk. Zoiets.
Als je het over polen hebt, klopt het.
  donderdag 22 december 2022 @ 20:07:47 #172
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207190825
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:19 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
Probeer het een beetje geloofwaardig te houden. Nu heeft iedereen meteen door dat je weer zit te drinken.
quote:
1 Wat heeft de rechter besloten?
Een Turkse asielzoeker, vermeend aanhanger van de Gülen-beweging, kwam in augustus 2021 naar Nederland.

In januari afgelopen jaar verwierf hij zijn status als vluchteling, waarmee hij het recht kreeg om in Nederland te blijven.

Zijn gezinsleden zouden volgens de nareisbeperking pas op 11 mei volgend jaar naar Nederland kunnen komen.
Daar zet de vreemdelingenkamer van de Haagse rechtbank een streep door: de gezinsleden mogen meteen komen.

Eerder deze maand maakte een Syrische vrouw al bij de voorzieningenrechter in Haarlem succesvol bezwaar tegen uitstel van gezinshereniging met haar man en zes kinderen.

Bij enkele aanvragen voor gezinshereniging bij minderjarige asielzoekers gooide de staat voortijdig de handdoek in de ring.
alle 53
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207190869
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:33 schreef riazop het volgende:

[..]
Jij wilde deze gezinnen buiten laten slapen?
Als er uitzicht is op niks komen die paar gezinnen en voornamelijk jonge alleenstaande mannen hier helemaal niet meer heen en dus hoeft er ook niemand buiten te slapen. Er is een reden dat asieleisers Nederland verkiezen boven al die andere landen die de wereld rijk is, daar valt namelijk wat te halen. Valt er niks meer te halen zoeken ze wat anders op.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  vrijdag 23 december 2022 @ 10:05:09 #174
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207196803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nee dat kan niet

andere landen hebben een gesloten grens door zee en kanalen

nederland is 100% open
Wat een dom gelul.

In de jaren 60 waren er ca 11m etnische Nederlanders.
Er kwamen ca 100.000 Marokkanen en 110.000 Turken bij. en dan nog zo'n 300.000 Molukkers, Suri's, andere Indonesiers, Ijzeren gordijn Europeanen en nog wat Italianen en Spanjaarden (die grotendeels weer vertrokken)
Dus zo'n 5% was van niet Nederlandse komaf.

Jij met je miljoen, man man man.

Nu heb je ca 13m Etnische Nederlanders en zo'n 4,9m niet etnische Nederlanders, en die eerste gaat de aankomende jaar met het overlijden van de babyboom generatie in raptempo naar 10 a 11m. Die 2e gaat met huidig omvolkingsbeleid in raptempo naar 8 a 9m. in aankomende 30 jaar.

Dus in rond het jaar van 2050 zal Nederland voor 50% bestaan uit niet etnische Nederlanders en 50% bestaan uit een mengelmoes van allochtonen, waar de Niet- Westerse allochtonen, grotendeels in hun eigen bubbel zullen blijven hangen met alle bijbehorende gevolgen van dien: hoger geboortecijfer, lager opgeleid, meer werkloosheid, meer criminaliteit en als toetje, bij een rommel in het Midden- Oosten; conservatieve gekkies die er jihadistische gedachten op nahouden.
+ door al die diversiteitidioterie, het politiekorps zal tegen die tijd ook voor 50% (of meer) bestaan uit allochten, grotendeels niet Westers. Totaal onbetrouwbaar.

Nu
  vrijdag 23 december 2022 @ 10:08:23 #175
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207196845
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 10:05 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Wat een dom gelul.

In de jaren 60 waren er ca 11m etnische Nederlanders.
Er kwamen ca 100.000 Marokkanen en 110.000 Turken bij. en dan nog zo'n 300.000 Molukkers, Suri's, andere Indonesiers, Ijzeren gordijn Europeanen en nog wat Italianen en Spanjaarden (die grotendeels weer vertrokken)
Dus zo'n 5% was van niet Nederlandse komaf.

Jij met je miljoen, man man man.

Nu heb je ca 13m Etnische Nederlanders en zo'n 4,9m niet etnische Nederlanders, en die eerste gaat de aankomende jaar met het overlijden van de babyboom generatie in raptempo naar 10 a 11m. Die 2e gaat met huidig omvolkingsbeleid in raptempo naar 8 a 9m. in aankomende 30 jaar.

Dus in rond het jaar van 2050 zal Nederland voor 50% bestaan uit niet etnische Nederlanders en 50% bestaan uit een mengelmoes van allochtonen, waar de Niet- Westerse allochtonen, grotendeels in hun eigen bubbel zullen blijven hangen met alle bijbehorende gevolgen van dien: hoger geboortecijfer, lager opgeleid, meer werkloosheid, meer criminaliteit en als toetje, bij een rommel in het Midden- Oosten; conservatieve gekkies die er jihadistische gedachten op nahouden.
+ door al die diversiteitidioterie, het politiekorps zal tegen die tijd ook voor 50% (of meer) bestaan uit allochten, grotendeels niet Westers. Totaal onbetrouwbaar.

Nu
klopt nu zal het komen door de kliaamaat opwarming / verhitting / verdroging in IRAK, Syrie , Afghanistan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')