Max houdt 100% in. Krijgt steeds te horen waar hij moet managen en waar Leclerc wel voluit gaat, etc.quote:Op zondag 20 november 2022 14:47 schreef Skwish het volgende:
Houdt Max nu in of is Lec en Perez gewoon sneller?
Max kan de race waarschijnlijk uitrijden op deze banden itt de anderen.quote:Op zondag 20 november 2022 14:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max houdt 100% in. Krijgt steeds te horen waar hij moet managen en waar Leclerc wel voluit gaat, etc.
Perez kan de druk niet aanquote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Zwoerd het volgende:
Wie kan mij deze uitleggen? Hij rijdt er steeds meer dan 2s voor
Is dat zo? Ik dacht dat het weer helemaal open lag.quote:Op zondag 20 november 2022 14:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Teamorder voor overwinning mag toch niet?
klopt, zodra je binnen 3 seconde zit ga je al last krijgen van verstoorde lucht.quote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Zwoerd het volgende:
Wat ie nu doet?quote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Evenstar het volgende:
Het is dat Max niet kan horen, anders had die nu echt vol gas gegeven denk ik.
Misschien is dat wel nodig.quote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Evenstar het volgende:
Het is dat Max niet kan horen, anders had die nu echt vol gas gegeven denk ik.
Misschien de vader van Perez. Die Perez valt toch wel door de mand hoor nu met zijn gezeik.quote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Zwoerd het volgende:
Uh, nee hoorquote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
klopt, zodra je binnen 3 seconde zit ga je al last krijgen van verstoorde lucht.
Dat valt dit jaar toch reuze mee?quote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
klopt, zodra je binnen 3 seconde zit ga je al last krijgen van verstoorde lucht.
dat gevoel had ik dus vorige week ook met zijn uitspraken over wat hij allemaal gedaan had voor de kampioenschappen van Max.quote:
die vader kan wel een maagverkleining gebruikenquote:Op zondag 20 november 2022 14:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Misschien de vader van Perez. Die Perez valt toch wel door de mand hoor nu met zijn gezeik.
volgens checo iddquote:Op zondag 20 november 2022 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, niet zo betweterig, het is zo.
Niet waar. Of althans véél minder dan vorig jaar (zie edit)quote:Op zondag 20 november 2022 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, niet zo betweterig, het is zo.
engine braking hoop ik?quote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef Evenstar het volgende:
Max: Is engine breaking still all right? Not sure.
schattigquote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef Perox het volgende:
F1TV gelooft nog steeds in het "mijn auto is stuk" verhaaltje van HAM.
Zitten ook al te dromen hoe ze straks op mediums de Ferrari's op hard gaan pakkenquote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef Perox het volgende:
Godver, typo ftwquote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
engine braking hoop ik?
engine breaking zou wel een zeer serieus issue zijn, dan gaat de motor stuk
Ondertussen is die wel paarse sectoren aan het rijdenquote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef Perox het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
engine braking hoop ik?
engine breaking zou wel een zeer serieus issue zijn, dan gaat de motor stuk
Nah die zou ongetwijfeld wat problemen hebben met de vloer na dat gestuiter over de kerbs.quote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef Perox het volgende:
checo gaat er gewoon tussen uitquote:
Hoezo, is toch geinig?quote:Op zondag 20 november 2022 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
Hopelijk volgend seizoen geen helmcamera meer.
Eens, ik kan daar wel van genieten.quote:
We are checkingquote:Op zondag 20 november 2022 14:55 schreef Perox het volgende:
Gaat Ferrari voor het eerst een superieure strategie neerleggen? Question?
Confirm?quote:Op zondag 20 november 2022 14:55 schreef Perox het volgende:
Please confirm?quote:
Leclerc ook niet. Die is z'n banden aan het oproken.quote:Op zondag 20 november 2022 14:54 schreef R-woud93 het volgende:
Perez gaat het niet redden, niet voor niets de 2e rijder
Nee, answerquote:Op zondag 20 november 2022 14:55 schreef Perox het volgende:
ja als ik hem was zou ik dat naar die radio van perez nu ook zeker doen. Dan geen hulp meer voor een mogelijke plek 2 meerquote:
Zit straks voor Perez, let maar opquote:Op zondag 20 november 2022 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc ook niet. Die is z'n banden aan het oproken.
Alsof Verstappen dat heeft gehoordquote:Op zondag 20 november 2022 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als ik hem was zou ik dat naar die radio van perez nu ook zeker doen. Dan geen hulp meer voor een mogelijke plek 2 meer
Van wit naar wit dacht ikquote:
dat zeg ik niet, ik zeg wat ik zou hebben gedaan met die uitspraak van perezquote:Op zondag 20 november 2022 14:56 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alsof Verstappen dat heeft gehoord
en dan achteraf die boardradio horen van perezquote:Op zondag 20 november 2022 14:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat moet dit een frustrerende kutrace zijn voor Verstappen.
Anders was die al in slaap gevallen denk ik.quote:Op zondag 20 november 2022 14:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat moet dit een frustrerende kutrace zijn voor Verstappen.
Uhuhquote:Op zondag 20 november 2022 14:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zit straks voor Perez, let maar op
Automatische piloot.quote:Op zondag 20 november 2022 14:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Anders was die al in slaap gevallen denk ik.
We trust in Hannahquote:Op zondag 20 november 2022 14:57 schreef PS. het volgende:
Dit zou best eens een gigantische faal van RB kunnen zijn.
Het seizoen in stijl afsluitenquote:Op zondag 20 november 2022 14:58 schreef Evenstar het volgende:
Godver, question en plan c in één zin
Dat zal iemand zeker doenquote:
ja, daarom, of het was pitstop 1 beeldenquote:Op zondag 20 november 2022 14:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is logisch, maar ik zag het in een glimp en dacht ook even 'huh, rood'?
Kan me niet voorstellen dat je dat redt qua pace. Maargoed wie ben ik.quote:Op zondag 20 november 2022 14:58 schreef Newone82 het volgende:
Zozo. Leclerc maar 1 stop? Zou wat zijn
Drekkoningquote:Op zondag 20 november 2022 14:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je dat redt qua pace. Maargoed wie ben ik.
Nee, want hij gestart op geel.quote:Op zondag 20 november 2022 14:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, daarom, of het was pitstop 1 beelden
niks met Faalstrategie te makenquote:Op zondag 20 november 2022 14:59 schreef Dazalbest het volgende:
Van mij mag Lec winnen. En dat duidelijk is dat Max zijn best gedaan heeft maar het gewoon een faal strategie van RB blijkt omdat Perez niet kan trappen in z'n bakkie
Mij ookquote:Op zondag 20 november 2022 14:59 schreef Dazalbest het volgende:
Van mij mag Lec winnen. En dat duidelijk is dat Max zijn best gedaan heeft maar het gewoon een faal strategie van RB blijkt omdat Perez niet kan trappen in z'n bakkie
Leclerc gaat geen één stop doen, die gaat voor een korte rode sprint.quote:Op zondag 20 november 2022 14:59 schreef Evenstar het volgende:
Als Leclerc maar één stop doet dan laat Max Perez gaan en houdt hij Leclerc op. Easy.
Dit heeft nu niks meer met Perez te maken, het ziet er gewoon uit als een hele domme actie van RB om hem naar binnen te halen en ook nog eens op de hardste band te zetten.quote:Op zondag 20 november 2022 14:59 schreef Nizno het volgende:
gewoon doorgaan max, wat kan je gebeuren als je wel je banden heel laat nog moet wisselen... hooguit help je lec aan wat meer puntjes en moet perez gewoon zelf harder rijden
quote:Op zondag 20 november 2022 15:01 schreef PS. het volgende:
[..]
Dit heeft nu niks meer met Perez te maken, het ziet er gewoon uit als een hele domme actie van RB om hem naar binnen te halen en ook nog eens op de hardste band te zetten.
Perez kwam prima mee met Verstappen.
Uh ja, dat bedoel ik, zowel Max als Leclerc gaan dat doen denk ik. Ze gebruiken Max om zelfde te doen als Leclerc en dan laat Max na stop Perez gaan en houdt Leclerc op (als Leclerc een gevaar gaat vormen).quote:Op zondag 20 november 2022 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc gaat geen één stop doen, die gaat voor een korte rode sprint.
hij zou nog in kunnen houden en zorgen dat perez aan kan haken, maar ja moet je dat willen als je teammaat nu wel de snelste tijden haalt maar eigenlijk de snelheid niet lekker kan bijblijvenquote:Op zondag 20 november 2022 15:01 schreef PS. het volgende:
[..]
Dit heeft nu niks meer met Perez te maken, het ziet er gewoon uit als een hele domme actie van RB om hem naar binnen te halen en ook nog eens op de hardste band te zetten.
Nou ja ik bedoel dus dat het niet werkt omdat Perez gewoon zo traag is maar RB dat nog niet door heeft en denken dat strategie zin heeftquote:Op zondag 20 november 2022 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks met Faalstrategie te maken
wel met faalperez
Max was aan het inhouden om het gat niet te groot te laten wordenquote:
Nee, in de muur.quote:
Als PER uitvalt krijgt hij dat punt ook niet. Moet in top 10 eindigen.quote:Op zondag 20 november 2022 15:02 schreef RAVW het volgende:
Lec zijn motor opblazen nu en Per even uit vallen en dan tweede worden door 1 punt van de snelste ronde toch tweede worden
Herhaling van 2021quote:
Scherp welquote:Op zondag 20 november 2022 15:04 schreef LTVDK het volgende:
Echt die commentatoren'stop van Russell duur weer lang' 'ohja hij had een 5 sec penalty'
quote:Op zondag 20 november 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max was aan het inhouden om het gat niet te groot te laten worden
oja ach dan moeten er maar 9 aurots aan het einde komen en Per als laatste uitvallenquote:Op zondag 20 november 2022 15:03 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Als PER uitvalt krijgt hij dat punt ook niet. Moet in top 10 eindigen.
quote:Op zondag 20 november 2022 15:04 schreef PS. het volgende:
[..]Ze waren al een flink stuk los beide van Leclerc. Zoveel inhouden zou het echt niet geweest zijn, anders was Leclerc ook aan het inhouden.
Huilbuien ookquote:Op zondag 20 november 2022 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lewis heeft nog nachtmerries van vorig jaar
Mick Syncmacher.quote:
Dat die achtervleugel van Goatifi nog niet kapot isquote:
lollypop krijgt er wel wat leuks mee gedaanquote:
Stiekem Red Bull gedronkenquote:Op zondag 20 november 2022 15:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat die achtervleugel van Goatifi nog niet kapot is
Uiteraard, want hij managet als een malle.quote:Op zondag 20 november 2022 15:06 schreef Evenstar het volgende:
Max vindt het allemaal wel prima met de banden tot nu toe.
Verstappen krijgt tegenwoordig deze tekst voor elke race van de organisatiequote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Rianne84 het volgende:
Max is weer schapen aan het tellen tegen de verveling
quote:Vermaak
Het kan zijn dat je niet veel te doen hebt, neem daarom iets mee voor je vermaak.
Denk hierbij aan: een boek, tijdschrift, muziek of spel.
$50k boete voor de vangrail voor het aanraken van de achtervleugel.quote:Op zondag 20 november 2022 15:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat die achtervleugel van Goatifi nog niet kapot is
Ja, in de pit.quote:Op zondag 20 november 2022 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat hoor ik, wil Lewis eindelijk stoppen?
quote:Op zondag 20 november 2022 15:07 schreef LTVDK het volgende:
Latifi staat op dit circuit wel altijd goed in de schijnwerpers
Tires are gone manquote:Op zondag 20 november 2022 15:07 schreef Nizno het volgende:
HAM zegt altijd tegenovergestelde op de radio
Lijkt van niet inderdaadquote:
hij schat in dat de laatste 10 ronden wel moeilijk kunnen worden... maar ja max kennende lukt hem dat welquote:
Net Poetinquote:Op zondag 20 november 2022 15:07 schreef Nizno het volgende:
HAM zegt altijd tegenovergestelde op de radio
Circus Ferrariquote:
Ik rook al watquote:Op zondag 20 november 2022 15:10 schreef Nizno het volgende:
sta toch wel in spagaat nu hoor...
LEC omdat PER, maar PER omdat RBR
stfuquote:
O nee, toch nietquote:
yup ergens te hopen dat HAM gewoon PER achter zich weet te houden maar LEC zijn banden het niet gaan reddenquote:Op zondag 20 november 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
en omdat Perez rijdt als een drol
krijgt Max de shit over zich heen straks
Frankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |