Alsof Verstappen dat heeft gehoordquote:Op zondag 20 november 2022 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als ik hem was zou ik dat naar die radio van perez nu ook zeker doen. Dan geen hulp meer voor een mogelijke plek 2 meer
Van wit naar wit dacht ikquote:
dat zeg ik niet, ik zeg wat ik zou hebben gedaan met die uitspraak van perezquote:Op zondag 20 november 2022 14:56 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alsof Verstappen dat heeft gehoord
en dan achteraf die boardradio horen van perezquote:Op zondag 20 november 2022 14:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat moet dit een frustrerende kutrace zijn voor Verstappen.
Anders was die al in slaap gevallen denk ik.quote:Op zondag 20 november 2022 14:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat moet dit een frustrerende kutrace zijn voor Verstappen.
Uhuhquote:Op zondag 20 november 2022 14:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zit straks voor Perez, let maar op
Automatische piloot.quote:Op zondag 20 november 2022 14:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Anders was die al in slaap gevallen denk ik.
We trust in Hannahquote:Op zondag 20 november 2022 14:57 schreef PS. het volgende:
Dit zou best eens een gigantische faal van RB kunnen zijn.
Het seizoen in stijl afsluitenquote:Op zondag 20 november 2022 14:58 schreef Evenstar het volgende:
Godver, question en plan c in één zin
Dat zal iemand zeker doenquote:
ja, daarom, of het was pitstop 1 beeldenquote:Op zondag 20 november 2022 14:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is logisch, maar ik zag het in een glimp en dacht ook even 'huh, rood'?
Kan me niet voorstellen dat je dat redt qua pace. Maargoed wie ben ik.quote:Op zondag 20 november 2022 14:58 schreef Newone82 het volgende:
Zozo. Leclerc maar 1 stop? Zou wat zijn
Drekkoningquote:Op zondag 20 november 2022 14:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je dat redt qua pace. Maargoed wie ben ik.
Nee, want hij gestart op geel.quote:Op zondag 20 november 2022 14:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, daarom, of het was pitstop 1 beelden
niks met Faalstrategie te makenquote:Op zondag 20 november 2022 14:59 schreef Dazalbest het volgende:
Van mij mag Lec winnen. En dat duidelijk is dat Max zijn best gedaan heeft maar het gewoon een faal strategie van RB blijkt omdat Perez niet kan trappen in z'n bakkie
Mij ookquote:Op zondag 20 november 2022 14:59 schreef Dazalbest het volgende:
Van mij mag Lec winnen. En dat duidelijk is dat Max zijn best gedaan heeft maar het gewoon een faal strategie van RB blijkt omdat Perez niet kan trappen in z'n bakkie
Leclerc gaat geen één stop doen, die gaat voor een korte rode sprint.quote:Op zondag 20 november 2022 14:59 schreef Evenstar het volgende:
Als Leclerc maar één stop doet dan laat Max Perez gaan en houdt hij Leclerc op. Easy.
Dit heeft nu niks meer met Perez te maken, het ziet er gewoon uit als een hele domme actie van RB om hem naar binnen te halen en ook nog eens op de hardste band te zetten.quote:Op zondag 20 november 2022 14:59 schreef Nizno het volgende:
gewoon doorgaan max, wat kan je gebeuren als je wel je banden heel laat nog moet wisselen... hooguit help je lec aan wat meer puntjes en moet perez gewoon zelf harder rijden
quote:Op zondag 20 november 2022 15:01 schreef PS. het volgende:
[..]
Dit heeft nu niks meer met Perez te maken, het ziet er gewoon uit als een hele domme actie van RB om hem naar binnen te halen en ook nog eens op de hardste band te zetten.
Perez kwam prima mee met Verstappen.
Uh ja, dat bedoel ik, zowel Max als Leclerc gaan dat doen denk ik. Ze gebruiken Max om zelfde te doen als Leclerc en dan laat Max na stop Perez gaan en houdt Leclerc op (als Leclerc een gevaar gaat vormen).quote:Op zondag 20 november 2022 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc gaat geen één stop doen, die gaat voor een korte rode sprint.
hij zou nog in kunnen houden en zorgen dat perez aan kan haken, maar ja moet je dat willen als je teammaat nu wel de snelste tijden haalt maar eigenlijk de snelheid niet lekker kan bijblijvenquote:Op zondag 20 november 2022 15:01 schreef PS. het volgende:
[..]
Dit heeft nu niks meer met Perez te maken, het ziet er gewoon uit als een hele domme actie van RB om hem naar binnen te halen en ook nog eens op de hardste band te zetten.
Nou ja ik bedoel dus dat het niet werkt omdat Perez gewoon zo traag is maar RB dat nog niet door heeft en denken dat strategie zin heeftquote:Op zondag 20 november 2022 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks met Faalstrategie te maken
wel met faalperez
Max was aan het inhouden om het gat niet te groot te laten wordenquote:
Nee, in de muur.quote:
Als PER uitvalt krijgt hij dat punt ook niet. Moet in top 10 eindigen.quote:Op zondag 20 november 2022 15:02 schreef RAVW het volgende:
Lec zijn motor opblazen nu en Per even uit vallen en dan tweede worden door 1 punt van de snelste ronde toch tweede worden
Herhaling van 2021quote:
Scherp welquote:Op zondag 20 november 2022 15:04 schreef LTVDK het volgende:
Echt die commentatoren'stop van Russell duur weer lang' 'ohja hij had een 5 sec penalty'
quote:Op zondag 20 november 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max was aan het inhouden om het gat niet te groot te laten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |