Hoezo, is toch geinig?quote:Op zondag 20 november 2022 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
Hopelijk volgend seizoen geen helmcamera meer.
Eens, ik kan daar wel van genieten.quote:
We are checkingquote:Op zondag 20 november 2022 14:55 schreef Perox het volgende:
Gaat Ferrari voor het eerst een superieure strategie neerleggen? Question?
Confirm?quote:Op zondag 20 november 2022 14:55 schreef Perox het volgende:
Please confirm?quote:
Leclerc ook niet. Die is z'n banden aan het oproken.quote:Op zondag 20 november 2022 14:54 schreef R-woud93 het volgende:
Perez gaat het niet redden, niet voor niets de 2e rijder
Nee, answerquote:Op zondag 20 november 2022 14:55 schreef Perox het volgende:
ja als ik hem was zou ik dat naar die radio van perez nu ook zeker doen. Dan geen hulp meer voor een mogelijke plek 2 meerquote:
Zit straks voor Perez, let maar opquote:Op zondag 20 november 2022 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc ook niet. Die is z'n banden aan het oproken.
Alsof Verstappen dat heeft gehoordquote:Op zondag 20 november 2022 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als ik hem was zou ik dat naar die radio van perez nu ook zeker doen. Dan geen hulp meer voor een mogelijke plek 2 meer
Van wit naar wit dacht ikquote:
dat zeg ik niet, ik zeg wat ik zou hebben gedaan met die uitspraak van perezquote:Op zondag 20 november 2022 14:56 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alsof Verstappen dat heeft gehoord
en dan achteraf die boardradio horen van perezquote:Op zondag 20 november 2022 14:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat moet dit een frustrerende kutrace zijn voor Verstappen.
Anders was die al in slaap gevallen denk ik.quote:Op zondag 20 november 2022 14:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat moet dit een frustrerende kutrace zijn voor Verstappen.
Uhuhquote:Op zondag 20 november 2022 14:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zit straks voor Perez, let maar op
Automatische piloot.quote:Op zondag 20 november 2022 14:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Anders was die al in slaap gevallen denk ik.
We trust in Hannahquote:Op zondag 20 november 2022 14:57 schreef PS. het volgende:
Dit zou best eens een gigantische faal van RB kunnen zijn.
Het seizoen in stijl afsluitenquote:Op zondag 20 november 2022 14:58 schreef Evenstar het volgende:
Godver, question en plan c in één zin
Dat zal iemand zeker doenquote:
ja, daarom, of het was pitstop 1 beeldenquote:Op zondag 20 november 2022 14:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is logisch, maar ik zag het in een glimp en dacht ook even 'huh, rood'?
Kan me niet voorstellen dat je dat redt qua pace. Maargoed wie ben ik.quote:Op zondag 20 november 2022 14:58 schreef Newone82 het volgende:
Zozo. Leclerc maar 1 stop? Zou wat zijn
Drekkoningquote:Op zondag 20 november 2022 14:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je dat redt qua pace. Maargoed wie ben ik.
Nee, want hij gestart op geel.quote:Op zondag 20 november 2022 14:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, daarom, of het was pitstop 1 beelden
niks met Faalstrategie te makenquote:Op zondag 20 november 2022 14:59 schreef Dazalbest het volgende:
Van mij mag Lec winnen. En dat duidelijk is dat Max zijn best gedaan heeft maar het gewoon een faal strategie van RB blijkt omdat Perez niet kan trappen in z'n bakkie
Mij ookquote:Op zondag 20 november 2022 14:59 schreef Dazalbest het volgende:
Van mij mag Lec winnen. En dat duidelijk is dat Max zijn best gedaan heeft maar het gewoon een faal strategie van RB blijkt omdat Perez niet kan trappen in z'n bakkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |