Max houdt 100% in. Krijgt steeds te horen waar hij moet managen en waar Leclerc wel voluit gaat, etc.quote:Op zondag 20 november 2022 14:47 schreef Skwish het volgende:
Houdt Max nu in of is Lec en Perez gewoon sneller?
Max kan de race waarschijnlijk uitrijden op deze banden itt de anderen.quote:Op zondag 20 november 2022 14:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max houdt 100% in. Krijgt steeds te horen waar hij moet managen en waar Leclerc wel voluit gaat, etc.
Perez kan de druk niet aanquote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Zwoerd het volgende:
Wie kan mij deze uitleggen? Hij rijdt er steeds meer dan 2s voor
Is dat zo? Ik dacht dat het weer helemaal open lag.quote:Op zondag 20 november 2022 14:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Teamorder voor overwinning mag toch niet?
klopt, zodra je binnen 3 seconde zit ga je al last krijgen van verstoorde lucht.quote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Zwoerd het volgende:
Wat ie nu doet?quote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Evenstar het volgende:
Het is dat Max niet kan horen, anders had die nu echt vol gas gegeven denk ik.
Misschien is dat wel nodig.quote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Evenstar het volgende:
Het is dat Max niet kan horen, anders had die nu echt vol gas gegeven denk ik.
Misschien de vader van Perez. Die Perez valt toch wel door de mand hoor nu met zijn gezeik.quote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Zwoerd het volgende:
Uh, nee hoorquote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
klopt, zodra je binnen 3 seconde zit ga je al last krijgen van verstoorde lucht.
Dat valt dit jaar toch reuze mee?quote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
klopt, zodra je binnen 3 seconde zit ga je al last krijgen van verstoorde lucht.
dat gevoel had ik dus vorige week ook met zijn uitspraken over wat hij allemaal gedaan had voor de kampioenschappen van Max.quote:
die vader kan wel een maagverkleining gebruikenquote:Op zondag 20 november 2022 14:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Misschien de vader van Perez. Die Perez valt toch wel door de mand hoor nu met zijn gezeik.
volgens checo iddquote:Op zondag 20 november 2022 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, niet zo betweterig, het is zo.
Niet waar. Of althans véél minder dan vorig jaar (zie edit)quote:Op zondag 20 november 2022 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, niet zo betweterig, het is zo.
engine braking hoop ik?quote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef Evenstar het volgende:
Max: Is engine breaking still all right? Not sure.
schattigquote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef Perox het volgende:
F1TV gelooft nog steeds in het "mijn auto is stuk" verhaaltje van HAM.
Zitten ook al te dromen hoe ze straks op mediums de Ferrari's op hard gaan pakkenquote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef Perox het volgende:
Godver, typo ftwquote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
engine braking hoop ik?
engine breaking zou wel een zeer serieus issue zijn, dan gaat de motor stuk
Ondertussen is die wel paarse sectoren aan het rijdenquote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef Perox het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
engine braking hoop ik?
engine breaking zou wel een zeer serieus issue zijn, dan gaat de motor stuk
Nah die zou ongetwijfeld wat problemen hebben met de vloer na dat gestuiter over de kerbs.quote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef Perox het volgende:
checo gaat er gewoon tussen uitquote:
Hoezo, is toch geinig?quote:Op zondag 20 november 2022 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
Hopelijk volgend seizoen geen helmcamera meer.
Eens, ik kan daar wel van genieten.quote:
We are checkingquote:Op zondag 20 november 2022 14:55 schreef Perox het volgende:
Gaat Ferrari voor het eerst een superieure strategie neerleggen? Question?
Confirm?quote:Op zondag 20 november 2022 14:55 schreef Perox het volgende:
Please confirm?quote:
Leclerc ook niet. Die is z'n banden aan het oproken.quote:Op zondag 20 november 2022 14:54 schreef R-woud93 het volgende:
Perez gaat het niet redden, niet voor niets de 2e rijder
Nee, answerquote:Op zondag 20 november 2022 14:55 schreef Perox het volgende:
ja als ik hem was zou ik dat naar die radio van perez nu ook zeker doen. Dan geen hulp meer voor een mogelijke plek 2 meerquote:
Zit straks voor Perez, let maar opquote:Op zondag 20 november 2022 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc ook niet. Die is z'n banden aan het oproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |