Max houdt 100% in. Krijgt steeds te horen waar hij moet managen en waar Leclerc wel voluit gaat, etc.quote:Op zondag 20 november 2022 14:47 schreef Skwish het volgende:
Houdt Max nu in of is Lec en Perez gewoon sneller?
Max kan de race waarschijnlijk uitrijden op deze banden itt de anderen.quote:Op zondag 20 november 2022 14:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max houdt 100% in. Krijgt steeds te horen waar hij moet managen en waar Leclerc wel voluit gaat, etc.
Perez kan de druk niet aanquote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Zwoerd het volgende:
Wie kan mij deze uitleggen? Hij rijdt er steeds meer dan 2s voor
Is dat zo? Ik dacht dat het weer helemaal open lag.quote:Op zondag 20 november 2022 14:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Teamorder voor overwinning mag toch niet?
klopt, zodra je binnen 3 seconde zit ga je al last krijgen van verstoorde lucht.quote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Zwoerd het volgende:
Wat ie nu doet?quote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Evenstar het volgende:
Het is dat Max niet kan horen, anders had die nu echt vol gas gegeven denk ik.
Misschien is dat wel nodig.quote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Evenstar het volgende:
Het is dat Max niet kan horen, anders had die nu echt vol gas gegeven denk ik.
Misschien de vader van Perez. Die Perez valt toch wel door de mand hoor nu met zijn gezeik.quote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Zwoerd het volgende:
Uh, nee hoorquote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
klopt, zodra je binnen 3 seconde zit ga je al last krijgen van verstoorde lucht.
Dat valt dit jaar toch reuze mee?quote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
klopt, zodra je binnen 3 seconde zit ga je al last krijgen van verstoorde lucht.
dat gevoel had ik dus vorige week ook met zijn uitspraken over wat hij allemaal gedaan had voor de kampioenschappen van Max.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |