die vader kan wel een maagverkleining gebruikenquote:Op zondag 20 november 2022 14:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Misschien de vader van Perez. Die Perez valt toch wel door de mand hoor nu met zijn gezeik.
volgens checo iddquote:Op zondag 20 november 2022 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, niet zo betweterig, het is zo.
Niet waar. Of althans véél minder dan vorig jaar (zie edit)quote:Op zondag 20 november 2022 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, niet zo betweterig, het is zo.
engine braking hoop ik?quote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef Evenstar het volgende:
Max: Is engine breaking still all right? Not sure.
schattigquote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef Perox het volgende:
F1TV gelooft nog steeds in het "mijn auto is stuk" verhaaltje van HAM.
Zitten ook al te dromen hoe ze straks op mediums de Ferrari's op hard gaan pakkenquote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef Perox het volgende:
Godver, typo ftwquote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
engine braking hoop ik?
engine breaking zou wel een zeer serieus issue zijn, dan gaat de motor stuk
Ondertussen is die wel paarse sectoren aan het rijdenquote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef Perox het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
engine braking hoop ik?
engine breaking zou wel een zeer serieus issue zijn, dan gaat de motor stuk
Nah die zou ongetwijfeld wat problemen hebben met de vloer na dat gestuiter over de kerbs.quote:Op zondag 20 november 2022 14:52 schreef Perox het volgende:
checo gaat er gewoon tussen uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |