Erik eet een frikandel met chili saus, dat viel me wel op.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:08 schreef Thorelf het volgende:
met jeff zijn woorden gewoon een kut groep
waar kwam Djedi ook al weer vandaan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi heeft geen idee wat satao soep is..... dat kan natuurlijk.
eiquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar kwam Djedi ook al weer vandaan?
Schaijk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Staphorst?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sautosoepquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi heeft geen idee wat satao soep is..... dat kan natuurlijk.
Dat is ook wel echt zo. Bij dat gesprek vanmiddag ook al.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
omg
jeff heeft 2 leeuwinnen
die iedereen die wat wilde zeggen dodelijk aankijken volgens Mirthe
KimD heeft haar door. "Wil je bestellen om het bestellen? "quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Dan doe ik extra lastig. Dan vraag ik Bordeaux verf. Wil ik niet, maar om te kijken hoe ze reageren. En dan zeggen ze : dat is niet nodig.
[ afbeelding ]
Elke keer als ik Mirthe hoor vertelt ze een verhaal over dingen die ze vraagt die ze niet nodig heeft maar wel vraagt. Gister ook al.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Dan doe ik extra lastig. Dan vraag ik Bordeaux verf. Wil ik niet, maar om te kijken hoe ze reageren. En dan zeggen ze : dat is niet nodig.
[ afbeelding ]
Elke keer als ik Mirthe hoor vertelt ze een verhaal over dingen die ze vraagt die ze niet nodig heeft maar wel vraagt. Gister ook al.
Ze is aan het testen, lijkt dus meer op Jeff dan ze zelf denkt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mirthe is het zielige meisje
die helemaal kapot gemaakt wordt door Jeff
niet anders he
ze is zelf totaal niet een heel vies spel aan het spelen
Voor zover ik kan zien is Erik de enige die graatmager blijft tov de rest.. dikke reten en koppen met onderkinnen genoeg.. doet Erik zelf misschien iets fout..quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:10 schreef Verida het volgende:
wanneer zal het een keer duidelijk worden dat er mensen zijn die gewoon meer eten nodig hebben, Het is toch niet normaal dat eunice evenveel op haar bord krijgt als Erik?
Erik is graatmager, die heeft gewoon meer eten nodig, verbrandt het waarschijnlijk anders.
de een heeft genoeg aan 1 sneetje brood voor de lunch en een licht soepje, de ander heeft een stapel brood nodig.
Raar kind is het...quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
ze is al meer dan een week bezigquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is aan het testen, lijkt dus meer op Jeff dan ze zelf denkt.
Idd maar net tijdens alle discussies zegt ze niks..schijnheilquote:
ze mist alleen enige logikaquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is aan het testen, lijkt dus meer op Jeff dan ze zelf denkt.
Wat heeft ze dan allemaal al gevraagd? Is me nog niet echt duidelijk. Als ik de cos moet geloven 5 jassen en 7 truien en scheerschuim.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is al meer dan een week bezig
niks aan het testen
Ik snap niet hoe je dat kunt vergelijken met uitspraken als iemand psychisch kapot maken. Dan is het toch redelijk onschuldig allemaal.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mirthe is het zielige meisje
die helemaal kapot gemaakt wordt door Jeff
niet anders he
ze is zelf totaal niet een heel vies spel aan het spelen
Kwestie van hand overspeeld.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is al meer dan een week bezig
niks aan het testen
en dat is het beginquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan allemaal al gevraagd? Is me nog niet echt duidelijk. Als ik de cos moet geloven 5 jassen en 7 truien en scheerschuim.
truienquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan allemaal al gevraagd? Is me nog niet echt duidelijk. Als ik de cos moet geloven 5 jassen en 7 truien en scheerschuim.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat kunt vergelijken met uitspraken als iemand psychisch kapot maken. Dan is het toch redelijk onschuldig allemaal.
Ja goed puntquote:
Kaas?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
truien
een winterjas
schampoo
bordeauxrode haarverf
en nog wat dingen
heb niet alles onthouden
het is namelijk elke dag wat anders
De rest kreeg ook verf. Moiraima vandaag ook. Lijkt me een redelijke vraag dus.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
truien
een winterjas
schampoo
bordeauxrode haarverf
en nog wat dingen
heb niet alles onthouden
wil je er ook wat peper bij dan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
De rest kreeg ook verf. Moiraima vandaag ook. Lijkt me een redelijke vraag dus.
Shampoo was kmdat haar fles gejat was.
En die nog wat dingen neem ik met een korrel zout.
Niet elke holla ser weet dat zeg tegen haar kippensoep zonder vermicelli 😅quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi heeft geen idee wat saoto soep is..... dat kan natuurlijk.
Tien uitverkorenen konden 250 pp (25 per balkje) verdienen terwijl 100 dagbudget is voor 30 mensen en zij halen net aan 25quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:09 schreef Kakadylo het volgende:
Iedere euro is daar superbelangrijk maar je hoort niks over Mexx, Zoe of Babs die niet eens over een klimrekje kunnen
Olie en een nagelknipperquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
truien
een winterjas
schampoo
bordeauxrode haarverf
en nog wat dingen
heb niet alles onthouden
Jeff wil haar gewoon kapot makenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:19 schreef mootie het volgende:
Maar Mirthe heeft dus nog niks gekregen, dat vind ik dan gewoon raar.
pffff vermoeiend, echt waar hoorquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff wil haar gewoon kapot maken
Babyolie voor haar droge huidje en shampooquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:19 schreef mootie het volgende:
ik nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:19 schreef mootie het volgende:
Omdat haar shampoo gejat was.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:20 schreef juul. het volgende:
[..]
Babyolie voor haar droge huidje en shampoo
En nagelknipper. Dus ze is wel een beetje hypocriet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:20 schreef juul. het volgende:
[..]
Babyolie voor haar droge huidje en shampoo
Kanniet, ze zit in de KerstMusicalquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:20 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop echt dat Mirthe de eerste is die geëlimineerd wordt.. snel graag..
Shampoo, babyolie een nagelknipper, verder weet ik zo nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:19 schreef mootie het volgende:
zooo truequote:Op zaterdag 19 november 2022 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Maar niet iedereen kan denken zoals jij [Jeff] bro..
We hebben het lijstje aardig compleet nu.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Shampoo, babyolie een nagelknipper, verder weet ik zo niet
Olie en een nagelknipper dusquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben het lijstje aardig compleet nu.
Ik had hem er echt afgetrapt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lekker met je reet en schoenen op het aanrecht
Overal problemen in NL over energie kosten en verbruik, zelfs over het gebruik van heaters op terrassen in NL , dus logisch dat dat em niet gaat worden , dat zou nl wel heel erg bizar zijnquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
Ook weer zeiken over de kou terwijl ze een maand geleden al heaters hadden kunnen hebben maar kozen voor bordspelletjes
Ssssst.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:24 schreef juul. het volgende:
Mirthe heeft van de week ook een nachtje boven gezeten met Jeff, Leila, Wendy en Jappie en flink mee gepimpeld met alcohol
Lekker met je reet en schoenen op het aanrechtquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had hem er echt afgetrapt.
Gewoon bestellen..zoveel heaters, dat er 0 overblijft voor de volgende manager, en ze op droog brood moeten leven...niet genoeg geld voor de heaters, de prijzenpot aanbreken...voor iedereen 1 heater....quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
Ook weer zeiken over de kou terwijl ze een maand geleden al heaters hadden kunnen hebben maar kozen voor bordspelletjes
oh en een salsaboek.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Shampoo, babyolie een nagelknipper, verder weet ik zo niet
Kan Djedi overnemen.. die was gepikeerd dat ze niet mee mocht doen.. is dat ook meteen weer getackeld zou Jeff zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kanniet, ze zit in de KerstMusical
Dus?? Nu moet ze de rest van haar verblijf dankbaar zijn ?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:24 schreef juul. het volgende:
Mirthe heeft van de week ook een nachtje boven gezeten met Jeff, Leila, Wendy en Jappie en flink mee gepimpeld met alcohol
Mag de FEBO ook wel wat aan doen .. die moet ook zorgen voor een veilige werk omgeving voor dat iedereen in de snelle raakt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lekker met je reet en schoenen op het aanrecht
Een trend zichtbaar...quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Gewoon bestellen..zoveel heaters, dat er 0 overblijft voor de volgende manager, en ze op droog brood moeten leven...niet genoeg geld voor de heaters, de prijzenpot aanbreken...voor iedereen 1 heater....
mirthe want it all!!quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:24 schreef juul. het volgende:
Ze moet niet zo klagenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus?? Nu moet ze de rest van haar verblijf dankbaar zijn ?
Ongelofelijk hoe alles verdraaid wordtquote:
quote:
echt niet...gewoon realistischquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe alles verdraaid wordt
Nou ja we doen het allemaal voor onze Jeff God
Lekker met je reet en schoenen op het aanrechtquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had hem er echt afgetrapt.
Mattin zit ook altijd op het aanrecht in zijn korte broek wrijft telkens door zijn ontstoken ogen en gaat vervolgens appels snijden voor de havermoutquote:
quote:
Mirthequote:
Jappie noemen ze ook maar dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:30 schreef juul. het volgende:
Wanda en Kenzy peilen wie er mee gaan om Wendy te nomineren, best veel
Nou dat ja, ook al is het wel of niet onterecht en is Mirthe ook een rare, hoe hij reageerde is niet normaal.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:28 schreef mootie het volgende:
Het boeit me eigenlijk niet zo waar ze om vraagt, maar wel hoe ze behandeld wordt door Jeff en aanhang.
Van mij mag het zolang Wendy maar wint en daarna mag kiezen uit wie van groep driequote:Op zaterdag 19 november 2022 21:31 schreef juul. het volgende:
Wanda denkt zelfs Jappie mee te krijgen
Snap die haat naar Wendy totaal niet even los van dat ze niet kan omgaan met alcoholquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:32 schreef juul. het volgende:
Zelfs Rupert, die heeft een hekel aan Wendy volgens Wanda
Mirthe raarquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou dat ja, ook al is het wel of niet onterecht en is Mirthe ook een rare, hoe hij reageerde is niet normaal.
Wanda begint te bazelen...quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:32 schreef juul. het volgende:
Zelfs Rupert, die heeft een hekel aan Wendy volgens Wanda
Ik ook niet,zien wij het dan zo verkeerd, ja ze is direct, is te prijzenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snap die haat naar Wendy totaal niet even los van dat ze niet kan omgaan met alcohol
wat voor een hele brieven heeft Maddy daar liggen danquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is het koud he.
[ afbeelding ]
Rupert en Wendy liggen elkaar juist wel qua directheid en humorquote:
Iemand had daar vandaag een treffende post over.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snap die haat naar Wendy totaal niet even los van dat ze niet kan omgaan met alcohol
Imi, Mora en Leila.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:35 schreef mootie het volgende:
Bij Rupert kan ik totaaaal niet inschatten wie hij wel of niet mag.
Ging dat om jaloezie? Dan weet ik welke post ja! Kutnijd!quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand had daar vandaag een treffende post over.
Rupert vind iedereen slangenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:35 schreef mootie het volgende:
Bij Rupert kan ik totaaaal niet inschatten wie hij wel of niet mag.
vraag ik mij ook af! we kijken allemaal naar dezelfde beelden.....maar mensen zijn zo verschillend met hun meningen,,dat is ook wel weer leuk,maar soms moeilijk te begrijpenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:34 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik ook niet,zien wij het dan zo verkeerd, ja ze is direct, is te prijzen
Met die hysterische namaaklachquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:36 schreef Kakadylo het volgende:
Kenzy mag er van mij ook wel uit want daar mis je helemaal niks aan
quote:
Droomscenarioquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van mij mogen ze op Wendy stemmen, dan wint ze en hup, Wanda er uit. Make my day!
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van mij mogen ze op Wendy stemmen, dan wint ze en hup, Wanda er uit. Make my day!
Maar kan Wendy planken? Weg witte vlag trouwens!quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ook een week om Jeff heen gehangenquote:
Gewoon een snelle stofwisselingquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe komt MirtjeSplinter door de winter... pak overal wat mee![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
vaak kun je aan zijn manier van praten horen of hij iemand mag
hoe meer hij mompelt des te minder hij iemand mag
(mijn mening)
Daar heeft ze wel gelijk inquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook een week om Jeff heen gehangen
kreeg geen sjoege en daarna was Jeff een lul
Jappie dook er wel gretig op die rare jongen tochquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
En kroop ze bij Jasper in bedquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
was ook niet helemaal nuchter toenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie dook er wel gretig op die rare jongen
Stoer wijfquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda, zittend op bed : 'Ik ga nu een nieuw menu maken van 150 euro per dag! Dikke vette doei, helemaal klaar mee'
Is het wel wijn, lijkt mij eerder koffiequote:Op zaterdag 19 november 2022 21:41 schreef puzziepie het volgende:
Lekker wijnen met Jeff![]()
[ afbeelding ]
Morgen nog ff wiet bestellen bij de FEBOquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:41 schreef puzziepie het volgende:
Lekker wijnen met Jeff![]()
[ afbeelding ]
prima tvquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Morgen nog ff wiet bestellen bij de FEBO
Jeff moet op verzenden drukken dus veel succes ermee!quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda, zittend op bed : 'Ik ga nu een nieuw menu maken van 150 euro per dag! Dikke vette doei, helemaal klaar mee'
Het is wijn maar leuk bedachtquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is het wel wijn, lijkt mij eerder koffie
Nicequote:Op zaterdag 19 november 2022 21:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Morgen nog ff wiet bestellen bij de FEBO
Met deze inflatie kon ze nog wel gelijk krijgen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff moet op verzenden drukken dus veel succes ermee!
Wanda wil het ook niet snappenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo te zien pakt hij nu idd wijn en was het andere koffie, de kleur was te bruin voor rode wijnquote:
Dat moet je natuurlijk wel snappen en dat is voor sommigen nogal moeilijkquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda wil het ook niet snappen
Jeff gaf aan dat ze gewoon met goede ideeen moesten komen dan was er van alles mogelijk
nee het moet om een bedrag gaan
niet om het eten zelf![]()
anders was het warme wijnquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo te zien pakt hij nu idd wijn en was het andere koffie, de kleur was te bruin voor rode wijn
nee stel je voor alles was perfect ...dan valt er toch niets te zeuren!!! wat moeten ze danquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda wil het ook niet snappen
Jeff gaf aan dat ze gewoon met goede ideeen moesten komen dan was er van alles mogelijk
nee het moet om een bedrag gaan
niet om het eten zelf![]()
Ik hoop dat ze dat aan hem vraagt zodat hij dat doorbrieft aan Wendy,alhoewel....Jeff zei gisteren ook dat hij speltechnisch Wendy eruit wil stemmenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:31 schreef juul. het volgende:
Wanda denkt zelfs Jappie mee te krijgen
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:22 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het gewoon eens over de streams hebben en niet zo hakken op een mening van user?
Niet zo ongeduldigquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. maar het blijft gewoon staan...
2 de keer dat van mij een post verwijderd wordt, waarom verwijder je dan niet het deel wat je niet aanstaat en laat de rest die over de streams gaat, niet staan?quote:
Maddy, schrijfpapierquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
wat zegt Isaac nu?
wie heeft wat van de FEBO gekregen
Madeleine .. en dan ineens begint Isaac onduidelijk te praten.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
wat zegt Isaac nu?
wie heeft wat van de FEBO gekregen
Als ik dat bij iedereen moet doen die verwijderde posts quote blijf ik bezig. Je kan er ook voor kiezen er niet op te reagerenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
2 de keer dat van mij een post verwijderd wordt, waarom verwijder je dan niet het deel wat je niet aanstaat en laat de rest die over de streams gaat, niet staan?
waarom weet Isaac dit nu weer dan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Gekregen, waarom koopt ze dat niet?
Isaac : Ik weet niet wat ze daar aan het doen zijn..
Jeff : Ik snap het wel, anders gaat ze naar huis.
Isaac = FEBO.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom weet Isaac dit nu weer dan?
is toch ook weer vreemd
Ja.. blijkbaar had Maddy gezegd 'Ik heb toestemming' ... zegt Isaac.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
is toch ook weer vreemd
Omdat ze zelf hun mond niet kunnen houden?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
is toch ook weer vreemd
quote:
ik weet niet of ze nu vandaag de pil heeft gekregenquote:
Ik begreep dat ze 1 bij had maar niet genomen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet of ze nu vandaag de pil heeft gekregen
maar ze was niet aan de pil
en al heeft ze hem vandaag gekregen
na 1 dag werkt dat ding niet![]()
Heeft zij nou PCOS ?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar hoorde ik haar over praten gisterenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat stond gister in de CoS ja.
Ik hoorde haar gisteren zeggen dat ze er mee moet beginnen op de eerste dag van haar menstruatiequote:Op zaterdag 19 november 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
er stond gisteravond dat ze een morningafterpil bij zich hadquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze 1 bij had maar niet genomen.
Ik hoorde het haar gisteren zeggenquote:
12 uur na het bakken vraagt ze zich dat afquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe met een redelijk intelligente vraag (wow) : Waarom 40 frikandellen maken als er maar 30 bewoners zijn.
De één vergeet een trui en jas, de ander vergeet condooms, wat een dombo'squote:Op zaterdag 19 november 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern heeft er nog genoeg.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De één vergeet een trui en jas, de ander vergeet condooms, wat een dombo's
Ze heeft ze zelf gebakken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe met een redelijk intelligente vraag (wow) : Waarom 40 frikandellen maken als er maar 30 bewoners zijn.
nou ja Matin met zijn 500 chickasquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De één vergeet een trui en jas, de ander vergeet condooms, wat een dombo's
Ze kan niet tellen en niet rekenenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
12 uur na het bakken vraagt ze zich dat af
bern had toch een stapel mee?quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja Matin met zijn 500 chickas
die zou er toch minstens 100 bij zich moeten hebben
Discalculatie.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kan niet tellen en niet rekenen
Tuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft Bern mssn niet verteld en het leek er op dat Mattin nogal haast hadquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft Bern mssn niet verteld en het leek er op dat Mattin nogal haast had
Bij sekswerkers is dat bij de prijs inbegrepen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij sekswerkers is dat bij de prijs inbegrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
46 jaar gerookt, nu 4 jaar er af![]()
dat wijf is niet goedquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther deelt speculaasjes uit ... die waren toch gestolen?
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
zijn toch nieuwe boodschappen binnengekomen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
terug gevonden?quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
geen idee waar die nu weer vandaan komen
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
zijn toch nieuwe boodschappen binnengekomen?
Ja, maar ze zei anderhalf uur geleden nog dat ze gestolen waren.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar ze zei anderhalf uur geleden nog dat ze gestolen waren.
quote:
Hadden ze erover gesproken?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
Bern en Sasha liggen hierin totaal niet op 1 lijn
en ze is vanmiddag pas bij jeff geweestquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar ze zei anderhalf uur geleden nog dat ze gestolen waren.
Sasha neemt het voor Jeff ofquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hadden ze erover gesproken?
Ze wilde een paar uur geleden een appel van Sjeff.. ivm gestolen speculaasjes.. zó snel komen er geen boodschappenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Zei hij ook, als ik ze nu bestel, zijn ze op z'n vroegst dinsdag binnenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ze is vanmiddag pas bij jeff geweest
dus bij deze boodschappen kunnen die niet bij zitten
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Ik heb mijn speculaas weer terug.
Schijnheil.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Mirthe haar verloren shampoo nog terugvinden, de sloddervos?quote:
Oh zo maar hebben het niet onderling besproken met elkaar?quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sasha neemt het voor Jeff of
Bern praat met Mirthe mee
Johquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
jammer van bernquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sasha neemt het voor Jeff of
Bern praat met Mirthe mee
Koekjes hadden zich verstopt in haar locker, achter de sokkenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Weinig reden toe.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:09 schreef mootie het volgende:
Zegt Jeff ooit iets positiefs over zijn medebewoners?
ja net nog op kantoorquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:09 schreef mootie het volgende:
Bril DejaVu...quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
ja hoor, tijdens spellen moedigt hij iedereen aan, zegt dat ze het goed gedaan hebben, troost degenen die het moeilijk hebben, praat met degenen die niet durven. Denk aan Moraima met de salto'squote:Op zaterdag 19 november 2022 22:09 schreef mootie het volgende:
Zeker.. Estertje gluipkut liever 1 op 1quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis maar goed dat er geen centraal was
zal jij ooit iets positiefs van jeff zien? ieder zijn mening hoor, ik zie ook zijn fouten ,maar hij is echt niet zo slechtquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:09 schreef mootie het volgende:
Als ze er niet bij zijn, bedoel ik.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja hoor, tijdens spellen moedigt hij iedereen aan, zegt dat ze het goed gedaan hebben, troost degenen die het moeilijk hebben, praat met degenen die niet durven. Denk aan Moraima met de salto's
okkkkkkkkquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
Mensen met een grote neus hebben problemen met ademhalen aldus Zoe.
Dan niet neequote:Op zaterdag 19 november 2022 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze er niet bij zijn, bedoel ik.
Borrel troosten na haar Monkey bar faal.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja hoor, tijdens spellen moedigt hij iedereen aan, zegt dat ze het goed gedaan hebben, troost degenen die het moeilijk hebben, praat met degenen die niet durven. Denk aan Moraima met de salto's
De kans is niet enorm groot inderdaad. Ik kan nog niet echt leuke kanten aan hem vinden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zal jij ooit iets positiefs van jeff zien? ieder zijn mening hoor, ik zie ook zijn fouten ,maar hij is echt niet zo slecht
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Als ik op vakantie ben, horen ze vaak niet dat ik uit Brabant kom ....
ze hadden het op een kilometer afstand al gezienquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Als ik op vakantie ben, horen ze vaak niet dat ik uit Brabant kom ....
Als Ruben nu gewoon zijn mond zou houden zou hij een stuk leuker zijnquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Ruben nou de hele tijd plat amsterdams zou gaan praten, zou hij een stuk leuker zijn.
misschien kan de febo ze gevenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD vindt de sloffen van Jeff er erg skeer uit zien.
Jeff : 'Ik mis m'n slippers die uit m'n koffer zijn gehaald'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |