Erik eet een frikandel met chili saus, dat viel me wel op.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:08 schreef Thorelf het volgende:
met jeff zijn woorden gewoon een kut groep
waar kwam Djedi ook al weer vandaan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi heeft geen idee wat satao soep is..... dat kan natuurlijk.
eiquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar kwam Djedi ook al weer vandaan?
Schaijk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Staphorst?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sautosoepquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi heeft geen idee wat satao soep is..... dat kan natuurlijk.
Dat is ook wel echt zo. Bij dat gesprek vanmiddag ook al.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
omg
jeff heeft 2 leeuwinnen
die iedereen die wat wilde zeggen dodelijk aankijken volgens Mirthe
KimD heeft haar door. "Wil je bestellen om het bestellen? "quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Dan doe ik extra lastig. Dan vraag ik Bordeaux verf. Wil ik niet, maar om te kijken hoe ze reageren. En dan zeggen ze : dat is niet nodig.
[ afbeelding ]
Elke keer als ik Mirthe hoor vertelt ze een verhaal over dingen die ze vraagt die ze niet nodig heeft maar wel vraagt. Gister ook al.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Dan doe ik extra lastig. Dan vraag ik Bordeaux verf. Wil ik niet, maar om te kijken hoe ze reageren. En dan zeggen ze : dat is niet nodig.
[ afbeelding ]
Elke keer als ik Mirthe hoor vertelt ze een verhaal over dingen die ze vraagt die ze niet nodig heeft maar wel vraagt. Gister ook al.
Ze is aan het testen, lijkt dus meer op Jeff dan ze zelf denkt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mirthe is het zielige meisje
die helemaal kapot gemaakt wordt door Jeff
niet anders he
ze is zelf totaal niet een heel vies spel aan het spelen
Voor zover ik kan zien is Erik de enige die graatmager blijft tov de rest.. dikke reten en koppen met onderkinnen genoeg.. doet Erik zelf misschien iets fout..quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:10 schreef Verida het volgende:
wanneer zal het een keer duidelijk worden dat er mensen zijn die gewoon meer eten nodig hebben, Het is toch niet normaal dat eunice evenveel op haar bord krijgt als Erik?
Erik is graatmager, die heeft gewoon meer eten nodig, verbrandt het waarschijnlijk anders.
de een heeft genoeg aan 1 sneetje brood voor de lunch en een licht soepje, de ander heeft een stapel brood nodig.
Raar kind is het...quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
ze is al meer dan een week bezigquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is aan het testen, lijkt dus meer op Jeff dan ze zelf denkt.
Idd maar net tijdens alle discussies zegt ze niks..schijnheilquote:
ze mist alleen enige logikaquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is aan het testen, lijkt dus meer op Jeff dan ze zelf denkt.
Wat heeft ze dan allemaal al gevraagd? Is me nog niet echt duidelijk. Als ik de cos moet geloven 5 jassen en 7 truien en scheerschuim.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is al meer dan een week bezig
niks aan het testen
Ik snap niet hoe je dat kunt vergelijken met uitspraken als iemand psychisch kapot maken. Dan is het toch redelijk onschuldig allemaal.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mirthe is het zielige meisje
die helemaal kapot gemaakt wordt door Jeff
niet anders he
ze is zelf totaal niet een heel vies spel aan het spelen
Kwestie van hand overspeeld.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is al meer dan een week bezig
niks aan het testen
en dat is het beginquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan allemaal al gevraagd? Is me nog niet echt duidelijk. Als ik de cos moet geloven 5 jassen en 7 truien en scheerschuim.
truienquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan allemaal al gevraagd? Is me nog niet echt duidelijk. Als ik de cos moet geloven 5 jassen en 7 truien en scheerschuim.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat kunt vergelijken met uitspraken als iemand psychisch kapot maken. Dan is het toch redelijk onschuldig allemaal.
Ja goed puntquote:
Kaas?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
truien
een winterjas
schampoo
bordeauxrode haarverf
en nog wat dingen
heb niet alles onthouden
het is namelijk elke dag wat anders
De rest kreeg ook verf. Moiraima vandaag ook. Lijkt me een redelijke vraag dus.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
truien
een winterjas
schampoo
bordeauxrode haarverf
en nog wat dingen
heb niet alles onthouden
wil je er ook wat peper bij dan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
De rest kreeg ook verf. Moiraima vandaag ook. Lijkt me een redelijke vraag dus.
Shampoo was kmdat haar fles gejat was.
En die nog wat dingen neem ik met een korrel zout.
Niet elke holla ser weet dat zeg tegen haar kippensoep zonder vermicelli 😅quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi heeft geen idee wat saoto soep is..... dat kan natuurlijk.
Tien uitverkorenen konden 250 pp (25 per balkje) verdienen terwijl 100 dagbudget is voor 30 mensen en zij halen net aan 25quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:09 schreef Kakadylo het volgende:
Iedere euro is daar superbelangrijk maar je hoort niks over Mexx, Zoe of Babs die niet eens over een klimrekje kunnen
Olie en een nagelknipperquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
truien
een winterjas
schampoo
bordeauxrode haarverf
en nog wat dingen
heb niet alles onthouden
Jeff wil haar gewoon kapot makenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:19 schreef mootie het volgende:
Maar Mirthe heeft dus nog niks gekregen, dat vind ik dan gewoon raar.
pffff vermoeiend, echt waar hoorquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff wil haar gewoon kapot maken
Babyolie voor haar droge huidje en shampooquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:19 schreef mootie het volgende:
ik nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:19 schreef mootie het volgende:
Omdat haar shampoo gejat was.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:20 schreef juul. het volgende:
[..]
Babyolie voor haar droge huidje en shampoo
En nagelknipper. Dus ze is wel een beetje hypocriet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:20 schreef juul. het volgende:
[..]
Babyolie voor haar droge huidje en shampoo
Kanniet, ze zit in de KerstMusicalquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:20 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop echt dat Mirthe de eerste is die geëlimineerd wordt.. snel graag..
Shampoo, babyolie een nagelknipper, verder weet ik zo nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:19 schreef mootie het volgende:
zooo truequote:Op zaterdag 19 november 2022 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Maar niet iedereen kan denken zoals jij [Jeff] bro..
We hebben het lijstje aardig compleet nu.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Shampoo, babyolie een nagelknipper, verder weet ik zo niet
Olie en een nagelknipper dusquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben het lijstje aardig compleet nu.
Ik had hem er echt afgetrapt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lekker met je reet en schoenen op het aanrecht
Overal problemen in NL over energie kosten en verbruik, zelfs over het gebruik van heaters op terrassen in NL , dus logisch dat dat em niet gaat worden , dat zou nl wel heel erg bizar zijnquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
Ook weer zeiken over de kou terwijl ze een maand geleden al heaters hadden kunnen hebben maar kozen voor bordspelletjes
Ssssst.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:24 schreef juul. het volgende:
Mirthe heeft van de week ook een nachtje boven gezeten met Jeff, Leila, Wendy en Jappie en flink mee gepimpeld met alcohol
Lekker met je reet en schoenen op het aanrechtquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had hem er echt afgetrapt.
Gewoon bestellen..zoveel heaters, dat er 0 overblijft voor de volgende manager, en ze op droog brood moeten leven...niet genoeg geld voor de heaters, de prijzenpot aanbreken...voor iedereen 1 heater....quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
Ook weer zeiken over de kou terwijl ze een maand geleden al heaters hadden kunnen hebben maar kozen voor bordspelletjes
oh en een salsaboek.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Shampoo, babyolie een nagelknipper, verder weet ik zo niet
Kan Djedi overnemen.. die was gepikeerd dat ze niet mee mocht doen.. is dat ook meteen weer getackeld zou Jeff zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kanniet, ze zit in de KerstMusical
Dus?? Nu moet ze de rest van haar verblijf dankbaar zijn ?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:24 schreef juul. het volgende:
Mirthe heeft van de week ook een nachtje boven gezeten met Jeff, Leila, Wendy en Jappie en flink mee gepimpeld met alcohol
Mag de FEBO ook wel wat aan doen .. die moet ook zorgen voor een veilige werk omgeving voor dat iedereen in de snelle raakt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lekker met je reet en schoenen op het aanrecht
Een trend zichtbaar...quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Gewoon bestellen..zoveel heaters, dat er 0 overblijft voor de volgende manager, en ze op droog brood moeten leven...niet genoeg geld voor de heaters, de prijzenpot aanbreken...voor iedereen 1 heater....
mirthe want it all!!quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:24 schreef juul. het volgende:
Ze moet niet zo klagenquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus?? Nu moet ze de rest van haar verblijf dankbaar zijn ?
Ongelofelijk hoe alles verdraaid wordtquote:
quote:
echt niet...gewoon realistischquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe alles verdraaid wordt
Nou ja we doen het allemaal voor onze Jeff God
Lekker met je reet en schoenen op het aanrechtquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had hem er echt afgetrapt.
Mattin zit ook altijd op het aanrecht in zijn korte broek wrijft telkens door zijn ontstoken ogen en gaat vervolgens appels snijden voor de havermoutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |