307 nog welquote:
Jesus dat lijkt haast gelovigquote:
Dat maakt niet uit er is genoegquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Eigen broodjes smeren.. jaja 3 cm dik boter+beleg en na een week weer zeiken
jawellusquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawellus
na Soury was hij dicht
jij ging door het slotje
huh!!!quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor
Dat dacht ik zelf ook, maar toen ik mijn post wilde verwijderen die door het slotje was ging het topic weer open
er zijn er best veel die ook van alles hebben gehadquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:17 schreef Aggie46 het volgende:
En niemand begon over het stiekeme roken en de wijn
Iemand weet nog niet zo goed met de veegwagen om te gaanquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh!!!
was er nog iemand aan het vegen
quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand weet nog niet zo goed met de veegwagen om te gaan
nee want stiekem doen de meeste meequote:Op zaterdag 19 november 2022 20:17 schreef Aggie46 het volgende:
Dat komt hopelijk nogquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:17 schreef Aggie46 het volgende:
Mirthe gaat gewoon weer doorstokenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:18 schreef Hoempah het volgende:
Mirthe had nog iets voor dinsdag. Ze mag het nu ook wel erin gooien van mij.
Daarom schrijft ie zoveel, kan ie langer over zijn zinnen nadenkenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben begint steeds meer te hakkelen.
niveautjequote:Op zaterdag 19 november 2022 20:19 schreef puzziepie het volgende:
Nog en paar oorbelletjes en het is een wijf
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook elke keer als ik hem met zijn dunne beentjes over elkaar heen zie zitten, Een heel vrouwelijke houdingquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:19 schreef puzziepie het volgende:
Nog en paar oorbelletjes en het is een wijf
[ afbeelding ]
dit is tegen mij bedoel je eigenlijk toch?quote:
Zomerdekbedquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:21 schreef D. het volgende:
Het is koud op de slaapkamers?
Lekker onder de dekens dan
Vraag om een winter dekbed danquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoezo moet een slaapkamer warm zijn?
Nou ja hij zegt tenminste wat. Borrel of Isaac of GJ hoor je niet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom schrijft ie zoveel, kan ie langer over zijn zinnen nadenken
Mag je niet meer zeggen want dan is het een niveautjequote:Op zaterdag 19 november 2022 20:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke keer als ik hem met zijn dunne beentjes over elkaar heen zie zitten, Een heel vrouwelijke houding
ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eugine... ik vind dat een irritant persoon
Mee eens hoor, iedereen die zich niet uitspreekt vanavond is een lafaardquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ja hij zegt tenminste wat. Borrel of Isaac of GJ hoor je niet.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mag je niet meer zeggen want dan is het een niveautje
Kou is lekker als je slaaptquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:22 schreef Verida het volgende:
[..]
of ga gewoon overdag beneden zitten.
ze beginnen over jeff wat niet goed is,maar uiteindelijk heeft het meeste niet met hem te maken...zoals koud op de kamer enzquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:23 schreef Ireth het volgende:
Jeff voelt alsof in zijn functioneringsgesprek zit
De meesten allang .. liggen nog steeds bij de febo.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:25 schreef pingu66 het volgende:
Zijn die spellen van Bern al binnen?
quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:25 schreef pingu66 het volgende:
Zijn die spellen van Bern al binnen?
Toevallig, maar Jeff was behoorlijk rood aangelopen in het kringgesprekquote:
Rokenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Heej, grappig.... de STEM riep nog ff ... Stilte tijdens de..... ?
Wat is er nou weer mis met Wendy?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik kan Wendy wel killen .. zit daar als een achterlijk Jeffrey kontlikkertje.
Zit net als Jappie in de kont van jeffquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:28 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Wendy?
Het rokenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Heej, grappig.... de STEM riep nog ff ... Stilte tijdens de..... ?
er is heel veel mis met wandaquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:28 schreef Seattle het volgende:
[..]
Profiteert mee, vooral met roken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:28 schreef Seattle het volgende:
[..]
Die is leuker dan al die trutten op kamer 3 bij elkaarquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:28 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wanda heeft denk ik door dat Wendy gewoon leuker is en dat kan ze niet hebben...quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:28 schreef Seattle het volgende:
[..]
Die vermaakt zich welquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:28 schreef Seattle het volgende:
[..]
Of rot gewoon opquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:29 schreef freaky40 het volgende:
Wanda hypocriet stuk vreten. Trek. Je. Grootsmoel. dan. open. Schaap!
ze zinkt alleen maar dieperquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wanda heeft denk ik door dat Wendy gewoon leuker is en dat kan ze niet hebben...
Dus begint ze nu om zich heen te trappen om zelf omhoog te kunnen komen..
i likequote:Op zaterdag 19 november 2022 20:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het wordt echt tijd voor een middagje film kijken en zien wat ze over elkaar zeggen, wedden dat de helft zijn 24 uur aanvraagt ?
quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:32 schreef juul. het volgende:
Droomscenario: Wendy genomineerd, wint de proef, schopt Wanda naar huis
dat was al voorspelt.... ze is zoooo doorzichtigquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:31 schreef mnesymne het volgende:
Achteraf, met gesloten deuren... is het makkelijk boos zijn
Wanda gaat niet wegquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:32 schreef juul. het volgende:
Weet niet of Wanda bovenaan Wendy's lijstje staatquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:32 schreef juul. het volgende:
Ik snap het wel. Het is een beetje hetzelfde als dat Jeffrey pissig is over die frikandellen. Ze doet haar best in de kookclub en krijgt daarna de schuld voor de zoveelste keer.quote:
Zo jammer dat wij geen invloed hebbenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of Wanda bovenaan Wendy's lijstje staat
Nee want Wanda 'maakt tv'quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:35 schreef Thorelf het volgende:
zijn er al mensen opgestaan die manager willen worden?
Maar niet over de rug van Wendy!quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee want Wanda 'maakt tv'![]()
En daar gaat het allemaal om heb ik hier geleerd
Ze zouden op dat grote scherm daar eens onze favorietenpoll moeten laten zienquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo jammer dat wij geen invloed hebben
kannonuhquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Even een fact check. Ik las hier dat Jeff nogal rood was aangelopen tijdens CENTRAAL:
19:43
[ afbeelding ]
20:25
[ afbeelding ]
Echt wel als hij zich aangevallen voelde en niet luisterde maar overschreeuwdequote:Op zaterdag 19 november 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Even een fact check. Ik las hier dat Jeff nogal rood was aangelopen tijdens CENTRAAL:
[ afbeelding ]
20:25
[ afbeelding ]
tuurlijk tuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Isaac de grote ziener gaat er 300% ( niet) voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja. Was ook een rare aktie.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze roken en ouwehoeren al vanaf dag één..
Ik begin het vermoeden te krijgen dat ze er een beetje de rem op hebben gegooid omdat ze straks, als Big Brother begint, daarmee moeten concurreren, en dan wellicht willen 'knallen'quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot er wel iemand gaat
Behalve Wandaquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:40 schreef puzziepie het volgende:
Maar uiteindelijk is iedereen tevreden
BB begint in januari toch?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begin het vermoeden te krijgen dat ze er een beetje de rem op hebben gegooid omdat ze straks, als Big Brother begint, daarmee moeten concurreren, en dan wellicht willen 'knallen'
Die is nooit tevredenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begin het vermoeden te krijgen dat ze er een beetje de rem op hebben gegooid omdat ze straks, als Big Brother begint, daarmee moeten concurreren, en dan wellicht willen 'knallen'
Diegene maakt tv, gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot er wel iemand gaat
Je fact check mist een half uur.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
20:15
[ afbeelding ]
Ruben , Djedi, en zo zijn er nog genoeg die geen tv makenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Diegene maakt tv, gaat niet gebeuren
Rupert mag wat mij betreft ook weg, das alleen keukenvulling...quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ruben , Djedi, en zo zijn er nog genoeg die geen tv maken
Hij werd ook niet echt gehoord.Deed wel een poging.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:43 schreef Aggie46 het volgende:
Bern had afgelopen vreselijk de pest erin wb Jeff.
Niet gehoord.
Als ze in dit tempo doorgaan kunnen we met z'n allen BB gaan volgen, en daarna weer terugkomen alsof er niets gebeurd isquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:42 schreef Ireth het volgende:
[..]Dat zou wel eens heel goed kunnen!
Bernquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:44 schreef Thorelf het volgende:
wie zijn er nou echt ontevreden? buiten wanda
quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze in dit tempo doorgaan kunnen we met z'n allen BB gaan volgen, en daarna weer terugkomen alsof er niets gebeurd is
Er zijn er nog genoeg die weg kunnen , het gebeurt alleen maar nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Rupert mag wat mij betreft ook weg, das alleen keukenvulling...
wordt daar ook wel ietwat moe vanquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
De speculaas van Esther is gejat. Ze vraagt of ze een appeltje mag. Die zijn er helaas niet meer zegt Jeff. In plaats daarvan krijgt ze 2 manderijntjes.
Esther vertelt ook dat ze helaas weinig meekrijgt van CENTRAAL, omdat ze het niet goed kan verstaan.
BB zoekt nog kandidaten, start in januariquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze in dit tempo doorgaan kunnen we met z'n allen BB gaan volgen, en daarna weer terugkomen alsof er niets gebeurd is
zo jammer hij ligt op de verkeerde kamer,maar hij wel een leuke kopquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:44 schreef Silves het volgende:
Dan hebben we heimelijke Bern..die ook zijn bek niet heeft opengedaan, zie hem meelachen..Sas stijgt bij mij nu echt hoger..nu nog dat lulletje rozenwater dissen.
Aan haar rode hoofd te zien niet..quote:
Ohja nog niet helemaalquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Aan haar rode hoofd te zien niet..
ik postte het gisteravond alquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:44 schreef Silves het volgende:
Dan hebben we heimelijke Bern..die ook zijn bek niet heeft opengedaan, zie hem meelachen..Sas stijgt bij mij nu echt hoger..nu nog dat lulletje rozenwater dissen.
ze zeiken gewoon,maar kijken niet wat er nog aan eten is...is nog genoeg broodquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. nu is het ontbijt fiasco van vanochtend de schuld van Rupert.
Beetje sekseloos imhoquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zo jammer hij ligt op de verkeerde kamer,maar hij wel een leuke kop
er staan nog 3 pakken yoghurt in de koelkast??quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. nu is het ontbijt fiasco van vanochtend de schuld van Rupert.
Laten we deze 30 bewoners opgevenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BB zoekt nog kandidaten, start in januari
Tot hij zijn haar los gooitquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zo jammer hij ligt op de verkeerde kamer,maar hij wel een leuke kop
Dat is voorbereiding voor de babyquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:49 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben allemaal zo slecht te eten maar ze zijn allemaal weer flink aan het aankomen, Mexx zelfs 5,5 kilo.
Das van de Am & Am'squote:Op zaterdag 19 november 2022 20:49 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben allemaal zo slecht te eten maar ze zijn allemaal weer flink aan het aankomen, Mexx zelfs 5,5 kilo.
Wat is daar meelullen aan als dat brood er daadwerkelijk ligt? Keukenploeg was vergeten het bij het ontbijt te doen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu Marciano weer meelullen met Jeff als Jeff zegt dat er nog een heel brood van vanochtend in de kast ligt.
mirthe is raarquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:50 schreef Harry het volgende:
Mirthe: ik weet nu dat het een klungel is. Een narcistisch ventje met een heel groot ego.
Marciano was de aanstichter van de frikandellen actie vanochtend .. dus dit is licht hypocriet ...quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is daar meelullen aan als dat brood er daadwerkelijk ligt? Keukenploeg was vergeten het bij het ontbijt te doen.
Niet normaal die vent . Vreselijkquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:50 schreef Harry het volgende:
Mirthe: ik weet nu dat het een klungel is. Een narcistisch ventje met een heel groot ego.
Van welke eikel kwam het zaadje dat is de Grote Vraagquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:49 schreef lojanda het volgende:
Vaker naar hem luisteren, er komt regelmatig wat zinnigs uit.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
het is een wonder
Tiano kan op een normale manier converseren met Jeff
het heeft inhoud
Ook dat is niet wat ze zei , je maakt er nu wel een hoop onzin vanquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe voelt zich achtergesteld, omdat ze er pas op het laatste moment achter kwam dat je iets aan Jeff kon vragen.
liever nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Vaker naar hem luisteren, er komt regelmatig wat zinnigs uit.
jammer danquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:53 schreef mootie het volgende:
Shampoo, ik kan het niet meer handelen
Om je een beeld te vormen zul je toch naar iemand moeten luisteren.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
liever niet
zoals jij Jeff verschrikkelijk vind heb ik dat met Tiano
vaak genoeg gedaanquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Om je een beeld te vormen zul je toch naar iemand moeten luisteren.
Kim D heeft de flacon van Mirthe gevuld met haar eigen shampooquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze haar schampoo wel dan
jeff bedoel je?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het vanmiddag echt geprobeerd in zijn gesprek met KimK ... maar het was erg ingewikkeld..quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Om je een beeld te vormen zul je toch naar iemand moeten luisteren.
Maar dat laat Kim ook wel zelf gebeuren.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaak genoeg gedaan
zoals hij met Kim is
is hij geen leuk persoon
Dat zeker , had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
maar daar ging het nu niet omquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar dat laat Kim ook wel zelf gebeuren.
Ook zij zou gewoon eens haar mond moeten opentrekken tegen Marciano
Als kookgroepquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
Kenzi is ook weer aangekomen
vraag me af of er uberhaupt nog mensen zijn afgevallen
en maar zeuren dat er niet genoeg is
Kenzi vind dat zei en Wanda voor de bus zijn gegooid
je naam is niet eens genoemd![]()
de kookgroep is groter dan Wanda en Kenziquote:
Van de week zei Marciano over Madeleine, ze loopt als een oud chinees mannetje, moet je maar eens oplettenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:55 schreef Kakadylo het volgende:
Het enige chique aan Madeleine is haar naam maar dan ben je er ook al meteen
Maddy is eigenlijk Zoe maar dan soort van schijndood zolang ze er maar bij hoort dusquote:
Echt een tokkie met haar pleur op en loopt ook nog de hele dag te schijtenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:55 schreef Kakadylo het volgende:
Het enige chique aan Madeleine is haar naam maar dan ben je er ook al meteen
Maddy is stiekem de moeder van Zoequote:Op zaterdag 19 november 2022 20:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddy is eigenlijk Zoe maar dan soort van schijndood zolang ze er maar bij hoort dus
Maar ze zei voor het wel hele redelijke dingen in het kringgesprekquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddy is eigenlijk Zoe maar dan soort van schijndood zolang ze er maar bij hoort dus
Begrijp wat ie bedoeld jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:57 schreef juul. het volgende:
[..]
Van de week zei Marciano over Madeleine, ze loopt als een oud chinees mannetje, moet je maar eens opletten
Ja dat viel mij dus ook opquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzi : Wanda en ik horen best veel mensen klagen. Maar niemand trekt z'n bek open tijdens het kringgesprek.
jawelquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook niemand die stelt dat ze in armoede leven.
gelukkig deed kenzy haar woordjequote:Op zaterdag 19 november 2022 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzi : Wanda en ik horen best veel mensen klagen. Maar niemand trekt z'n bek open tijdens het kringgesprek.
Ze was inderdaad één van de weinigen die zijn/haar mond opendeed.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar ze zei voor het wel hele redelijke dingen in het kringgesprek
Op een hele rustige neutrale manier, dat vond ik mooi van haarquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze was inderdaad één van de weinigen die zijn/haar mond opendeed.
Als zij praat dan denk ik onbewust aan allemaal afleveringen van The Simpsons die ik maar weer eens terug moet kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar ze zei voor het wel hele redelijke dingen in het kringgesprek
Armoede? Wel dat een maaltijd voor enkelen niet genoeg is, dat de voedingswaarde niet zo best is. Te weinig verse groente en fruit, maar geen armoede.quote:
Hele slimme meid met een mooi hoofdquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Respect voor Kenzy ... ze kan heel rustig en duidelijk haar punt maken.. ook tijdens CENTRAAL.
Van het ontbijt en lunch zullen ze niet aankomen maar de borden die ze bij het avondeten krijgen zijn behoorlijk groot en daar dan alle tussendoortjes als ranja bier wijn en chocopinda’s bij, dat zet echt wel aan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:57 schreef mootie het volgende:
Die kilo’s chocola daar komen ze uiteraard van aan.
ze kijken in de vriezer voor frikandellen, maar kunnen het brood niet vinden? Of weten die luilakken niet waar het brood ligt, nog nooit een keukenkastje open gemaakt?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is daar meelullen aan als dat brood er daadwerkelijk ligt? Keukenploeg was vergeten het bij het ontbijt te doen.
zeker welquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Armoede? Wel dat een maaltijd voor enkelen niet genoeg is, dat de voedingswaarde niet zo best is. Te weinig verse groente en fruit, maar geen armoede.
De inhoud is anders volkomen rukquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze kan zo mooi schrijven natuurlijk.
het is bijna net zo erg als het slijmen voor eliminatiesquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:02 schreef Silves het volgende:
Gaan we dit weer krijgen, slijmen voor stemmen voor de rol als manager....
Ja, hoort erbij ... en daarna een maand iedereen weer boos op de volgende manager.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:02 schreef Silves het volgende:
Gaan we dit weer krijgen, slijmen voor stemmen voor de rol als manager....
ik las wat andersquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie hoort Berent uit.. wie er volgens hem weg zouden moeten
Martin
Rupert
.... toen werd Berend alert
Eunie geeft zelf namelijk geen moer.. gluiplutje
En daar houdt het meteen mee op wil je zeggen? Kenzy die weggestemd wordt daar mis ik echt niks aan!quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:01 schreef juul. het volgende:
[..]
Hele slimme meid met een mooi hoofd
Laatste tijd nog kip gekocht, dat is echt duur geworden en dan voor 30 man?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:59 schreef Silves het volgende:
Ja kenzi jij en je kip...vergeet je sambal niet, is het enige waar je aan denk..
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
Kenzi is ook weer aangekomen
vraag me af of er uberhaupt nog mensen zijn afgevallen
en maar zeuren dat er niet genoeg is
Kenzi vindt dat zei en Wanda voor de bus zijn gegooid
je naam is niet eens genoemd![]()
Dat zegt Kenzi net.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Heeft Erik vanmorgen 5 frikandellen gehad??
Ja die zal eens niet bang zijn dat hij niet genoeg heeftquote:
En hij krijgt elke dag al extra hoorden we vanavond.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja die zal eens niet bang zijn dat hij niet genoeg heeft
van Martinquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En hij krijgt elke dag al extra hoorden we vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |