307 nog welquote:
Jesus dat lijkt haast gelovigquote:
Dat maakt niet uit er is genoegquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Eigen broodjes smeren.. jaja 3 cm dik boter+beleg en na een week weer zeiken
jawellusquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawellus
na Soury was hij dicht
jij ging door het slotje
huh!!!quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor
Dat dacht ik zelf ook, maar toen ik mijn post wilde verwijderen die door het slotje was ging het topic weer open
er zijn er best veel die ook van alles hebben gehadquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:17 schreef Aggie46 het volgende:
En niemand begon over het stiekeme roken en de wijn
Iemand weet nog niet zo goed met de veegwagen om te gaanquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh!!!
was er nog iemand aan het vegen
quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand weet nog niet zo goed met de veegwagen om te gaan
nee want stiekem doen de meeste meequote:Op zaterdag 19 november 2022 20:17 schreef Aggie46 het volgende:
Dat komt hopelijk nogquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:17 schreef Aggie46 het volgende:
Mirthe gaat gewoon weer doorstokenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:18 schreef Hoempah het volgende:
Mirthe had nog iets voor dinsdag. Ze mag het nu ook wel erin gooien van mij.
Daarom schrijft ie zoveel, kan ie langer over zijn zinnen nadenkenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben begint steeds meer te hakkelen.
niveautjequote:Op zaterdag 19 november 2022 20:19 schreef puzziepie het volgende:
Nog en paar oorbelletjes en het is een wijf
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook elke keer als ik hem met zijn dunne beentjes over elkaar heen zie zitten, Een heel vrouwelijke houdingquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:19 schreef puzziepie het volgende:
Nog en paar oorbelletjes en het is een wijf
[ afbeelding ]
dit is tegen mij bedoel je eigenlijk toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |