abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206756568
quote:
Terecht, dat weet ik niet. Zij was in het begin ook medepresentator van DWDD, maar werd helemaal verdrongen door Matthijs van Nieuwkerk als solo-presentator. Als zij nu veel zou zeggen, dan zou dat op natrappen lijken.
  maandag 21 november 2022 @ 07:57:27 #202
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_206756591
quote:
Geen idee. Krijg door dit artikel vooral het idee dat die Guido den Aantrekker gewoon een dikke aandachtzoekende mongool is eigenlijk :')
Robert Moog died for our synths
  maandag 21 november 2022 @ 08:03:04 #203
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_206756613
Er zijn maar weinig mensen die een groter verlangen oproepen iemand in zijn gezicht te spugen dan Guido den Aantrekker.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_206756622
quote:
Met "Wel snel kritiek leveren op Johan Derksen die een vrouw tegen haar wil met een kaars penetreerde" en Mathijs die iemand verbaal te hard aanpakte in 'the heat of the moment' voor een show zit nog wel een grote streep in verschil.
pi_206756627
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 10:40 schreef xzaz het volgende:

[..]
Dat is hoe de ontvanger het ziet.

Als mijn werkgever tegen mij zegt "wat je gemaakt hebt zuigt 10 ballen" kan dat als publieke vernedering worden gevonden maar ook als gewoonweg de waarheid.
Zie je echt het verschil niet?

1) Xzaz, dit item is totaal niet geschikt voor de uitzending vanavond. Je hebt een uur om het aan te passen op de volgende punten. Het moet nu echt in een keer goed.

2) Achterlijke idioot, dit item is echt totaal waardeloos. Hoe haal je het in je hoofd om dit zo te maken? Jij gaat nu sorry zeggen tegen meneer Van Nieuwkerk en het daarna heel snel aanpassen op de volgende punten. En als dat je niet lukt hoef je morgen niet meer terug te komen!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2022 08:06:47 ]
pi_206756674
Paul de Leeuw heeft uitspraken gedaan over hoe hij vroeger met zijn team omging. PS: hij deed zijn uitspraken voor het uitkomen van het Volkskrantartikel.

https://www.ad.nl/show/pa(...)ens-te-ver~a122e38a/
  maandag 21 november 2022 @ 08:15:46 #207
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_206756677
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 07:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Shows als Top Gear in Engeland en DWDD voor Nederlandse begrippen zijn shows waar flink wat van gevraagd wordt.

En zoals ik eerder omschreef zijn we blijkbaar afgegleden van Savile die 100% terecht een schandaal veroorzaakte naar een 'schandaal zoeken' omdat productieleden gefrustreerd op hun tandvlees liepen. Als je DWDD relaxter had willen hebben, dan had je een show voor alleen zaterdagen moeten maken. Een show als deze kan burnouts veroorzaken, net als dat koken in een toprestaurant hectisch en burn-out bevorderend is.
Dan nog is dit heel verhelderend. Het komt er dan op neer dat dit het zoveelste voorbeeld is van dat "meer, sneller, beter" altijd ten koste van mensen gaat en je dus vraagtekens bij het eeuwige gejaag kan stellen.

Daarnaast, als deze show alleen op zaterdag had gerund, had je alsnog problemen overgehouden. Weliswaar zouden andere mensen misschien wat minder gehaast zijn, maar perfectionisten als Matthijs zouden dan schreeuwen "je hebt gvd de hele week de tijd gehad en dan kom je met dit aanzetten" o.i.d.
pi_206756711
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 08:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dan nog is dit heel verhelderend. Het komt er dan op neer dat dit het zoveelste voorbeeld is van dat "meer, sneller, beter" altijd ten koste van mensen gaat en je dus vraagtekens bij het eeuwige gejaag kan stellen.
Ja, waarom zou je überhaupt nog ambitieuze projecten als film en tv opzetten, waarom niet in een toprestaurant 4 uur wachten op de gerechten ipv een half uur. Waarom zou je topsport niet anders benaderen dan recreatief sporten zodat we lekker op slaapverwekkend tempo ons werk kunnen uitvoeren.

Er zijn detailfreaks en mensen met meer energie die voldoening uit zoiets halen en het erg lekker vinden onder druk te moeten presteren. Aan anderen is zoiets veelal niet besteed.

quote:
Daarnaast, als deze show alleen op zaterdag had gerund, had je alsnog problemen overgehouden. Weliswaar zouden andere mensen misschien wat minder gehaast zijn, maar perfectionisten als Matthijs zouden dan schreeuwen "je hebt gvd de hele week de tijd gehad en dan kom je met dit aanzetten" o.i.d.
Ja, en? Als jij met je ambtenarenmentaliteit TV wilt maken kun je beter Rail away gaan monteren ofzo.
  maandag 21 november 2022 @ 08:24:43 #209
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_206756731
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 08:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja, en? Als jij met je ambtenarenmentaliteit TV wilt maken kun je beter Rail away gaan monteren ofzo.
Dit is de facto een beter plan, daar Rail Away in tegenstelling tot DWDD wél een weergaloos programma is.

Rail Away. _O_
pi_206756745
Claudia is geen hypocriete vrouw. Maar een vrouw die zichzelf aan het beschermen is. Ze heeft in het verleden overal fascisme in gezien. Ze was het voorbeeld van het na-oorlogse verzet. Iemand die zo geforceerd graag 'goed' wil doen, is bij mij verdacht. Ik vertrouw dat niet.

Dus, Claudia mocht je meelezen (vast niet, maar wie weet): blijf zwijgen. Doe alsof je gek bent. Pas wanneer het je direct gevraagd wordt: gooi je je vriend Mathijs onder de bus.Ohja: en vergeet daarna niet alles rechts van D66 als de heropleving van Josef Mengele te zien.
pi_206756759
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 08:24 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Dit is de facto een beter plan, daar Rail Away in tegenstelling tot DWDD wél een weergaloos programma is.

Rail Away. _O_
Weinig kans dat je in de ogen van een zwaargewicht broddelwerk aflevert met Rail away.
pi_206756765
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 08:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Met deze: 'als ze met ze alle een 6je zijn qua presteren', dan hadden we nog in het bos geleefd met knuppels.
pi_206756783
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 07:57 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Geen idee. Krijg door dit artikel vooral het idee dat die Guido den Aantrekker gewoon een dikke aandachtzoekende mongool is eigenlijk :')
Al die roddelrioolratten zijn hyena's, die alleen met zijn allen op een sterkere prooi durven springen wanneer die is verzwakt. Laf gajes
pi_206756790
https://www.ad.nl/show/ou(...)dredacteur~a78682a5/

Was ik hem maar...

'Jij kan echt niets he? ongelofelijke loser !!!'..

Ja mommy. Sorry mommy. :9~
pi_206756793
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 08:27 schreef theunderdog het volgende:
Claudia is geen hypocriete vrouw. Maar een vrouw die zichzelf aan het beschermen is.
Misschien is ze achter de schermen wel net zo'n tiran als Van Nieuwkerk. Dan snap ik nog beter dat ze nu stil is.
pi_206756798
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 08:27 schreef theunderdog het volgende:
Claudia is geen hypocriete vrouw. Maar een vrouw die zichzelf aan het beschermen is. Ze heeft in het verleden overal fascisme in gezien. Ze was het voorbeeld van het na-oorlogse verzet. Iemand die zo geforceerd graag 'goed' wil doen, is bij mij verdacht. Ik vertrouw dat niet.

Dus, Claudia mocht je meelezen (vast niet, maar wie weet): blijf zwijgen. Doe alsof je gek bent. Pas wanneer het je direct gevraagd wordt: gooi je je vriend Mathijs onder de bus.Ohja: en vergeet daarna niet alles rechts van D66 als de heropleving van Josef Mengele te zien.
Claudia kent het TV vak. Dat ze tussen Derksen met goedpraten van verkrachten en druk op de ketel met stress en frustratie vooraf aan een uitzending een verschil ziet is logisch.
pi_206756812
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 08:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Claudia kent het TV vak. Dat ze tussen Derksen met goedpraten van verkrachten en druk op de ketel met stress en frustratie vooraf aan een uitzending een verschil ziet is logisch.
Claudia kent helemaal niets. Zij is het bewijs dat wij weinig voorstellen qua programma maken. Het feit dat DWDD wordt gezien als een soort hoogtepunt van de Nederlandse tv zegt genoeg. Ja, Mathijs was/is goed voor Nederlandse maatstaven, maar dat zegt veel over de Nederlandse maatstaven.

In de UK heb je 10+ Mathijsjes.
pi_206756865
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 08:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Claudia kent helemaal niets.
Ze kent haar kwaliteiten als presentatrice prima, daarom doet ze het ook nauwelijks meer.

quote:
Zij is het bewijs dat wij weinig voorstellen qua programma maken. Het feit dat DWDD wordt gezien als een soort hoogtepunt van de Nederlandse tv zegt genoeg. Ja, Mathijs was/is goed voor Nederlandse maatstaven, maar dat zegt veel over de Nederlandse maatstaven.

In de UK heb je 10+ Mathijsjes.
Ja, dat klopt.. vind ik ook weinig mis mee. Als je geen gedreven ankers hebt, dan heb je gewoon een slechtere show. Daarom schreef ik eerder ook dat een De Breij als anker en een Van Nieuwkerk het grote verschil zijn tussen DWDD als flop en als succes.
pi_206756913
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 08:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ze kent haar kwaliteiten als presentatrice prima, daarom doet ze het ook nauwelijks meer.
[..]
Ja, dat klopt.. vind ik ook weinig mis mee. Als je geen gedreven ankers hebt, dan heb je gewoon een slechtere show. Daarom schreef ik eerder ook dat een De Breij als anker en een Van Nieuwkerk het grote verschil zijn tussen DWDD als flop en als succes.
TV is in zijn algemeenheid al geen 'anker' meer. Maar whatever.
pi_206756917
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 09:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]
TV is in zijn algemeenheid al geen 'anker' meer. Maar whatever.
Een anker als in een presentator, niet een anker als in het volledige medium
pi_206756938
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 09:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Een anker als in een presentator, niet een anker als in het volledige medium
Je had het over Claudia. Die is gewoon overal en nergens tafel gast.

Maar niet omdat ze ook maar iets kan, hoor.
pi_206756951
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 09:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je had het over Claudia. Die is gewoon overal en nergens tafel gast.

Ze heeft een blauwe maandag DWDD gepresenteerd, na het verdwijnen van Kopspijkers. Dat was de vergelijking.

Wie de tafelgasten zijn en wat ze doen.. leuke opvulling, niet meer dan dat.

Uit 2006
https://tvblik.nl/dwdd/3-april-2006

[ Bericht 9% gewijzigd door Beathoven op 21-11-2022 09:12:10 ]
pi_206757380
quote:

[..]
Shows als Top Gear in Engeland en DWDD voor Nederlandse begrippen zijn shows waar flink wat van gevraagd wordt.

En zoals ik eerder omschreef zijn we blijkbaar afgegleden van Savile die 100% terecht een schandaal veroorzaakte naar een 'schandaal zoeken' omdat productieleden gefrustreerd op hun tandvlees liepen. Als je DWDD relaxter had willen hebben, dan had je een show voor alleen zaterdagen moeten maken. Een show als deze kan burnouts veroorzaken, net als dat koken in een toprestaurant hectisch en burn-out bevorderend is.
quote:

[..]

Totaal niet op de inhoud ingaan.
Alleen maar verdedigen want het was een deugshow.
En alles wat deugers dien, is goed.
  maandag 21 november 2022 @ 09:57:14 #224
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_206757427
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 09:03 schreef theunderdog het volgende:
Gewoon een vakvrouw anders. Tijdje terug een hele show van haar gezien. Het kan je humor niet zijn, was het van mij ook niet altijd. Maar pottomme wat zitten die shows van haar professioneel in elkaar.
Robert Moog died for our synths
pi_206757452
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 09:57 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Gewoon een vakvrouw anders. Tijdje terug een hele show van haar gezien. Het kan je humor niet zijn, was het van mij ook niet altijd. Maar pottomme wat zitten die shows van haar professioneel in elkaar.
Oke
pi_206757484
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 07:37 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Als je wat meer gedaan had dan 1 regeltje lezen dan had je gelezen dat ik bedoelde dat zijn variant van een hoger niveau was dan DWDD onder Claudia de Breij.
Ja, ik heb je post gelezen. Wat bedoel je met hoger niveau? Hoe definieer jij dat?
"Pools are perfect for holding water"
pi_206757492
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 08:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

1) Xzaz, dit item is totaal niet geschikt voor de uitzending vanavond. Je hebt een uur om het aan te passen op de volgende punten. Het moet nu echt in een keer goed.

2) Achterlijke idioot, dit item is echt totaal waardeloos. Hoe haal je het in je hoofd om dit zo te maken? Jij gaat nu sorry zeggen tegen meneer Van Nieuwkerk en het daarna heel snel aanpassen op de volgende punten. En als dat je niet lukt hoef je morgen niet meer terug te komen!
Waarbij 1) dan op een boze toon gezegd wordt, maar 2) in je gezicht geschreeuwd.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 21 november 2022 @ 11:06:02 #228
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206758205
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 09:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ze heeft een blauwe maandag DWDD gepresenteerd, na het verdwijnen van Kopspijkers.
Nou, blauwe maandag... Meer dan een jaar toch? Misschien wel twee.
  maandag 21 november 2022 @ 11:12:36 #229
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206758304
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 08:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee ik zie het verschil niet. Als iemand zich als een idioot gedraagt is dat toch prima?
  maandag 21 november 2022 @ 11:17:38 #231
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206758374
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:12 schreef xzaz het volgende:

[..]
Nee ik zie het verschil niet. Als iemand zich als een idioot gedraagt is dat toch prima?
:')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 21 november 2022 @ 11:18:46 #232
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206758380
quote:
Millennial gespot.
  maandag 21 november 2022 @ 11:19:10 #233
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206758387
quote:
Oprechte empathie eisen van narcist, veel succes.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_206758475
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2022 11:06 schreef Tijn het volgende:

[..]
Nou, blauwe maandag... Meer dan een jaar toch? Misschien wel twee.
Ze deed toch eerst dubbel met Mathijs? En gegeven de looptijd van de show figuurlijk een blauwe maandag :)
pi_206759018
Waarom zegt Dieuwke nu zelf slachtoffer te zijn en weg is gegaan bij DWDD vanwege Matthijs terwijl zij later in het nieuwe programma weer met hem heeft samengewerkt. 8)7
pi_206759182
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ze deed toch eerst dubbel met Mathijs? En gegeven de looptijd van de show figuurlijk een blauwe maandag :)
Alleen op maandag want dan presenteerde van Nieuwkerk samen met Wilfried de Jong 'Holland Sport' .
  maandag 21 november 2022 @ 12:49:48 #237
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206759533
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:18 schreef xzaz het volgende:

[..]
Millennial gespot.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206759679
quote:
Als je toch een excuusbrief moet herschrijven bewijst dat des te meer dat je nog steeds geen sociale voelsprieten hebt en nog steeds een ongelofelijke lul bent om mee te moeten werken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 21 november 2022 @ 13:04:07 #239
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206759693
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Als je toch een excuusbrief moet herschrijven bewijst dat des te meer dat je nog steeds geen sociale voelsprieten hebt en nog steeds een ongelofelijke lul bent om mee te moeten werken.
Dat zal ook zijn waarom BNNVARA nogal sceptisch is. Het zou me niks verbazen als we Matthijs nooit meer terugzien op TV.
pi_206759713
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 12:08 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Waarom zegt Dieuwke nu zelf slachtoffer te zijn en weg is gegaan bij DWDD vanwege Matthijs terwijl zij later in het nieuwe programma weer met hem heeft samengewerkt. 8)7
Die probeert krampachtig haar eigen straat gedeeltelijk schoon te vegen. Zo'n reactie staaft trouwens ook precies de beschuldigingen: Het blijkt dus daadwerkelijk een achterbakse bitch om mee te moeten werken.
pi_206759715
Ik blijf mij echt verbazen dat het er zo aan toe gaat bij DWDD. Het zijn allemaal behoorlijk hoogopgeleide mensen met zelfs WO. Hoe kan het dan in godsnaam dat zij zich zo gedragen?!
pi_206759727
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2022 13:04 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dat zal ook zijn waarom BNNVARA nogal sceptisch is. Het zou me niks verbazen als we Matthijs nooit meer terugzien op TV.
Yup ik denk dat juist zijn reacties achteraf er al helemaal voor gaan zorgen dat de deur nu dicht blijft :Y

Is er eigenlijk al een reactie van Rob Kemps :?
pi_206759733
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die probeert krampachtig haar eigen straat gedeeltelijk schoon te vegen. Zo'n reactie staaft trouwens ook precies de beschuldigingen: Het blijkt dus daadwerkelijk een achterbakse bitch om mee te moeten werken.
Zij steekt nu eigenlijk een dolk in Matthijs zijn rug.
pi_206759735
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:05 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Ik blijf mij echt verbazen dat het er zo aan toe gaat bij DWDD. Het zijn allemaal behoorlijk hoogopgeleide mensen met zelfs WO. Hoe kan het dan in godsnaam dat zij zich zo gedragen?!
Macht in handen van de verkeede personen doet een hoop :Y
pi_206759743
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:06 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Zij steekt nu eigenlijk een dolk in Matthijs zijn rug.
Yup, nu kan ik daar nou niet bepaald medelijden mee hebben, maar het lijkt me dat die vriendschap wel bekoeld is. _O-
  maandag 21 november 2022 @ 13:08:13 #246
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_206759754
quote:
Jij denkt dat psychische stoornissen niet voorkomen onder hoogopgeleiden?
Please consider the environment before printing this post
pi_206759757
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Yup, nu kan ik daar nou niet bepaald medelijden mee hebben, maar het lijkt me dat die vriendschap wel bekoeld is. _O-
Dat weet je niet. Het is Diewke, een meester in manipuleren,.
  maandag 21 november 2022 @ 13:10:59 #248
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206759789
quote:
Wat heeft intelligentie of opleidingsniveau hier in vredesnaam mee te maken? :?
pi_206759947
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 12:19 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Alleen op maandag want dan presenteerde van Nieuwkerk samen met Wilfried de Jong 'Holland Sport' .
Klopt, Mathijs was nog net niet deelbaar.
pi_206760134
Matthijs van Nieuwkerk legt werk neer en verbreekt banden met BNNVara
Matthijs van Nieuwkerk verbreekt de banden met zijn omroep BNNVara en legt zijn werk neer. Dat laat de presentator weten naar aanleiding van het Volkskrant-onderzoek van afgelopen weekend. Daarin werd duidelijk dat er jarenlang een angstcultuur heerste op de redactie van De Wereld Draait Door, aangewakkerd door Van Nieuwkerk.

https://www.ad.nl/show/ma(...)et-bnnvara~a05e0d00/
pi_206760180
Nu Frans Klein van de NPO nog.
pi_206760185

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206760194
Als ik Van Nieuwkerk was dan zou ik lekker een jaartje niets doen en daarna bij RTL dezelfde programma's voor 5x zoveel geld gaan maken
pi_206760203
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Yup ik denk dat juist zijn reacties achteraf er al helemaal voor gaan zorgen dat de deur nu dicht blijft :Y

Is er eigenlijk al een reactie van Rob Kemps :?
Als Rob Kemps slim is zegt hij helemaal niks.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Redactie Sport maandag 21 november 2022 @ 13:46:47 #255
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206760205
Hij gaat dus NIET door.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 21 november 2022 @ 13:46:58 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206760208
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:46 schreef Raw85 het volgende:
Als ik Van Nieuwkerk was dan zou ik lekker een jaartje niets doen en daarna bij RTL dezelfde programma's voor 5x zoveel geld gaan maken
Het erge is dat dat waarschijnlijk ook gaat gebeuren.RTL of Talpa.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206760210
quote:
Ik denk niet dat er nog veel mensen zullen zijn die met 'm willen samenwerken.
  maandag 21 november 2022 @ 13:48:03 #258
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_206760222
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:46 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Als Rob Kemps slim is zegt hij helemaal niks.
Rob Kemps lijkt me überhaupt niet heel relevant in deze.
pi_206760223
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 11:12 schreef xzaz het volgende:

[..]
Okee raar, maar goed als jij het niet erg vindt dat jouw leidinggevende je schreeuwend uitscheldt en eist excuses te maken om vervolgens te dreigen met ontslag in plaats van streng doch rechtvaardig inhoudelijk commentaar te leveren op je werk dan moet je dat zelf weten. Dan gun ik jou dat eerste en anderen dat tweede.
pi_206760230
quote:
Dit gebeurt ook bij corporates. Je bent jong en je wilt carrière maken, dan slik je dit soort kwelling wel. Is van alle tijden.
pi_206760235
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:48 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Rob Kemps lijkt me überhaupt niet heel relevant in deze.
Jawel, want ook bij Chansons schijnt MvN zich behoorlijk misdragen te hebben.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 21 november 2022 @ 13:49:27 #262
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206760239
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Okee raar, maar goed als jij het niet erg vindt dat jouw leidinggevende je schreeuwend uitscheldt en eist excuses te maken om vervolgens te dreigen met ontslag in plaats van streng doch rechtvaardig inhoudelijk commentaar te leveren op je werk dan moet je dat zelf weten. Dan gun ik jou dat eerste en anderen dat tweede.
Prima toch? Ik heb dan twee keuzes; doorgaan en fout herstellen of iets anders gaan doen.
pi_206760244
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Jawel, want ook bij Chansons schijnt MvN zich behoorlijk misdragen te hebben.
Toevallig dacht ik daar net aan, aan Rob Kemps. Heeft hij al van zich laten horen?
pi_206760297
quote:
Tuurlijk ziet hij dat zo.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206760304
Dus Van Nieuwkerk vertrekt omdat men twijfelt over zijn oprechtheid qua excuses... dan heb je het ook echt niet begrepen he. Je bent zelf jarenlang een enorme klootzak geweest, dan ben je niet echt in de positie om eisen te stellen over je oprechtheid qua excuses. Al helemaal niet als je ze ook nog twee keer hebt moeten schrijven _O-
pi_206760324
Wat een narcist. Ongeloflijk.
Koel en donker bewaren
pi_206760343
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:55 schreef Guanabana het volgende:
Wat een narcist. Ongeloflijk.
Die heeft aan een huis vol spiegels nog niet genoeg _O-
pi_206760347
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Dus Van Nieuwkerk vertrekt omdat men twijfelt over zijn oprechtheid qua excuses... dan heb je het ook echt niet begrepen he. Je bent zelf jarenlang een enorme klootzak geweest, dan ben je niet echt in de positie om eisen te stellen over je oprechtheid qua excuses. Al helemaal niet als je ze ook nog twee keer hebt moeten schrijven _O-
BNNVARA pakt dit heel onprofessioneel aan, je gaat geen uitgebreide reactie geven en je twijfel uitspreken als je hebt afgesproken om eerst met elkaar in gesprek te gaan.
speak only if it improves the silence.
pi_206760441
Prima Matthijs. _O_ Eer aan jezelf houden.
pi_206760445
Die zal wel naar RTL of Talpa gaan. Hoewel de platte commerciële formats daar niet echt passen bij Mathijs.
pi_206760457
quote:
Hij heeft op dit moment een vermogen van tussen de 3 en 5 miljoen euro en is al 62. Als ik hem was zou ik me terugtrekken op het platteland (waar hij al woont) en nooit meer een voet in Hilversum zetten. Het is wel klaar, goed dat hij de eer aan zichzelf houdt.
pi_206760463
quote:
En die twijfel is niet zonder reden. Zijn 1e reactie schijnt zo slecht te zijn geweest dat de Volkskrant hem nog een 2e kans heeft gegeven.
pi_206760471
Gaat hij naar Talpa?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206760478
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dieuwke profiteert gewoon van het feit dat mannen bij dit soort dingen altijd net wat harder worden aangepakt. Bij vrouwen gelden altijd verzachtende omstandigheden.
  maandag 21 november 2022 @ 14:08:37 #275
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_206760505
Inzake het vertrek 100% #teammatthijs.

Je werkt 20 jaar bij een werkgever, die zelf evengoed medeschuldig is aan dit hele gebeuren, en die zeggen dan dat ze je verklaring niet geloven.

Dat is gewoon smerig gedrag. Om je eigen straatje schoon te vegen iemand keihard onder de bus gooien. Dezelfde mensen die dit wisten, toestonden en faciliteerden, alles voor de kijkcijfers, staan nu in de rij om te zeggen hoe erg ze het vinden en dat ze niet geloven dat het hem spijt.

Ik geloof niet dat het hén spijt. Jarenlang hebben zij als werkgever een werknemer de boel laten tiranniseren, want het resultaat is wat telt. En die trekt dan de oprechtheid van een ander in twijfel.

Rot toch op. Allemaal eruit of je er allemaal met een halfslachtig excuus vanaf maken, maar je hoort in hetzelfde schuitje
Laffe huichelaar
pi_206760522
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:08 schreef timmmmm het volgende:

Je werkt 20 jaar bij een werkgever, die zelf evengoed medeschuldig is aan dit hele gebeuren, en die zeggen dan dat ze je verklaring niet geloven.

Dat is gewoon smerig gedrag. Om je eigen straatje schoon te vegen iemand keihard onder de bus gooien. Dezelfde mensen die dit wisten, toestonden en faciliteerden, alles voor de kijkcijfers, staan nu in de rij om te zeggen hoe erg ze het vinden en dat ze niet geloven dat het hem spijt.

Ik geloof niet dat het hén spijt. Jarenlang hebben zij als werkgever een werknemer de boel laten tiranniseren, want het resultaat is wat telt. En die trekt dan de oprechtheid van een ander in twijfel.

Rot toch op. Allemaal eruit of je er allemaal met een halfslachtig excuus vanaf maken, maar je hoort in hetzelfde schuitje
Eens.
pi_206760612
quote:
Wel eens hoor, maar vanuit BNNVVARA is dit hele gebeuren wel veel te makkelijk. Alles wordt nu afgeschoven op het gedrag van Matthijs en hoe schandalig dat allemaal wel niet was, maar ze waren er zelf ook al die tijd bij en hebben er niks aan gedaan. Dan mag je ook wel heel kritisch naar jezelf kijken op dat gebied.
pi_206760620
quote:

Er zit nu wel een andere directie als in de dwdd tijd volgens mij.

Maar als het dezelfde mensen zijn die destijds hebben weggekeken dan moeten daar ook gevolgen aan verbonden worden ja.
pi_206760704
quote:

Goed inzicht. Hun sterwerknemer de boel laten tiranniseren omdat het commercieel wel erg lekker was zo'n gemaakt ventje. Nooit willen ingrijpen en opeens nu zijn woorden in twijfel trekken.

Vind het wel mooi ook. Bnnvara en van nieuwkerk gaan hier beide af als een gieter. Gemaakte show met een gemaakte host met gemaakte gasten met een nog slechter zooitje gasten achter de schermen.
1947-2016
  maandag 21 november 2022 @ 14:19:49 #280
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206760712
Binnenkort eens zien wat er bij Hlf8 gaat gebeuren. Ze hebben een vacature.
pi_206760745
quote:

Beide is eigenlijk wel waar. Dat Matthijs twee verklaringen nodig heeft en nog steeds eigenlijk niet laat zien door te hebben wat nou eigenlijk het probleem is zegt genoeg.

Tegelijkertijd zijn het de omroepbazen, type Diewke W en de Frans Klein van deze wereld net zo schuldig. Dus zijn niet de personen die dit moeten onderzoeken of Matthijs de maat moeten nemen. Ook niet als er toevallig een nieuwe bnnvara directeur zit die deze tijd niet heeft meegemaakt. De werking van de organisatie kan namelijk ook onderdeel van het probleem zijn. En dit is natuurlijk bij meer omroepen en programma's zo gegaan, ook bij de radio.
pi_206760753
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:46 schreef golfer het volgende:

[..]
Het erge is dat dat waarschijnlijk ook gaat gebeuren.RTL of Talpa.
Ik denk niet dat ze hun vingers hier aan zullen branden, zeker RTL niet.
٩๏̯͡๏)۶
pi_206760754
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk legt werk neer en verbreekt banden met BNNVara
Matthijs van Nieuwkerk verbreekt de banden met zijn omroep BNNVara en legt zijn werk neer. Dat laat de presentator weten naar aanleiding van het Volkskrant-onderzoek van afgelopen weekend. Daarin werd duidelijk dat er jarenlang een angstcultuur heerste op de redactie van De Wereld Draait Door, aangewakkerd door Van Nieuwkerk.

https://www.ad.nl/show/ma(...)et-bnnvara~a05e0d00/
Mooi als je zo reageert nadat je 15 jaar lang mensen hebt geterroriseerd hoor je niet in deze maatschappij thuis.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 21 november 2022 @ 14:26:27 #284
338319 ZarB
Piña colada
pi_206760802
quote:

Eens.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206760853
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:14 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Wel eens hoor, maar vanuit BNNVVARA is dit hele gebeuren wel veel te makkelijk. Alles wordt nu afgeschoven op het gedrag van Matthijs en hoe schandalig dat allemaal wel niet was, maar ze waren er zelf ook al die tijd bij en hebben er niks aan gedaan. Dan mag je ook wel heel kritisch naar jezelf kijken op dat gebied.
Helemaal eens, er zitten bij BNNVARA ook enorm veel lui met pakken boter op het hoofd :Y
pi_206760953
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Helemaal eens, er zitten bij BNNVARA ook enorm veel lui met pakken boter op het hoofd :Y
Dat is in het hele tvwereldje zo. Je kunt mij niet wijsmaken dat ze niet in het hele mediapark bij RTL en SBS van dit gedrag afwisten. Net zoals als bij the voice keek iedereen lekker de andere kant uit.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206760978
Mathijs had structureel woede-uitbarstingen - BNN wist daarvan en deed er niets mee - komt naar buiten - BNN gooit Mathijs voor de bus.

Achja..... typisch.
pi_206760987
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:39 schreef theunderdog het volgende:
Mathijs had structureel woede-uitbarstingen - BNN wist daarvan en deed er niets mee - komt naar buiten - BNN gooit Mathijs voor de bus.

Achja..... typisch.
+ ze gooien elkaar ook nog onder de bus, althans Dieuwke richting Mathijs _O-
pi_206761143
Heb wel met Matthijs te doen.
pi_206761174
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Heb wel met Matthijs te doen.
Omdat ie eindelijk eens wordt aangesproken op het feit dat het een ongelofelijke klootzak kan zijn om mee samen te werken? :P
  maandag 21 november 2022 @ 14:50:13 #291
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206761209
Heb het al een jaar of 11-12 niet meer gezien, maar vond Matthijs altijd zo een golden retriever naar de gasten, blijkt ie een valse pitbull te zijn naar de staf.
pi_206761266
_O- 8)7

twitter
٩๏̯͡๏)۶
pi_206761335
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:53 schreef Ronald het volgende:
_O- 8)7

[ twitter ]
Dit is niet echt toch _O-
pi_206761348
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:56 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dit is niet echt toch _O-
Dit is hem echt, geen parodie account
٩๏̯͡๏)۶
  Redactie Sport maandag 21 november 2022 @ 14:56:51 #295
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206761365
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:56 schreef Ronald het volgende:

[..]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206761369
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:53 schreef Ronald het volgende:
_O- 8)7

[ twitter ]
Ja die is weer lekker aan het twitteren de laatste tijd, alsof er geen 9 miljoen redenen zijn om dat niet te doen.
pi_206761394
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:56 schreef Ronald het volgende:

[..]
Wow :D
pi_206761533
Ik hoop eigenlijk wel dat we MvdN binnenkort in een gok-reclame zien, als dat nog mag. Of een ranzige quiz op Prime of HBO: 'Wie is de Fuckboy in het bordeel' of zo.
anonieme razernist
pi_206761536
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:37 schreef vipergts het volgende:

[..]
Dat is in het hele tvwereldje zo. Je kunt mij niet wijsmaken dat ze niet in het hele mediapark bij RTL en SBS van dit gedrag afwisten. Net zoals als bij the voice keek iedereen lekker de andere kant uit.
Joh, dit is niet alleen in het media park zo.

Het hele bedrijfsleven zit vol met dit soort volk. En als dat soort volk geld binnenharkt, is er bijna geen directeur/hr manager die dat soort volk daar op aanspreekt.
Zijn ze weg gepromoveerd of als er een extra reden is, gaan ze het pas gebruiken. Zie hier: matthijs heeft jarenlang zijn gang kunnen gaan, is gestopt met de grote geldbinnenhark show en nu er verhalen naar buiten komen, is het tijd om hem voor de bus te smijten.

Zielig gedrag maar zeer herkenbaar.
1947-2016
pi_206761588
Wel ongelofelijk dat dit uit 1994 is.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2022 15:10:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: