Als Rob Kemps slim is zegt hij helemaal niks.quote:Op maandag 21 november 2022 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup ik denk dat juist zijn reacties achteraf er al helemaal voor gaan zorgen dat de deur nu dicht blijft
Is er eigenlijk al een reactie van Rob Kemps
Het erge is dat dat waarschijnlijk ook gaat gebeuren.RTL of Talpa.quote:Op maandag 21 november 2022 13:46 schreef Raw85 het volgende:
Als ik Van Nieuwkerk was dan zou ik lekker een jaartje niets doen en daarna bij RTL dezelfde programma's voor 5x zoveel geld gaan maken
Ik denk niet dat er nog veel mensen zullen zijn die met 'm willen samenwerken.quote:Op maandag 21 november 2022 13:46 schreef Raw85 het volgende:
Als ik Van Nieuwkerk was dan zou ik lekker een jaartje niets doen en daarna bij RTL dezelfde programma's voor 5x zoveel geld gaan maken
Rob Kemps lijkt me überhaupt niet heel relevant in deze.quote:Op maandag 21 november 2022 13:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als Rob Kemps slim is zegt hij helemaal niks.
Okee raar, maar goed als jij het niet erg vindt dat jouw leidinggevende je schreeuwend uitscheldt en eist excuses te maken om vervolgens te dreigen met ontslag in plaats van streng doch rechtvaardig inhoudelijk commentaar te leveren op je werk dan moet je dat zelf weten. Dan gun ik jou dat eerste en anderen dat tweede.quote:Op maandag 21 november 2022 11:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee ik zie het verschil niet. Als iemand zich als een idioot gedraagt is dat toch prima?
Dit gebeurt ook bij corporates. Je bent jong en je wilt carrière maken, dan slik je dit soort kwelling wel. Is van alle tijden.quote:Op maandag 21 november 2022 13:05 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Ik blijf mij echt verbazen dat het er zo aan toe gaat bij DWDD. Het zijn allemaal behoorlijk hoogopgeleide mensen met zelfs WO. Hoe kan het dan in godsnaam dat zij zich zo gedragen?!
Jawel, want ook bij Chansons schijnt MvN zich behoorlijk misdragen te hebben.quote:Op maandag 21 november 2022 13:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rob Kemps lijkt me überhaupt niet heel relevant in deze.
Prima toch? Ik heb dan twee keuzes; doorgaan en fout herstellen of iets anders gaan doen.quote:Op maandag 21 november 2022 13:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Okee raar, maar goed als jij het niet erg vindt dat jouw leidinggevende je schreeuwend uitscheldt en eist excuses te maken om vervolgens te dreigen met ontslag in plaats van streng doch rechtvaardig inhoudelijk commentaar te leveren op je werk dan moet je dat zelf weten. Dan gun ik jou dat eerste en anderen dat tweede.
Toevallig dacht ik daar net aan, aan Rob Kemps. Heeft hij al van zich laten horen?quote:Op maandag 21 november 2022 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jawel, want ook bij Chansons schijnt MvN zich behoorlijk misdragen te hebben.
Tuurlijk ziet hij dat zo.quote:Op maandag 21 november 2022 13:46 schreef Raw85 het volgende:
Die heeft aan een huis vol spiegels nog niet genoegquote:
BNNVARA pakt dit heel onprofessioneel aan, je gaat geen uitgebreide reactie geven en je twijfel uitspreken als je hebt afgesproken om eerst met elkaar in gesprek te gaan.quote:Op maandag 21 november 2022 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Dus Van Nieuwkerk vertrekt omdat men twijfelt over zijn oprechtheid qua excuses... dan heb je het ook echt niet begrepen he. Je bent zelf jarenlang een enorme klootzak geweest, dan ben je niet echt in de positie om eisen te stellen over je oprechtheid qua excuses. Al helemaal niet als je ze ook nog twee keer hebt moeten schrijven
Hij heeft op dit moment een vermogen van tussen de 3 en 5 miljoen euro en is al 62. Als ik hem was zou ik me terugtrekken op het platteland (waar hij al woont) en nooit meer een voet in Hilversum zetten. Het is wel klaar, goed dat hij de eer aan zichzelf houdt.quote:Op maandag 21 november 2022 13:46 schreef Raw85 het volgende:
En die twijfel is niet zonder reden. Zijn 1e reactie schijnt zo slecht te zijn geweest dat de Volkskrant hem nog een 2e kans heeft gegeven.quote:Op maandag 21 november 2022 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Dus Van Nieuwkerk vertrekt omdat men twijfelt over zijn oprechtheid qua excuses... dan heb je het ook echt niet begrepen he. Je bent zelf jarenlang een enorme klootzak geweest, dan ben je niet echt in de positie om eisen te stellen over je oprechtheid qua excuses. Al helemaal niet als je ze ook nog twee keer hebt moeten schrijven
Dieuwke profiteert gewoon van het feit dat mannen bij dit soort dingen altijd net wat harder worden aangepakt. Bij vrouwen gelden altijd verzachtende omstandigheden.quote:Op maandag 21 november 2022 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die probeert krampachtig haar eigen straat gedeeltelijk schoon te vegen. Zo'n reactie staaft trouwens ook precies de beschuldigingen: Het blijkt dus daadwerkelijk een achterbakse bitch om mee te moeten werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |