Uitschelden is wellicht een brug te ver maar een keer uitvallen is toch geen ramp. Nouja tegenwoordig blijkbaar wel maar vroeger was de wereld ook wel wat harder heb ik het idee.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je iets 10 keer moet uitleggen komt het waarschijnlijk nooit meer goed, maar ik had het over iemand uitkafferen die voor het eerst de fout in gaat.
DWDD was de hoogmis voor leuk, woke en gezellig.quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat we straks alleen nog maar programma's als Khalid en Sophie hebben waar alles leuk, woke en gezellig moet zijn.
De Volkskrant kon meer dan 50 (oud-)medewerkers vinden met dit soort verhalen. En dan zijn er natuurlijk ook altijd nog medewerkers die niet bereikbaar zijn, of niet met de pers willen praten.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Alhoewel ik Matthijs ook niet moet, ben ik wel team Matthijs in deze zaak. Met een hoop bombarie een flutartikeltje publiceren waarbij Matthijs een keer uit zijn slof is geschoten. Goh wat errug.
Ik ben benieuwd naar een concreet voorbeeld.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:27 schreef golfer het volgende:
Matthijs heeft altijd dit karakter gehad. In de tijd dat ik samen met hem bij Het Parool werkte had hij ook al die driftbuien.
En toen liet men hem er ook mee wegkomen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:27 schreef golfer het volgende:
Matthijs heeft altijd dit karakter gehad. In de tijd dat ik samen met hem bij Het Parool werkte had hij ook al die driftbuien.
Wat is er mis met driftbuien?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En toen liet men hem er ook mee wegkomen?
Waar reclame niet mocht maar waarbij iedereen langskwam om hun boekje te promoten.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:40 schreef Smegma. het volgende:
[..]
DWDD was de hoogmis voor leuk, woke en gezellig.
Hij was een jonge, ambitieuze, erg hardwerkende kunstredacteur en werd vrij jong daarna benoemd tot hoofdredacteur. In die rol had hij al van die schreeuwbuien waarin hij verwachtte dat al zijn medewerkers net zo ambitieus als hij waren. Zijn vernieuwingsplannen voor het Het Parool (van landelijk terug naar een Amsterdamse krant) werkten in eerste instantie prima en dus werden die buien van hem in die tijd geaccepteerd, maar de opluchting was vrij groot toen hij verkaste naar AT5.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
En toen liet men hem er ook mee wegkomen?
Je hebt het hele lange artikel en de interviews met de betrokkenen allemaal gelezen, net als de verantwoording?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Alhoewel ik Matthijs ook niet moet, ben ik wel team Matthijs in deze zaak. Met een hoop bombarie een flutartikeltje publiceren waarbij Matthijs een keer uit zijn slof is geschoten. Goh wat errug.
Nee onveilig is als er een mijnenveld voor de deur ligt of de gaskraan open staat. Een megalomane gek op de werkvloer is hooguit onprettig, vervelend, naar etc.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom is "onveilig" een kotswoord in deze context? Dat is toch de essentie ve angstcultuur?
Je kan ook gewoon een TR zetten met het verzoek tot reeksen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:03 schreef Zipportal het volgende:
Reeksen.
@:timmmmm, @:Frutsel, @:Straatcommando., @:sp3c @:coco
Dat duurt soms gewoon 2 dagen. Daar begint de FOK Influencer niet meer aan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een TR zetten met het verzoek tot reeksen.
jij mag het ook reeksen hequote:Op zaterdag 19 november 2022 14:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een TR zetten met het verzoek tot reeksen.
Serieus?quote:
Dank voor je toelichting!quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij was een jonge, ambitieuze, erg hardwerkende kunstredacteur en werd vrij jong daarna benoemd tot hoofdredacteur. In die rol had hij al van die schreeuwbuien waarin hij verwachtte dat al zijn medewerkers net zo ambitieus als hij waren. Zijn vernieuwingsplannen voor het Het Parool (van landelijk terug naar een Amsterdamse krant) werkten in eerste instantie prima en dus werden die buien van hem in die tijd geaccepteerd, maar de opluchting was vrij groot toen hij verkaste naar AT5.
De directie van destijds de Perscombinatie (later PCM en nu de Persgroep) waren wel blij met het goudhaantje en greep dus niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |