Voor Esther de slangquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
Die topictitels van vandaag![]()
Ontopic: waar maken ze een liedje voor?
De kerst voorstelling van groep 8.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
Die topictitels van vandaag![]()
Ontopic: waar maken ze een liedje voor?
Geef je net het antwoord.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
ik snap niet wat ze aan t doen zijn.. n musical maken?
Het boeit me ook niet zo..
ja de kerstshowsquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
ik snap niet wat ze aan t doen zijn.. n musical maken?
Het boeit me ook niet zo..
Het wijf van de schijf van vijfquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:08 schreef chufi het volgende:
Wanda is een type dat graag en vaak kookt met veel groentes en voedingswaarden ...
Er is een pillenpakket onderweg.quote:
'Ben precies zoals jij, herken mezelf in jou, echt waar, mag je best weten...'quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
JW is makkelijk en heeft niet veel nodig.
#doesliefquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kenzy ook maar dat valt aan beiden niet aan af te zien
Gewonnen met balgooien.quote:
Sorry hoor.. Zal ik je was doen? Koffie?quote:
Ze lijkt op Sonja Bakker.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:15 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens de promo v Wanda:
Koken doet ze niet, iets opwarmen des te meer. Een eigenschap waar ze graag vanaf wil.
Oh ik dacht dat ze thuis nooit of zelden kookt alleen opwarmtquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:08 schreef chufi het volgende:
Wanda is een type dat graag en vaak kookt met veel groentes en voedingswaarden ...
Kerstvoorstelling.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
Wat zijn ze aan het oefenen, Een Jaar Gratis Leven The Musical?
ze zegt daar andere dingen dan in haar promo staanquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze thuis nooit of zelden kookt alleen opwarmt
Ik ga wel kijken hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voor wie? er kijkt niemand toch..
Nou erg gezond eet hij thuis bij mama niet gezien zijn postuur toen hij binnen in de loods kwam. En bij de huisarts kwam hij ook nooit denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:13 schreef chufi het volgende:
Stop nou gewoon eens met zeuren Berend en vraag je 24 uur aan.... Als je gezond moet eten van de dokter moet je naar de FEBO stappen of naar je mammie
Erg hoor een Wanda die de kant en klare pannenkoeken heeft besteld, en nu zeuren dat dit geen voeding is voor de groep.en zo gaat ze maar door met haarzelf te aanbidden.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze zegt daar andere dingen dan in haar promo staan
Gooi wel een Kerstkaart over het hek binnenkort.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat weten "hunnie" daar toch niet
Het zal mij jeuk`n.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Ik ben wel een beetje klaar met dat benadeeld voelen, daar ga ik helemaal niet meer op reageren.
JW : Ze [Zoe] moet zich bevoordeeld voelen dat ze er nog steeds is. Niks binnenbrengen en wel mee eten.
Ik zie alleen maar vrouwenreeten dikker worden, die doen het toch beter daar dan de mannenquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ze nu als lunch eens gewoon boterhammen eten, kunnen ze meer fruit en extra groente voor de avond bestellen. Zo luxe als zij lunchen, dat doen er maar weinig.
Heb de streams uitgezet, ben het geklaag daar spuugzat. Ze vreten de kilo's er sneller aan dan dat ze eraf zijn gegaan, misgunnen elkaar écht alles. Ze lopen in zomerkleding.
Mssn toch maar eens een krantje of nieuwsbericht doorlaten daar, dat veel Nederlanders hun energierekening niet meer kunnen betalen, niet genoeg geld hebben voor eten, laat staan veel groente en fruit. Zo ondankbaar allemaal!!!!![]()
Omdenken,dan wordt je juist vrolijk van deze 2.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:24 schreef Cargamelk het volgende:
JW en Berend .... tjemig wordt er depri van..please shoot me
vanavondquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gooi wel een Kerstkaart over het hek binnenkort.
[ afbeelding ]
#doesliefquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar vrouwenreeten dikker worden, die doen het toch beter daar dan de mannen
kijk dan ook eens naar die van de mannen en niet alleen naar die van de vrouwenquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar vrouwenreeten dikker worden, die doen het toch beter daar dan de mannen
quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Het roer moet om. Er moet een beetje orde, rust, regelmaat gaan komen.
Dit zijn de talentjes.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:29 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom doet dit clubje een musical en de rest niet?
Maar hij stond er wel achter, zegt ie ook nog,quote:
Blijft alleen graatje Erik over..quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk dan ook eens naar die van de mannen en niet alleen naar die van de vrouwen
rupie is een scheuraccident waiting to happen
JW zit het aan zijn buik
Berend valt niet meer af
Hij is al halverwege .. hij is inmiddels grotendeels horizontaalquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
Wat wilde Berend aan het begin ook alweer allemaal doen?
de heleboel op de kop?
Erik mist zijn snickels ehh snickersquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft alleen graatje Erik over..
quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is al halverwege .. hij is inmiddels grotendeels horizontaal
er is nog een streamquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:32 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme.. hoe lang nog tot Kerst dit lagereschoolstukje aanhoren
Hij is degene die al de ondernemingen heeft geopperd aan jef..nog altijd in het kantoor is hij happy met jef zijn streken..quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Het roer moet om. Er moet een beetje orde, rust, regelmaat gaan komen.
18 December.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:32 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme.. hoe lang nog tot Kerst dit lagereschoolstukje aanhoren
Isaac is een slang eerste klasquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij is degene die al de ondernemingen heeft geopperd aan jef..nog altijd in het kantoor is hij happy met jef zijn streken..
Isaac durft nu nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:33 schreef HappyCharly het volgende:
Altijd makkelijk klagen vanaf de zijlijn.. maar ga het maar eens doen..
Isaacwaarnemer
Tactisch terugtrekken.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac durft nu niet
want wie na Jeff komt moet of op deze manier verder
of het radicaal anders doen
en als je het radicaal anders doet(of denkt te doen) gaan ze nog veel meer zeiken
want ze denken nu al allemaal dat ze wat te kort komen
Zeg dat wel..izeik met zijn rose baard, durft niet in dec..net zoals zijn streetboy marcia.lopen steuken ik kan beter maar hooo maar, de papagaai.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac is een slang eerste klas
Klopt. Maar hij heeft dit plan zelf bedacht met Jeff. En hij gooit hem achter zijn rug om onder de bus en ronselt ondertussen alvast stemmen voor over een paar maanden. Isaac is een slang. #Kaaquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac durft nu niet
en als je het radicaal anders doet(of denkt te doen) gaan ze nog veel meer zeiken
Spijker, kop, BAM!quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Ik ben wel een beetje klaar met dat benadeeld voelen, daar ga ik helemaal niet meer op reageren.
JW : Ze [Zoe] moet zich bevoordeeld voelen dat ze er nog steeds is. Niks binnenbrengen en wel mee eten.
Isaac gaat vanzelf op zijn bekquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij heeft dit plan zelf bedacht met Jeff. En hij gooit hem achter zijn rug om onder de bus en ronselt ondertussen alvast stemmen voor over een paar maanden. Isaac is een slang. #Kaa
Er komen nog genoeg oefensessies tot die tijd.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zó lang nog, kan Febo Kerst niet even dit weekend plannen
Klopt, heb Wanda horen roddelen over hem, zelfs tegen kimK..ze heeft hem wel door, maar iedereen is bang als hij in de buurt is, niemand die een tegenwoord geeft..quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac gaat vanzelf op zijn bek
want in een dergelijke groep
blijft je gedrag niet verscholen
vroeg of laat komt het uit
Meer een derderangs slangquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac is een slang eerste klas
Hij wil na iemand die het heel slecht heeft gedaan, dan valt er voor hem meer/makkelijker eer te behalenquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac durft nu niet
Weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij wil na iemand die het heel slecht heeft gedaan, dan valt er voor hem meer/makkelijker eer te behalen, ik denk dat dat het is/
Kamer 3.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
ook dat indelen van de maanden
wie zegt dat ze het daadwerkelijk worden
ook Tiano
hoeveel mensen heeft die nu werkelijk die hem gaan steunen
Even blond hoor... Maar ze vinden dat Jeff het niet goed doet..quote:
Daar men ik al bang voorquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er komen nog genoeg oefensessies tot die tijd.
Geen zorgen.
JW en Mexx willen Februari.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
ook dat indelen van de maanden
wie zegt dat ze het daadwerkelijk worden
ook Tiano
hoeveel mensen heeft die nu werkelijk die hem gaan steunen
gebakken door Jasper en Leila, mar zeiken over Jeffquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:35 schreef greysbones het volgende:
je hoort ook geen 1 groepje klagen die geld krijgt voor een leuke avond
zoals marciano en kim vanavond
nee ze zeiken liever over pannenkoeken
Hier gaat flink uitgepakt worden.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar men ik al bang voor
Febo zal ze wel weer uitgebreid belonen met passende kostuums en debiel simpele geldspellen
ze schreeuwen dat Jeff het niet goed doetquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Even blond hoor... Maar ze vinden dat Jeff het niet goed doet..
Dus waarom niet nu?
JW krijgt niet genoeg stemmen en Mexx hoort alleen maar stemmenquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:44 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
De slang met de appel
Het is altijd de schuld van Jeff Moes.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gebakken door Jasper en Leila, mar zeiken over Jeff
zo nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:41 schreef mario390 het volgende:
isaac kann met rote baart in de
city niet lopen
Ja oke.. dat dacht ik ook al.. Wel klagen maar zo slecht is het niet. Isaac zou dan alleen kunnen scoren met transparantie en inspraak, maar dat is veel lastiger managen, continu overleg.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze schreeuwen dat Jeff het niet goed doet
maar ze hebben elke dag eten
allerlei evenementjes die aangekleed kunnen worden met extra's
er is drank
fris
quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja oke.. dat dacht ik ook al.. Wel klagen maar zo slecht is het niet. Isaac zou dan alleen kunnen scoren met transparantie en inspraak, maar dat is veel lastiger managen, continu overleg.
Vandaar dat Jeff het goed doet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
als je constant moet overleggen
kun je waarschijnlijk 1/3 niet realiseren
en ze klagen nu al dat ze het zo slecht hebben
Ja 100 euro voor K&M vanavond...de rokers kunnen gezellig hun ding doen, bern die alles voorelkaar krijgt bij zijn spellenavonden..ect...alleen mirthe klaagt omdat ze har dure trui en jas niet krijgt, en ik denk dat ze zich afgewezen voelt door jef..die heeft ook een crush op hem...quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze schreeuwen dat Jeff het niet goed doet
maar ze hebben elke dag eten
allerlei evenementjes die aangekleed kunnen worden met extra's
er is drank
fris
'Mattin, jij wee toch oe da di werkd, nie dan, kom mu eve helluppuhhhhh, kowmun nuujjjj, Mattin Mattin...'quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:45 schreef Silves het volgende:
[..]
ut maakt mij niks uit..het is zoals het is, ik bemoei me er nie mee..top manager!!!
k gok dat die douche niet zo koud isquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:49 schreef HappyCharly het volgende:
Wat ik dan weer niet snap is dat ze niet zo klagen over de koude douche. Ik zie ze er gewoon ontspannen onder staan. Een echte ijskoude douche, dat trek ik slecht..
[ afbeelding ]
Ze willen het heet hebben.Wanda was vannacht ook aan het douchen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
k gok dat die douche niet zo koud is
ohh aanstellers dus weer...quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
k gok dat die douche niet zo koud is
van het etenquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft ie nog een voorkeur voor wie precies?
Dan krijgen ze dus ook 2 keer 190 euro compensatie.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:52 schreef Silves het volgende:
Blijf zo hopen op de eindafrekening van Eneco of vattenvall...dat ze die pot zo hard moeten aanbreken, zal ze leren, die hottub blijven vullen en douchen zo,n 3x per dag, afwassen voor elk kopje ...zou ze toch daarover inlichten dat er een crisis is in nederland.
KimK heeft die peer al ingeslikt dus die kan ie alvast doorstrepenquote:
7 racks spareribs.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
van het eten
de man die zakken chips at, dronk en dus alles behalve gezond at
vind nu dat het vlees eraf mag
ik mag daar niks meer over zeggenquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:55 schreef HappyCharly het volgende:
Dit ook weer. Isaac zegt dat er een blusdeken in de keuken opgehangen moet worden, die hebben "ze" gegeven. Waarom de hele tijd tegen hem? Lijkt me logischer dat Jeff dit hoort. Is Isaac naast slang ook febo?
Word er para van..
Ja,Isaac is duidelijk FEBO.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:55 schreef HappyCharly het volgende:
Dit ook weer. Isaac zegt dat er een blusdeken in de keuken opgehangen moet worden, die hebben "ze" gegeven. Waarom de hele tijd tegen hem? Lijkt me logischer dat Jeff dit hoort. Is Isaac naast slang ook febo?
Word er para van..
Denk 1x gaat per unit..dus voor de huisbaas van dit pand.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan krijgen ze dus ook 2 keer 190 euro compensatie.
Ik doe het gewoon.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mag daar niks meer over zeggen![]()
Berend heb ik eens letterlijk horen zeggen dat ie niet zonder vlees kan in een gesprek met de toen nog eensgezinde Jeffreyquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
van het eten
de man die zakken chips at, dronk en dus alles behalve gezond at
vind nu dat het vlees eraf mag
Omdat hij van de beveiliging en de EHBO is denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh van wie?quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Isaac Febo isquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat hij van de beveiliging en de EHBO is denk ik
Wie?quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:59 schreef greysbones het volgende:
er doen 3 mannen mee aan het kersttoneel?
"KwaliteitScharrel" oftewel een prima voor meerdere kerenquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
Staat kwarreltje eigenlijk op die sweater?
Nou nou.quote:
Maar dan zouden ze hem toch wel ff instrueren om niet de mastermind van het spel uit te hangen? Beetje meer low profile..quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat hij van de beveiliging en de EHBO is denk ik
je moest overgeven?quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:03 schreef Kakadylo het volgende:
Terwijl jullie naar haar bipsje kijken heb ik tenminste juice naar boven gehaald![]()
Er is in dit format geen enkele feedback van buiten, dus moet het trollen en zieken voor TV beelden wel van binnenuit komenquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dan zouden ze hem toch wel ff instrueren om niet de mastermind van het spel uit te hangen? Beetje meer low profile..
Dat wil ik ook wel en ook aardbeien, maar het is behoorlijk aan de prijs. At Berend ook Kiwi , Mango een Peer toen hij nog thuis was. of was het toen, kiwi ijs, mango ijs en peren ijs?quote:
Kakadylo Coldeweijer?quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:03 schreef Kakadylo het volgende:
Terwijl jullie naar haar bipsje kijken heb ik tenminste juice naar boven gehaald![]()
Is er een manier om daar achter te komen? Zou ik wel echt supersuf vindenquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is in dit format geen enkele feedback van buiten, dus moet het trollen en zieken voor TV beelden wel van binnenuit komen
Wendy gedraagt zich als een dame terwijl KimD met haar tokkiegedrag te koop looptquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
Wendy hoeft de hoer van een satisfyer niet.
KimD: "Ik wil het ook wel wel voor je doen."
Jij hebt een aparte smaak.quote:
Iedergeval begint het iedereen te dagen nu, Berend werd er ook niet goed van..quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
Mirthe wil een jas een trui kastanjerode haarverf een salsaboek![]()
Ga gewoon niet mee met de massa en vorm zodoende een eigen meningquote:
Een tokkie kan ook erg leuk zijn hoorquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er dan toch 1 een tokkie is![]()
ik sla overquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een tokkie kan ook erg leuk zijn hoor
Geen aandacht geven aan deze jongeman want dan gaat ie nog in zichzelf gelovenquote:
Heerlijk.. vrijwel niet meedoen aan de COS en dan hier op reageren. Love it.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:07 schreef Inka het volgende:
Een blusdeken hoort niet eens in de keuken. Vlam in de pan dan deksel er op. Gooi je er een blusdeken op kan die zelfs in de fik vliegen.
bedoel je dan jezelf?quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geen aandacht geven aan deze jongeman want dan gaat ie nog in zichzelf geloven
okequote:Op vrijdag 18 november 2022 16:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Kim die kut van het jaar, volgens jefke..was een grapje gisteren..
moet wel want ik weet hoe oud FF isquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die keuze laat ik helemaal bij jou
Maar dat blijft tussen ons.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet wel want ik weet hoe oud FF is
Babbel lost alles op met drankquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat blijft tussen ons.
Wendy krijgt een wijntje.
Prima basis voor een psych.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babbel lost alles op met drank
(haar woorden)
Brabbelquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babbel lost alles op met drank
(haar woorden)
Ik ga sessies bij haar doen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
klinkt totaal niet als een alcoholist
PMS.quote:
zou jij wel willenquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Helemaal in de war omdat KimD haar poes wou likken
ik drink nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Drink er eerst eentje van me dat praat makkelijker'
Borrel.quote:
Cola.quote:
off dayquote:
Ik heb juice gehoord over Yvonne dat ze er ook eentje heeft.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen p0rn0poes heeft
Ik vind Wendy wel leuk.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:20 schreef greysbones het volgende:
Kim K wil minstens de helft van de lood een mes tussen de ribben steken
dan is Wendy echt heilig nu
zolang Wendy geen Mama-tuc(rechttrekken na bevalling ) heeftquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen p0rn0poes heeft
Das wel lekker ....perenijs (van Festini)quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel en ook aardbeien, maar het is behoorlijk aan de prijs. At Berend ook Kiwi , Mango een Peer toen hij nog thuis was. of was het toen, kiwi ijs, mango ijs en peren ijs?
Doe maar een hechtinkje extra is dat?quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang Wendy geen Mama-tuc(rechttrekken na bevalling ) heeft
zie ik dat niet
neequote:Op vrijdag 18 november 2022 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe maar een hechtinkje extra is dat?
Als ze het maar niet van de daken schreeuwt want dat vind ik zo onaantrekkelijkquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb juice gehoord over Yvonne dat ze er ook eentje heeft.
Mist haar kinderen en het leven buiten de loods,denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
off day
gewoon ff klaar met alles
hebben er meer last van
Maar ze heeft wel nagellak op, van de nagelstudio van Mexx. Maakt ook iedereen gebruik vanquote:
SL is hierbij al automatisch ingesteldquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:25 schreef Aggie46 het volgende:
Marciano tegen Mirthe: Volgende week hebben we een weekbespreking, met of zonder. <aar dam moet je wel zelf alles vertellen he.
Mirthe schreeuwt naar iemand : Ik doe mee , IK DOE MEE.
Marciano : Mirthe, Mirthe, luister je. Je moet wel alles vertellen he.
Mirthe: ja, ik heb het besproken met weetikevennietmeer(ikke dus). Die weten het dus ook.
==================
Schiet lekker op zo.
100 euro voor het beschuitfluiten.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:28 schreef Aggie46 het volgende:
Marciano gaat niks zeggen want hij heeft het ook niet nodig.
In je oor wat zachtjes... "Héé HappyC"quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:27 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano praat te zacht, ik versta hem niet.
Lastig... wil ik zijn stem horen...
Ze zei dat het sarcastisch bedoeld was omdat Jeff had geroepen: Heb je nog iets nodig?quote:
Ze mag alles lenen .quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Je had ook gewoon truien mee kunnen nemen, muts.
Nooit dubbelop. Ze is een muts, moet ze er dan nog eentje?quote:
Ik denk wel dat het binnen nooit koud is.quote:
In haar hart wel. IJskoud.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het binnen nooit koud is.
Wil geen dief genoemd worden dat is wat anders.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe wil niet stelen, doet ze niet en gaat ze niet doen zegt ze net.
Wat deed je met die kaas in je BH dan Mirthe?
Is het ook niet, kijk maar hoe ze erbij zit. En dan nog een trui willen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het binnen nooit koud is.
Dan is een trui wel handig.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:33 schreef Kakadylo het volgende:
Laat Mirthe met Poetin praten en zelfs dan gaat ze twijfelen of ie misschien niet wel gelijk heeft
Ik begrijp echt totaal niet wat mensen tegen Wendy hebben. Ze is lief, grappig, een aanpakker, behulpzaam, doet niet sneaky, recht door zee..quote:
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik begrijp echt totaal niet wat mensen tegen Wendy hebben. Ze is lief, grappig, een aanpakker, behulpzaam, doet niet sneaky, recht door zee..
Ze zoende met Nadir, maar verder heb je helemaal gelijkquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik begrijp echt totaal niet wat mensen tegen Wendy hebben. Ze is lief, grappig, een aanpakker, behulpzaam, doet niet sneaky, recht door zee..
Snap er ook niks van maar als mensen eenmaal een mening hebben dan willen ze die telkens bevestigd zien wordenquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar maar maar.. dat is toch juist fijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al.
Ja ze heeft ook een wilde kant, extra leukquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze zoende met Nadir, maar verder heb je helemaal gelijk
Zou ook wel zonde zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:47 schreef HappyCharly het volgende:
Jappie kijkt wel heel blij naar Wanda.
En zij gaat ook een beetje kirren
Wel schattig. Denk niet dat zij ooit zou vreemdgaan.
En bij Jappie is ze een stuk leuker.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt. Maar denk dat dat niet gebeurt. Gewoon dit als max. Prima.
Opdat wij niet vergetenquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:52 schreef Kakadylo het volgende:
Wat niet vergeten moet worden is dat bij Mirthe ook nog een grote rol speelt dat Jeffrey Jerrold naar huis heeft gestuurd
Toch is dat raar. Er is van alles voor iedereen toch?quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:52 schreef HappyCharly het volgende:
Het geklaag wordt steeds meer, inmiddels zegt bijna iedereen er iets over..
Het is echt wachten tot de bom ontploft of er een vergadering zal komen
Dinsdag gaan ze het zeggen.Eerst nog feestend het weekend door.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:54 schreef HappyCharly het volgende:
Nou klaagschapen, beleg een vergadering..
Laat ze maar komen met een opstand. Beetje reuring in plaats van heel de dag dat op bed liggenquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:54 schreef HappyCharly het volgende:
Nou klaagschapen, beleg een vergadering..
Heerlijk hypocriet he.. prachtig..quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dinsdag gaan ze het zeggen.Eerst nog feestend het weekend door.
Hij heeft er schijt aanquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:57 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben zo benieuwd of Jeff dit doorheeft, ik heb het idee dat hij het geklaag onderschat...
Borrel?quote:
Denk het niet.Hij ziet dit wel aankomen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:57 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben zo benieuwd of Jeff dit doorheeft, ik heb het idee dat hij het geklaag onderschat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |