Voor Esther de slangquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
Die topictitels van vandaag![]()
Ontopic: waar maken ze een liedje voor?
De kerst voorstelling van groep 8.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
Die topictitels van vandaag![]()
Ontopic: waar maken ze een liedje voor?
Geef je net het antwoord.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
ik snap niet wat ze aan t doen zijn.. n musical maken?
Het boeit me ook niet zo..
ja de kerstshowsquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
ik snap niet wat ze aan t doen zijn.. n musical maken?
Het boeit me ook niet zo..
Het wijf van de schijf van vijfquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:08 schreef chufi het volgende:
Wanda is een type dat graag en vaak kookt met veel groentes en voedingswaarden ...
Er is een pillenpakket onderweg.quote:
'Ben precies zoals jij, herken mezelf in jou, echt waar, mag je best weten...'quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
JW is makkelijk en heeft niet veel nodig.
#doesliefquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kenzy ook maar dat valt aan beiden niet aan af te zien
Gewonnen met balgooien.quote:
Sorry hoor.. Zal ik je was doen? Koffie?quote:
Ze lijkt op Sonja Bakker.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:15 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens de promo v Wanda:
Koken doet ze niet, iets opwarmen des te meer. Een eigenschap waar ze graag vanaf wil.
Oh ik dacht dat ze thuis nooit of zelden kookt alleen opwarmtquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:08 schreef chufi het volgende:
Wanda is een type dat graag en vaak kookt met veel groentes en voedingswaarden ...
Kerstvoorstelling.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
Wat zijn ze aan het oefenen, Een Jaar Gratis Leven The Musical?
ze zegt daar andere dingen dan in haar promo staanquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze thuis nooit of zelden kookt alleen opwarmt
Ik ga wel kijken hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voor wie? er kijkt niemand toch..
Nou erg gezond eet hij thuis bij mama niet gezien zijn postuur toen hij binnen in de loods kwam. En bij de huisarts kwam hij ook nooit denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:13 schreef chufi het volgende:
Stop nou gewoon eens met zeuren Berend en vraag je 24 uur aan.... Als je gezond moet eten van de dokter moet je naar de FEBO stappen of naar je mammie
Erg hoor een Wanda die de kant en klare pannenkoeken heeft besteld, en nu zeuren dat dit geen voeding is voor de groep.en zo gaat ze maar door met haarzelf te aanbidden.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze zegt daar andere dingen dan in haar promo staan
Gooi wel een Kerstkaart over het hek binnenkort.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat weten "hunnie" daar toch niet
Het zal mij jeuk`n.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Ik ben wel een beetje klaar met dat benadeeld voelen, daar ga ik helemaal niet meer op reageren.
JW : Ze [Zoe] moet zich bevoordeeld voelen dat ze er nog steeds is. Niks binnenbrengen en wel mee eten.
Ik zie alleen maar vrouwenreeten dikker worden, die doen het toch beter daar dan de mannenquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ze nu als lunch eens gewoon boterhammen eten, kunnen ze meer fruit en extra groente voor de avond bestellen. Zo luxe als zij lunchen, dat doen er maar weinig.
Heb de streams uitgezet, ben het geklaag daar spuugzat. Ze vreten de kilo's er sneller aan dan dat ze eraf zijn gegaan, misgunnen elkaar écht alles. Ze lopen in zomerkleding.
Mssn toch maar eens een krantje of nieuwsbericht doorlaten daar, dat veel Nederlanders hun energierekening niet meer kunnen betalen, niet genoeg geld hebben voor eten, laat staan veel groente en fruit. Zo ondankbaar allemaal!!!!![]()
Omdenken,dan wordt je juist vrolijk van deze 2.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:24 schreef Cargamelk het volgende:
JW en Berend .... tjemig wordt er depri van..please shoot me
vanavondquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gooi wel een Kerstkaart over het hek binnenkort.
[ afbeelding ]
#doesliefquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar vrouwenreeten dikker worden, die doen het toch beter daar dan de mannen
kijk dan ook eens naar die van de mannen en niet alleen naar die van de vrouwenquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar vrouwenreeten dikker worden, die doen het toch beter daar dan de mannen
quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Het roer moet om. Er moet een beetje orde, rust, regelmaat gaan komen.
Dit zijn de talentjes.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:29 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom doet dit clubje een musical en de rest niet?
Maar hij stond er wel achter, zegt ie ook nog,quote:
Blijft alleen graatje Erik over..quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk dan ook eens naar die van de mannen en niet alleen naar die van de vrouwen
rupie is een scheuraccident waiting to happen
JW zit het aan zijn buik
Berend valt niet meer af
Hij is al halverwege .. hij is inmiddels grotendeels horizontaalquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
Wat wilde Berend aan het begin ook alweer allemaal doen?
de heleboel op de kop?
Erik mist zijn snickels ehh snickersquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft alleen graatje Erik over..
quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is al halverwege .. hij is inmiddels grotendeels horizontaal
er is nog een streamquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:32 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme.. hoe lang nog tot Kerst dit lagereschoolstukje aanhoren
Hij is degene die al de ondernemingen heeft geopperd aan jef..nog altijd in het kantoor is hij happy met jef zijn streken..quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Het roer moet om. Er moet een beetje orde, rust, regelmaat gaan komen.
18 December.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:32 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme.. hoe lang nog tot Kerst dit lagereschoolstukje aanhoren
Isaac is een slang eerste klasquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij is degene die al de ondernemingen heeft geopperd aan jef..nog altijd in het kantoor is hij happy met jef zijn streken..
Isaac durft nu nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:33 schreef HappyCharly het volgende:
Altijd makkelijk klagen vanaf de zijlijn.. maar ga het maar eens doen..
Isaacwaarnemer
Tactisch terugtrekken.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac durft nu niet
want wie na Jeff komt moet of op deze manier verder
of het radicaal anders doen
en als je het radicaal anders doet(of denkt te doen) gaan ze nog veel meer zeiken
want ze denken nu al allemaal dat ze wat te kort komen
Zeg dat wel..izeik met zijn rose baard, durft niet in dec..net zoals zijn streetboy marcia.lopen steuken ik kan beter maar hooo maar, de papagaai.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac is een slang eerste klas
Klopt. Maar hij heeft dit plan zelf bedacht met Jeff. En hij gooit hem achter zijn rug om onder de bus en ronselt ondertussen alvast stemmen voor over een paar maanden. Isaac is een slang. #Kaaquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac durft nu niet
en als je het radicaal anders doet(of denkt te doen) gaan ze nog veel meer zeiken
Spijker, kop, BAM!quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Ik ben wel een beetje klaar met dat benadeeld voelen, daar ga ik helemaal niet meer op reageren.
JW : Ze [Zoe] moet zich bevoordeeld voelen dat ze er nog steeds is. Niks binnenbrengen en wel mee eten.
Isaac gaat vanzelf op zijn bekquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij heeft dit plan zelf bedacht met Jeff. En hij gooit hem achter zijn rug om onder de bus en ronselt ondertussen alvast stemmen voor over een paar maanden. Isaac is een slang. #Kaa
Er komen nog genoeg oefensessies tot die tijd.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zó lang nog, kan Febo Kerst niet even dit weekend plannen
Klopt, heb Wanda horen roddelen over hem, zelfs tegen kimK..ze heeft hem wel door, maar iedereen is bang als hij in de buurt is, niemand die een tegenwoord geeft..quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac gaat vanzelf op zijn bek
want in een dergelijke groep
blijft je gedrag niet verscholen
vroeg of laat komt het uit
Meer een derderangs slangquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac is een slang eerste klas
Hij wil na iemand die het heel slecht heeft gedaan, dan valt er voor hem meer/makkelijker eer te behalenquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac durft nu niet
Weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij wil na iemand die het heel slecht heeft gedaan, dan valt er voor hem meer/makkelijker eer te behalen, ik denk dat dat het is/
Kamer 3.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
ook dat indelen van de maanden
wie zegt dat ze het daadwerkelijk worden
ook Tiano
hoeveel mensen heeft die nu werkelijk die hem gaan steunen
Even blond hoor... Maar ze vinden dat Jeff het niet goed doet..quote:
Daar men ik al bang voorquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er komen nog genoeg oefensessies tot die tijd.
Geen zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |