Voor Esther de slangquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
Die topictitels van vandaag![]()
Ontopic: waar maken ze een liedje voor?
De kerst voorstelling van groep 8.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
Die topictitels van vandaag![]()
Ontopic: waar maken ze een liedje voor?
Geef je net het antwoord.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
ik snap niet wat ze aan t doen zijn.. n musical maken?
Het boeit me ook niet zo..
ja de kerstshowsquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
ik snap niet wat ze aan t doen zijn.. n musical maken?
Het boeit me ook niet zo..
Het wijf van de schijf van vijfquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:08 schreef chufi het volgende:
Wanda is een type dat graag en vaak kookt met veel groentes en voedingswaarden ...
Er is een pillenpakket onderweg.quote:
'Ben precies zoals jij, herken mezelf in jou, echt waar, mag je best weten...'quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
JW is makkelijk en heeft niet veel nodig.
#doesliefquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kenzy ook maar dat valt aan beiden niet aan af te zien
Gewonnen met balgooien.quote:
Sorry hoor.. Zal ik je was doen? Koffie?quote:
Ze lijkt op Sonja Bakker.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:15 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens de promo v Wanda:
Koken doet ze niet, iets opwarmen des te meer. Een eigenschap waar ze graag vanaf wil.
Oh ik dacht dat ze thuis nooit of zelden kookt alleen opwarmtquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:08 schreef chufi het volgende:
Wanda is een type dat graag en vaak kookt met veel groentes en voedingswaarden ...
Kerstvoorstelling.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
Wat zijn ze aan het oefenen, Een Jaar Gratis Leven The Musical?
ze zegt daar andere dingen dan in haar promo staanquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze thuis nooit of zelden kookt alleen opwarmt
Ik ga wel kijken hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voor wie? er kijkt niemand toch..
Nou erg gezond eet hij thuis bij mama niet gezien zijn postuur toen hij binnen in de loods kwam. En bij de huisarts kwam hij ook nooit denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:13 schreef chufi het volgende:
Stop nou gewoon eens met zeuren Berend en vraag je 24 uur aan.... Als je gezond moet eten van de dokter moet je naar de FEBO stappen of naar je mammie
Erg hoor een Wanda die de kant en klare pannenkoeken heeft besteld, en nu zeuren dat dit geen voeding is voor de groep.en zo gaat ze maar door met haarzelf te aanbidden.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze zegt daar andere dingen dan in haar promo staan
Gooi wel een Kerstkaart over het hek binnenkort.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat weten "hunnie" daar toch niet
Het zal mij jeuk`n.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Ik ben wel een beetje klaar met dat benadeeld voelen, daar ga ik helemaal niet meer op reageren.
JW : Ze [Zoe] moet zich bevoordeeld voelen dat ze er nog steeds is. Niks binnenbrengen en wel mee eten.
Ik zie alleen maar vrouwenreeten dikker worden, die doen het toch beter daar dan de mannenquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ze nu als lunch eens gewoon boterhammen eten, kunnen ze meer fruit en extra groente voor de avond bestellen. Zo luxe als zij lunchen, dat doen er maar weinig.
Heb de streams uitgezet, ben het geklaag daar spuugzat. Ze vreten de kilo's er sneller aan dan dat ze eraf zijn gegaan, misgunnen elkaar écht alles. Ze lopen in zomerkleding.
Mssn toch maar eens een krantje of nieuwsbericht doorlaten daar, dat veel Nederlanders hun energierekening niet meer kunnen betalen, niet genoeg geld hebben voor eten, laat staan veel groente en fruit. Zo ondankbaar allemaal!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |