Jeff kwam van KimD af en gaat er zometeen weer naartoequote:Op vrijdag 18 november 2022 00:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
hangt kimd niet meer in de nacht altijd
met Jeff?
Hij was dat ding gewoon vergeten. Lol.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:26 schreef engine het volgende:
"Beste Imadien, wil jij je microfoon controleren."
Zo spreken ze zijn naam uit als ze hem omroepen.
Esther viel vast net in slaapquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij was dat ding gewoon vergeten. Lol.
ze hebben toch veel trashtalkquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff kwam van KimD af en gaat er zometeen weer naartoe
Je weet wel hoe oud ze is?quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:26 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens had je als volwassenen een kind zoals Zoe meer in bescherming mogen nemen kijkende naar hoe Jeffrey en KimD met haar omgingen. Jeffrey gaf haar het gevoel kans te maken en KimD stuurde Zoe zelfs op hem af zo van waag je kans.
Natuurlijk is ze ook volwassen en scheelt het maar een paar jaar met KimD maar in vele opzichten doet en denkt Zoe als kindquote:
Maar in vele opzichten is het ook gewoon haar dom zijn en is ze ook nog zo als ze 30 is.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze ook volwassen en scheelt het maar een paar jaar met KimD maar in vele opzichten doet en denkt Zoe als kind
quote:
Maar dan nog mag je daar rekening mee houden en ga je daar zeker geen misbruik van maken want vertel maar eens waaromquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maar in vele opzichten is het ook gewoon haar dom zijn en is ze ook nog zo als ze 30 is.
Sorry, ik trek haar zeer slecht.
Ze gaan toch vrij netjes met haar om? Ben je koekwaus of zo haha. Gekkie. Je neemt me vast in de maling.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dan nog mag je daar rekening mee houden en ga je daar zeker geen misbruik van maken want vertel maar eens waarom
Ja dat denkt ze echt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe doet er alles aan om tijd met Jeff door te brengen. Net een puber, niet willen zien dat Jeff haar niet moet, dat hij met Kim is. Ze is zelfs zo dom om te denken dat als ze Kim naar huis stuurt, ze kans kan maken bij Jeff.
Zoe ziet Jeff als een soort van soapster en is niet gewend om die aandacht te krijgen terwijl ze hem van KimD mocht hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze gaan toch vrij netjes met haar om? Ben je koekwaus of zo haha. Gekkie. Je neemt me vast in de maling.
Zoals een waar stalker betaamd...quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
En volgens mij denkt ze nog steeds ergens dat ze kans maakt.
Ze moet en wil een man, ze heeft bijna iedereen al geprobeerd, wat ben je dan sneuquote:
ze wil ook een maatje om tegen aan te kruipenquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze moet en wil een man, ze heeft bijna iedereen al geprobeerd, wat ben je dan sneu
En Babs en Mexx dan ?quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze wil ook een maatje om tegen aan te kruipen
Ik ben zo blij dat ik dat brood niet hoef te eten.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Imadinini zijn hadden wel hebben gewassen na z'n geflikflooi met Ruppie en nu brood kneden?
Dat is het vooral. Ik vind het allemaal vrij onschuldig.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze wil ook een maatje om tegen aan te kruipen
Ze doet zo, maar zo onschuldig is ze nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het vooral. Ik vind het allemaal vrij onschuldig.
Op zich wel, zag je al meteen toen bij Nadir die ene zoen met drama. Maar als je hele leven alleen maar daar omdraait? Pathetic.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het vooral. Ik vind het allemaal vrij onschuldig.
Ja dat was in het hele begin en ik denk ook sarcastisch bedoeld. Ze slapen elke nacht samen, knuffelen en kussen en wat ze verder nog doen. Je ziet dat ze beide verliefd zijn, dan dring je je niet zo op aan een man, tenminste een gezonde, weldenkend persoon nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:44 schreef Kakadylo het volgende:
KimD heeft letterlijk tegen Zoe gezegd dat zij niks met Jeffrey heeft en hij helemaal beschikbaar is voor haar
Nee dat was een week geleden ofzo omdat KimD enorm aan het twijfelen was en toen maar dat soort rariteiten ging roepenquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja dat was in het hele begin en ik denk ook sarcastisch bedoeld. Ze slapen elke nacht samen, knuffelen en kussen en wat ze verder nog doen. Je ziet dat ze beide verliefd zijn, dan dring je je niet zo op aan een man, tenminste een gezonde, weldenkend persoon niet
Ja goed dat wel een beetje maar ze is nog jong. Ik heb ook genoeg leuke en lieve dingen van haar gezien.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Op zich wel, zag je al meteen toen bij Nadir die ene zoen met drama. Maar als je hele leven alleen maar daar omdraait? Pathetic.
dat bedoelde ik met het begin, toen ze nog twijfelde. Maar het is nu toch duidelijk hoe het zit met die 2?quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee dat was een week geleden ofzo omdat KimD enorm aan het twijfelen was en toen maar dat soort rariteiten ging roepen
quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Imadinini zijn hadden wel hebben gewassen na z'n geflikflooi met Ruppie en nu brood kneden?
In de tussentijd hebben beiden haar wel verkeerde signalen afgegeven en als je Zoe zelfs nu nog ziet praat dan even met haarquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dat bedoelde ik met het begin, toen ze nog twijfelde. Maar het is nu toch duidelijk hoe het zit met die 2?
Ik zou ook niet met iemand gaan praten die zo dom is, mooi laten lopen en kwijlen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de tussentijd hebben beiden haar wel verkeerde signalen afgegeven en als je Zoe zelfs nu nog ziet praat dan even met haar
Als het er 1 naar de kop stijgt, dan is het Zoe, die wordt straks door iedereen uitgelachen en belachelijk gemaakt, al doet ze het zelf. Beter kan 1 van haar zogenaamde vriendinnen haar er wat van zeggen. Dat hoort een échte vriendin te doen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:52 schreef engine het volgende:
Zoë "Gast doe normaal...het stijgt echt naar je kop he"
Maar ze hebben haar wel een hele tijd in een bepaalde waan gelaten. Praat dan even om dat valse gedoe alweer voor te zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou ook niet met iemand gaan praten die zo dom is, mooi laten lopen en kwijlen.
Je bedoeld Ruppie en Imadinini? Ruppie is Gayy en Imadinini is Biquote:
Ja het is wel duidelijk dat jij Zoë niet zo leuk vindt. Verder slaat je post nergens op.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als het er 1 naar de kop stijgt, dan is het Zoe, die wordt straks door iedereen uitgelachen en belachelijk gemaakt, al doet ze het zelf. Beter kan 1 van haar zogenaamde vriendinnen haar er wat van zeggen. Dat hoort een échte vriendin te doen.
Ze is toch niet blind?quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ze hebben haar wel een hele tijd in een bepaalde waan gelaten. Praat dan even om dat valse gedoe alweer voor te zijn.
Ik vind haar dom en naïef en iemand zou met haar moeten praten. Verder vind ik haar gedrag sneu en erg onvolwassen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is wel duidelijk dat jij Zoë niet zo leuk vindt. Verder slaat je post nergens op.
Hoezo denk je dat Zoe momenteel op bedtijd in het rookhol zit terwijl ze niet eens rookt?quote:
Om bij Jeff te zijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat Zoe momenteel in het rookhol zit terwijl ze niet eens rookt?
En ergens vind ik het ook wel zielig voor haar.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind haar dom en naïef en iemand zou met haar moeten praten. Verder vind ik haar gedrag sneu en erg onvolwassen.
Zoe gedraagt zich als een strontvlieg dus beter pak je even die mepper voordat je er straks zelf uitgemept bentquote:
Ze is 21. Dan is het helemaal prima als je niet altijd heel volwassen bent. Dom en naïef prima....maar zo verkeerd is ze ook weer niet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind haar dom en naïef en iemand zou met haar moeten praten. Verder vind ik haar gedrag sneu en erg onvolwassen.
Hey Marioquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ergens vind ik het ook wel zielig voor haar.
22quote:Op vrijdag 18 november 2022 01:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is 21. Dan is het helemaal prima als je niet altijd heel volwassen bent. Dom en naïef prima....maar zo verkeerd is ze ook weer niet.
De mannen in de cos vinden Zoë zielig? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 18 november 2022 01:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
De mannen in de cos vinden haar zielig en de vrouwen in de cos niet.
Oh shit ja dan ben je volwassen!!quote:
Nee hoor, vind haar dom maar uitgekookt tegelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2022 01:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
De mannen in de cos vinden haar zielig en de vrouwen in de cos niet.
Tuurlijk niet. Hij wilt haar ook niet als vijand. Aan het spel blijven denken.quote:Op vrijdag 18 november 2022 01:01 schreef freaky40 het volgende:
Zoe ontvangt ook helemaal geen signalen van Jeff dat hij er niet moet en ze moet wieberen..ik zie en merk dat nu wel namelijk...
man man elke is andersquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je bedoeld Ruppie en Imadinini? Ruppie is Gayy en Imadinini is Bi
De meiden die ik ken van haar leeftijd, zijn wel een stuk volwassener dan zij. Ik denk dat ze behoorlijk verwend is en gewend haar zin te krijgen. Ik vind jammer dat bijv. een Babet niet met haar praat en voorzichtig zegt dat ze geen kans maakt en het los moet laten, wijze raad van iemand.quote:Op vrijdag 18 november 2022 01:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is 21. Dan is het helemaal prima als je niet altijd heel volwassen bent. Dom en naïef prima....maar zo verkeerd is ze ook weer niet.
Dat dus, de zogenaamde vriendinnen om haar heen zouden wat moeten zeggen. Maar niemand zegt iets want niemand wilt vijanden tenzij al iemand negatief in de groep ligt zoals een Esther en nu Mirhe. De dynamiek van deze groep is niet zo chique.quote:Op vrijdag 18 november 2022 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De meiden die ik ken van haar leeftijd, zijn wel een stuk volwassener dan zij. Ik denk dat ze behoorlijk verwend is en gewend haar zin te krijgen. Ik vind jammer dat bijv. een Babet niet met haar praat en voorzichtig zegt dat ze geen kans maakt en het los moet laten, wijze raad van iemand.
Ik ken weinig meiden van die leeftijd. Maar als ik Mexx zie, zie ik weinig verschil.quote:Op vrijdag 18 november 2022 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De meiden die ik ken van haar leeftijd, zijn wel een stuk volwassener dan zij. Ik denk dat ze behoorlijk verwend is en gewend haar zin te krijgen. Ik vind jammer dat bijv. een Babet niet met haar praat en voorzichtig zegt dat ze geen kans maakt en het los moet laten, wijze raad van iemand.
Zij wist meteen als eerste dat Jeff zich stiekem zou gaan opgeven als manager dus zo dichtbij lieten ze haar al komenquote:Op vrijdag 18 november 2022 01:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, vind haar dom maar uitgekookt tegelijk.
Ik heb een dochter, nu 28, die was op haar 21ste filiaalmanager van een winkel. Heel volwassen en zelfstandig. Ieder mens, man of vrouw groeit anders op, maar zij is wel erg kinderlijk nog voor haar leeftijdquote:Op vrijdag 18 november 2022 01:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ken weinig meiden van die leeftijd. Maar als ik Mexx zie, zie ik weinig verschil.
stream 2 Ruppie nu ook uit bedquote:Op vrijdag 18 november 2022 01:11 schreef freaky40 het volgende:
Wat zijn ze aan het doen bij de Febo, nieuwe SL?
Terugquote:Op vrijdag 18 november 2022 01:11 schreef freaky40 het volgende:
Wat zijn ze aan het doen bij de Febo, nieuwe SL?
Ja dat is prima dat jouw dochter heel vroeg volwassen was en zelfstandig maar dat heeft hier verder niks mee te maken. Het is normaal gedrag voor meiden van die leeftijd.quote:Op vrijdag 18 november 2022 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb een dochter, nu 28, die was op haar 21ste filiaalmanager van een winkel. Heel volwassen en zelfstandig. Ieder mens, man of vrouw groeit anders op, maar zij is wel erg kinderlijk nog voor haar leeftijd
Dat ben ik niet met je eens. Je zei zelf net dat je weinig meiden kent van die leeftijd, Waar baseer je dat dan op?quote:Op vrijdag 18 november 2022 01:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is prima dat jouw dochter heel vroeg volwassen was en zelfstandig maar dat heeft hier verder niks mee te maken. Het is normaal gedrag voor meiden van die leeftijd.
22quote:Op vrijdag 18 november 2022 01:14 schreef engine het volgende:
Of zijn alle meiden van 21 filiaalmanager tegenwoordig?
Ik heb wel een leeftijd gehad dat ik wel meiden van die leeftijd kende en dat is nou ook weer niet zo heel lang geledenquote:Op vrijdag 18 november 2022 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Je zei zelf net dat je weinig meiden kent van die leeftijd, Waar baseer je dat dan op?
Ik schreef net dat iedereen anders opgroeit en daar ligt het dus ook aan hoe snel je volwassen gedrag vertoond of kinderlijk blijftquote:Op vrijdag 18 november 2022 01:14 schreef engine het volgende:
Laten we er over ophoudenquote:Op vrijdag 18 november 2022 01:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik schreef net dat iedereen anders opgroeit en daar ligt het dus ook aan hoe snel je volwassen gedrag vertoond of kinderlijk blijft
We zijn het niet eens en dat mag! Ik hoop dat iemand Zoe op een eerlijke manier onder zijn/ haar hoede neemt, dit is ook sneu.quote:
Flauw. Heb je kinderen?quote:Op vrijdag 18 november 2022 01:14 schreef engine het volgende:
Hoezo flauw? En waarom is het relevant of ik kinderen heb?quote:
Het gaat om 970.000 euro dus niemand gaat haar serieus nemen en maken misbruik van haar als in haar voorliegen dat ze goed bezig is.quote:Op vrijdag 18 november 2022 01:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We zijn het niet eens en dat mag! Ik hoop dat iemand Zoe op een eerlijke manier onder zijn/ haar hoede neemt, dit is ook sneu.
Is ook prima hoorquote:Op vrijdag 18 november 2022 01:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We zijn het niet eens en dat mag! Ik hoop dat iemand Zoe op een eerlijke manier onder zijn/ haar hoede neemt, dit is ook sneu.
Dan snap je het misschien wat beter gevoelsmatig of zo. Maar hey, ieder zijn mening en jouw mening mag er ook zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2022 01:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hoezo flauw? En waarom is het relevant of ik kinderen heb?
Dat werd als voorbeeld gesteld en ik vind het onzin om alle meiden van die leeftijd daarmee te vergelijken. Snap eigenlijk niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 01:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dan snap je het misschien wat beter gevoelsmatig of zo. Maar hey, ieder zijn mening en jouw mening mag er ook zijn.
Maar niks doen kan ook averechts werken als je ziet hoe Zoe over KimD praat en dat alleen maar vanwege Jeffreyquote:Op vrijdag 18 november 2022 01:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het gaat om 970.000 euro dus niemand gaat haar serieus nemen en maken misbruik van haar als in haar voorliegen dat ze goed bezig is.
2 wakker en toch t2 streams met slapende mensen.quote:
Ze zullen wel even een privé momentje krijgen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 wakker en toch t2 streams met slapende mensen.
Alle dagen restjes dagquote:
Weer eens wat anders.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 07:42 schreef maily het volgende:
[..]
ResTjesdag, resTjesdag
Niet je bord leegeten
Gewoon omdat het mag
Doet me aan een liedje denken.quote:
You're not beaten yet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet me aan een liedje denken.
Don`t give up.
Ah Peter Gabriel & Kate Bush <3quote:Op vrijdag 18 november 2022 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet me aan een liedje denken.
Don`t give up.
Goedemorgen,luister er nu ook naar.quote:Op vrijdag 18 november 2022 07:51 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ah Peter Gabriel & Kate Bush <3
Weet niet of je die bedoelde, maar heb de LP er hier iig bij gepakt heerlijk wakker worden
Goedemorgen COS
Ik zie alleen Tiano.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:04 schreef chufi het volgende:
Heeft Isaac zn baardje er toch maar afgehaald?
Uit bed.quote:
Hij heeft zijn eerste kom al achter de kiezen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:10 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Mattin met een glaasje wijn aan de ontbijt pap.
Die fysio is er bijna dagelijks.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin vertelt dat hij eergister bij de fysio is geweest. Voelde zich gister topfit daardoor.
Is gewoon iemand van de Febo die een online cursus heeft gevolgd.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die fysio is er bijna dagelijks.
Dan mag niet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:19 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Is gewoon iemand van de Febo die een online cursus heeft gevolgd.
Mexx gaat haar nagels doen.quote:
Gaat hard daar,want Mexx wilde eerst gaan kaarten met Mattin.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het .. change of plans.
JW ook,want dan is hij jarig.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:24 schreef Harry het volgende:
Mexx zou in februari wel manager willen worden
Neemt Mattin ze toch lekker zelf.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx heeft rode nagels met glitter ... ze zei zelf dat ze dat lelijk vindt omdat ze korte nagels heeft. Maar ja, moest van Mattin.
quote:
Zou leuk zijn. Zoë zei (voor de grap) dat ze december manager wil worden. Lijkt me ook geinig.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx wil in februari misschien manager worden .... ik hoop daar heel erg op
Nope.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:44 schreef Chanel5 het volgende:
Handen gewassen Roepert? ik weet niet waar ze allemaal gezeten hebben.
Wat is dit?quote:
Dat laatstequote:Op vrijdag 18 november 2022 08:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat is dit?
als het al gebakken is, dan is het niet gaar, als het nog niet gebakken is, is het absoluut niet gerezen.
zal Jeff wel zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:55 schreef KoningWouter het volgende:
Er is serieus iemand in de loods zo dom om Restjesdag als Resjesdag te schrijven. De T is later toegevoegd. Check dit.
[ afbeelding ]
En dan bij elk vakje op het bord.
En bij elke dag staat iets waar een bewoner allergisch voor is.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:55 schreef KoningWouter het volgende:
Er is serieus iemand in de loods zo dom om Restjesdag als Resjesdag te schrijven. De T is later toegevoegd. Check dit.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En bij elke dag staat iets waar een bewoner allergisch voor is.
quote:
Bsquote:Op vrijdag 18 november 2022 01:38 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe is een specialleke dus die geef je een andere behandeling want anders kan het zomaar om niets uit de hand lopen
quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bs
Zoe maakt zichzelf speciaal
Door dit verliefde gedrag te vertonen maar tegelijkertijd 20 mensen in iemands rug te steken.
Geen medelijden mee
Of ze nu 22 of 42 zou zijn
Dat moet Jeff zijn geweest kan niet andersquote:
En schampooquote:Op vrijdag 18 november 2022 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx en KimK verdenken Djedi er nu ook van dat ze 's nachts eten jat
KimK : Ja .. die wil nooit iets te kort komen he.
Daarin heeft ie gelijkquote:Op vrijdag 18 november 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
Tiano moet voor zichzelf gaan denken en niet voor mij
Matin
Ik denk dat matin beter kan denken dan tianoquote:
Wat?quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Vannacht tijdens rook en brood voorbereiding stond er nog wat anders...
sarcasme of nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat moet Jeff zijn geweest kan niet anders
* greysbones sarcasme mode off
Staat een filmpje in het filmpjestopic.quote:
Thnx mopquote:Op vrijdag 18 november 2022 09:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat een filmpje in het filmpjestopic.
Ik zou gelijk stoppen met koken als ik in de kookclub zat mag ie het lekker zelf doen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
sarcasme of niet
Het was wel Jeff die ook van de week al een keer het hele bord had leeggeveegd. En ik denk niet dat een van de anderen het lef zal hebben om zich met dit bord te bemoeien.
het zal zijn gevoel voor humor wel zijn.
Er zijn er ook die hier Mattin of Tiano schrijven.....quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:55 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat een aantal in de loods Martin uitspreken als matin en Marciano als tianoquote:Op vrijdag 18 november 2022 09:20 schreef Harry het volgende:
[..]
Er zijn er ook die hier Mattin of Tiano schrijven.....
Ze zijn aan het gieren volgens maddyquote:Op vrijdag 18 november 2022 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy loopt weer als een kip zonder kop in de keuken.
Er ligt nog een homp deeg op de koelkast.quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
Waar is dan het brood gebleven dat Rupie zou maken met een biertje erdoor??
Mijn god wat een doos is dat toch.quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy loopt weer als een kip zonder kop in de keuken.
Ik denk dat er mensen zijn die dat wel doen in de loodsquote:Op vrijdag 18 november 2022 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
sarcasme of niet
Het was wel Jeff die ook van de week al een keer het hele bord had leeggeveegd. En ik denk niet dat een van de anderen het lef zal hebben om zich met dit bord te bemoeien.
Mattin.quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat er mensen zijn die dat wel doen in de loods
Ik ookquote:
Lekker een homp brood als je het eetquote:
Ging vrij plat de oven in.quote:
Ik zou gelijk stoppen met koken als ik in de kookclub zat mag ie het lekker zelf doen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
sarcasme of niet
Ik wil JW uit de loodsquote:
4 per persoonquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
4 per persoon
5 per persoon
Er zijn straks mensen die niks hebben omdat Maddy niet kan tellen
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
Brood ziet er wel beter uit dan gisteren.
Tiano en Isaac hebben al ander brood gegeten en Mattin 2 kommen pap.quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
4 per persoon
5 per persoon
Tuurlijk want ze sporten toch...quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tiano en Isaac hebben al ander brood gegeten en Mattin 2 kommen pap.
Benieuwd of die straks voor de tweede ronde gaan.
Mexx lag in haar eigen bedquote:Op vrijdag 18 november 2022 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
Mexx:"KimD vannacht zeker niet thuisgekomen? "
Jij wel dan Muts?
Hmmm,niks gezegd dan.quote:
Ik heb wel het knuffelmomentje tijdens de verdien opdracht gevonden.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:17 schreef Daana316 het volgende:
Jammer,... nog geen uurfilmpjes sinds gister.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dutchrealitytv
[ Bericht 1% gewijzigd door FreshFruit op 18-11-2022 10:41:28 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Goedemorgen.Is bijna wel een zeldzaamheid.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemorgen, de eerste keer dat ik Berend zie ''sporten" of kan ik het beter bewegen noemen?
Nou, volgens mij was ie gewoon gestruikeld en probeerde hij al spartelend overeind te komen...quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemorgen, de eerste keer dat ik Berend zie ''sporten" of kan ik het beter bewegen noemen?
Ik heb met Erik gesport vanochtend.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:40 schreef Flow3r het volgende:
Berend doet het toch maar![]()
Wij zitten op onze luie gat achter de computer
ik doe de armbewegingen meequote:Op vrijdag 18 november 2022 10:40 schreef Flow3r het volgende:
Berend doet het toch maar![]()
Wij zitten op onze luie gat achter de computer
Volgens mij zit hij ook beter in zijn velquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaan ze samen een duet zingen?quote:
Losser?quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij ook beter in zijn vel
Nou hij was anders gisteravond heel erg aan het klagen dat hij zich slecht voelde van de stampot andijvie en dat hij niet genoeg fruit krijgtquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij ook beter in zijn vel
Het brood is bijna op hoorde ik netquote:Op vrijdag 18 november 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
4 per persoon
5 per persoon
En daar heeft ie ook groot gelijk inquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou hij was anders gisteravond heel erg aan het klagen dat hij zich slecht voelde van de stampot andijvie en dat hij niet genoeg fruit krijgt
Ja, ik hoorde en las het. Maar toch zie ik hem meer in beeld en meedoen met dingen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou hij was anders gisteravond heel erg aan het klagen dat hij zich slecht voelde van de stampot andijvie en dat hij niet genoeg fruit krijgt
Ik zag Jeff al met de pita`s bezig.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het brood is bijna op hoorde ik net
Daar lijkt het wel op eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik en JW bezig met een barre voor Eunice?
Buurman en Buurman vibes.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik bezig met een bezemophangsysteem. Hij is een menselijke boormachine zegt hij.
JW : 'Dit wordt nog een verhaal'
Omdat het niet helemaal lijkt te gaan werken. Maar Erik is onverstoorbaar : 'Komt goed'
Hij heeft gister of eergister een hele zak appels gekregen. Fruit van achter, op doktersadvies wilde hij niet aannemenquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En daar heeft ie ook groot gelijk in
Dat weet ik want hij wou geen speciale behandeling van achter, logisch toch ?quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft gister of eergister een hele zak appels gekregen. Fruit van achter, op doktersadvies wilde hij niet aannemen
Weet niet waar het vandaan kwam, maar er was gisteren een mand vol met appels daar,quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat weet ik want hij wou geen speciale behandeling van achter, logisch toch ?
Geen dank,kleine moeite.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:50 schreef HappyCharly het volgende:
Thanks @:FreshFruit, voor de aanvulling van vannacht in het filmpjestopic!
quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel het knuffelmomentje tijdens de verdien opdracht gevonden.
Bij 28 minuten ongeveer.Dank je wel, erg blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Dutchrealitytv
Hij is niet alleen afgevallen door te kleine porties, maar ook door gezonder te eten. Hij at thuis vooral fastfood wat hij eens vertelde. Liters cola en veel chips en en zak chips moest leeg, fles cola ook.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat weet ik want hij wou geen speciale behandeling van achter, logisch toch ?
Iedereen kreeg extra dingen, hij een zak appels, eindelijk.
Was hard nodig ook
Hij krijgt met zijn lichaam net zo'n volle borden als bijvoorbeeld een Kim D, dat is dus nooit genoeg en vandaar ook dat ie zoveel is afgevallen
Altijd? nou zoek de posts maar eens opquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja ja, je mot hem niet, altijd maar zeiken op hem
quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Dat is het laatste plankje. .. Iedereen gebruikt het multiplex maar alsof het gratis is..
JW : Is het ook...
Eerste twee foto's in deze COS waren van vannacht, daar staan ook gewoon fruitmanden op die kast.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet niet waar het vandaan kwam, maar er was gisteren een mand vol met appels daar,
Klopt, was zelfs in de uitzending dat hij dat vertelde.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is niet alleen afgevallen door te kleine porties, maar ook door gezonder te eten. Hij at thuis vooral fastfood wat hij eens vertelde. Liters cola en veel chips en en zak chips moest leeg, fles cola ook.
Lag nog in een keukenkastje, maar is natuurlijk niet veel voor 30 manquote:Op vrijdag 18 november 2022 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
Er is dus wel brood.
[ afbeelding ]
De meesten hebben al gehad Moes.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lag nog in een keukenkastje, maar is natuurlijk niet veel voor 30 man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |