Jeff kwam van KimD af en gaat er zometeen weer naartoequote:Op vrijdag 18 november 2022 00:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
hangt kimd niet meer in de nacht altijd
met Jeff?
Hij was dat ding gewoon vergeten. Lol.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:26 schreef engine het volgende:
"Beste Imadien, wil jij je microfoon controleren."
Zo spreken ze zijn naam uit als ze hem omroepen.
Esther viel vast net in slaapquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij was dat ding gewoon vergeten. Lol.
ze hebben toch veel trashtalkquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff kwam van KimD af en gaat er zometeen weer naartoe
Je weet wel hoe oud ze is?quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:26 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens had je als volwassenen een kind zoals Zoe meer in bescherming mogen nemen kijkende naar hoe Jeffrey en KimD met haar omgingen. Jeffrey gaf haar het gevoel kans te maken en KimD stuurde Zoe zelfs op hem af zo van waag je kans.
Natuurlijk is ze ook volwassen en scheelt het maar een paar jaar met KimD maar in vele opzichten doet en denkt Zoe als kindquote:
Maar in vele opzichten is het ook gewoon haar dom zijn en is ze ook nog zo als ze 30 is.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze ook volwassen en scheelt het maar een paar jaar met KimD maar in vele opzichten doet en denkt Zoe als kind
quote:
Maar dan nog mag je daar rekening mee houden en ga je daar zeker geen misbruik van maken want vertel maar eens waaromquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maar in vele opzichten is het ook gewoon haar dom zijn en is ze ook nog zo als ze 30 is.
Sorry, ik trek haar zeer slecht.
Ze gaan toch vrij netjes met haar om? Ben je koekwaus of zo haha. Gekkie. Je neemt me vast in de maling.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dan nog mag je daar rekening mee houden en ga je daar zeker geen misbruik van maken want vertel maar eens waarom
Ja dat denkt ze echt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe doet er alles aan om tijd met Jeff door te brengen. Net een puber, niet willen zien dat Jeff haar niet moet, dat hij met Kim is. Ze is zelfs zo dom om te denken dat als ze Kim naar huis stuurt, ze kans kan maken bij Jeff.
Zoe ziet Jeff als een soort van soapster en is niet gewend om die aandacht te krijgen terwijl ze hem van KimD mocht hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze gaan toch vrij netjes met haar om? Ben je koekwaus of zo haha. Gekkie. Je neemt me vast in de maling.
Zoals een waar stalker betaamd...quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
En volgens mij denkt ze nog steeds ergens dat ze kans maakt.
Ze moet en wil een man, ze heeft bijna iedereen al geprobeerd, wat ben je dan sneuquote:
ze wil ook een maatje om tegen aan te kruipenquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze moet en wil een man, ze heeft bijna iedereen al geprobeerd, wat ben je dan sneu
En Babs en Mexx dan ?quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze wil ook een maatje om tegen aan te kruipen
Ik ben zo blij dat ik dat brood niet hoef te eten.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Imadinini zijn hadden wel hebben gewassen na z'n geflikflooi met Ruppie en nu brood kneden?
Dat is het vooral. Ik vind het allemaal vrij onschuldig.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze wil ook een maatje om tegen aan te kruipen
Ze doet zo, maar zo onschuldig is ze nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 00:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het vooral. Ik vind het allemaal vrij onschuldig.
Op zich wel, zag je al meteen toen bij Nadir die ene zoen met drama. Maar als je hele leven alleen maar daar omdraait? Pathetic.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het vooral. Ik vind het allemaal vrij onschuldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |