* Barbusse emmertje doorschuiftquote:Op woensdag 16 november 2022 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als jij mijn kots opruimt
Thanksquote:Op woensdag 16 november 2022 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse emmertje doorschuift
Wie niet?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:24 schreef Senn88 het volgende:
Zin in wilde dingen doen met buurmilfje
quote:Op woensdag 16 november 2022 20:24 schreef Senn88 het volgende:
Paragliden?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:24 schreef Senn88 het volgende:
And IIIIIIIIIIIIIII--IIIII WILL ALWAYS LOOOOOOOVE YOOOOUUUUU!!quote:
En iiiiiiiiiikkkkkkkkk zal altijd houden van jouuuuuuuquote:Op woensdag 16 november 2022 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
And IIIIIIIIIIIIIII--IIIII WILL ALWAYS LOOOOOOOVE YOOOOUUUUU!!
Sad.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten
It's a sad day for potato kroketsquote:
Ik niet.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb nog aardappelkroketjes hoor
* Barbusse schuift aardappelkroketje door...quote:
Hoi.quote:
"Het is friet!!1!"-posts inkomende...quote:
Alleen mafklappers denken datquote:Op donderdag 17 november 2022 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Het is friet!!1!"-posts inkomende...
En daar hebben we er hier zat van tochquote:Op donderdag 17 november 2022 18:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen mafklappers denken dat
De hele wereld heeft er zat vanquote:Op donderdag 17 november 2022 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daar hebben we er hier zat van toch
Haar kennende een Pikantoquote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 18:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen mafklappers denken dat
Ik had spinazie.quote:
Ook lekker!quote:Op donderdag 17 november 2022 18:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had spinazie.![]()
Wel met een kaassoufle.
Ja sorryquote:
wat was er vervelend aan? slappe friet?quote:Op donderdag 17 november 2022 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja sorryVervelende dag achter de rug, dus moet het even kwijt
Friet zal vast wel slap zijn. Mijn patat was heerlijk knapperig, precies goedquote:Op donderdag 17 november 2022 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat was er vervelend aan? slappe friet?
Rip aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Friet zal vast wel slap zijn. Mijn patat was heerlijk knapperig, precies goed![]()
Kind is ziek, thuiswerken met ziek kind is drama, slaap al weken slecht, dus helemaal kapot [ afbeelding ]
Beterschap aan kind en je slaapquote:Op donderdag 17 november 2022 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Friet zal vast wel slap zijn. Mijn patat was heerlijk knapperig, precies goed![]()
Kind is ziek, thuiswerken met ziek kind is drama, slaap al weken slecht, dus helemaal kapot [ afbeelding ]
Voor mijn slaap heeft dit geholpen, thanksquote:Op donderdag 17 november 2022 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beterschap aan kind en je slaap
Teveel Bacardi Razz gehad zeker?quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:18 schreef Senn88 het volgende:
Gister teamuitje gehad was ontzettend leuk maar ik ben zo slecht vandaag
Wakker geworden met twee vreemde mannen in bed, en er bleek nog een derde op de bank te liggen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Teveel Bacardi Razz gehad zeker?
Same. Ben kapotquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:18 schreef Senn88 het volgende:
Gister teamuitje gehad was ontzettend leuk maar ik ben zo slecht vandaag
Toevallig wakker geworden in een vreemd bed met een onbekende vrouw en man in hetzelfde bed?quote:
Ja, wel echt iets voor Sennquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wakker geworden met twee vreemde mannen in bed, en er bleek nog een derde op de bank te liggen.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig wakker geworden in een vreemd bed met een onbekende vrouw en man in hetzelfde bed?
Toevallig niet. Gelukkig. Zou anders niet weten hoe ik dat zou moeten uitleggen aan Strawquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig wakker geworden in een vreemd bed met een onbekende vrouw en man in hetzelfde bed?
Dat overkomt ons allemaal wel eens.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn jullie al verhuisd naar Zwolle?quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:46 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Toevallig niet. Gelukkig. Zou anders niet weten hoe ik dat zou moeten uitleggen aan Straw
Nee joh gewoon zoete witte wijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mijn slaap heeft dit geholpen, thanks![]()
Van 20:00 tot 5:00 geslapen![]()
Kind nog wel ziek, maar vriend is vandaag vrij dus die heeft zijn 'papadag' samen met zijn moeder, dus ik kan even rustig doorwerken. Of 'doorwerken'.
[..]
Teveel Bacardi Razz gehad zeker?
Denken dat ik dit niet ieder weekend hebquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yes we wonen inmiddels alweer 4,5 maand in Zwollywood.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn jullie al verhuisd naar Zwolle?
quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:31 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Yes we wonen inmiddels alweer 4,5 maand in Zwollywood.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:31 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Yes we wonen inmiddels alweer 4,5 maand in Zwollywood.
Ik heb ook al een heleboel andere, niet-werkgerelateerde dingen gedaan.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:48 schreef STING het volgende:
I know the feeling, soms zelfs verleidelijk om een game aan te zetten
Productive procrastinationquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook al een heleboel andere, niet-werkgerelateerde dingen gedaan.
Binnenkort waarschijnlijk ook een hoop IKEA meubels uit elkaar halen en in elkaar zetten, oh joyquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:08 schreef Senn88 het volgende:
Ikea kast in elkaar zetten. Kan wel janken. Casco is bijna klaar heb echt geen motivatie meer
Eén bak koffie nog en kijken of ik er dan nog iets werkgerelateerd uit kan persen en dan is het wel klaar.quote:
Dat je Senn niet meteen ff aanbiedt om te helpen als onderdeel van dat proces.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:13 schreef STING het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk ook een hoop IKEA meubels uit elkaar halen en in elkaar zetten, oh joy
De meubels hier (de)monteren is al meer dan genoeg voor de komende 10 jaarquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je Senn niet meteen ff aanbiedt om te helpen als onderdeel van dat proces.
Als Yvie koffie, thee en iets lekkers verzorgt, kom ik wel helpen hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:25 schreef STING het volgende:
De meubels hier (de)monteren is al meer dan genoeg voor de komende 10 jaar
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als Yvie koffie, thee en iets lekkers verzorgt, kom ik wel helpen hoor.
Mijn snob, wat doe je?quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind Ikea meubels in elkaar zetten leuk
Oh, de vrijmibo is weer vroeg begonnen besef ik net.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Sorryquote:
Ik heb niet zoveel ikea meer. Precies om deze reden. Maar wilde graag een goede ladekast in de slaapkamer voor kleding en beddengoed en dacht moet iets heel basics hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Binnenkort waarschijnlijk ook een hoop IKEA meubels uit elkaar halen en in elkaar zetten, oh joy
Ik vind het ook leuk jaquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Idem hier!quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Niet allang weekend hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, de vrijmibo is weer vroeg begonnen besef ik net.
Jezus. Mijn bank was nog niet eens de helft van dit.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:16 schreef Faxie het volgende:
Geen bijzettafeltjes van 3000,- per stuk hebben
Patser.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een beetje voorzichtig met mijn zak ja
quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
De meubels hier (de)monteren is al meer dan genoeg voor de komende 10 jaar
Niet je geld opstapelen en als bijzettafel gebruikenquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:16 schreef Faxie het volgende:
Geen bijzettafeltjes van 3000,- per stuk hebben
Amalia ben jij het?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet je geld opstapelen en als bijzettafel gebruiken
Niet je geld opstapelen en het aan mij gevenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet je geld opstapelen en als bijzettafel gebruiken
Nog energie voor een tettenpic?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:41 schreef Senn88 het volgende:
Zou nog zoveel willen doen vandaag maar de energie raakt op
De post waarvan je wist dat die zou komenquote:
Nu nog de app waarvan je wist dat die zou komen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat die zou komen
En dan Air, waarvan je weet dat die gaat komen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog de app waarvan je wist dat die zou komen.
En dan lekker ontspannen gaan slapen. Ik gun het iedereen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan Air, waarvan je weet dat die gaat komen.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest grinnikenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan Air, waarvan je weet dat die gaat komen.
Nee kan ik niet opbrengen sorryquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgen weer een dag.quote:
Oh was vouwen vind ik wel zen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:04 schreef Senn88 het volgende:
Was opvouwen met een keer in je vingers knippen zou ook echt een droom zijn
Jij mijn was vouwen ik jouw huis stofzuigen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh was vouwen vind ik wel zen.
Van stofzuigen krijg ik wel de zenuwen en hoofdpijn.
Ja, gewoon lekker blijven liggen.quote:
Neuh, gewoon opstaan, naar de bank lopen en daar weer gaan liggenquote:
Moet je wel in de randstad komen wonenquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij mijn was vouwen ik jouw huis stofzuigen?
Naaah daar wil ik niet meer wonen. Hier lekker rustigquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je wel in de randstad komen wonen
quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, gewoon lekker blijven liggen.
Nu weet ik niet wat ik moet doenquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon opstaan, naar de bank lopen en daar weer gaan liggen
Zoals altijd gewoon doen wat ik zeg.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Nu weet ik niet wat ik moet doen.
Soberzo liggen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Nu weet ik niet wat ik moet doen.
liefst onder een dekenquote:
Ik moet naar buiten zo. Ik wil niet.quote:
Het is een drempel waar je je overheen moet zettenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet naar buiten zo. Ik wil niet.
Twee zelfs. Die van de voordeur en die van de berging om m'n fiets te pakken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is een drempel waar je je overheen moet zetten
Ik neem aan dat je daarna ook ergens binnen gaat, of blijf je buiten rond fietsen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee zelfs. Die van de voordeur en die van de berging om m'n fiets te pakken.
Jawel, maar dat zijn niet echt drempels. Rolstoelvriendelijk ditdat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daarna ook ergens binnen gaat, of blijf je buiten rond fietsen?
Ik zag net dat de NOS jouw dorp heeft ontdekt, dus binnenkort gedaan met die rustquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Naaah daar wil ik niet meer wonen. Hier lekker rustig
Stad. Gaat het weer om die vermiste dude?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zag net dat de NOS jouw dorp heeft ontdekt, dus binnenkort gedaan met die rust
Nee, iets met Sinterklaas en winkeliers ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stad. Gaat het weer om die vermiste dude?
Ik wilde eten laten bezorgen. Toch maar niet gedaan omdat ik daarvoor moest opstaanquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet naar buiten zo. Ik wil niet.
Omg ja das morgen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, iets met Sinterklaas en winkeliers ofzo
Wat heb je dan nu gegeten?quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde eten laten bezorgen. Toch maar niet gedaan omdat ik daarvoor moest opstaan.
Vies koud, yes. Wel lekker de tuin winterklaar gemaaktquote:Op zondag 20 november 2022 14:00 schreef Senn88 het volgende:
Vies koud. De watermeter enzo waren allemaal bevroren. Maar t maakt niet uit want ik ga straks de trap stofzuigen en mijn huisje begint met de dag opgeruimder en overzichtelijker te worden
Ik het huis. Tuin komt het voorjaar welquote:Op zondag 20 november 2022 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vies koud, yes. Wel lekker de tuin winterklaar gemaakt
In het voorjaar winterklaar maken is wel een beetje laatquote:Op zondag 20 november 2022 14:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik het huis. Tuin komt het voorjaar wel
Zou niet weten wat ik winterklaar zou moeten makenquote:Op zondag 20 november 2022 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In het voorjaar winterklaar maken is wel een beetje laat
Nouja, ik heb alle (niet boeiende) planten die het niet gaan overleven alvast eruit gehaald. De knollen van de dahlia's in een krant gewikkeld en de planten die ik wel wil laten overleven in een pot gedaan en op zolder gezet. Gras had ik al eerder winterklaar gemaakt door het te maaien en te bemesten. Dat soort dingenquote:Op zondag 20 november 2022 16:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik winterklaar zou moeten maken
Ow ik heb allemaal planten die gewoon winterproof zijn. Mijn gras is vergane glorie dat moet ik volgend jaar spitten en opnieuw inzaaien dus ik laat het maar voor wat het isquote:Op zondag 20 november 2022 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik heb alle (niet boeiende) planten die het niet gaan overleven alvast eruit gehaald. De knollen van de dahlia's in een krant gewikkeld en de planten die ik wel wil laten overleven in een pot gedaan en op zolder gezet. Gras had ik al eerder winterklaar gemaakt door het te maaien en te bemesten. Dat soort dingen
Ik moet nog even kijken wat ik wil qua planten. Had afgelopen jaar voor het eerst een tuin dus kreeg ook allemaal planten van mensen enzoquote:Op zondag 20 november 2022 16:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow ik heb allemaal planten die gewoon winterproof zijn. Mijn gras is vergane glorie dat moet ik volgend jaar spitten en opnieuw inzaaien dus ik laat het maar voor wat het is
Ik moet nog 1 boompje knotten en dan vind ik het wel goed.quote:Op zondag 20 november 2022 16:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik winterklaar zou moeten maken
Okee. Gedaan.quote:Op maandag 21 november 2022 07:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt geen zin in deze week. Kunnen we 'm niet gewoon even overslaan?
Precies dit.quote:Op maandag 21 november 2022 07:52 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen zin in de komende weken tot 23 december.
Wie zijn ze en waar hebben ze zin in?quote:Op maandag 21 november 2022 10:58 schreef rival het volgende:
Als jullie geen zin hebben kom dan even hier langs, bij mij hebben ze altijd zin
Dat varieert.quote:Op maandag 21 november 2022 11:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wie zijn ze en waar hebben ze zin in?
Ik gooide even een 'probleempje' van iets meer dan 200 uur bij de planning naar binnen vorige week.. het is nog stil, maar ik denk dat ik de hele maand December plus een stukje Januari lekker thuis in winterslaap modus gaquote:Op maandag 21 november 2022 07:52 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen zin in de komende weken tot 23 december.
Mag ik dan bij jou?quote:Op maandag 21 november 2022 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik gooide even een 'probleempje' van iets meer dan 200 uur bij de planning naar binnen vorige week.. het is nog stil, maar ik denk dat ik de hele maand December plus een stukje Januari lekker thuis in winterslaap modus ga
Jij mag datquote:
Dm even je adres.quote:Op maandag 21 november 2022 10:58 schreef rival het volgende:
Als jullie geen zin hebben kom dan even hier langs, bij mij hebben ze altijd zin
Saampjes opgerold in een warm berenvelquote:
Geen berenvel hoor ieuwquote:Op maandag 21 november 2022 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Saampjes opgerold in een warm berenvel
Mooie nieuwe bril trouwens! Echt tof.quote:Op maandag 21 november 2022 08:52 schreef TaMieke het volgende:
Dit weekend de kerstboom zetten![]()
Ik heb een Takkie-kerstbal gekregen
Dankjequote:Op maandag 21 november 2022 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooie nieuwe bril trouwens! Echt tof.
Welke?quote:Op maandag 21 november 2022 20:34 schreef Tegan het volgende:
Helemaal in de war van al die fora-wijzigingen.
Nah, een neppie natuurlijkquote:
OMG dit zijn wel erg veel wijzigingen ineensquote:Op dinsdag 22 november 2022 08:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
DIG is ineens oranje, WK roze en BUG is niet meer etc. Even wennen.
En de wijzigingen die me niet opvallen heb ik niet eens genoemdquote:Op dinsdag 22 november 2022 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
OMG dit zijn wel erg veel wijzigingen ineens
AAAAAALL I WANT FOR CHRISTMAAAAASquote:Op dinsdag 22 november 2022 13:42 schreef Senn88 het volgende:
Lekker kerstmuziek luisteren op sky ❤️
Ja hallo.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iemand nodig om mijn hand vast te houden hierbij hoor.
Incl ballen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:25 schreef Tegan het volgende:
Ik ga dit weekend denk ik een kerstboom kopen, denk ik. En dan in de doos laten tot vijf december, zoals het hoort.
Heb jij ook al Twinkly kerstverlichting?quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:25 schreef Tegan het volgende:
Ik ga dit weekend denk ik een kerstboom kopen, denk ik. En dan in de doos laten tot vijf december, zoals het hoort.
Neequote:Op dinsdag 22 november 2022 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij ook al Twinkly kerstverlichting?
Die had ik al wel, nog steeds de set van toen ik op mezelf gingquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die had ik al wel, nog steeds de set van toen ik op mezelf ging. Ik wil ook nog wel zo'n lichtgevend rendier, die past prima in het nisje van het raam denk ik
. Jij ookal helemaal voorzien?
Als je nu ook zaterdag gaat is het net alsof we samen aan het Kerstshoppen zijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel een oude kerstboom op zolder, maar het is wel tijd voor wat vernieuwing, maar geen tijd en zin om te kopen
Ik ben eigenlijk helemaal niet van het slimme lichtquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag niet van Miss.Al zag ik dat ze nu ook kerstverlichting van Philips Hue hebben. Past mooi bij de rest van de verlichting in huis.
@:STING
Ik heb afgelopen zaterdag al geshoptquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je nu ook zaterdag gaat is het net alsof we samen aan het Kerstshoppen zijn.
Wat heb je gekocht? Geen foto's gekregenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zaterdag al geshopt
Komende zaterdag werken om het gat in mijn beurs te dichten
Goed plan. Ik ga bestellen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet van het slimme licht. Maar ik zou het gewoon kopen, dan scheiden en dan kunnen wij daten
.
Dan regel ik het vķķr de kerst zodat we de hele Kerst kunnen neuken.quote:
Schoenen, spijkerbroek, sportschoenen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? Geen foto's gekregen.
Hoelaat is dat precies? Jammer van de foto's wel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schoenen, spijkerbroek, sportschoenen.
Heb ook geen fotos gemaakt..
Zaterdag ochtend als het koud is en regent valt de drukte trouwens best mee in zo'n outlet center, maar voor de middag moet je wel weg zijn.
Ik weet nu pas waarom ik zoveel vrij had genomenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan regel ik het vķķr de kerst zodat we de hele Kerst kunnen neuken.
Hue kerstverlichting denied by Yvquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag niet van Miss.Al zag ik dat ze nu ook kerstverlichting van Philips Hue hebben. Past mooi bij de rest van de verlichting in huis.
@:STING
Mag pas om 12 uur aan zeker?quote:
Wel zo verstandigquote:Op woensdag 23 november 2022 09:31 schreef STING het volgende:
[..]
Na het voeren van chocolade en thee.
Daar ga je kerel. De fase waarin ze je gaat beperken bij je hobby's en interesses is definitief begonnen.quote:
Onder de plakTMquote:Op woensdag 23 november 2022 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ga je kerel. De fase waarin ze je gaat beperken bij je hobby's en interesses is definitief begonnen.
'Hue hue' voelt niet op zijn plaats als reactie.quote:
Het viel me laatst bij jurkshoppen sowieso op dat het 's ochtends echt leeg was, meeste mensen gaan toch na de lunch pas los ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schoenen, spijkerbroek, sportschoenen.
Heb ook geen fotos gemaakt..
Zaterdag ochtend als het koud is en regent valt de drukte trouwens best mee in zo'n outlet center, maar voor de middag moet je wel weg zijn.
Gewoon alles online.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik durf alleen op doordeweekse ochtenden de stad in.
Mensen, brrrr.
Dan is het passen wat realistischer.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het viel me laatst bij jurkshoppen sowieso op dat het 's ochtends echt leeg was, meeste mensen gaan toch na de lunch pas los ofzo?
Scherp.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is het passen wat realistischer.
Hoe vroeger hoe beter idd. Niet omdat ik anders niet durf, maar gewoon vanwege mijn natuurlijke afkeer van mensen in het algemeen.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik durf alleen op doordeweekse ochtenden de stad in.
Mensen, brrrr.
Eens!quote:Op woensdag 23 november 2022 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vroeger hoe beter idd. Niet omdat ik anders niet durf, maar gewoon vanwege mijn natuurlijke afkeer van mensen in het algemeen.
Dit is dan weer niet helemaal waar, rond openingstijd is het te druk wegens bejaarden die voor de deuren staan te wachten tot ze naar binnen mogen.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vroeger hoe beter idd. Niet omdat ik anders niet durf, maar gewoon vanwege mijn natuurlijke afkeer van mensen in het algemeen.
De winkels waar ik mijn kleding koop bevinden zich blijkbaar niet in de interessesfeer van bejaarden.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
Dit is dan weer niet helemaal waar, rond openingstijd is het te druk wegens bejaarden die voor de deuren staan te wachten tot ze naar binnen mogen.
Dit.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De winkels waar ik mijn kleding koop bevinden zich blijkbaar niet in de interessesfeer van bejaarden.
Slechte kwaliteit.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:49 schreef DrMarten het volgende:
Vanmorgen uit een spijkerbroek gescheurd. Moet dus ook weer gaan shoppen
Minder etenquote:Op woensdag 23 november 2022 15:49 schreef DrMarten het volgende:
Of hebben die een dusdanig turbulente leefstijl dat ze niet 's ochtends om 9:00 bij de kledingwinkel staan?quote:Op woensdag 23 november 2022 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn er geen bejaarde gothics?
Je moet ook niet naar de C&A gaanquote:Op woensdag 23 november 2022 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is dan weer niet helemaal waar, rond openingstijd is het te druk wegens bejaarden die voor de deuren staan te wachten tot ze naar binnen mogen.
Dikzakquote:Op woensdag 23 november 2022 15:49 schreef DrMarten het volgende:
Nachtwezensquote:Op woensdag 23 november 2022 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hebben die een dusdanig turbulente leefstijl dat ze niet 's ochtends om 9:00 bij de kledingwinkel staan?
Op het werk?quote:Op woensdag 23 november 2022 15:49 schreef DrMarten het volgende:
Toen ik op de fiets stapte om richting werk te gaan, dus gelukkig nog bij huisquote:
Dat is nog eens geluk hebben!quote:Op woensdag 23 november 2022 17:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toen ik op de fiets stapte om richting werk te gaan, dus gelukkig nog bij huis
Zelf dan maar met een zaag het bos in..quote:Op woensdag 23 november 2022 17:33 schreef Tegan het volgende:
Ik shop eigenlijk ook exclusief online maar ik zie zo'n kerstboom ophalen bij een pakketpunt ook niet echt zitten.
Zelfde probleem toch, plus dan moet ik ook nog eens een hele workout zagenquote:Op woensdag 23 november 2022 19:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zelf dan maar met een zaag het bos in..
Is goed, ik wip wel even langsquote:Op woensdag 23 november 2022 19:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zelfde probleem toch, plus dan moet ik ook nog eens een hele workout zagen. Beter kom jij de boom even bezorgen
.
eentje maar?quote:Op woensdag 23 november 2022 19:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook graag een lichtgevend rendier![]()
.
Ik woon maar klein en genoeg aan jou én een rendierquote:
ik woon op een hoek, tuin is dus lang genoeg om alle 8 de rendieren en de arrenslee in full size neer te zetten, maar dat gaat te veel stroom kostenquote:Op woensdag 23 november 2022 19:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik woon maar klein en genoeg aan jou én een rendier.
Hoeveel rendieren passen in jouw voortuin?
Hoekwoningquote:Op woensdag 23 november 2022 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik woon op een hoek, tuin is dus lang genoeg om alle 8 de rendieren en de arrenslee in full size neer te zetten, maar dat gaat te veel stroom kosten
wij maken geen LED rendieren op het werkquote:Op woensdag 23 november 2022 19:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoekwoning. Acht rendieren
. Wat een natte droom
![]()
.
Krijg jij geen personeelskorting?
Nee dat anderequote:Op woensdag 23 november 2022 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij maken geen LED rendieren op het werk
Dat was mijn vorige werk hequote:
Oh excuus, ik dacht dat je bij de concurrent aan de slag was. Wat is er nu met korting te krijgen dan?quote:
klopt, maar mijn werkgever was niet de producent zelf. Wij hielden alleen de centrales draaiende.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh excuus, ik dacht dat je bij de concurrent aan de slag was. Wat is er nu met korting te krijgen dan?
Details detailsquote:Op woensdag 23 november 2022 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar mijn werkgever was niet de producent zelf. Wij hielden alleen de centrales draaiende.
Ik denk niet dat ik iets nuttigs met korting kan krijgen. Maar zolang ze genoeg loon betalen is korting ook niet noodzakelijk
de vorige is nog niet eens opquote:
het is ook soms een beetje vaag.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Details details. Was ook echt de bedoeling om een geheel kloppende aan de feiten grap te maken
. En geen duidelijk doel/product klinkt vaag.
doe je goedquote:Op woensdag 23 november 2022 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de vorige is nog niet eens op
[..]
Eeh ik moet nieuwe schoenen. Misschien dus een kerstboom. Dat was het wel. Sparen. Weer kijken naar een nieuwe fiets, schrikken van de prijs en dan niet kopen.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de vorige is nog niet eens op
[..]
het is ook soms een beetje vaag.
Wij maken niks. Wij trekken fabrieken uit elkaar, repareren alles en zetten ze weer in elkaar
Heb jij al ideeën voor kerstcadeaus?
Een nieuwe fiets is altijd een goed idee.quote:Op woensdag 23 november 2022 20:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eeh ik moet nieuwe schoenen. Misschien dus een kerstboom. Dat was het wel. Sparen. Weer kijken naar een nieuwe fiets, schrikken van de prijs en dan niet kopen.
En jij?
Welke heb je op het oog?quote:Op woensdag 23 november 2022 21:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een nieuwe fiets is altijd een goed idee.
Op mijn verlanglijstje staat momenteel alleen een nieuwe telefoon
Ik twijfel nog. Momenteel grootste kanshebbers zijn Google Pixel 7 pro of OnePlus 9pro, maar het kan nog alle kanten opquote:
Iphonequote:Op woensdag 23 november 2022 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Momenteel grootste kanshebbers zijn Google Pixel 7 pro of OnePlus 9pro, maar het kan nog alle kanten op
Onschuldige mannen hosselen.quote:Op woensdag 23 november 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met wat voor operatie ben je bezig?
Operatie relatie infiltratiequote:Op woensdag 23 november 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met wat voor operatie ben je bezig?
Ben je lekker?quote:Op woensdag 23 november 2022 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Operatie relatie infiltratie
Heb jij een relatie om te infiltreren?quote:
Als ze lekker is welquote:Op woensdag 23 november 2022 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij een relatie om te infiltreren?
Daar zit geen Android opquote:
OnePlusquote:Op woensdag 23 november 2022 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Momenteel grootste kanshebbers zijn Google Pixel 7 pro of OnePlus 9pro, maar het kan nog alle kanten op
quote:
Hiquote:
* IJsdraakje noteertquote:Op donderdag 24 november 2022 07:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hi
Maar serieus, ik heb nu iets van twee jaar mijn OnePlus Nord en ik ben er echt gek op
* maakt kopietjequote:Op donderdag 24 november 2022 08:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje noteert
M'n telefoon voldoet nog, maar hij is inmiddels ook alweer 4 jaar oud.
Wat heb je nu?quote:Op donderdag 24 november 2022 08:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje noteert
M'n telefoon voldoet nog, maar hij is inmiddels ook alweer 4 jaar oud.
Ik heb inmiddels mijn derde OnePlus en wil eigen niks anders meer. Eerste ruim 2 jaar mee gedaan, de tweede zelfs meer dan drie jaar. En mijn huidige gaat ook al ruim twee jaar mee en voelt nog als nieuw. Goed spul.quote:Op donderdag 24 november 2022 07:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar serieus, ik heb nu iets van twee jaar mijn OnePlus Nord en ik ben er echt gek op
En die gaat al 4 jaar mee? Da's netjes voor een Samsungquote:Op donderdag 24 november 2022 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een Samsung A nogwat.
A70. En dus iets minder dan 4 jaar, maar niet heel veel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |