De meubels hier (de)monteren is al meer dan genoeg voor de komende 10 jaarquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je Senn niet meteen ff aanbiedt om te helpen als onderdeel van dat proces.
Als Yvie koffie, thee en iets lekkers verzorgt, kom ik wel helpen hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:25 schreef STING het volgende:
De meubels hier (de)monteren is al meer dan genoeg voor de komende 10 jaar
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als Yvie koffie, thee en iets lekkers verzorgt, kom ik wel helpen hoor.
Mijn snob, wat doe je?quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind Ikea meubels in elkaar zetten leuk
Oh, de vrijmibo is weer vroeg begonnen besef ik net.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Sorryquote:
Ik heb niet zoveel ikea meer. Precies om deze reden. Maar wilde graag een goede ladekast in de slaapkamer voor kleding en beddengoed en dacht moet iets heel basics hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Binnenkort waarschijnlijk ook een hoop IKEA meubels uit elkaar halen en in elkaar zetten, oh joy
Ik vind het ook leuk jaquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Idem hier!quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Niet allang weekend hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, de vrijmibo is weer vroeg begonnen besef ik net.
Jezus. Mijn bank was nog niet eens de helft van dit.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:16 schreef Faxie het volgende:
Geen bijzettafeltjes van 3000,- per stuk hebben
Patser.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een beetje voorzichtig met mijn zak ja
quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
De meubels hier (de)monteren is al meer dan genoeg voor de komende 10 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |