* Barbusse emmertje doorschuiftquote:Op woensdag 16 november 2022 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als jij mijn kots opruimt
Thanksquote:Op woensdag 16 november 2022 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse emmertje doorschuift
Wie niet?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:24 schreef Senn88 het volgende:
Zin in wilde dingen doen met buurmilfje
quote:Op woensdag 16 november 2022 20:24 schreef Senn88 het volgende:
Paragliden?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:24 schreef Senn88 het volgende:
And IIIIIIIIIIIIIII--IIIII WILL ALWAYS LOOOOOOOVE YOOOOUUUUU!!quote:
En iiiiiiiiiikkkkkkkkk zal altijd houden van jouuuuuuuquote:Op woensdag 16 november 2022 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
And IIIIIIIIIIIIIII--IIIII WILL ALWAYS LOOOOOOOVE YOOOOUUUUU!!
Sad.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten
It's a sad day for potato kroketsquote:
Ik niet.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb nog aardappelkroketjes hoor
* Barbusse schuift aardappelkroketje door...quote:
Hoi.quote:
"Het is friet!!1!"-posts inkomende...quote:
Alleen mafklappers denken datquote:Op donderdag 17 november 2022 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Het is friet!!1!"-posts inkomende...
En daar hebben we er hier zat van tochquote:Op donderdag 17 november 2022 18:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen mafklappers denken dat
De hele wereld heeft er zat vanquote:Op donderdag 17 november 2022 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daar hebben we er hier zat van toch
Haar kennende een Pikantoquote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 18:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen mafklappers denken dat
Ik had spinazie.quote:
Ook lekker!quote:Op donderdag 17 november 2022 18:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had spinazie.![]()
Wel met een kaassoufle.
Ja sorryquote:
wat was er vervelend aan? slappe friet?quote:Op donderdag 17 november 2022 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja sorryVervelende dag achter de rug, dus moet het even kwijt
Friet zal vast wel slap zijn. Mijn patat was heerlijk knapperig, precies goedquote:Op donderdag 17 november 2022 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat was er vervelend aan? slappe friet?
Rip aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Friet zal vast wel slap zijn. Mijn patat was heerlijk knapperig, precies goed![]()
Kind is ziek, thuiswerken met ziek kind is drama, slaap al weken slecht, dus helemaal kapot [ afbeelding ]
Beterschap aan kind en je slaapquote:Op donderdag 17 november 2022 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Friet zal vast wel slap zijn. Mijn patat was heerlijk knapperig, precies goed![]()
Kind is ziek, thuiswerken met ziek kind is drama, slaap al weken slecht, dus helemaal kapot [ afbeelding ]
Voor mijn slaap heeft dit geholpen, thanksquote:Op donderdag 17 november 2022 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beterschap aan kind en je slaap
Teveel Bacardi Razz gehad zeker?quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:18 schreef Senn88 het volgende:
Gister teamuitje gehad was ontzettend leuk maar ik ben zo slecht vandaag
Wakker geworden met twee vreemde mannen in bed, en er bleek nog een derde op de bank te liggen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Teveel Bacardi Razz gehad zeker?
Same. Ben kapotquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:18 schreef Senn88 het volgende:
Gister teamuitje gehad was ontzettend leuk maar ik ben zo slecht vandaag
Toevallig wakker geworden in een vreemd bed met een onbekende vrouw en man in hetzelfde bed?quote:
Ja, wel echt iets voor Sennquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wakker geworden met twee vreemde mannen in bed, en er bleek nog een derde op de bank te liggen.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig wakker geworden in een vreemd bed met een onbekende vrouw en man in hetzelfde bed?
Toevallig niet. Gelukkig. Zou anders niet weten hoe ik dat zou moeten uitleggen aan Strawquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig wakker geworden in een vreemd bed met een onbekende vrouw en man in hetzelfde bed?
Dat overkomt ons allemaal wel eens.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn jullie al verhuisd naar Zwolle?quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:46 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Toevallig niet. Gelukkig. Zou anders niet weten hoe ik dat zou moeten uitleggen aan Straw
Nee joh gewoon zoete witte wijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mijn slaap heeft dit geholpen, thanks![]()
Van 20:00 tot 5:00 geslapen![]()
Kind nog wel ziek, maar vriend is vandaag vrij dus die heeft zijn 'papadag' samen met zijn moeder, dus ik kan even rustig doorwerken. Of 'doorwerken'.
[..]
Teveel Bacardi Razz gehad zeker?
Denken dat ik dit niet ieder weekend hebquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yes we wonen inmiddels alweer 4,5 maand in Zwollywood.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn jullie al verhuisd naar Zwolle?
quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:31 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Yes we wonen inmiddels alweer 4,5 maand in Zwollywood.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:31 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Yes we wonen inmiddels alweer 4,5 maand in Zwollywood.
Ik heb ook al een heleboel andere, niet-werkgerelateerde dingen gedaan.quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:48 schreef STING het volgende:
I know the feeling, soms zelfs verleidelijk om een game aan te zetten
Productive procrastinationquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook al een heleboel andere, niet-werkgerelateerde dingen gedaan.
Binnenkort waarschijnlijk ook een hoop IKEA meubels uit elkaar halen en in elkaar zetten, oh joyquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:08 schreef Senn88 het volgende:
Ikea kast in elkaar zetten. Kan wel janken. Casco is bijna klaar heb echt geen motivatie meer
Eén bak koffie nog en kijken of ik er dan nog iets werkgerelateerd uit kan persen en dan is het wel klaar.quote:
Dat je Senn niet meteen ff aanbiedt om te helpen als onderdeel van dat proces.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:13 schreef STING het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk ook een hoop IKEA meubels uit elkaar halen en in elkaar zetten, oh joy
De meubels hier (de)monteren is al meer dan genoeg voor de komende 10 jaarquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je Senn niet meteen ff aanbiedt om te helpen als onderdeel van dat proces.
Als Yvie koffie, thee en iets lekkers verzorgt, kom ik wel helpen hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:25 schreef STING het volgende:
De meubels hier (de)monteren is al meer dan genoeg voor de komende 10 jaar
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als Yvie koffie, thee en iets lekkers verzorgt, kom ik wel helpen hoor.
Mijn snob, wat doe je?quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind Ikea meubels in elkaar zetten leuk
Oh, de vrijmibo is weer vroeg begonnen besef ik net.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Sorryquote:
Ik heb niet zoveel ikea meer. Precies om deze reden. Maar wilde graag een goede ladekast in de slaapkamer voor kleding en beddengoed en dacht moet iets heel basics hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Binnenkort waarschijnlijk ook een hoop IKEA meubels uit elkaar halen en in elkaar zetten, oh joy
Ik vind het ook leuk jaquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Idem hier!quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Niet allang weekend hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, de vrijmibo is weer vroeg begonnen besef ik net.
Jezus. Mijn bank was nog niet eens de helft van dit.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:16 schreef Faxie het volgende:
Geen bijzettafeltjes van 3000,- per stuk hebben
Patser.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een beetje voorzichtig met mijn zak ja
quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
De meubels hier (de)monteren is al meer dan genoeg voor de komende 10 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |