Ja hallo.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iemand nodig om mijn hand vast te houden hierbij hoor.
Incl ballen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:25 schreef Tegan het volgende:
Ik ga dit weekend denk ik een kerstboom kopen, denk ik. En dan in de doos laten tot vijf december, zoals het hoort.
Heb jij ook al Twinkly kerstverlichting?quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:25 schreef Tegan het volgende:
Ik ga dit weekend denk ik een kerstboom kopen, denk ik. En dan in de doos laten tot vijf december, zoals het hoort.
Neequote:Op dinsdag 22 november 2022 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij ook al Twinkly kerstverlichting?
Die had ik al wel, nog steeds de set van toen ik op mezelf gingquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die had ik al wel, nog steeds de set van toen ik op mezelf ging. Ik wil ook nog wel zo'n lichtgevend rendier, die past prima in het nisje van het raam denk ik
. Jij ookal helemaal voorzien?
Als je nu ook zaterdag gaat is het net alsof we samen aan het Kerstshoppen zijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel een oude kerstboom op zolder, maar het is wel tijd voor wat vernieuwing, maar geen tijd en zin om te kopen
Ik ben eigenlijk helemaal niet van het slimme lichtquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag niet van Miss.Al zag ik dat ze nu ook kerstverlichting van Philips Hue hebben. Past mooi bij de rest van de verlichting in huis.
@:STING
Ik heb afgelopen zaterdag al geshoptquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je nu ook zaterdag gaat is het net alsof we samen aan het Kerstshoppen zijn.
Wat heb je gekocht? Geen foto's gekregenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zaterdag al geshopt
Komende zaterdag werken om het gat in mijn beurs te dichten
Goed plan. Ik ga bestellen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet van het slimme licht. Maar ik zou het gewoon kopen, dan scheiden en dan kunnen wij daten
.
Dan regel ik het vóór de kerst zodat we de hele Kerst kunnen neuken.quote:
Schoenen, spijkerbroek, sportschoenen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? Geen foto's gekregen.
Hoelaat is dat precies? Jammer van de foto's wel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schoenen, spijkerbroek, sportschoenen.
Heb ook geen fotos gemaakt..
Zaterdag ochtend als het koud is en regent valt de drukte trouwens best mee in zo'n outlet center, maar voor de middag moet je wel weg zijn.
Ik weet nu pas waarom ik zoveel vrij had genomenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan regel ik het vóór de kerst zodat we de hele Kerst kunnen neuken.
Hue kerstverlichting denied by Yvquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag niet van Miss.Al zag ik dat ze nu ook kerstverlichting van Philips Hue hebben. Past mooi bij de rest van de verlichting in huis.
@:STING
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |