Het was haar mini flacon..die is weg, en heeft er 1tje gekregen net van Kim d..gevuld en wel.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
behalve Mirthe, die krijgt geen shampoo
ik had een hele andere TTquote:
Maar die hebben wel de optie en zouden dus niet hoeven te klagen. Helemaal niet als er gewoon elke dag te eten is.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
De mensen die niets extra's nodig hebben en/of (durven te) vragen profiteren het minst
Nee joh, ben blij dat je opende.quote:
Ik zou om een bierpakket vragenquote:Op woensdag 16 november 2022 13:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar die hebben wel de optie en zouden dus niet hoeven te klagen. Helemaal niet als er gewoon elke dag te eten is.
nee het was haar grote fles, de kleine vult ze bij met die grotequote:Op woensdag 16 november 2022 13:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Het was haar mini flacon..die is weg, en heeft er 1tje gekregen net van Kim d..gevuld en wel.
Zag ik toch anders HC.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee het was haar grote fles, de kleine vult ze bij met die grote
Eens. En een nieuw leerdoel voor sommigen: trek je bek open als je iets wil. enige vervelende wat kan gebeuren is een nee en dat ze je aanstaren of je van een andere planeet komt (of een manager die flipt).quote:Op woensdag 16 november 2022 13:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar die hebben wel de optie en zouden dus niet hoeven te klagen. Helemaal niet als er gewoon elke dag te eten is.
@FreshFruit Dat is toch niet een kwestie van anders zien? Mirthe zegt letterlijk dat ze haar grote jumbofles kwijt is. De kleine was op en wilde ze bijvullen met die grote.quote:
Ik zag hetzelfde als HC lol! Ze had juist niks meer omdat de grote weg was en het vandaag tijd was om die kleine te vullen vanuit de grote. Was de kleine we geweest had ze die grote met inhoud nog wel gehad.quote:
En de kleine is nu bijgevuld door KimD.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is toch niet een kwestie van anders zien? Mirthe zegt letterlijk dat ze haar grote jumbofles kwijt is. De kleine was op en wilde ze bijvullen met die grote.
Klopt, is bijgevuld. Maar dan nog loop je te kutten. Ik bedenk hier toch geen dingen.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de kleine is nu bijgevuld door KimD.
geen ideequote:Op woensdag 16 november 2022 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet hij dat ze kaas gejat heeft en het een gore dievegge is?
Dan moet ze maar delen met andere..izeik heeft de fles als laatste gebruik..quote:Op woensdag 16 november 2022 13:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is toch niet een kwestie van anders zien? Mirthe zegt letterlijk dat ze haar grote jumbofles kwijt is. De kleine was op en wilde ze bijvullen met die grote.
quote:Op woensdag 16 november 2022 13:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan moet ze maar delen met andere..izeik heeft de fles als laatste gebruik..
Mexx krijgt helemaal niks want het is een verkooppraatje. Het zal een investering zijn voor alle maanden hierna. Vrouwen doen logischerwijs graag hun nagels en dan heb jij als manager daarvoor gezorgd. Tactisch heel erg slim daar waar Maddy al die centen uitgaf aan zakgeld waarmee chocolade, drank en chips werd besteld en je de hele dag op kantoor zat over te tikken.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mexx krijgt een manicureset van 90 euro.
de Febo ook denk ikquote:Op woensdag 16 november 2022 13:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik dacht even dat ze hem ging zoenen.
Anders weer die lap tekst.quote:
boeit me niet boeit me nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Gelukkig wel , ik viel net in de drama en was nogal lang van stofquote:
Dacht dat dat vroegah gebruikelijk was bij het quoten van lange tekstenquote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
boeit me niet boeit me niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ik dacht dat een mod knip had gedaan maar zach niet gewijzigdquote:Op woensdag 16 november 2022 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dacht dat dat vroegah gebruikelijk was bij het quoten van lange teksten
Heel goed juist!!quote:Op woensdag 16 november 2022 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dacht dat dat vroegah gebruikelijk was bij het quoten van lange teksten
ik meestal een spoilertjequote:Op woensdag 16 november 2022 13:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel goed juist!!![]()
Dat doe ik ook als een malloot zo'n lang verhaal post
ik zie het netquote:Op woensdag 16 november 2022 13:32 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima: Dag Leyla!
Leyla: Nee niet dag Leyla!
Gaan we weer
Leila had toch geen jas?quote:Op woensdag 16 november 2022 13:33 schreef greysbones het volgende:
Moraima heeft de jas van Leila vies gemaakt
ga me niet dingen in mijn gezicht gooien
ik heb geen idee over welke jas of jasje ze het heeftquote:
Man3.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
je moet gewoon kijken waar jij je stomme focking zak neer zet
Kan zijn lachen nauwelijks inhouden.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
haha dat gezicht van Jeff er naast
Zie die dikke buik wiebelen hahaquote:Op woensdag 16 november 2022 13:37 schreef greysbones het volgende:
Ga niet stoer doen tegen mij
donder dan toch op joh
antiliaansquote:Op woensdag 16 november 2022 13:37 schreef Silves het volgende:
Waar jij vandaan komt zegt de onverstaanbare surinamer...conjo
Wil je dat ik hem aanpas?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
je moet me uit laten praten moraima
ben je klaar zegt moraima![]()
quote:Op woensdag 16 november 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
je moet me uit laten praten moraima
ben je klaar zegt moraima![]()
grotendeels moraimaquote:Op woensdag 16 november 2022 13:44 schreef HappyCharly het volgende:
Vermoeiend dat die 2 elke keer dit soort ruzies hebben..
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
Ik kom niet meer bij met die twee.
Ik zou er als laila wel klaar mee zijn. Alleen laila heeft weinig andere maatjes daar, dus ze moet het goedhouden daarquote:
geweldig dit, 2 kijvende wijvenquote:Op woensdag 16 november 2022 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
Ik kom niet meer bij met die twee.
Je kontje.quote:
Vreselijke vrouw vind ik hetquote:Op woensdag 16 november 2022 13:43 schreef HappyCharly het volgende:
Moraima heeft ook een hele denigrerende manier van praten met felheid en gebaren als ze boos is, is vast Antilliaans maar snap wel dat Laila dat vervelend vindt
Komt goed.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:51 schreef HappyCharly het volgende:
Laila probeert het op te lossen, Moraima werkt niet lekker mee
quote:Op woensdag 16 november 2022 13:51 schreef HappyCharly het volgende:
Laila probeert het op te lossen, Moraima werkt niet lekker mee
Een antiliaanse pvver?quote:Op woensdag 16 november 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
Moraima
je kent me niet waar ik vandaan kom kun je niet eens over straat lopen
Beter in het orkest als dwarsfluitquote:Op woensdag 16 november 2022 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
Moraima zou een goede dirigent zijn.
bij Leila op straat zal het niet veel anders zijnquote:
Mooi gevonden.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter in het orkest als dwarsfluit
Djibouti, officieel de Republiek Djibouti, is een land gelegen in de Hoorn van Afrika. Het grenst aan Eritrea in het noordenquote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Djibouti, officieel de Republiek Djibouti, is een land gelegen in de Hoorn van Afrika. Het grenst aan Eritrea in het noorden
Toch denk ik dat de vriendschap tussen Leila en Moraima oprechter is als deze tussen Zoe en Mexxquote:Op woensdag 16 november 2022 13:52 schreef Kakadylo het volgende:
Dit zijn nou dus van die gemaakte vriendschappen zoals ook Mexx grote heibel kan hebben met Zoe of KimK en daarna weer dus gemaakt knuffelend vriendinnen zijn. 'De groep van kamer drie' en 'het buitenlanderskliekje' in een praktische notendop.
Maar de echte vraag is, weet Zoë de hoofdstad?quote:Op woensdag 16 november 2022 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Djibouti, officieel de Republiek Djibouti, is een land gelegen in de Hoorn van Afrika. Het grenst aan Eritrea in het noorden
weet Zoe uberhaupt waar Afrika ligtquote:Op woensdag 16 november 2022 13:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar de echte vraag is, weet Zoë de hoofdstad?
Sneek.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar de echte vraag is, weet Zoë de hoofdstad?
Hebben totaal andere leeftijden en weten dat ze mekaar nodig hebben maar je kunt je afvragen hoe oprecht het allemaal isquote:Op woensdag 16 november 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de vriendschap tussen Leila en Moraima oprechter is als deze tussen Zoe en Mexx
Op haar beeldscherm tijdens de reclamequote:Op woensdag 16 november 2022 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet Zoe uberhaupt waar Afrika ligt
Die laatste was heerlijk.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:57 schreef HappyCharly het volgende:
Word niet zo blij van al die ruzies deze ochtend
aah deze kan ik eigenlijk wel van genietenquote:Op woensdag 16 november 2022 13:57 schreef HappyCharly het volgende:
De irritaties naar elkaar zullen alleen maar erger worden, opgesloten zitten met dezelfde mensen, geen privacy, het gemis van thuis.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:57 schreef HappyCharly het volgende:
Zou ook zomaar de titel kunnen zijn van een Suske en Wiskequote:Op woensdag 16 november 2022 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe nog bezig met de verdwenen shampoo
quote:Op woensdag 16 november 2022 13:57 schreef HappyCharly het volgende:
Mooie TTquote:Op woensdag 16 november 2022 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou ook zomaar de titel kunnen zijn van een Suske en Wiske
quote:
Klopt, als je maar bereid bent het uit te pratenquote:Op woensdag 16 november 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
een goede ruzie helpt de lucht klaren
zo kun je ook denken
en te luisteren naar een anderquote:Op woensdag 16 november 2022 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, als je maar bereid bent het uit te praten
Dat was hier wel ff een issue, maar eind goed, al goedquote:Op woensdag 16 november 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
en te luisteren naar een ander
Het klaarde echter de lucht niet..quote:Op woensdag 16 november 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
een goede ruzie helpt de lucht klaren
zo kun je ook denken
Thanksquote:
Oeps.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thanks
Ik ben een sfeerspons denk ik
(vrij naar Babette, ik bedenk dit niet. Ik google, betekent het heel wat anders)
quote:Op woensdag 16 november 2022 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thanks
Ik ben een sfeerspons denk ik
(vrij naar Babette, ik bedenk dit niet. Ik google, betekent het heel wat anders)
Babbel is dus een regelrechte sfeerspons want zo noemt ze zichzelfquote:
Ze hadden brood met hummus.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:09 schreef chufi het volgende:
Tiano krijgt niet genoeg , want hij is een grote eter en klaagt nu over weer pannenkoeken met lunch ....
Moet het Babs wel nageven want haar versie klinkt vele malen logischerquote:Op woensdag 16 november 2022 14:10 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben geen sfeerspons![]()
En Babette heeft het verkeerd onthouden
Over 'sfeerspons' gesproken ...quote:Op woensdag 16 november 2022 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano weer zeiken, hij wil geen pannenkoeken meer
ja vandaag, maar aankomede week een keer weer pannenkoeken op het menu. Laat hij zelf een keer koken voor 30 man en het menu bepalen, verwende zeikerd is hetquote:
Hij zeikt over al het eten... Pizza is ook armoede volgens hemquote:Op woensdag 16 november 2022 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano weer zeiken, hij wil geen pannenkoeken meer
Was hij niet degene die friet wilde hebben van de snackbar omdat dat het lekkerste was?quote:Op woensdag 16 november 2022 14:14 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hij zeikt over al het eten... Pizza is ook armoede volgens hem
Ciano bestelde voor 500 euro namens 33 mensen aan ovenfriet en diepvrieshamburgers die op de barbecue belanddenquote:Op woensdag 16 november 2022 14:14 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hij zeikt over al het eten... Pizza is ook armoede volgens hem
Dat kon ik je al op een briefje gevenquote:Op woensdag 16 november 2022 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leila en Mora nu samen lachen om hun ruzie
Dus je mag alleen kritiek hebben op het huidige management als je jezelf aanmeldt voor manager en anders moet je je bek houden.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:19 schreef Kakadylo het volgende:
Bek houden en aanmelden voor manager. Daarna groepen en individuen kunnen toespreken en drie woorden achter mekaar foutloos proberen te zeggen. Heb ik het nog niet eens gehad over het gegeven dat je moet kunnen nadenken met visie en al.
Prachtig hoe ze alles analyserenquote:Op woensdag 16 november 2022 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leila en Mora nu samen lachen om hun ruzie
Rupert denk ik.quote:
Dit gaat niet over het management, maar over het eten.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus je mag alleen kritiek hebben op het huidige management als je jezelf aanmeldt voor manager en anders moet je je bek houden.
Eerst dacht ik gelijk aan een man en toen ook aan bijv. Janetquote:
Zou zomaar kunnen want exact zo schrijft ie ook op de muur in het kantoor jaquote:Op woensdag 16 november 2022 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee Jeff heeft dat geschreven
Saai.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:33 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaan pingpongen, zit geen prijs aan verbonden
Beter dan zitten kaarten, lijkt me ook wel lastig om dingen te verzinnen om je daar te vermakenquote:
Voor de verandering hadden ze ook eens kunnen pongpingen ipv telkens pingpongenquote:
wat dacht je van ruzie makenquote:Op woensdag 16 november 2022 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Beter dan zitten kaarten, lijkt me ook wel lastig om dingen te verzinnen om je daar te vermaken
ja dat had ik gelezen (vd shampoo) maar ruzies??quote:Op woensdag 16 november 2022 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja ruzies en de verdwenen shampoo van Mirthe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Heftige ruzie/ schreeuwpartij tussen Leila en Mora, lees maar ff stukje terug in dit topic.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:36 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ja dat had ik gelezen (vd shampoo) maar ruzies??
tell me more, tell me more
Heb ik al vanaf het begin gezegd en waardoor er ook velen vertrekkenquote:Op woensdag 16 november 2022 14:38 schreef Aggie46 het volgende:
Hoelang moeten ze nog?
8 maanden?
Ik moet er niet aan denken, wat een lange tijd.
En maar zitten , liggen, leven in een beperkte ruimte.
1 j a a r l a n g
ik las alleen dat ze erom moesten lachen... das geen ekte ruziequote:Op woensdag 16 november 2022 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heftige ruzie/ schreeuwpartij tussen Leila en Mora, lees maar ff stukje terug in dit topic.
Het is niet voor iedereen, daarom is het ook een goed concept. Je krijgt drama als mensen er niet tegen kunnenquote:Op woensdag 16 november 2022 14:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb ik al vanaf het begin gezegd en waardoor er ook velen vertrekken
Toen het begon heb ik er nooit over nagedacht.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb ik al vanaf het begin gezegd en waardoor er ook velen vertrekken
Nou, het was echt wel pittig hoe ze tegen elkaar schreeuwden.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik las alleen dat ze erom moesten lachen... das geen ekte ruzie![]()
Dat was ongeveer een uur later, maar ging er echt heftig aan toequote:Op woensdag 16 november 2022 14:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik las alleen dat ze erom moesten lachen... das geen ekte ruzie![]()
Het is ook gewoon geen eerlijk en uitdagend format voor degenen die het programma die broodnodige jus geven. Alle grote pionnen zijn toptarget om eruit gewipt te worden door een of andere pipo die niets bijdraagt maar wel het carte blanche krijgt.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Toen het begon heb ik er nooit over nagedacht.
Nu begin ik dat langzaam te beseffen en te zien.
Als ik bv JW in de bank zie hangen, urenlang.
Niet te geloven.
Zie nu dat Jeff ook een stuk blond in zijn kuif krijgtquote:Op woensdag 16 november 2022 14:44 schreef mnesymne het volgende:
Baard verven met zo een korte baard is ook niet te doen, moet je elke dag of om de dag verven
Teveel herriequote:Op woensdag 16 november 2022 14:47 schreef Hoempah het volgende:
Ping Pong golf is teveel actie voor de febo.
Iedereen zal het wetenquote:Op woensdag 16 november 2022 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En het shampoodrama gaat verder
Ze checked of je afwasmiddel als shampoo kan gebruikenquote:Op woensdag 16 november 2022 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther controleert of de pH waarde van het afwasmiddel 0 is .. ik mag hopen van niet...
Dat snap ik .. maar ik zou geen shampoo met pH 0 in m'n haar willen.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze checked of je afwasmiddel als shampoo kan gebruiken
Hou je weinig haar over.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat snap ik .. maar ik zou geen shampoo met pH 0 in m'n haar willen.
klopt, was een vreemde opmerkingquote:Op woensdag 16 november 2022 14:56 schreef Adat231 het volgende:
volgens mij verlult myrthe zich: als die van jullie ook op gaat
Ja klopt 100%quote:Op woensdag 16 november 2022 13:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee het was haar grote fles, de kleine vult ze bij met die grote
quote:Op woensdag 16 november 2022 14:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther controleert of de pH waarde van het afwasmiddel 0 is .. ik mag hopen van niet...
Jeff straks paarse highlights?quote:Op woensdag 16 november 2022 14:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
OMG Isaac en Jasper hebben nu een paarse baard![]()
quote:Op woensdag 16 november 2022 14:37 schreef Kakadylo het volgende:
Suske en Mirthe: De verdwenen shampooSuske en Mirthe en de shampoospeurtochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Steeds meer breukjes in de relatie van Marciano en Kimquote:Op woensdag 16 november 2022 15:14 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft Marciano eten weggegeven van Kim, why?
Hij bepaalt wat ze draagt,hoe ze zich moet gedragen en wat ze mag eten.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Steeds meer breukjes in de relatie van Marciano en Kim
Ren zover je kan van deze man.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:21 schreef HappyCharly het volgende:
Kim mag v Marciano niet vragen Waarom?
Hij bepaalt al wat ze draagt, wat ze doet, nu wat ze eet
Ik vind het echt een enorme engbek. Loverboy-achtig
Eten weggeven mag niet maar vreemdgaan dan weer welquote:Op woensdag 16 november 2022 15:14 schreef HappyCharly het volgende:
Ze was nu wel wat feller, hopelijk gaat ze inzien dat Marciano een engbek isquote:Op woensdag 16 november 2022 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ren zover je kan van deze man.
Oooohja want elke vader is een dominante lul... ff vergetenquote:Op woensdag 16 november 2022 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens Wanda komt het omdat Marciano vader is dat hij zich zo gedraagt, wat een onzin
Heeft met zijn cultuur te maken en helemaal niets met het vaderschap domme Wandaquote:Op woensdag 16 november 2022 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens Wanda komt het omdat Marciano vader is dat hij zich zo gedraagt, wat een onzin
Wat. een. kolder.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat zullen de M&M snoepjes van Kim zijn die hij had verstopt.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:14 schreef HappyCharly het volgende:
Sowiesoquote:Op woensdag 16 november 2022 15:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hij behandeld haar als een kind, een huissloof. Vind het een vreselijke man, cultuur of geen cultuur, boeit me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |