Het was haar mini flacon..die is weg, en heeft er 1tje gekregen net van Kim d..gevuld en wel.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
behalve Mirthe, die krijgt geen shampoo
ik had een hele andere TTquote:
Maar die hebben wel de optie en zouden dus niet hoeven te klagen. Helemaal niet als er gewoon elke dag te eten is.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
De mensen die niets extra's nodig hebben en/of (durven te) vragen profiteren het minst
Nee joh, ben blij dat je opende.quote:
Ik zou om een bierpakket vragenquote:Op woensdag 16 november 2022 13:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar die hebben wel de optie en zouden dus niet hoeven te klagen. Helemaal niet als er gewoon elke dag te eten is.
nee het was haar grote fles, de kleine vult ze bij met die grotequote:Op woensdag 16 november 2022 13:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Het was haar mini flacon..die is weg, en heeft er 1tje gekregen net van Kim d..gevuld en wel.
Zag ik toch anders HC.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee het was haar grote fles, de kleine vult ze bij met die grote
Eens. En een nieuw leerdoel voor sommigen: trek je bek open als je iets wil. enige vervelende wat kan gebeuren is een nee en dat ze je aanstaren of je van een andere planeet komt (of een manager die flipt).quote:Op woensdag 16 november 2022 13:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar die hebben wel de optie en zouden dus niet hoeven te klagen. Helemaal niet als er gewoon elke dag te eten is.
@FreshFruit Dat is toch niet een kwestie van anders zien? Mirthe zegt letterlijk dat ze haar grote jumbofles kwijt is. De kleine was op en wilde ze bijvullen met die grote.quote:
Ik zag hetzelfde als HC lol! Ze had juist niks meer omdat de grote weg was en het vandaag tijd was om die kleine te vullen vanuit de grote. Was de kleine we geweest had ze die grote met inhoud nog wel gehad.quote:
En de kleine is nu bijgevuld door KimD.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is toch niet een kwestie van anders zien? Mirthe zegt letterlijk dat ze haar grote jumbofles kwijt is. De kleine was op en wilde ze bijvullen met die grote.
Klopt, is bijgevuld. Maar dan nog loop je te kutten. Ik bedenk hier toch geen dingen.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de kleine is nu bijgevuld door KimD.
geen ideequote:Op woensdag 16 november 2022 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet hij dat ze kaas gejat heeft en het een gore dievegge is?
Dan moet ze maar delen met andere..izeik heeft de fles als laatste gebruik..quote:Op woensdag 16 november 2022 13:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is toch niet een kwestie van anders zien? Mirthe zegt letterlijk dat ze haar grote jumbofles kwijt is. De kleine was op en wilde ze bijvullen met die grote.
quote:Op woensdag 16 november 2022 13:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan moet ze maar delen met andere..izeik heeft de fles als laatste gebruik..
Mexx krijgt helemaal niks want het is een verkooppraatje. Het zal een investering zijn voor alle maanden hierna. Vrouwen doen logischerwijs graag hun nagels en dan heb jij als manager daarvoor gezorgd. Tactisch heel erg slim daar waar Maddy al die centen uitgaf aan zakgeld waarmee chocolade, drank en chips werd besteld en je de hele dag op kantoor zat over te tikken.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mexx krijgt een manicureset van 90 euro.
de Febo ook denk ikquote:Op woensdag 16 november 2022 13:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik dacht even dat ze hem ging zoenen.
Anders weer die lap tekst.quote:
boeit me niet boeit me nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Gelukkig wel , ik viel net in de drama en was nogal lang van stofquote:
Dacht dat dat vroegah gebruikelijk was bij het quoten van lange tekstenquote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
boeit me niet boeit me niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ik dacht dat een mod knip had gedaan maar zach niet gewijzigdquote:Op woensdag 16 november 2022 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dacht dat dat vroegah gebruikelijk was bij het quoten van lange teksten
Heel goed juist!!quote:Op woensdag 16 november 2022 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dacht dat dat vroegah gebruikelijk was bij het quoten van lange teksten
ik meestal een spoilertjequote:Op woensdag 16 november 2022 13:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel goed juist!!![]()
Dat doe ik ook als een malloot zo'n lang verhaal post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |