Toch vind ik Mirthe ook wel een beetje heel erg hypocriet
Janken om de shampoo of tandpasta, mensen meteen beschuldigen, slachtofferen en kinderachtig brullen dat mensen haar bestelen.
Eerlijke oprechte Mirthe die helemaal 'bang' werd omdat Nadir jatte.
Die Mirthe pakt ook van anderen.
Ratelen over persoonlijke spullen jatten: Háár persoonlijke spullen!! Drama , hysterie en janken ..
Dat mensen jatten van de huishoud pot moeten ze zelf weten , is haar probleem niet ,
al is dat natuurlijk ook niet helemaal netjes
zware woorden over mensen die stelen terwijl ik denk dat er hele andere dingen spelen waar Mirthe tegenaan loopt ,
en dat de boosheid over de 'stelende' mensen meer boosheid over haar eigen gedrag is omdat ze nooit haar bek lostrekt, erg onduidelijk is.
Mensen leenden kleren van haar ,liepen er langer mee en wanneer Mirthe (terecht) haar kleertjes terug wilde durfde ze ze niet terug te vragen.
Daarnaast is Mirthe super chaotisch , komt altijd te laat, wat ook irritaties geeft, is ook dingen kwijt ,weet soms zelf niet eens meer waar ze iets heeft neergelegd, voelt zich snel achtergesteld , gaat discussies uit de weg .
Mirthe neemt eigenlijk geen verantwoordelijkheid voor haar eigen handelen.
Ze leeft met 29 anderen dus een keer iets kwijt zijn wil niet zeggen dat het meteen gestolen is .
Mirthe is absoluut niet zoals die nare leugenachtige hebberige aandacht opeisende bitches .
Dus tijd om volwassen te worden en haar eigen valkuilen en onvermogens onder ogen te komen. Tijd om de verantwoordelijkheid te nemen voor zichzelf , en ophouden met zielig doen.
Dit gaat om een zielig tubetje tandpasta of een flesje shampoo , niet om haar kleding , sieraden ,make-up
Lief dat Babette het voor haar opneemt en haar laat uitrazen, en zich over haar ontfermd . Straks gaat ze ff praten met ? want Babette ziet zelf ook dat sommigen raar doen en dat Mirthe een doelwit is geworden . Die hele groep is vals als de neten , Daar kan ik slecht tegen
Hop Mirthe trap onder je kontje en voor jezelf opkomen