Tof mens is dat jaquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:00 schreef Fred_B het volgende:
Een Duits einde vandaag en morgen ook weer een Duits begin met de nog immer charmante Conny Froboess![]()
[ afbeelding ]
Het is wel voor de vroege vogels, want al om 6 uur begint dat eerste uur, met na het onbetwiste hoogtepunt Zwei Kleine Italiener nog pareltjes van erg wisselend niveau als A Forest en Iedereen Doet Het.
Niet te hard roepen. Dan krijg je Clouseauquote:Op woensdag 16 november 2022 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummertjes zijn kwalitatief wel een stukje beter dan gisteren
Mooi man, stukje Proust.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Niet te hard roepen. Dan krijg je Clouseau
Ik genoot er wel vanquote:Op woensdag 16 november 2022 09:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Liever dan Manuela of Rocky ofzo. Dat kreeg je vroeger nog wel eens voor je kiezen.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Rockyquote:Op woensdag 16 november 2022 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever dan Manuela of Rocky ofzo. Dat kreeg je vroeger nog wel eens voor je kiezen.
Don Mercedes mag van mij best even langsscheuren in de lijstquote:Op woensdag 16 november 2022 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever dan Manuela of Rocky ofzo. Dat kreeg je vroeger nog wel eens voor je kiezen.
Nee, nee, zonder tijgerogenquote:Op woensdag 16 november 2022 10:13 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Niet die uit Philadelphia hè...
Voor de Philly sound krijgen we nog O'Jays, Harold Melvin & The Blue Notes, Billy Paul.. Oh wacht, die staan er allemaal niet inquote:Op woensdag 16 november 2022 10:13 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Niet die uit Philadelphia hè...
Vind ik ook wel wat mooierquote:Op woensdag 16 november 2022 10:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geniet zelf liever van Wenen
Op de plek van Buddy kunnen er in deze vergelijking nog wel 10 staan. Op de plek van Elvis daarentegen...quote:Op woensdag 16 november 2022 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buddy Holly > Elvis Presley
Tot zover.
Soul is behoorlijk ondergewaardeerd in het smakeloze reactiequote:Op woensdag 16 november 2022 10:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Voor de Philly sound krijgen we nog O'Jays, Harold Melvin & The Blue Notes, Billy Paul.. Oh wacht, die staan er allemaal niet in
Dit was wel een hoogtepunt in week 53 vorig jaar. Vooral al die mensen die volledig door het lint gingen omdat ze een kwartiertje drummen blijkbaar niet aankonden. Maar ja, Ed heeft dan ook alleen een gitaar om op te trommelen. Dus ergens was het wel te begrijpen.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik gok zomaar, dat radio 5 nog niet klaar is voor de albumversie van 464
Die albumversie is wel overgewaardeerd natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2022 13:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit was wel een hoogtepunt in week 53 vorig jaar. Vooral al die mensen die volledig door het lint gingen omdat ze een kwartiertje drummen blijkbaar niet aankonden. Maar ja, Ed heeft dan ook alleen een gitaar om op te trommelen. Dus ergens was het wel te begrijpen.
Ik vond het vooral grappig dat er zo heftig op gereageerd werd.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die albumversie is wel overgewaardeerd natuurlijkMaar beter dan Ed Raket ja
Ze draaien ook nooit Born Slippy in de Top 2000.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Had hier niet het origineel gedraaid moeten worden? Er staat geen '97 achter op de lijst
Mja, maar toen ie op MTV kwam , stond er ook nooit NUXX bij. Dat heb ik jaaaaren later pas voor het eerst erbij zien staan.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze draaien ook nooit Born Slippy in de Top 2000.
quote:Op woensdag 16 november 2022 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Van die familie die nog erger is dan de Meiland's...
Same here. Buenas noches!quote:Op woensdag 16 november 2022 14:47 schreef TLC het volgende:
Bij Dalida moet ik altijd aan Mart Smeets denken![]()
Ik aan iemand die te veel gedronken heeft.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:49 schreef Tussle266 het volgende:
Bij Cat Stevens moet ik altijd aan koffiepauze denken.
Maar dit was niet bepaald de bestequote:
De beste Everly's zijn sowieso niet in deze lijst opgenomen. Crying in the rain komt het dichtst in de buurt.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit was niet bepaald de beste
en tóch..quote:
En nu moeten wij gaan bedenken welke dan de #1 is...quote:Op woensdag 16 november 2022 16:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
toch wel de op 1 na beste nederlandstalige biljartsong
quote:Op woensdag 16 november 2022 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu moeten wij gaan bedenken welke dan de #1 is...
Dam ga ik toch voor Beuk de ballen uit de boomquote:
Genoeg keu's...quote:Op woensdag 16 november 2022 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dam ga ik toch voor Beuk de ballen uit de boom
quote:Op woensdag 16 november 2022 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig is daar Annie Temeier voor de Nederlandse kwaliteitsslag
In 1981 werd ik nog geil van Anita.quote:
Ik heb het gevoel dat deze iedere dag voorbijkomt. Gelukkig wordt het ook nog leuk dit uur.quote:
Heerlijk. Stond in 1976 op m'n middelbare schooltas.quote:
Dan zijn Vera Danny allang vergeten, geen zorgen.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik hoop dat de mensheid in 2525 2020 taferelen bespaard blijft
Pray for magnoliasquote:Op woensdag 16 november 2022 17:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dan zijn Vera Danny allang vergeten, geen zorgen.
Blöff al geweest ? Zelfs de grootste kutnummers van Elvis blijven briljant.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ook hier ontlopen we Coldplay niet
Demis/Aphrodite's Childs beste ja:)quote:Op woensdag 16 november 2022 17:55 schreef PippenScottie het volgende:
Leuk in de file staan zo. Rain and tears
Oh nee, dat was Year of the Cat Stevens.quote:
19 december, komt goedquote:Op woensdag 16 november 2022 18:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh nee, dat was Year of the Cat Stevens.
Geen wonder dat ik geen pubquiz meer kan winnen
Nou nou nouquote:Op woensdag 16 november 2022 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rot maar op kut hoer ditdatalles
Er wordt geleverd.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:16 schreef Tussle266 het volgende:
Och man, het is ook nog wel de bedoeling dat er gewerkt wordt vandaag.
Dan maar even zo:quote:Op donderdag 17 november 2022 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
We komen nu in de fase dat deze lijst meer en meer een mix is van nummers uit de bovenste helft van de Top 2000 van 10 jaar geleden. Soms een iets te experimentele 31 decemberplaat of een 30 decemberplaat uit de 80s, soms een 29 decemberplaat uit de 60s. Dit uur is alleen Roger Whittaker echt een uitzondering. Vorig uur alleen Seasons wellicht, al stond die er dan wel weer in de tweede helft in.
Het is tijd voor wat Tumbleweeds, Ricky Nelson, dat soort werk is toch wat de Evergreen net wat verschil geeft. Heeft er ook wel ooit in gestaan bij de buren, maar lag er toch een stuk sneller uit.
Deze van Prince kan ik wel goed hebben, is experimenteel genoeg voor mij. Daarom ook geen 31 december-positie voor deze in dit lijstje. Bovendien 80s.quote:
Ja, het is maar goed dat jij de top 2000 5-8 jaar geleden pas hebt ontdektquote:Op donderdag 17 november 2022 08:34 schreef Poppejans het volgende:
Ik wil mijn muziekkennis toch wat vergroten vooral bij wat artiesten/bands die al lang meegaan en waarvan ik dan alleen de hits ken.
En eveneens om muzieksmaak te verbreden.
Deze lijst gister weer een poos aan gehad, maar ik haak echt af.
Zo niet mijn muziek dit
Ik kan Prince wel goed hebben, al ben ik niet perse een groupie. Ik heb wel echt specifiek iets met deze plaat. Maar het gekke is dat ik hem nog nooit voor deze lijst gestemd heb.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze van Prince kan ik wel goed hebben, is experimenteel genoeg voor mij. Daarom ook geen 31 december-positie voor deze in dit lijstje. Bovendien 80s.
Ik heb het idee dat De Nijs elk jaar gestaag stijgt in lijsten, en dan moet ie nog overlijden.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:02 schreef Fred_B het volgende:
Banger Hart vind ik toch wel een volledig logische notering.
Ja, maar niet leuk.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:02 schreef Fred_B het volgende:
Banger Hart vind ik toch wel een volledig logische notering.
In de winter van z'n leven wordt 'ie alsnog gerespecteerd (dat liet in de hoogtijdagen weleens te wensen over).quote:Op donderdag 17 november 2022 09:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat De Nijs elk jaar gestaag stijgt in lijsten, en dan moet ie nog overlijden.
Veel te laag, dit.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik neem mijn hoed af voor Homburg
In de Top 2000 zullen we deze wel weer niet horen komende editie.quote:
De 16e van George Michael ofzo moet ook de ruimte hebben.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de Top 2000 zullen we deze wel weer niet horen komende editie.
Tenzij..quote:Op donderdag 17 november 2022 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat de dodenbonus van Peter R harder telt dan die van Gary B.quote:
Deze generatie nummers is onderhand te oud voor reguliere radiozenders, op Radio 5 na dan (maar over 10 of 15 jaar ook voor daar). De generatie die hiermee opgegroeid is, is inmiddels gepensioneerd.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar wel het mooie slag nummers uit die tijd. Maar klinkt voor de jongere generatie misschien toch echt té gedateerd.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Deze generatie nummers is onderhand te oud voor reguliere radiozenders, op Radio 5 na dan (maar over 10 of 15 jaar ook voor daar). De generatie die hiermee opgegroeid is, is inmiddels gepensioneerd.
En ik denk dat die generatie zich ook steeds minder kan vinden in de top2000, daardoor ook minder de moeite gaat nemen om een lijstje in te vullen, etc.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Deze generatie nummers is onderhand te oud voor reguliere radiozenders, op Radio 5 na dan (maar over 10 of 15 jaar ook voor daar). De generatie die hiermee opgegroeid is, is inmiddels gepensioneerd.
Op zich zijn dat nog wel de NLtalige bonussen die wel mogen, maar ik zag al ergens een lijstje met 50 Rob de Nijs nummers langskomen, dat hoeft voor mij nu ook weer niet...quote:Op donderdag 17 november 2022 09:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dinsdag nog live gehoord
We krijgen hopelijk veel NLtalige bonussen komende editie. Doe Maar, De Dijk, De Nijs
Alleen de liefhebbers blijven over inderdaad. Zeker nu de Evergreen top 1000 die lijst steeds meer vervangt. Maar daarom verbaast het me als zulke nummers het langer dan 2017 hebben gered. De meeste zijn er in 2014-2016 ergens uit gevallen.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:43 schreef cafca het volgende:
[..]
En ik denk dat die generatie zich ook steeds minder kan vinden in de top2000, daardoor ook minder de moeite gaat nemen om een lijstje in te vullen, etc.
Zelfs bij de grootste bonus denk ik niet dat Rob hofleverancier gaat worden hoorquote:Op donderdag 17 november 2022 09:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Op zich zijn dat nog wel de NLtalige bonussen die wel mogen, maar ik zag al ergens een lijstje met 50 Rob de Nijs nummers langskomen, dat hoeft voor mij nu ook weer niet...
Ik hoop vooral dat het niet te veel matige nieuwe nummers oplevert van dezelfde artiest.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Op zich zijn dat nog wel de NLtalige bonussen die wel mogen, maar ik zag al ergens een lijstje met 50 Rob de Nijs nummers langskomen, dat hoeft voor mij nu ook weer niet...
Dat, jaquote:Op donderdag 17 november 2022 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het niet te veel matige nieuwe nummers oplevert van dezelfde artiest.
Zolang die Bankzitters er maar weer uitgaan.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het niet te veel matige nieuwe nummers oplevert van dezelfde artiest.
Ik ben er bang voor. De Pokemon en Boerenhype redden het ook al jaren. Al is Lekker op de Trekker er wel uit gevallen na die ene keer zo hoog. Dat biedt nog enige hoop.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zolang die Bankzitters er maar weer uitgaan.
Eerlijk gezegd hoor ik liever één keer de bankzitters (nou, ja....) dat nummer 23 van Rob de Nijs of Doe Maarquote:Op donderdag 17 november 2022 09:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die komt er vast weer in, na de boerenacties van dit jaarquote:Op donderdag 17 november 2022 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. De Pokemon en Boerenhype redden het ook al jaren. Al is Lekker op de Trekker er wel uit gevallen na die ene keer zo hoog. Dat biedt nog enige hoop.
Daar vrees ik ook voor inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Die komt er vast weer in, na de boerenacties van dit jaar
De boerenacties lijken na het rapport van Remkes wel wat te zijn verminderd. Dus misschien zitten de boeren gewoon naar het WK te kijken ipv de Top 2000 stemlijst.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Die komt er vast weer in, na de boerenacties van dit jaar
Maar veel verder dan nog steeds relatief hoge top 400 is de boer dat is de keerl niet gezakt toch? Vind ik nog steeds hoog.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. De Pokemon en Boerenhype redden het ook al jaren. Al is Lekker op de Trekker er wel uit gevallen na die ene keer zo hoog. Dat biedt nog enige hoop.
Ik hoorde dus dat ze bij QAnon in de lijst precies dat doen wat ik al jaren roep, na 3 stemmen op 1 band gewoon een cap erop. Dat neemt niet weg dat je dus ook op andere manieren een kutlijst ervan kan maken, maar dit zou ik wel echt graag in de Top2000 en zelfs in deze lijst ook zien gebeuren.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze heeft het ook nog aardig lang volgehouden bij de buren maar we doen het ook alweer voor het derde jaar zonder komende editie. Dit zijn precies van die platen die de diversiteit wel ten goede zouden komen ipv de 33e Queen.
Ken je Antoon, Kris Kross Amsterdam, Flemming en Jinho 9 al?quote:Op donderdag 17 november 2022 09:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vluchtstrook zou het slechtste nummer uit de lijst zijnquote:Op donderdag 17 november 2022 09:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ken je Antoon, Kris Kross Amsterdam, Flemming en Jinho 9 al?
Gewoon een stemlijstje van 10-15 platen en maximaal 2-3 keer dezelfde zou veel helpen inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik hoorde dus dat ze bij QAnon in de lijst precies dat doen wat ik al jaren roep, na 3 stemmen op 1 band gewoon een cap erop. Dat neemt niet weg dat je dus ook op andere manieren een kutlijst ervan kan maken, maar dit zou ik wel echt graag in de Top2000 en zelfs in deze lijst ook zien gebeuren.
Flemming helaas wel via mn zus (die zegt dat ie bijna met haar naar huis was gegaan). Maar behoudens Antoon staat de rest er nog niet in toch?quote:Op donderdag 17 november 2022 09:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ken je Antoon, Kris Kross Amsterdam, Flemming en Jinho 9 al?
Ze staan er allemaal niet in, maar ik geef Vluchtstrook, Hallo en één zo'n nummer van Flemming wel waterkansjesquote:Op donderdag 17 november 2022 09:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Flemming helaas wel via mn zus (die zegt dat ie bijna met haar naar huis was gegaan). Maar behoudens Antoon staat de rest er nog niet in toch?
Die recente echte Nederlandstalige meuk, die niet het hele (NCRV-)gezin aanspreekt als Suzan en Freek enzo, blijft gelukkig nog wel redelijk buiten de lijst.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze staan er allemaal niet in, maar ik geef Vluchtstrook, Hallo en één zo'n nummer van Flemming wel waterkansjes
Desolation Row. Maar ik ben geen groot fan. Highway 61 is een goede plaat en dit een fijn nummer. Verder niet echt kapot van.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
His Royal Bobness mag ook wel met wat betere songs in de Top 2000 dan Lay Lady Lay, Just Like a Woman en I ll be Your Baby Tonight. Tangled up in blue, masters of War, Simple Twist of Fate, Not Dark Yet, Stuck Inside of Mobile
Mwah, wat dacht je van al die Snelle-noteringen?quote:Op donderdag 17 november 2022 10:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die recente echte Nederlandstalige meuk, die niet het hele (NCRV-)gezin aanspreekt als Suzan en Freek enzo, blijft gelukkig nog wel redelijk buiten de lijst.
Je weet wat zijn hoogste hitnotering in Nederland was?quote:Op donderdag 17 november 2022 10:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
His Royal Bobness mag ook wel met wat betere songs in de Top 2000 dan Lay Lady Lay, Just Like a Woman en I ll be Your Baby Tonight. Tangled up in blue, masters of War, Simple Twist of Fate, Not Dark Yet, Stuck Inside of Mobile
Opposites, Typhoon en Gers zijn de enige Top Notch artiesten die de Top 2000 hebben gehaald toch?quote:Op donderdag 17 november 2022 10:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die recente echte Nederlandstalige meuk, die niet het hele (NCRV-)gezin aanspreekt als Suzan en Freek enzo, blijft gelukkig nog wel redelijk buiten de lijst.
Groot publiek meldt zich...quote:Op donderdag 17 november 2022 10:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Je weet wat zijn hoogste hitnotering in Nederland was?
De pareltjes van Bob zijn gewoon niet voor het grote publiek weggelegd
Snelle is een beetje als Gers 10 jaar terug. Antoon en Flemming geef ik wel meer kans dan Ronnie Flex of Boef, omdat het toch wat meer salonfähig is.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mwah, wat dacht je van al die Snelle-noteringen?
Een frisse morgen in Parijs, gewoon mijn business...quote:Op donderdag 17 november 2022 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opposites, Typhoon en Gers zijn de enige Top Notch artiesten die de Top 2000 hebben gehaald toch?
Daar hoeft niet per se iets bij. En Gers is gelukkig al jaren weg.
NCRV-gezin-muziek. Goede omschrijving.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, zat Kenny ook al bij TopNotch? Dan mag Froukje dit jaar ook wel.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Een frisse morgen in Parijs, gewoon mijn business...
Gelukkig is Wigwam dan weer niet in dit soort lijsten te vinden..quote:Op donderdag 17 november 2022 10:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Je weet wat zijn hoogste hitnotering in Nederland was?
De pareltjes van Bob zijn gewoon niet voor het grote publiek weggelegd
Ja, een jaartje in de achterhoede kan best. Al gaat het met dat soort artiesten in de Q Top 1000 volgens mij ook niet zo heel hard, dus het is toch wel een specifiek publiek.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snelle is een beetje als Gers 10 jaar terug. Antoon en Flemming geef ik wel meer kans dan Ronnie Flex of Boef, omdat het toch wat meer salonfähig is.
Nee, die is bij iedereen wel zo'n beetje vergeten, gelukkigquote:Op donderdag 17 november 2022 10:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gelukkig is Wigwam dan weer niet in dit soort lijsten te vinden..
Het zijn vooral kinderen die dat leuk vinden. De volwassenen die ik ken die Antoon leuk vinden zouden overigens nooit op de Top 2000 stemmen.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, een jaartje in de achterhoede kan best. Al gaat het met dat soort artiesten in de Q Top 1000 volgens mij ook niet zo heel hard, dus het is toch wel een specifiek publiek.
Radio staat hier vaak van 7.00 tot 18.00 uur aan en is als behang. Ik kan slecht tegen stilte en dan is radio een prima middel daartegen. Daarbij vind ik natuurlijk wel iets van alles wat er te horen is, maar veel hoor ik niet bewust.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, jij bent nou echt de typische gemiddelde radioluisteraar!
Hangt een beetje van de definitie van grootste hit af, maar wel de hoogste plek in de lijst, ja.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was Wigwam serieus de grootste Dylan hit ja?
Heeft er zelfs maar vier maal in gestaanquote:Op donderdag 17 november 2022 10:17 schreef cafca het volgende:
Ook al weer jaren uit de top2000, volgens mij
quote:Op donderdag 17 november 2022 10:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis de Mexican Whistler...
Ja, Paul King die dat soort verzamelboxen aanprees...quote:Op donderdag 17 november 2022 10:17 schreef Eightyone het volgende:
Alleen al het zien van de naam herinnert meteen weer aan de eindeloos herhaalde reclames voor z'n verzamelboxen, pakweg 15-20 geleden.
Met de bonussen voor de Catsnummers vind ik hem nog laag staanquote:Op donderdag 17 november 2022 10:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan Piet Veerboot nou niet eens gewoon uitvaren?
En de klep open laten?quote:Op donderdag 17 november 2022 10:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan Piet Veerboot nou niet eens gewoon uitvaren?
Je wordt zo alsnog op je wenken bediend:quote:Op donderdag 17 november 2022 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is tijd voor wat Tumbleweeds
Na de koffiepauze.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wordt zo alsnog op je wenken bediend:
308 - Somewhere Between - Tumbleweeds
Mooi. Dat ken ik eigenlijk weer alleen van deze lijst.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wordt zo alsnog op je wenken bediend:
308 - Somewhere Between - Tumbleweeds
quote:Op donderdag 17 november 2022 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leningrad >>>>> Dit >>>>>> Piano Man
Iets te veel tekentjes tussen Leningrad en dit, verder mee eens!quote:
Wat is jouw favoriet van Billy Joel dan?quote:Op donderdag 17 november 2022 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan ik nog wel even doorgaan.
Maar dat doe ik maar niet...
Ik noem een The Stranger, All For Lena, Travelin' Player...quote:Op donderdag 17 november 2022 10:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriet van Billy Joel dan?
New York State of Mindquote:Op donderdag 17 november 2022 10:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriet van Billy Joel dan?
Ik heb weleens op River of Dreams gestemd voor de Top 2000, maar dat is blijkbaar geen fanfavoriet.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik noem een The Stranger, All For Lena, Travelin' Player...
De man heeft ook best veel geproduceerd, in allerlei genres, zoals ook dit (wat ik onlangs pas 'ontdekte'):quote:Op donderdag 17 november 2022 10:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb weleens op River of Dreams gestemd voor de Top 2000, maar dat is blijkbaar geen fanfavoriet.
Ik zou voor Going to the run kiezen. Maar deze komt wel aardig in de buurt.quote:
Donna Summer > Richard Harris > Michael Gambonquote:Op donderdag 17 november 2022 12:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Richard Harris>Michael Gambon
Donnadorequote:Op donderdag 17 november 2022 12:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Donna Summer > Richard Harris > Michael Gambon
Je krijgt er wel een Martin Simek gevoel bij ja, maar wel mooi verder.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een beperkte uitspraak van het Nederlands door deze man
Frans met een Volendams accentquote:Op donderdag 17 november 2022 12:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu het toch over uitspraak gaat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op donderdag 17 november 2022 12:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Je mag best dingen roepen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 17 november 2022 12:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Bloasmuziek in de V500?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |