Ik kan Prince wel goed hebben, al ben ik niet perse een groupie. Ik heb wel echt specifiek iets met deze plaat. Maar het gekke is dat ik hem nog nooit voor deze lijst gestemd heb.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze van Prince kan ik wel goed hebben, is experimenteel genoeg voor mij. Daarom ook geen 31 december-positie voor deze in dit lijstje. Bovendien 80s.
Ik heb het idee dat De Nijs elk jaar gestaag stijgt in lijsten, en dan moet ie nog overlijden.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:02 schreef Fred_B het volgende:
Banger Hart vind ik toch wel een volledig logische notering.
Ja, maar niet leuk.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:02 schreef Fred_B het volgende:
Banger Hart vind ik toch wel een volledig logische notering.
In de winter van z'n leven wordt 'ie alsnog gerespecteerd (dat liet in de hoogtijdagen weleens te wensen over).quote:Op donderdag 17 november 2022 09:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat De Nijs elk jaar gestaag stijgt in lijsten, en dan moet ie nog overlijden.
Veel te laag, dit.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik neem mijn hoed af voor Homburg
In de Top 2000 zullen we deze wel weer niet horen komende editie.quote:
De 16e van George Michael ofzo moet ook de ruimte hebben.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de Top 2000 zullen we deze wel weer niet horen komende editie.
Tenzij..quote:Op donderdag 17 november 2022 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat de dodenbonus van Peter R harder telt dan die van Gary B.quote:
Deze generatie nummers is onderhand te oud voor reguliere radiozenders, op Radio 5 na dan (maar over 10 of 15 jaar ook voor daar). De generatie die hiermee opgegroeid is, is inmiddels gepensioneerd.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar wel het mooie slag nummers uit die tijd. Maar klinkt voor de jongere generatie misschien toch echt té gedateerd.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Deze generatie nummers is onderhand te oud voor reguliere radiozenders, op Radio 5 na dan (maar over 10 of 15 jaar ook voor daar). De generatie die hiermee opgegroeid is, is inmiddels gepensioneerd.
En ik denk dat die generatie zich ook steeds minder kan vinden in de top2000, daardoor ook minder de moeite gaat nemen om een lijstje in te vullen, etc.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Deze generatie nummers is onderhand te oud voor reguliere radiozenders, op Radio 5 na dan (maar over 10 of 15 jaar ook voor daar). De generatie die hiermee opgegroeid is, is inmiddels gepensioneerd.
Op zich zijn dat nog wel de NLtalige bonussen die wel mogen, maar ik zag al ergens een lijstje met 50 Rob de Nijs nummers langskomen, dat hoeft voor mij nu ook weer niet...quote:Op donderdag 17 november 2022 09:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dinsdag nog live gehoord
We krijgen hopelijk veel NLtalige bonussen komende editie. Doe Maar, De Dijk, De Nijs
Alleen de liefhebbers blijven over inderdaad. Zeker nu de Evergreen top 1000 die lijst steeds meer vervangt. Maar daarom verbaast het me als zulke nummers het langer dan 2017 hebben gered. De meeste zijn er in 2014-2016 ergens uit gevallen.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:43 schreef cafca het volgende:
[..]
En ik denk dat die generatie zich ook steeds minder kan vinden in de top2000, daardoor ook minder de moeite gaat nemen om een lijstje in te vullen, etc.
Zelfs bij de grootste bonus denk ik niet dat Rob hofleverancier gaat worden hoorquote:Op donderdag 17 november 2022 09:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Op zich zijn dat nog wel de NLtalige bonussen die wel mogen, maar ik zag al ergens een lijstje met 50 Rob de Nijs nummers langskomen, dat hoeft voor mij nu ook weer niet...
Ik hoop vooral dat het niet te veel matige nieuwe nummers oplevert van dezelfde artiest.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Op zich zijn dat nog wel de NLtalige bonussen die wel mogen, maar ik zag al ergens een lijstje met 50 Rob de Nijs nummers langskomen, dat hoeft voor mij nu ook weer niet...
Dat, jaquote:Op donderdag 17 november 2022 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het niet te veel matige nieuwe nummers oplevert van dezelfde artiest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |