19 december, komt goedquote:Op woensdag 16 november 2022 18:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh nee, dat was Year of the Cat Stevens.
Geen wonder dat ik geen pubquiz meer kan winnen
Nou nou nouquote:Op woensdag 16 november 2022 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rot maar op kut hoer ditdatalles
Er wordt geleverd.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:16 schreef Tussle266 het volgende:
Och man, het is ook nog wel de bedoeling dat er gewerkt wordt vandaag.
Dan maar even zo:quote:Op donderdag 17 november 2022 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
We komen nu in de fase dat deze lijst meer en meer een mix is van nummers uit de bovenste helft van de Top 2000 van 10 jaar geleden. Soms een iets te experimentele 31 decemberplaat of een 30 decemberplaat uit de 80s, soms een 29 decemberplaat uit de 60s. Dit uur is alleen Roger Whittaker echt een uitzondering. Vorig uur alleen Seasons wellicht, al stond die er dan wel weer in de tweede helft in.
Het is tijd voor wat Tumbleweeds, Ricky Nelson, dat soort werk is toch wat de Evergreen net wat verschil geeft. Heeft er ook wel ooit in gestaan bij de buren, maar lag er toch een stuk sneller uit.
Deze van Prince kan ik wel goed hebben, is experimenteel genoeg voor mij. Daarom ook geen 31 december-positie voor deze in dit lijstje. Bovendien 80s.quote:
Ja, het is maar goed dat jij de top 2000 5-8 jaar geleden pas hebt ontdektquote:Op donderdag 17 november 2022 08:34 schreef Poppejans het volgende:
Ik wil mijn muziekkennis toch wat vergroten vooral bij wat artiesten/bands die al lang meegaan en waarvan ik dan alleen de hits ken.
En eveneens om muzieksmaak te verbreden.
Deze lijst gister weer een poos aan gehad, maar ik haak echt af.
Zo niet mijn muziek dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |