Zolang die Bankzitters er maar weer uitgaan.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het niet te veel matige nieuwe nummers oplevert van dezelfde artiest.
Ik ben er bang voor. De Pokemon en Boerenhype redden het ook al jaren. Al is Lekker op de Trekker er wel uit gevallen na die ene keer zo hoog. Dat biedt nog enige hoop.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zolang die Bankzitters er maar weer uitgaan.
Eerlijk gezegd hoor ik liever één keer de bankzitters (nou, ja....) dat nummer 23 van Rob de Nijs of Doe Maarquote:Op donderdag 17 november 2022 09:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die komt er vast weer in, na de boerenacties van dit jaarquote:Op donderdag 17 november 2022 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. De Pokemon en Boerenhype redden het ook al jaren. Al is Lekker op de Trekker er wel uit gevallen na die ene keer zo hoog. Dat biedt nog enige hoop.
Daar vrees ik ook voor inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Die komt er vast weer in, na de boerenacties van dit jaar
De boerenacties lijken na het rapport van Remkes wel wat te zijn verminderd. Dus misschien zitten de boeren gewoon naar het WK te kijken ipv de Top 2000 stemlijst.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Die komt er vast weer in, na de boerenacties van dit jaar
Maar veel verder dan nog steeds relatief hoge top 400 is de boer dat is de keerl niet gezakt toch? Vind ik nog steeds hoog.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. De Pokemon en Boerenhype redden het ook al jaren. Al is Lekker op de Trekker er wel uit gevallen na die ene keer zo hoog. Dat biedt nog enige hoop.
Ik hoorde dus dat ze bij QAnon in de lijst precies dat doen wat ik al jaren roep, na 3 stemmen op 1 band gewoon een cap erop. Dat neemt niet weg dat je dus ook op andere manieren een kutlijst ervan kan maken, maar dit zou ik wel echt graag in de Top2000 en zelfs in deze lijst ook zien gebeuren.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze heeft het ook nog aardig lang volgehouden bij de buren maar we doen het ook alweer voor het derde jaar zonder komende editie. Dit zijn precies van die platen die de diversiteit wel ten goede zouden komen ipv de 33e Queen.
Ken je Antoon, Kris Kross Amsterdam, Flemming en Jinho 9 al?quote:Op donderdag 17 november 2022 09:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vluchtstrook zou het slechtste nummer uit de lijst zijnquote:Op donderdag 17 november 2022 09:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ken je Antoon, Kris Kross Amsterdam, Flemming en Jinho 9 al?
Gewoon een stemlijstje van 10-15 platen en maximaal 2-3 keer dezelfde zou veel helpen inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik hoorde dus dat ze bij QAnon in de lijst precies dat doen wat ik al jaren roep, na 3 stemmen op 1 band gewoon een cap erop. Dat neemt niet weg dat je dus ook op andere manieren een kutlijst ervan kan maken, maar dit zou ik wel echt graag in de Top2000 en zelfs in deze lijst ook zien gebeuren.
Flemming helaas wel via mn zus (die zegt dat ie bijna met haar naar huis was gegaan). Maar behoudens Antoon staat de rest er nog niet in toch?quote:Op donderdag 17 november 2022 09:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ken je Antoon, Kris Kross Amsterdam, Flemming en Jinho 9 al?
Ze staan er allemaal niet in, maar ik geef Vluchtstrook, Hallo en één zo'n nummer van Flemming wel waterkansjesquote:Op donderdag 17 november 2022 09:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Flemming helaas wel via mn zus (die zegt dat ie bijna met haar naar huis was gegaan). Maar behoudens Antoon staat de rest er nog niet in toch?
Die recente echte Nederlandstalige meuk, die niet het hele (NCRV-)gezin aanspreekt als Suzan en Freek enzo, blijft gelukkig nog wel redelijk buiten de lijst.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze staan er allemaal niet in, maar ik geef Vluchtstrook, Hallo en één zo'n nummer van Flemming wel waterkansjes
Desolation Row. Maar ik ben geen groot fan. Highway 61 is een goede plaat en dit een fijn nummer. Verder niet echt kapot van.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
His Royal Bobness mag ook wel met wat betere songs in de Top 2000 dan Lay Lady Lay, Just Like a Woman en I ll be Your Baby Tonight. Tangled up in blue, masters of War, Simple Twist of Fate, Not Dark Yet, Stuck Inside of Mobile
Mwah, wat dacht je van al die Snelle-noteringen?quote:Op donderdag 17 november 2022 10:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die recente echte Nederlandstalige meuk, die niet het hele (NCRV-)gezin aanspreekt als Suzan en Freek enzo, blijft gelukkig nog wel redelijk buiten de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |