Donna Summer > Richard Harris > Michael Gambonquote:Op donderdag 17 november 2022 12:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Richard Harris>Michael Gambon
Donnadorequote:Op donderdag 17 november 2022 12:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Donna Summer > Richard Harris > Michael Gambon
Je krijgt er wel een Martin Simek gevoel bij ja, maar wel mooi verder.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een beperkte uitspraak van het Nederlands door deze man
Frans met een Volendams accentquote:Op donderdag 17 november 2022 12:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu het toch over uitspraak gaat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op donderdag 17 november 2022 12:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Je mag best dingen roepen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 17 november 2022 12:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Bloasmuziek in de V500?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |