Ham and eggs.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
Wat draagt kaarten, roddelen en zaniken over al die eigen opgevreten M&M's bij aan een verdienopdracht?
Dat hoef ik thuis niet te flikken.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK vertelt ook nog even dat Marciano al hun M&M's heeft verstopt en dat ze die niet kan vinden.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
Oh shit, had pas laat door dat ik de laatste was. Thanks FF
Hoofdletter K doet het, de kleine k niet.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:24 schreef mario390 het volgende:
hoe o egi nen ze niet?
kut eyboard omige taten kapoet
Dan ga je gewoon weer even naar de winkel en koop je twee zakkenquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hoef ik thuis niet te flikken.
korte slip?quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
"Is het een wondje, of is het een koortslip??"
De M&M `s van Soul verstoppen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon weer even naar de winkel
Herpes.quote:
Het schijnt dat Kim er een dikke kont van krijgtquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK vertelt ook nog even dat Marciano al hun M&M's heeft verstopt en dat ze die niet kan vinden.
de voleyaller open toch ook geen urquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:28 schreef chufi het volgende:
Is het oefenuurtje al voorbij? Geen zicht op de klok
Dit is toch niet te doen zo?quote:
DIt zijn mensen in de loods.. geen volleyballersquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
de voleyaller open toch ook geen ur
Zijn ook mensen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
DIt zijn mensen in de loods.. geen volleyballers
Kan hij haar belonen met een single M&M wanneer ze goed naar hem luistert en als dusdanig handeld.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
yep en de benotigen trak helplotenuzuttquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
DIt zijn mensen in de loods.. geen volleyballers
Lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:33 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft GJ de taak van coach gekregen?
Slim om juist nu GJ naar voren te schuiven en zo is het bij iedere opdracht weer een anderquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:33 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft GJ de taak van coach gekregen?
Is dat uitgelekt?quote:
Zeker.. Maar na 3438742389 te horen "De richting is goed" zou echt de neiging moeten onderdrukken om de bal in zijn richting te gooien..quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Slim om juist nu GJ naar voren te schuiven en zo is het bij iedere opdracht weer een ander
quote:
Ze hebben maar even de Eerste Divisie gestuurd want bij de Nachtwacht was het de Champions Leaguequote:Op dinsdag 15 november 2022 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zijn inmiddels (in ieder geval) 2 oempaloempa's gearriveerd.
Dat mag dus niet.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker.. Maar na 3438742389 te horen "De richting is goed" zou echt de neiging moeten onderdrukken om de bal in zijn richting te gooien..
quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar ik deed "focus" en ik hield mijn gevoel vast?
Yess.quote:
Fok checken?quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Oempaloempa even semi-stiekem op z'n mobiel gluren
[ afbeelding ]
Die lezen hier meequote:Op dinsdag 15 november 2022 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Oempaloempa even semi-stiekem op z'n mobiel gluren
[ afbeelding ]
Ik ook, hahahaha..quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:41 schreef Seattle het volgende:
Ik zit weer gefascineerd naar onze dictator te kijken. Zo is het een leuke vent en lekker motiverend. Andere moment brandt ie ze helemaal af
hij will elke moment jemand uitlachenquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:41 schreef Seattle het volgende:
Ik zit weer gefascineerd naar onze dictator te kijken. Zo is het een leuke vent en lekker motiverend. Andere moment brandt ie ze helemaal af
Zn sport-outfit?quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hey, Berend heeft andere kleding aan
Dat valt jou dan weer op.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hey, Berend heeft andere kleding aan
Niet mijn mand uitlachen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij will elke moment jemand uitlachen
die neiging krijg ik ook..quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel fluisteren allemaal hier in de CoS he
Ook als mensen het een ultieme lul vinden, is hij geweldig. Hij heeft een goede combi van beide. Dus nooit meer naar huis .....quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook, hahahaha..
Hij haalt zelfs de druk eraf door zijn opmerking van net.
Het is regelmatig een ultieme lul maar leiding geven kan hij wel.
Ja het was stil en dan kijk ik even goed rond, keer wat anders dan dat rode vest. Zal wel in de was zittenquote:
Als hij weggaat is dat wel echt kut voor het programma, niemand maakt zo de tongen los als hijquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook als mensen het een ultieme lul vinden, is hij geweldig. Hij heeft een goede combi van beide. Dus nooit meer naar huis .....![]()
heb ik ook wel eens maakt niet uitquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
dijn mand? ik niet snap dat kunnt
Ik zou de bal er expres naast gooien, K*tprijzenquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:47 schreef mnesymne het volgende:
Vitamine, high-tea en sushi... niet echt de moeite waard
Precies.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:47 schreef chufi het volgende:
Nou .... gooi er maar met de pet naar ....
Dat kan inderdaad veel sneller en dus functioneler maar dat is telkens bij die opdrachten valt me opquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:49 schreef R0T29 het volgende:
Hoe die Oempaloempa helemaal met die bal loopt....gooi gewoon
As always.quote:
Focus .... dat wordt billekoekquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:52 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD compleet verkeerd .. zonder stuiter
Nouja, iets is beter dan nietsquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:50 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Net als toen bij BB dat ze dat luxe diner nog helemaal zelf moesten maken
Dat gaat de manager niet kunnen waarderenquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:52 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD compleet verkeerd .. zonder stuiter
Janet net niet.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:54 schreef Silves het volgende:
Dat de oudjes maar allemaal 50 gooien..
quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:54 schreef R0T29 het volgende:
Iedereen moet altijd LUISTEREN....maar voorlopig is de managers' bitch de grootste faalhaas
Zou ik ook doen met zulke waardeloze prijzenquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:54 schreef Kakadylo het volgende:
Sommigen doen niet eens hun best en hebben de houding van een blubberpudding
Veel hebben geen balgevoelquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:54 schreef Kakadylo het volgende:
Sommigen doen niet eens hun best en hebben de houding van een blubberpudding
quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:53 schreef mario390 het volgende:
zeg TOCH JEMAND moet de ball weer
terugpringen?
omdat je ze ook de prijzen niet gunt? Neem aan dat je klapt voor iedereen die mis gooitquote:
Booswoest straks.quote:
Zijn meestal geen zetpillenquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:58 schreef R0T29 het volgende:
[..]
En die vitamine pillen stoppen ze maar in de poepert van Rupert...is ook smerig
en de moet weer heruitpringen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is niet exact rocket science. Met een stuiter in een vat gooien.
Voor sommigen, ik noem geen namen, toch 1 stap te moeilijkquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is niet exact rocket science. Met een stuiter in een vat gooien.
And he did.quote:
JW.quote:
Overblijfsel Halloween.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:02 schreef mnesymne het volgende:
Hoezo is er eigenlijk een pentagram op de vloer ?
quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben alleen genoeg voor het vitaminepakket
Gezinsuitbreidingquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
KimK en Tjano gaan zo wat vertellen.
Onzin.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:04 schreef mnesymne het volgende:
Leuk vitamine pakketje... je weet wel die dingen die niets doen![]()
Gooien ze via de achterdeur toch wel naar binnen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:06 schreef freaky40 het volgende:
Ze hadden beter een groente pakket bij de prijzen kunnen doen, voor Berend. Dat lijkt me relevanter.
Groentekroketten?quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:06 schreef freaky40 het volgende:
Ze hadden beter een groente pakket bij de prijzen kunnen doen, voor Berend. Dat lijkt me relevanter.
Nope is geen onzin. 99% van zo een tablet plas je weer uit. Je moet echt een zwaar tekort hebben wilt zo ding een effect hebben. Er zijn geen regels voor vitamine tabletten dus dit hoeft niet op wetenschap gebaseerd te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:07 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hij gaat het nu alle dames verbieden ipv alleen Kim?
Ivm billen knijpen.Ik snap het.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:07 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hij gaat het nu alle dames verbieden ipv alleen Kim?
KimK moest uiteraard ook al het woord doenquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:08 schreef Ireth het volgende:
Marciano heeft moeite om 1, 2 of 3 op te schrijven... de kneus...
Gekkie, Etos verkoopt toch helemaal geen groentequote:Op dinsdag 15 november 2022 15:06 schreef freaky40 het volgende:
Totaal niet mee eens en onjuist, lachwekkend zelfs. Maar dat is een andere discussie.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:07 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Nope is geen onzin. 99% van zo een tablet plas je weer uit. Je moet echt een zwaar tekort hebben wilt zo ding een effect hebben. Er zijn geen regels voor vitamine tabletten dus dit hoeft niet op wetenschap gebaseerd te zijn.
Ijzer en Magnesium tabletten hebben wat beter bewijs. Maar voor de meeste vitamine tabletten klopt dit
Leuk dat je het er niet mee eens bent. Maar wetenschappelijk bewijs staat aan mijn kantquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens en onjuist, lachwekkend zelfs. Maar dat is een andere discussie.
Behalve vitaminen en daar is nu ook voor gezorgdquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:10 schreef freaky40 het volgende:
Isaac Febo met een Febo uitspraak over eten: er wordt goed voor jullie gezorgd, jullie komen niets te kort.
Die zitten er ook wel eens naast dus helaas voor jouw...quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:10 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Leuk dat je het er niet mee eens bent. Maar wetenschappelijk bewijs staat aan mijn kant
quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
De enige die echt leuke activiteiten organiseert is Erik !
Dat was best wel leuk.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:11 schreef Was-beer het volgende:
Eric kondigt frisbee kegelen aan voor na de lunch
ijzer tabletten werken goed,al na twee weken,zelf ondervondenquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:07 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Nope is geen onzin. 99% van zo een tablet plas je weer uit. Je moet echt een zwaar tekort hebben wilt zo ding een effect hebben. Er zijn geen regels voor vitamine tabletten dus dit hoeft niet op wetenschap gebaseerd te zijn.
Ijzer en Magnesium tabletten hebben wat beter bewijs. Maar voor de meeste vitamine tabletten klopt dit
Serieus? of sarcasme..quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
De enige die echt leuke activiteiten organiseert is Erik !
Frisbee kegelen is fun.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gekkie, Etos verkoopt toch helemaal geen groente
Boeit hem niet echt hoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:15 schreef Kakadylo het volgende:
Wel lullig dat Jeff straks de groep niet kan afzeiken want dan moet ie eerst beginnen met KimD
Die zeikt ie net zo makkelijk af, geen probleem voor hemquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:15 schreef Kakadylo het volgende:
Wel lullig dat Jeff straks de groep niet kan afzeiken want dan moet ie eerst beginnen met KimD
quote:
Daar heeft ie anders geen enkele moeite mee hoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:15 schreef Kakadylo het volgende:
Tja dat is zijn leven...die kerel heeft heel erg afgedaan voor mij, nadat hij ijskoud vertelde dat hij niet wil weten als zijn ouders doodziek zijn, alleen maar als ze dood zijn..maar let wel op, dan is hij al terug naar 48 u..om te kosten die boerenpummel.quote:
Nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:17 schreef HappyCharly het volgende:
leuk die nieuwe aankondiging bij t roken
Ik snap dat wel hoor, je kunt er toch niets aan doen. Dus die informatie doet alleen maar pijnquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja dat is zijn leven...die kerel heeft heel erg afgedaan voor mij, nadat hij ijskoud vertelde dat hij niet wil weten als zijn ouders doodziek zijn, alleen maar als ze dood zijn..maar let wel op, dan is hij al terug naar 48 u..om te kosten die boerenpummel.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:10 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Leuk dat je het er niet mee eens bent. Maar wetenschappelijk bewijs staat aan mijn kant
En genoeg maar weerquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zitten er ook wel eens naast dus helaas voor jouw...
Uurtje geleden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:17 schreef Ireth het volgende:
"Beste deelnemers, stilte tijdens het roken!"
![]()
Hebben ze weer wat nieuws bedacht??
Niet roken op tv, dus niet praten om tv-momenten te voorkomenquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:17 schreef Harry het volgende:
Het zal hier wel bekend zijn, maar waarom moeten ze stil zijn tijdens het roken??
Als ze iets interessants zeggen kunnen ze het niet uitzenden maar ja nu zeggen ze helemaal nietsquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:17 schreef Harry het volgende:
Het zal hier wel bekend zijn, maar waarom moeten ze stil zijn tijdens het roken??
Ontmoedigingsbeleid.,Past niet op TV.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:17 schreef Harry het volgende:
Een jaar extra leven door vitaminesquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:18 schreef Deisyy het volgende:
En Pierrrrrre wat hebben zij gewonnen?
Maar samen in bed liggen te knuffelen en praten mag dan wel weer.... oh nee de kidsquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze iets interessants zeggen kunnen ze het niet uitzenden maar ja nu zeggen ze helemaal niets
Ja?? dan ga je toch naar huis, het immers een gameshow..dan ben je toch wel ijskoud als je dit niet wil weten, al was het maar om afscheid te nemen, en hij zei duidelijk nee alleen als ze dood zijn..quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:17 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor, je kunt er toch niets aan doen. Dus die informatie doet alleen maar pijn
Esther ook?quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
Een jaar extra leven door vitamines
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |