Ik ook, hahahaha..quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:41 schreef Seattle het volgende:
Ik zit weer gefascineerd naar onze dictator te kijken. Zo is het een leuke vent en lekker motiverend. Andere moment brandt ie ze helemaal af
hij will elke moment jemand uitlachenquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:41 schreef Seattle het volgende:
Ik zit weer gefascineerd naar onze dictator te kijken. Zo is het een leuke vent en lekker motiverend. Andere moment brandt ie ze helemaal af
Zn sport-outfit?quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hey, Berend heeft andere kleding aan
Dat valt jou dan weer op.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hey, Berend heeft andere kleding aan
Niet mijn mand uitlachen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij will elke moment jemand uitlachen
die neiging krijg ik ook..quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel fluisteren allemaal hier in de CoS he
Ook als mensen het een ultieme lul vinden, is hij geweldig. Hij heeft een goede combi van beide. Dus nooit meer naar huis .....quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook, hahahaha..
Hij haalt zelfs de druk eraf door zijn opmerking van net.
Het is regelmatig een ultieme lul maar leiding geven kan hij wel.
Ja het was stil en dan kijk ik even goed rond, keer wat anders dan dat rode vest. Zal wel in de was zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |