Die zeikt ie net zo makkelijk af, geen probleem voor hemquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:15 schreef Kakadylo het volgende:
Wel lullig dat Jeff straks de groep niet kan afzeiken want dan moet ie eerst beginnen met KimD
quote:
Daar heeft ie anders geen enkele moeite mee hoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:15 schreef Kakadylo het volgende:
Wel lullig dat Jeff straks de groep niet kan afzeiken want dan moet ie eerst beginnen met KimD
Tja dat is zijn leven...die kerel heeft heel erg afgedaan voor mij, nadat hij ijskoud vertelde dat hij niet wil weten als zijn ouders doodziek zijn, alleen maar als ze dood zijn..maar let wel op, dan is hij al terug naar 48 u..om te kosten die boerenpummel.quote:
Nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:17 schreef HappyCharly het volgende:
leuk die nieuwe aankondiging bij t roken
Ik snap dat wel hoor, je kunt er toch niets aan doen. Dus die informatie doet alleen maar pijnquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja dat is zijn leven...die kerel heeft heel erg afgedaan voor mij, nadat hij ijskoud vertelde dat hij niet wil weten als zijn ouders doodziek zijn, alleen maar als ze dood zijn..maar let wel op, dan is hij al terug naar 48 u..om te kosten die boerenpummel.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:10 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Leuk dat je het er niet mee eens bent. Maar wetenschappelijk bewijs staat aan mijn kant
En genoeg maar weerquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zitten er ook wel eens naast dus helaas voor jouw...
Uurtje geleden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:17 schreef Ireth het volgende:
"Beste deelnemers, stilte tijdens het roken!"
![]()
Hebben ze weer wat nieuws bedacht??
Niet roken op tv, dus niet praten om tv-momenten te voorkomenquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:17 schreef Harry het volgende:
Het zal hier wel bekend zijn, maar waarom moeten ze stil zijn tijdens het roken??
Als ze iets interessants zeggen kunnen ze het niet uitzenden maar ja nu zeggen ze helemaal nietsquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:17 schreef Harry het volgende:
Het zal hier wel bekend zijn, maar waarom moeten ze stil zijn tijdens het roken??
Ontmoedigingsbeleid.,Past niet op TV.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:17 schreef Harry het volgende:
Een jaar extra leven door vitaminesquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:18 schreef Deisyy het volgende:
En Pierrrrrre wat hebben zij gewonnen?
Maar samen in bed liggen te knuffelen en praten mag dan wel weer.... oh nee de kidsquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze iets interessants zeggen kunnen ze het niet uitzenden maar ja nu zeggen ze helemaal niets
Ja?? dan ga je toch naar huis, het immers een gameshow..dan ben je toch wel ijskoud als je dit niet wil weten, al was het maar om afscheid te nemen, en hij zei duidelijk nee alleen als ze dood zijn..quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:17 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor, je kunt er toch niets aan doen. Dus die informatie doet alleen maar pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |