Gezinsuitbreidingquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
KimK en Tjano gaan zo wat vertellen.
Onzin.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:04 schreef mnesymne het volgende:
Leuk vitamine pakketje... je weet wel die dingen die niets doen![]()
Gooien ze via de achterdeur toch wel naar binnen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:06 schreef freaky40 het volgende:
Ze hadden beter een groente pakket bij de prijzen kunnen doen, voor Berend. Dat lijkt me relevanter.
Groentekroketten?quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:06 schreef freaky40 het volgende:
Ze hadden beter een groente pakket bij de prijzen kunnen doen, voor Berend. Dat lijkt me relevanter.
Nope is geen onzin. 99% van zo een tablet plas je weer uit. Je moet echt een zwaar tekort hebben wilt zo ding een effect hebben. Er zijn geen regels voor vitamine tabletten dus dit hoeft niet op wetenschap gebaseerd te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:07 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hij gaat het nu alle dames verbieden ipv alleen Kim?
Ivm billen knijpen.Ik snap het.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:07 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hij gaat het nu alle dames verbieden ipv alleen Kim?
KimK moest uiteraard ook al het woord doenquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:08 schreef Ireth het volgende:
Marciano heeft moeite om 1, 2 of 3 op te schrijven... de kneus...
Gekkie, Etos verkoopt toch helemaal geen groentequote:Op dinsdag 15 november 2022 15:06 schreef freaky40 het volgende:
Totaal niet mee eens en onjuist, lachwekkend zelfs. Maar dat is een andere discussie.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:07 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Nope is geen onzin. 99% van zo een tablet plas je weer uit. Je moet echt een zwaar tekort hebben wilt zo ding een effect hebben. Er zijn geen regels voor vitamine tabletten dus dit hoeft niet op wetenschap gebaseerd te zijn.
Ijzer en Magnesium tabletten hebben wat beter bewijs. Maar voor de meeste vitamine tabletten klopt dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |