abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 november 2022 @ 19:43:45 #51
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206688715
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 19:42 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Misschien is zulke taal in België normaal.
Ergens ben ik gewoon blij dat die beunhazen van fvd altijd een marginale partij zullen zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 15 november 2022 @ 19:47:42 #52
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_206688796
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ergens ben ik gewoon blij dat die beunhazen van fvd altijd een marginale partij zullen zijn.
Gelukkig wel. De FvD is een partij die genadeloos gaat toeslaan zodra ze aan de macht zijn. Ik denk serieus dat zelfs de NSB pre-WO2 nog beter te behappen was.
pi_206689007
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 19:36 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Een stuk kwalijker als de minister president zoiets zegt.
je hebt het duidelijk niet eens gelezen danwel begrepen. Geeft verder niet hoor
  dinsdag 15 november 2022 @ 21:08:02 #55
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206690291
wat een clown
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 15 november 2022 @ 21:13:41 #56
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206690368
Zo, afgedroogd
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 15 november 2022 @ 21:21:01 #57
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206690489
LIEFDEVOL ten val brengen...

gast, rot op
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 15 november 2022 @ 21:23:38 #58
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206690527
Haha Azarkan baas
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206690539
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Haha Azarkan baas
Haha, hij faalt enorm. Geef eens een aanwijzing dan, Erdoknecht.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 15 november 2022 @ 21:27:09 #60
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206690577
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 21:24 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Haha, hij faalt enorm. Geef eens een aanwijzing dan, Erdoknecht.
Gideon faalt inderdaad enorm...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 15 november 2022 @ 21:28:24 #61
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206690598
wat een flapdrol...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206690629
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat een flapdrol...
Wie is die kale eigenlijk?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 15 november 2022 @ 21:32:20 #63
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206690675
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 21:29 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Wie is die kale eigenlijk?
raymond knops (cda)

die gideon ook weer pwnt
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 15 november 2022 @ 21:33:52 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206690701
Liefdevolle tribunalen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206691365
`Wie beschouw ik onder de elite? '

Nou Gideon, zeg maar eventjes ikke nu we weten wat je allemaal binnen graait
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 15 november 2022 @ 22:15:15 #66
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_206691469
kan die kleuter niet weg?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206692115
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jij stemt in België zeker op Dries Van Langenhove?
  dinsdag 15 november 2022 @ 22:50:30 #68
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206692120
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 22:50 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Jij stemt in België zeker op Dries Van Langenhove?
Nee, want ik ben geen Belg.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206692186
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Liefdevolle tribunalen
Buitengewoon mild O+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206692204
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, want ik ben geen Belg.
oh. zeker een schrijffout gemaakt in je profielnaam.
  dinsdag 15 november 2022 @ 22:54:44 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206692225
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 22:53 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
oh. zeker een schrijffout gemaakt in je profielnaam.
Nee, omdat België de oudste benaming is van de Lage Landen...

Dat ik dit een FvD'er moet uitleggen...

Of ja, eigenlijk niet zo verrassend.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206692281
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, omdat België de oudste benaming is van de Lage Landen...

Dat ik dit een FvD'er moet uitleggen...

Of ja, eigenlijk niet zo verrassend.
FvDer? :D
  dinsdag 15 november 2022 @ 23:04:58 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206692394
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 november 2022 22:15 schreef puzziepie het volgende:
kan die kleuter niet weg?
Beter de hele kleuterklas.
Huilen dan.
  dinsdag 15 november 2022 @ 23:06:34 #74
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_206692413
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2022 23:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Beter de hele kleuterklas.
Vreselijk ja
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 15 november 2022 @ 23:07:34 #75
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206692430
quote:
Was jij niet die user die recent nog heel blij met zichzelf was nadat hij geleerd had wat een whataboutism was (en dat vervolgens te pas en te onpas meende te moeten benoemen)?

Laten we even aannemen dat wat Rutte zegt vergelijkbaar is (dat is het niet, maar dat lijkt niet tot je door te dringen en ik wil daar geen tijd in stoppen), wat doe jij dan nu?
Huilen dan.
pi_206692607
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2022 23:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Was jij niet die user die recent nog heel blij met zichzelf was nadat hij geleerd had wat een whataboutism was (en dat vervolgens te pas en te onpas meende te moeten benoemen)?

Laten we even aannemen dat wat Rutte zegt vergelijkbaar is (dat is het niet, maar dat lijkt niet tot je door te dringen en ik wil daar geen tijd in stoppen), wat doe jij dan nu?
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders.
  dinsdag 15 november 2022 @ 23:56:32 #77
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206692929
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 23:19 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders.
Nee hoor.
Huilen dan.
pi_206692975
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2022 23:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee hoor.
Ik denk dat je in de war bent.
  woensdag 16 november 2022 @ 00:07:05 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206692979
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 00:05 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Ik denk dat je in de war bent.
Ik denk dat je aan het projecteren bent.
Huilen dan.
pi_206693080
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2022 17:54 schreef capricia het volgende:

[..]
Kun je ons uitleggen wat je probleem is bij deze politieke cartoon?
Maar natuurlijk. Twee dingen;

- Ik verzet mij tegen elke vorm van normalisering van geweld gespeeld op de persoon, want ik vind (dreigen met) geweld enzo niet zo leuk. Nee, geen grafkist met Klaver er op geschreven. Nee, geen liedje met ''Als je Baudet wil dood schieten roep dan paf''. Geen Joop van Riessen die over Wilders in een tv praat tafel roept '' we mollen m''. Geen (online) dreigementen aan het adres van Kaag. Geen Derksen die het over het liquideren van Baudet heeft. Zo ook een cartoon als deze, waarbij Gideon (als lego poppetje) onthoofd word getoond. Nee. Geen uitzondering.

- Ik ken niet alle cartoons van Oppenheimer, maar ik kan mij geen cartoon voor de geest halen waarbij Derksen op een dezelfde manier ''op de hak werd genomen'' na aanleiding van zn liquidatie opmerking. Dan komen we op het tweede punt; de hypocrisie.

Fokkertjes zoals @Starhopper hebben heel stoer de mond vol over hetzelfde als waar ik het hierboven over heb. ''Dreigen met geweld is nooit okee'' . Gek genoeg maken zij wel onderscheid. Want wanneer het aankomt op figuren die ze ''geweldig'' vinden is (dreigen met) geweld -of het normaliseren daarvan middels verschillende (online) middelen- een absolute no-go. Terwijl -wanneer er een figuur in het vizier staat die ze niet mogen- het plotseling geen enkel probleem is om bij te dragen aan het normaliseren van (het dreigen met/aanzetten tot) geweld.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 18:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Normaliseerde jij de cartoons van Kurt Westergaard niet?
Ik ken maar één cartoon van Westergaard. En dat is de cartoon waarbij een moslim met een bom op zn hoofd werd afgebeeld en dat hij n.a.v daarvan zn leven niet meer zeker was. Die cartoon speelde op geen enkele manier in op de normalisering van geweld gericht op een werkelijk bestaand persoon.

Maar goed. Dit topic is zeker goed voor één ding; het blootleggen van de hypocriete ratten van Fok.
Dankjewel Gideon. :')

Dan noem je de NOS rioolratten omdat ze nieuws klakkeloos en framend overnemen waarmee ze nepnieuws voortbrengen, vervolgens neemt de NOS ook daadwerkelijk nieuws klakkeloos en framend over, waarbij Starhoppertje het klakkeloos overneemt -die daarbij een TT verzint, die dus niet klopt-. Vervolgens moet je de NOS er meerdere malen er op wijzen dat ze nepnieuws brengen omdat ze het klakkeloos en framend overnemen, die dan uiteindelijk toch wel overstag gaan en hun berichtgeving aanpassen. Waarbij de TT dus van geen kanten meer klopt. En hoewel de originele TS over het algemeen dan als de kippen naar FB snelt om te vragen voor aanpassing van de TT, laat ie daar nu niets van zich horen daarover.
Goh, wat verrassend allemaal.

Zit ik toch op een splijtpunt. Hou ik standvastig vol aan mijn standpunt dat het normaliseren van (het dreigen met) geweld) niet okee is, in de hoop dat de andere volgen. Of denk ik ''fok it, laat ook maar'', en zal ik de eerste beste keer wanneer iemand die ik -om zo maar te zeggen- ''niet zo mag'' opmerkingen gaan plaatsen die ook bijdragen aan dat klimaat van normalisering van (dreigen met) geweld?

Liever niet, maar mn handen jeuken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 18:10 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Alsof je daar een cartoon voor nodig hebt.
Geheel mee eens.

Maar dan een cartoon niet niet aanzet tot normalisering van een klimaat van (dreigen met) geweld.
pi_206693126
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 13:54 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het wordt tijd dat de Herengracht 74 in Amsterdam wordt bezet.
Bizar dat dit gewoon nog mag blijven staan. Geen idee wie daar precies woont, maar voor labiele radicalen een motivatie.
  woensdag 16 november 2022 @ 02:31:07 #82
277627 Seven.
We are Borg.
pi_206693376
quote:
4s.gif Op woensdag 16 november 2022 00:49 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Bizar dat dit gewoon nog mag blijven staan. Geen idee wie daar precies woont, maar voor labiele radicalen een motivatie.
FvD woont daar.
Resistance is futile.
pi_206693456
quote:
4s.gif Op woensdag 16 november 2022 00:36 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

- Ik verzet mij tegen elke vorm van normalisering van geweld gespeeld op de persoon, want ik vind (dreigen met) geweld enzo niet zo leuk. Nee, geen grafkist met Klaver er op geschreven. Nee, geen liedje met ''Als je Baudet wil dood schieten roep dan paf''. Geen Joop van Riessen die over Wilders in een tv praat tafel roept '' we mollen m''. Geen (online) dreigementen aan het adres van Kaag. Geen Derksen die het over het liquideren van Baudet heeft. Zo ook een cartoon als deze, waarbij Gideon (als lego poppetje) onthoofd word getoond. Nee. Geen uitzondering.

- Ik ken niet alle cartoons van Oppenheimer, maar ik kan mij geen cartoon voor de geest halen waarbij Derksen op een dezelfde manier ''op de hak werd genomen'' na aanleiding van zn liquidatie opmerking. Dan komen we op het tweede punt; de hypocrisie.

Fokkertjes zoals @:Starhopper hebben heel stoer de mond vol over hetzelfde als waar ik het hierboven over heb. ''Dreigen met geweld is nooit okee'' . Gek genoeg maken zij wel onderscheid. Want wanneer het aankomt op figuren die ze ''geweldig'' vinden is (dreigen met) geweld -of het normaliseren daarvan middels verschillende (online) middelen- een absolute no-go. Terwijl -wanneer er een figuur in het vizier staat die ze niet mogen- het plotseling geen enkel probleem is om bij te dragen aan het normaliseren van (het dreigen met/aanzetten tot) geweld.
[..]
Ik ken maar één cartoon van Westergaard. En dat is de cartoon waarbij een moslim met een bom op zn hoofd werd afgebeeld en dat hij n.a.v daarvan zn leven niet meer zeker was. Die cartoon speelde op geen enkele manier in op de normalisering van geweld gericht op een werkelijk bestaand persoon.

Maar goed. Dit topic is zeker goed voor één ding; het blootleggen van de hypocriete ratten van Fok.

Dan noem je de NOS rioolratten omdat ze nieuws klakkeloos en framend overnemen waarmee ze nepnieuws voortbrengen, vervolgens neemt de NOS ook daadwerkelijk nieuws klakkeloos en framend over, waarbij Starhoppertje het klakkeloos overneemt -die daarbij een TT verzint, die dus niet klopt-. Vervolgens moet je de NOS er meerdere malen er op wijzen dat ze nepnieuws brengen omdat ze het klakkeloos en framend overnemen, die dan uiteindelijk toch wel overstag gaan en hun berichtgeving aanpassen. Waarbij de TT dus van geen kanten meer klopt. En hoewel de originele TS over het algemeen dan als de kippen naar FB snelt om te vragen voor aanpassing van de TT, laat ie daar nu niets van zich horen daarover.

Zit ik toch op een splijtpunt. Hou ik standvastig vol aan mijn standpunt dat het normaliseren van (het dreigen met) geweld) niet okee is, in de hoop dat de andere volgen. Of denk ik ''fok it, laat ook maar'', en zal ik de eerste beste keer wanneer iemand die ik -om zo maar te zeggen- ''niet zo mag'' opmerkingen gaan plaatsen die ook bijdragen aan dat klimaat van normalisering van (dreigen met) geweld?

[..]
Geheel mee eens.

Maar dan een cartoon niet niet aanzet tot normalisering van een klimaat van (dreigen met) geweld.
Okee, je snapt de cartoon dus niet.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 16 november 2022 @ 07:02:25 #84
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206693582
quote:

[..]

Fokkertjes zoals @:Starhopper hebben heel stoer de mond vol over hetzelfde als waar ik het hierboven over heb. ''Dreigen met geweld is nooit okee'' . Gek genoeg maken zij wel onderscheid. Want wanneer het aankomt op figuren die ze ''geweldig'' vinden is (dreigen met) geweld -of het normaliseren daarvan middels verschillende (online) middelen- een absolute no-go. Terwijl -wanneer er een figuur in het vizier staat die ze niet mogen- het plotseling geen enkel probleem is om bij te dragen aan het normaliseren van (het dreigen met/aanzetten tot) geweld.

Je snapt de cartoon niet.

quote:
[..]

[..]
Geheel mee eens.

Ik heb de TT niet verzonnen. Ik heb de kop van het nieuwsbericht gepakt. En als je hem aangepast wil hebben ga je maar lekker naar FB. Als je iets ziet wat volgens jou niet klopt, dan mag jij daar ook een bericht plaatsen. Mij aanvallen op de TT slaat nergens op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Starhopper op 16-11-2022 07:12:24 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206694118
Goed idee. Laten we beginnen met het verbieden van D66.
https://nos.nl/artikel/24(...)makkelijker-te-maken
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 16 november 2022 @ 09:20:30 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206694422
quote:

[..]

[..]

[..]
Geheel mee eens.

Paf.
Huilen dan.
pi_206694687
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2022 02:31 schreef Seven. het volgende:

[..]
FvD woont daar.
Ow dan. Nee dan is het natuurlijk weer wel prima.
pi_206694773
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 08:49 schreef superniger het volgende:
'D'66 wil alleen partijen die bij de WEF zitten.
  woensdag 16 november 2022 @ 10:07:08 #89
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206694788
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 08:49 schreef superniger het volgende:
Onze zelfverklaarde democraten willen weer eens vanuit overheidswege de burger de mond snoeren. Hoe verrassend.
  woensdag 16 november 2022 @ 10:10:52 #90
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206694809
D66 wordt met de dag enger .
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 16 november 2022 @ 10:12:13 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206694813
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 10:10 schreef Enchanter het volgende:
D66 wordt met de dag enger .
Je zit in het verkeerde topic pik.
Huilen dan.
  woensdag 16 november 2022 @ 10:15:19 #92
500074 Rode_Wijn
pi_206694832
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2022 10:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je zit in het verkeerde topic pik.
In elk politiek topic loont het de moeite om het ware gezicht van D'66 bloot te leggen
pi_206694836
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 10:15 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
In elk politiek topic loont het de moeite om het ware gezicht van D'66 bloot te leggen
:O
  woensdag 16 november 2022 @ 10:17:44 #94
500074 Rode_Wijn
pi_206694848
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 10:16 schreef DW457 het volgende:

[..]
:O
Ga maar lekker slapen
pi_206694850
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 10:17 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Ga maar lekker slapen
Met dat vermoeiende geblaat gaat dat zeker lukken.
pi_206694852
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 19:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Gelukkig wel. De FvD is een partij die genadeloos gaat toeslaan zodra ze aan de macht zijn. Ik denk serieus dat zelfs de NSB pre-WO2 nog beter te behappen was.
Die geloofden in ieder geval niet in reptielen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206694878
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 19:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Die kneuzenpartij komt alleen nooit aan de macht *)
pi_206694938
quote:
4s.gif Op woensdag 16 november 2022 00:49 schreef SpaceOddity het volgende:
Herengracht 74 in Amsterdam
Het partijkantoor van de NSB, o nee, FvD zit daar.
  woensdag 16 november 2022 @ 10:29:51 #99
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206694950
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 10:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Het partijkantoor van de NSB, o nee, FvD zit daar.
Mooi hoor :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 16 november 2022 @ 10:31:07 #100
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206694966
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 10:15 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Je toont daarmee vooral je eigen gezicht, maar dat is ondertussen bij iedereen bekend.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')