¤9.000,-?quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:33 schreef eudaemonia het volgende:
Deze man verdiend gewoon bijna ¤9.000,- dankzij onze belastingcenten. En het enige wat die doet is domme dingen zeggen.
DAT DIT ZOMAAR KAN IN DIT LAND, SCHANDE.
Als ik zeg dat er geen context is die "Putin is the hero we need" acceptabel maakt, dan bedoel ik dus duidelijk niet "Putin is niet the hero we need" anders had ik dat wel gezegd, Het is ook iets totaal anders.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:16 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Jij vindt 'poetin is niet the hero we need' als een tang op een varken slaan.
Oke, weten we dat
En nu wordt het tijd voor een debat in de kamer over de standpunten van het FVD inzake de oorlog in Oekraïne. Is wat Baudet uitdraagt in dat interview waarin hij Poetin een held noemt, of zijn gelul over een extreem milde operatie in Oekraïne, acceptabel voor een Nederlandse volksvertegenwoordiger? Ik vind van niet en ik zou graag de mening van de diverse partijen hier over horen. En wat te doen, dan, als het niet acceptabel gevonden wordt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo niet acceptabel? Jij accepteert het niet, en nu?
Jawel hoor. Ik ben het er niet mee eens maar dat is heel wat anders. Mensen vinden Che Guevara, Gandhi, Lenin, Allbright, Kissinger, Obama, Bolsonaro, Pinochet, Mandela, Djengiz Khan, Rutte, Napoleon en Churchill ook weleens een held. Bij sommigen kan ik daar deels in meegaan, bij anderen niet, maar allemaal hebben ze wel een vlekje. Niet acceptabel betekent in deze niets.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat hij een oorlogsmisdadiger is, als iemand Assad of Khamenei "The hero we need" zou noemen dan zou je dat ook niet acceptabel vinden.
Kun je ons uitleggen wat je probleem is bij deze politieke cartoon?quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:53 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ondertussen wel dit soort shit normaliseren.
Het probleem is dat deze cartoon de FvD belachelijk maaktquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Kun je ons uitleggen wat je probleem is bij deze politieke cartoon?
Alsof je daar een cartoon voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het probleem is dat deze cartoon de FvD belachelijk maakt
Extremisten en tekeningen geeft vaak huiliehuilie.quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Relativeren is moeilijk en geradicaliseerde mensen hebben het er helemaal lastig mee. Die zien alles wat ze lezen als waarheid, als opdracht, als bevestiging. En deze cartoon is geen van die drie.quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Normaliseerde jij de cartoons van Kurt Westergaard niet?quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:53 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ondertussen wel dit soort shit normaliseren.
Je zou toch verwachten dat cartonisten (en bijv cabaretiers) een grote mate van vrijheid gegund wordt, juist door de mensen die vrijheid van meningsuiting altijd zo hoog in het vaandel hebben staan.quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:14 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Extremisten en tekeningen geeft vaak huiliehuilie.
Met twitteren of negeren bereik je he-le-maal niets, er zijn toch echt andere middelen nodig om dit soort vrijelijk in de samenleving woekerende kankergezwellen met wortel en tak uit te roeien.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:29 schreef Rode_Wijn het volgende:
Ik vind opnieuw dat ze het allemaal wel heel serieus oppakken. Ophef dit, afkeuring dat. Beter negeren ze deze onzin gewoon. Al vaker gezegd over dit partijtje
Hoe lang zit je nou al op Fok?quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat cartonisten (en bijv cabaretiers) een grote mate van vrijheid gegund wordt, juist door de mensen die vrijheid van meningsuiting altijd zo hoog in het vaandel hebben staan.
Al besproken en als nonsens opzij gezet.quote:
Rutte heeft dat niet gezegd?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Al besproken en als nonsens opzij gezet.
Jawel, maar het is zo anders dat de vergelijking volledig mank gaat.quote:
Een stuk kwalijker als de minister president zoiets zegt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
Zie je werkelijk het verschil niet?
zucht........quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:36 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Een stuk kwalijker als de minister president zoiets zegt.
Alsof er dan ook íemand is die hem gelooft…quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |